Peršokti prie turinio


Kondiske gribauja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 29

#21 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 liepos 28 - 10:44

Kondicionieriui yra vienas režimas - arba dirba, arba ne. Jeigu, įjungus kondicionavimą, spaudimas sistemoje nesikeičia, reiškia neįsijungia kompresorius. Galėčiau pažiūrėti, tik neturiu štucerio prisijungti prie sistemos. Su tokiu dar nebuvau susidūręs (koks yra pas mane mašinoje 97m) :rolleyes:
  • 0

#22 citroen

citroen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 86
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen

Parašyta 2006 liepos 28 - 10:49

pries imdamas, jei tai darysi, kompresoriu, neisleisk lauk freono, o nuvaziuok pas tuos kur pildo jie nusiurbs ir sutarsi ar kokia kapeika gausi, ar sutvarkius pildys ir ta dali kuria nusiurbe nemokamai uzpils ar pan.
  • 0
Paulius mob. 8-683 39973 e-mail: [email protected]

#23 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 liepos 28 - 11:17

Pezikas tai 96 02 men. pavojinga riba, manyciau, freono markei nustatyti.
Jokiu rasytiniu saltiniu nerasta (net motoro numeris nurudijo, ka jau ten kalbet apie lipdukus ant kompressoriaus)
Spaudimas sake normalus, tik junginejant skirtingus rezimus jis nesikeicia.
Apskritai, kuriant masina ten po panele, kazkas pazyzia, pazyzia ir nustoja. Pardavejas sake kad kazkoks varikliukas susijes su kondicionavimo sistema. Tai gal sakau ten saknys.
Bet tai kad tuose musu Kedainiuose nera pas ka nuvaziuot, zmoniskai pasiziuret :mad:

Freono (tuo paciu pacios sitemos) rusi eina nustatyti paziurejus y uzpylimo stucerius. nelabai zinau kuo jie skiriasi, bet kai su savuoju '91 metu 605 nuvaziavau R12 piltis, tai meistras tik kapota pakeles pasake kad pas mane R134a reikia.
  • 0

#24 Svečias_No-Name_*

Svečias_No-Name_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 28 - 11:54

Kondicionieriui yra vienas režimas - arba dirba, arba ne. Jeigu, įjungus kondicionavimą, spaudimas sistemoje nesikeičia, reiškia neįsijungia kompresorius. Galėčiau pažiūrėti, tik neturiu štucerio prisijungti prie sistemos. Su tokiu dar nebuvau susidūręs (koks yra pas mane mašinoje 97m) :rolleyes:

Tame ir esme kad nori saldo nori ne tai taip iseina kad kompresorius nori veikia nori neveikia... arba beda galbut net ne kompresoriuje
  • 0

#25 Svečias_No-Name_*

Svečias_No-Name_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:00

beja gal ir durnas klausimas bet vistiek... o tai senas freonas nuo naujo skiriasi tik tepalais ? o ar kompresoriai neturi skirtis senam ir naujam ? kad nenusipirkt kasko neto... nors speju atsargumo delei paemus kompresoriu is sroto vistiek reiktu isvalyt ji visa ir per nauja tepalus pakeist...
  • 0

#26 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:07

Tame ir esme kad nori saldo nori ne tai taip iseina kad kompresorius nori veikia nori neveikia... arba beda galbut net ne kompresoriuje

Jeigu trūksta freono, spaudimo rėlė jį išjungia, o pastovėjus, slėgis sukyla ir kompresorius vėl įsijungia. Jis junginėjasi, bet nešaldo arba šaldo nepakankamai. Kada pasiekia užduotą temperatūrą, kompresorius taip pat išsijungia, bet tada jaučiasi, kad vėsu. :rolleyes:
  • 0

#27 Svečias_No-Name_*

Svečias_No-Name_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:11

Jeigu trūksta freono, spaudimo rėlė jį išjungia, o pastovėjus, slėgis sukyla ir kompresorius vėl įsijungia. Jis junginėjasi, bet nešaldo arba šaldo nepakankamai. Kada pasiekia užduotą temperatūrą, kompresorius taip pat išsijungia, bet tada jaučiasi, kad vėsu. :rolleyes:

kondikas pildytas pries pora men tai nemanau kad jau freonas bus baigesis... (nors ir daug vazineju bet kiek zinau bent metus turetu atlaikyt ) Per stikliuka nesimato dazu seip bet ziurejau tuo metu kai kondiske neveike, kada isijungia arba ner galimybiu sustot paziuret arba uzmirstu...
  • 0

#28 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:16

beja gal ir durnas klausimas bet vistiek... o tai senas freonas nuo naujo skiriasi tik tepalais ? o ar kompresoriai neturi skirtis senam ir naujam ? kad nenusipirkt kasko neto... nors speju atsargumo delei paemus kompresoriu is sroto vistiek reiktu isvalyt ji visa ir per nauja tepalus pakeist...

Freonas R134a yra pakaitalas R12. Jų savybės yra panašios ir tas pats kompresorius temperatūrą pasieks. Yra ir kitų freonų vietoj R12, bet jie netinka mašinom, nes yra labai daug guminių detalių. Jie jas veikia. Tepalą, žinoma galima pakeisti, bet jis turi būti specialus - skirtas freonui. :rolleyes:
  • 0

#29 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:45

Dar pavymui - pagrindinė priežastis keistį R12 buvo gamtosauginiai reikalavimai. R12 ardo ozono sluoksnį -_-
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#30 Svečias_No-Name_*

Svečias_No-Name_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 28 - 12:59

Dar pavymui - pagrindinė priežastis keistį R12 buvo gamtosauginiai reikalavimai. R12 ardo ozono sluoksnį -_-

o R134a ardo mano kompresoriu :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0