Jump to content


Oki, turim problema ant laisvu apsuku


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Svečias_ShiVAs_*

Svečias_ShiVAs_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 26 - 23:28

Taigi, siandien vaziuodamas i darba uzciokinau toki prikola (tiksliau jau sustojes prie darbo) apsukos nenoriai stovi toje pacioje iprastoje 900 aps/min. riboje. Kaip suprantu kvailioja "padsosas", tai pakelia apsukas iki 1.5k/min, tai nuleidzia iki 500/min ir vel stabilizuoja ties 900... ir taip kaip saus jau i galva. Pastebejau kad reaguoja i vairo sukima stovint, pvz jei stovi normaliai ant 900 ir pradedu stovedamas (nedujant is vietos, laisvas juk begis) sukti vaira, automatiskai sukelia abarotus, taciau nera taip kad butu 100%, kartais nereaguoja. Galvojau kad sutapimas, bet kazkaip taip idomiai sutapt turetu, bandziau gal 15 min. zaisti ir praktiskai manau kad reaguoja. Mintis? Reikia daugiau slegio stiprakui ir kelia apsukas? Kai yra sukibimas (ale begis) jokiu problemu su variklio darbu nepastebeta, kaip trauke taip traukia, netrukcioja ir nesioziuoja. Ir negazuoja pats. Kame kampas gali but a?

Edited by ShiVAs, 2006 July 26 - 23:32.

  • 0

#2 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 27 - 07:06

Mintis? Reikia daugiau slegio stiprakui ir kelia apsukas?

Cia tu visiskai teisus. Del kitos problemos nieko negaliu patart.
  • 0

#3 Bark

Bark
  • Senbuviai
  • posts 457
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Impreza

Posted 2006 July 27 - 07:11

Na geriau diagnostika padaryt. Nes dar gali buti kad purkstukas (kaip man buvo) gryba pjauna.
  • 0
Subaru Impreza 2.0MT RSport
Pavogėm dėžę degtinės, pardavėm, o už gautus pinigus prisigėrėm :)

#4 Svečias_PauliusB_*

Svečias_PauliusB_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 27 - 13:38

Zinai cia yra laisvu apsuku daviklis. as variau diagnostika vakar tai kompas nieko nerode. o siaip tai man ta pati problema. jo kaina 280LT. jau pernai man taip buvo. nes tai dirba graziausiai o uzplaukia ir viskas. atsibosta vaziuoji vaziuoji sustoji prie sviesoforo ir uzgesta :unsure:
  • 0

#5 Svečias_ShiVAs_*

Svečias_ShiVAs_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 28 - 15:25

Na pas mane atvirksciai... jis gazuoja o ne numetineja apsukas.
  • 0

#6 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 28 - 15:37

shivas, normalios (laisvos) apsukos pas tavaji motora yra kaip ir pas daugeli kitu 800rpm/min (pagal autoData CD) cia krus smegenis laisvos eigos voztuvas, yra tikimybe tiesiog kazkur ora siurbcioja uz voztuvo. kitas variantas kontaktai, ir tik trecia pats voztuvas. ta detale atrodo teip: apvalus cilidro formos irenginys, vienam gale turintis jungti (fyshke) kitam gale 2 oro slangutes. randasi kazkur tarp oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus.
  • 0

#7 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 30 - 03:29

Sveiki, man lygiai tas pats buvo ir savaime praejo kiek pamenu ziema kad variklis uzgesso ir apsukos sokinejo, O kai vaira vietoj sukineju apsukos sukyla cia normalu juk vairo stiprintuvas irgi praso savo kai jis sudirba, tas pats ir su kondicionieriu ji ijungus variklis apsikrauna ir apsukos krinta. Jokios diagnostikos nedariau bet turesiu mintyje jei vel grybaus ieskoti bedu laisvos eigos voztuve.
  • 0

#8 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 July 30 - 07:15

... O kai vaira vietoj sukineju apsukos sukyla cia normalu juk vairo stiprintuvas irgi praso savo kai jis sudirba, tas pats ir su kondicionieriu ji ijungus variklis apsikrauna ir apsukos krinta. ...

Nelabai sueina galai. Kai AC reikia galios - apsukos krenta, o kai reikia stiprintuvui, tada atvirkščiai - krenta.
IMHO nieko čia normalaus.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#9 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 30 - 16:20

Nelabai sueina galai. Kai AC reikia galios - apsukos krenta, o kai reikia stiprintuvui, tada atvirkščiai - krenta.
IMHO nieko čia normalaus.

Pas mane ijungus AC apsukos nukrenta jauciasi variklio apkrova, o kai vaira sukineju jos truputi sukyla, del ko taip nezinau tik rasiau taip kaip pas mane yra. Ar tai normalu ar ne nezinau... :blush:
  • 0

#10 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2006 July 30 - 16:43

Nelabai sueina galai. Kai AC reikia galios - apsukos krenta, o kai reikia stiprintuvui, tada atvirkščiai - krenta.
IMHO nieko čia normalaus.

Pas maniski ex 406'a, isijungus AC kompresoriui, apsukos kilsteli +50-100rpm
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#11 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Posted 2006 July 30 - 23:27

nesamone kazkokia. ijungus a/c arba sukaknt vaira vietoje, apsukos sukyla tik momentu, pvz ijungus a/c pasoka iki + 100 ir po keletos sec gryzta atgal taipat ir su vairu apsukos sukyla tik pirmam sukiui, poto sukinek belenkiek apsukos net nejuda. arba cia vienas is privalumu v6 variklio :D :wub: kai kazkokio kopresoriukscio pasipriesinimas nepastebimas tachometro rodykleje.. :)

Edited by mmx, 2006 July 30 - 23:30.

  • 0

#12 Svečias_PauliusB_*

Svečias_PauliusB_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 02 - 08:17

siaip tada gazo trosas... nes man ir taip buvo... ten i vamzdeli visokio s... prilenda ir jis nrm nevaiksto.... o del ac tai juk patys zinot kad varikliui daugiau smarves reikia galia sumazeja. ac ja sueda!
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users