Jump to content


Kablys (farkopas) P605


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 09:08

Noriu susimontuoti kabli ant savo 605.Ar mate kas toki varianta ,kad kablys patogiai ir greitai nusiima kai nenaudojamas ? Ta prasme nereiketu atsukineti kruvos varztu. O gal dar kas nors turite ar matete pardavimui toki ?
  • 0

#2 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 August 11 - 10:04

Noriu susimontuoti kabli ant savo 605.Ar mate kas toki varianta ,kad kablys patogiai ir greitai nusiima kai nenaudojamas ? Ta prasme nereiketu atsukineti kruvos varztu. O gal dar kas nors turite ar matete pardavimui toki ?

Dar nesu mates kablio, kuris fiksuotusi siaip su kokiais (plasmasiniais) fiksatoriais o ne su varstais prie kebulo (landzeronu). o jei ir butu tokiu kabliu, tai manau su jais tik tuscia Maximos vezimely butu galima tempti.
  • 0

#3 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 11 - 10:14

Ne, nu būna gi tokių. Pats kablio tvirtinimas tai mirtinai prisabačintas prie kėbulo. Bet pats galas (kotas ir bumbulas) lengvai nusiima. Pas mane pvz. tą galima padaryti be jokių įrankių. Kablys užsikabina stipriai, ir fiksuojamas nedideliu fiksatoriumi ant paties kablio. Gaila, neturiu jokios foto po ranka. Nuėmus, skylė užkišama plamasiniu kamšteliu i fsio - kaip supratau, būtent kažko panašaus ir ieško žmogus.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#4 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 10:14

Dar nesu mates kablio, kuris fiksuotusi siaip su kokiais (plasmasiniais) fiksatoriais o ne su varstais prie kebulo (landzeronu). o jei ir butu tokiu kabliu, tai manau su jais tik tuscia Maximos vezimely butu galima tempti.

Nu blyn, taigi ne visa konstrukcija nusiima ,o tik pats kablys 'nusisega' .
  • 0

#5 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 10:16

Ne, nu būna gi tokių. Pats kablio tvirtinimas tai mirtinai prisabačintas prie kėbulo. Bet pats galas (kotas ir bumbulas) lengvai nusiima. Pas mane pvz. tą galima padaryti be jokių įrankių. Kablys užsikabina stipriai, ir fiksuojamas nedideliu fiksatoriumi ant paties kablio. Gaila, neturiu jokios foto po ranka.
Nuėmus, skylė užkišama plamasiniu kamšteliu i fsio - kaip supratau, būtent kažko panašaus ir ieško žmogus.

Butent. Va tik klausimas ar mate kas nors 605 toki daikta ?
  • 0

#6 2step

2step
  • Senbuviai
  • posts 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Posted 2006 August 11 - 10:31

Ne, nu būna gi tokių. Pats kablio tvirtinimas tai mirtinai prisabačintas prie kėbulo. Bet pats galas (kotas ir bumbulas) lengvai nusiima. Pas mane pvz. tą galima padaryti be jokių įrankių. Kablys užsikabina stipriai, ir fiksuojamas nedideliu fiksatoriumi ant paties kablio. Gaila, neturiu jokios foto po ranka.
Nuėmus, skylė užkišama plamasiniu kamšteliu i fsio - kaip supratau, būtent kažko panašaus ir ieško žmogus.

Butent. Va tik klausimas ar mate kas nors 605 toki daikta ?

nea. jei jis nusiima ir jo nesimato:)
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]

#7 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 August 11 - 10:39

Butent. Va tik klausimas ar mate kas nors 605 toki daikta ?

Kazkada esu mates ant 605 kazka panasaus. ten matesi po buferiu metalinis lakstas su skulem, prie kuriu turbut ir tvirtinasi tas kotas su bumbulu, bet tokia konstrukcija atrode dar slyksciau nei paprastai su farkopu. Pas Maskoli kaip supratau, tai tas kablys per buferio skyle ysikisa reikalui esant, o nuemus jy nieko nesimato, ane? O ant 605 tokio varianto kad per buferio slyle tvirtintusi tai nesu mates :unsure:
Gal kas pagal spec uzsakyma ir padarytu. Bet juk nera labai bjauru, jei tas kablys ir pastoviai styro (tik nereikia visokiu mickimousu kabyt), dar kartais ir gerai kai jis buna ;)
  • 0

#8 Svečias_Vysnia_*

Svečias_Vysnia_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 10:45

Butent. Va tik klausimas ar mate kas nors 605 toki daikta ?

