

Reik patartimu keiciant kolektoriu 406
#1
Posted 2006 July 31 - 17:43

#3
Posted 2006 July 31 - 18:29
OT: na nereikia taip is karto nurasyti zmogaus, kai kalba eina apie i cilindrus ikritusias "saibas", nudauzytus krumplius bei islieta alu ant ECU ar generatoriausMan rodos nelabai yr skirtumo - juk kiek pamenu nerūkai

Sorry uz OT....

#4
Posted 2006 July 31 - 18:51
#5
Posted 2006 July 31 - 19:01
Saugumas niekuomet nepamaisys. Kraneli, jei toks yra, uzsukt privalu. Kad isbirbint dujas is reduktoriaus, bent jau baltarusiskoje irangoje su sikuliuku reikedavo nuvaziuoti ~10km. Berezonnogo i bog berezhot.nieko cia nereikia kurt ir birbint,jei variklis nedirba voztuvai uzdaryti ,dujos is reduktoriaus niekur neina
#6
Posted 2006 August 01 - 07:16

#7
Posted 2006 August 01 - 07:22
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#8
Posted 2006 August 01 - 09:29


#9
Posted 2006 August 01 - 10:24
#10
Posted 2006 August 03 - 22:18




#11
Posted 2006 August 04 - 07:05

O purkštukai tai kaip suprantu įsukti į patį kolektorių. Pas tave juk ne HPi (kur ko gero įsukti tiesiai galvon

P.S. Teko šliaužti į Lietuvių Kalbos Žodyną apsižiūrėti, kas tas livaras yr

#12
Posted 2006 August 04 - 07:26
Škias, gi laistytuvas suvalkietiškaiP.S. Teko šliaužti į Lietuvių Kalbos Žodyną apsižiūrėti, kas tas livaras yr

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13
Posted 2006 August 04 - 07:40
... jie to niekada nesupras ...Škias, gi laistytuvas suvalkietiškai

#14
Posted 2006 August 04 - 07:48
Tarp kitko jei butu isukimas ir issukimas, tai butu paprasciau. O jie tik isistato su guminiais ziedais uzsandarinant. O ardant ir buvo dilema: issitrauks graziai, ar kazka paspaust/patraukt reikia. Ir sulayzyt baisuTaigi be jų išsukimo ir susukimo į keičiamą kolektorių niekaip ;)

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users