Va, pažiūrėk forumo skelbimu lentoje pardavėjas Ratlankiz parduoda P605.
Jo parduodamas Peugeot605 su kabliu yra čia autopliuse, parašyta kad su kabliu, bet nuotraukose kablio nesimato, galbūt ten ir yra toks kablys. Pasiskambink pardavėjui ir paklausk iš kur jis tokį daiktą gavo ir kiek kainavo, o paskui paporink apie tai ką sužinosi šitoje savo temoje.
  • 0

#9 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 11 - 10:47

... Pas Maskoli kaip supratau, tai tas kablys per buferio skyle ysikisa reikalui esant, o nuemus jy nieko nesimato, ane? ...

Nea. Bamperis nesubjaurotas. Kablys kyšo iš po bamperio:
Posted Image
Posted Image

Edited by Maskolis, 2006 August 11 - 10:48.

  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#10 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 11:00

Nea. Bamperis nesubjaurotas. Kablys kyšo iš po bamperio:
Posted Image
Posted Image

Beje kai su tais dviraciu laikikliais ant farkopo,taigi dengia numeri kai vezi dviracius,policija nesikabina ? Nes cia didelis pazeidimas skaitosi
  • 0

#11 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 11 - 11:21

Beje kai su tais dviraciu laikikliais ant farkopo,taigi dengia numeri kai vezi dviracius,policija nesikabina ? Nes cia didelis pazeidimas skaitosi

Šis klausimas buvo plėtojamas šioj temoj. Reziumė - 20-40Lt bauda gręsia. Išnešamas numerių laikiklis Senukuose ~80Lt. Bet reikia galinį numerį nuo auto nuiminėti.
Šiemet trys didesnės išvykos iš Kauno buvo (Šventoji, Varėna, Molėtai). Stabdyti nei karto nestabdė. Važiuota su šiuo laikikliu, 2 dviračiais, be jokių išnešamų numerių. Greičiausiai tiesiog neužsiroviau.
Vienas neabejotinas trūkumas šito laikiklio (su konkrečiai mano dviračiais) - žemai kabo (priekinis ratas apie sprinduką nuo žemės).

P.S. Cituojant nebūtina nuotraukų atkartoti ;)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#12 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 15:46

Šis klausimas buvo plėtojamas šioj temoj. Reziumė - 20-40Lt bauda gręsia. Išnešamas numerių laikiklis Senukuose ~80Lt. Bet reikia galinį numerį nuo auto nuiminėti.
Šiemet trys didesnės išvykos iš Kauno buvo (Šventoji, Varėna, Molėtai). Stabdyti nei karto nestabdė. Važiuota su šiuo laikikliu, 2 dviračiais, be jokių išnešamų numerių. Greičiausiai tiesiog neužsiroviau.
Vienas neabejotinas trūkumas šito laikiklio (su konkrečiai mano dviračiais) - žemai kabo (priekinis ratas apie sprinduką nuo žemės).

P.S. Cituojant nebūtina nuotraukų atkartoti ;)

Paziurejau i linka ir pamaciau tavo dviracius. Pats dabar niekaip neissirenku. Papasakok ar uztenka tu 7 pavaru i koki kalniuka statesni ivaziuot ? Ir siaip kaip ispudziai apie si modeli ? Dviracio ne pugo :)
  • 0

#13 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 11 - 16:24

Į labai statų kalną pirmas gal kiek per greitas, geroj nuokalnėj ir pavėjui - septintas kiek per lėtas. Bet čia jau labai reti atvejai. Nežinau ar kaunietiški pavyzdžiai tau ką sako, bet tarkim į Parodos kalną bandant užvažiuoti pėsčiųjų/dviračių taku :o pirma pavara vos užpompavau (bet nulipti neteko). Kita vertus, jei į tą patį kalną važiuoti įprastu (automobiliniu) keliu, net su vaiku už nugaros - įmanoma užvažiuoti ta pirma pavara ir nepersitempiant. Leidžiantis nuo Savanorių kalno centran, kai greitis virš 50km/h - pedalus 7'ta pavara vos spėji minti. Bet 99% naudojimo atvejų, tų 7 pavarų man pakanka, ir išdėstytos jos IMHO protingais intervalais. Beje, nesenai teko matyti parduotuvėje ir dviratį su Nexus Inter-8. Bet čia ant kažkokio užsieninio, brangesnio.
Man kartais truputį užkliūna, kad tarkim prie sankryžos sustojęs negali pedalų atgal pasisukti, ir patogiai "startui" pasistatyti - kojinis stabdis neleidžia. O žmona negali atsidžiaugti kojiniu stabdžiu.
Su savuoju Panther'iu numyniau apie 500km (žmonos gal ~150km) ir esu patenkintas. Mano poreikiams anas yr pats tas. Vienintelis kartas kada aš tas vidines pavaras keikiau - kai reikėjo pradurtą padangą taisyti, ir nuiminėti/uždėti galinį ratą (atjungiant to pavarų perjungimo mechanizmo troselį). Nuėmiau akimirksniu, uždėjinėjau kaip ginekologas kokias 30 min. Jau ir alus baigėsi, nervuotis pradėjau. Tada neapsikentęs atidžiau apžiūrėjau, kad tam ten spec. "mietkė" (žyma) yra. Tada viskas kaip svistu ėjo. Dabar užrištom akim surinkčiau :D
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#14 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Posted 2006 August 11 - 16:45

Į labai statų kalną pirmas gal kiek per greitas, geroj nuokalnėj ir pavėjui - septintas kiek per lėtas. Bet čia jau labai reti atvejai. Nežinau ar kaunietiški pavyzdžiai tau ką sako, bet tarkim į Parodos kalną bandant užvažiuoti pėsčiųjų/dviračių taku :o pirma pavara vos užpompavau (bet nulipti neteko). Kita vertus, jei į tą patį kalną važiuoti įprastu (automobiliniu) keliu, net su vaiku už nugaros - įmanoma užvažiuoti ta pirma pavara ir nepersitempiant. Leidžiantis nuo Savanorių kalno centran, kai greitis virš 50km/h - pedalus 7'ta pavara vos spėji minti. Bet 99% naudojimo atvejų, tų 7 pavarų man pakanka, ir išdėstytos jos IMHO protingais intervalais. Beje, nesenai teko matyti parduotuvėje ir dviratį su Nexus Inter-8. Bet čia ant kažkokio užsieninio, brangesnio.
Man kartais truputį užkliūna, kad tarkim prie sankryžos sustojęs negali pedalų atgal pasisukti, ir patogiai "startui" pasistatyti - kojinis stabdis neleidžia. O žmona negali atsidžiaugti kojiniu stabdžiu.
Su savuoju Panther'iu numyniau apie 500km (žmonos gal ~150km) ir esu patenkintas. Mano poreikiams anas yr pats tas. Vienintelis kartas kada aš tas vidines pavaras keikiau - kai reikėjo pradurtą padangą taisyti, ir nuiminėti/uždėti galinį ratą (atjungiant to pavarų perjungimo mechanizmo troselį). Nuėmiau akimirksniu, uždėjinėjau kaip ginekologas kokias 30 min. Jau ir alus baigėsi, nervuotis pradėjau. Tada neapsikentęs atidžiau apžiūrėjau, kad tam ten spec. "mietkė" (žyma) yra. Tada viskas kaip svistu ėjo. Dabar užrištom akim surinkčiau :D

Sako sako man Kaunietiski pavyzdziai :) pats Silainiuose gyvenu. O kaip su vaziavimu misko lauko keliukais, tinkamas jis nors kiek ? Per smeli zvyra pravaziuoja ?
  • 0

#15 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 August 15 - 22:25

Sako sako man Kaunietiski pavyzdziai :) pats Silainiuose gyvenu. O kaip su vaziavimu misko lauko keliukais, tinkamas jis nors kiek ? Per smeli zvyra pravaziuoja ?

Nu taigi neprošal vietovę savo nustatymuose nurodyti. Tada nemažai klausimų atkrenta ;)
O dėl miško lauko keliukų - neypač tinkamas. Dideli (28") ratai ir ne per plačiausios padangos tinkamiausi po miestą, asfaltuotais keliais riedėti. Miško takeliu ar žvyruotu keliu dar galima, bet į smėlį tai jau eina kaip peilis <_<
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users