Ka pirkti?
#1
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 13:07
#2
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 13:14
#3
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 13:16
Apie pirmos kartos C5 (berods iki '05???) atsiliepimai nekokieNutariau biskuti zmonai atnaujinti auto. iskilo kalusimas ka pirkti i noriu isgirsti Jusu nuomone:
1 Citroen C5
2. Renault laguna Grandtour
3 Peugeot 407
PS Bukite tolerantiski i kitiems auto ir nenusiteikite girti tik peugeoto.
Apie paskutines lagunos dyzeliu turbinas irgi nekokie atsiliepimai
Kadangi P407 tik pradetas gaminti - bus pilnas nervuojanciu vaikisku ligu
imk mb W123
#4
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 13:17
Coupe - svajone... ;)mb W123
#5
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 13:18
eee...as aisku nesu mb zinovas, taciau kupe man rods zymisi truputi kitaip nei w123Coupe - svajone... ;)
mb W123
#8
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 14:37
rankine gr. deze, ono zhe - manualineKa reiskia "Schaltgetriebe"???
#9
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 14:52
O sita, gal konkreciau galima Ar cia tik spejimas?Kadangi P407 tik pradetas gaminti - bus pilnas nervuojanciu vaikisku ligu
#10
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 15:17
cia kaip matematikoje aksioma Tas liecia ne vien tik PSA produktus, jei kaO sita, gal konkreciau galima Ar cia tik spejimas?Kadangi P407 tik pradetas gaminti - bus pilnas nervuojanciu vaikisku ligu
#11 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 15:37
#12
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 16:22
Kaip pirstu i nesakysiu kur..2. Renault laguna Grandtour
Mano gimdytojas tokia jau 4 metus juzina. '02 pirkta tsakant is krautuves, nauja.. Is pradziu buvo ir grazu, ir visai smagu, gal tik motoriukas (1.8 16v, kodo neatmenu, bet anas pats i 406us dejos) kiek silpnokas tokiai karvei. Po poros metu pradejo po biski pakaba byret (traukes, stabilizatoriai, sailenblokai, visai neseniai ir sarnyrai..), atsirado kazkoks idomus 'neuzsikurimo efektas (starteris suka, bet kazko 'negriebia), padangu slegio davikliai (nu cia kaip ir savaime suprantama), ivairios kaledines lempuciu kombinacijos skyde.. Etogo siai dienai tie remontai atsistojo ~4k litu (specialiai klausiau).
Is vienos puses normaliu keliu vaziuoja tikrai maloniai, minkstai, is kitos dideles duobes labai jau stipriai'pramusa.. Vairas 'tuscias - gali sukiot vienu pirstu, ant kelio stovi stebetinai tvirtai, yra ESP, visoki stabdziu pagelbinykai.. Zodziu, bendras vaizdas labai priestaringas.
Dar vienas dalykas. Is vienos masinos isvadas daryt kaip ir negrazu. Tai vat: Labai panasia laguna (taip pat grandtour, kompl. expression etc.) turejo drauges tevas. Gal kokiu pusmeciu senesne, pirkta irgi panasiom salygom, tik variklis 1.9dCI. Gedimai absoliuciai identiski +mirusi dyzelio turbina. Net juokinga budavo: sako, pas jus kaip su kurimusi? Nepraeina ne savaite - masina nebesiveda. Nebepazista uzvedimo korteles.
Kiek testuose teko skaityt, ligos visur tos pacios minimos. So, greiciausiai, kad nerekomenduoju.
#13
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 16:59
Šį pranešimą redagavo Maskolis: 2006 rugpjūčio 17 - 17:00
#14
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 17:55
Nu tai ta as suprantu.cia kaip matematikoje aksioma Tas liecia ne vien tik PSA produktus, jei ka
O sita, gal konkreciau galima Ar cia tik spejimas?Kadangi P407 tik pradetas gaminti - bus pilnas nervuojanciu vaikisku ligu
Vis tik as mislynau, mazu ka nors konkreciai girdejai, matei, turi info...
#15
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 19:41
na, jau turime "nauja" 307'a. Apie jo ligas suzinosime po pusmecio-metuAnksčiau straipsnyje buvo minėti vaikiškų ligų kamuojami 307 ir 607. Ar tai taikytina ir 407 ir 807 - nesupratau.
607'as - nesidomiu, negaliu pasakyti, taciau kazkur buvo uzkliuvusi akis, jog greitu laiku laukiamas facelifting'as (o gal jau yra). Kiek supratau, paskutiniu metu 607'o pardavimus Europoje drastiskai pakele naujasis bitrubo 2.7HDI variklis
807'as (C8/Ulysse/Phedra) - didziosios chroniskos ligos daugiau maziau apgydytos jau nuo '04 pabaigos. Kai kas buvo pakeista nuo '05 lapkricio (vidaus salono faceliftas). Nuo '03 pradzios i HDI buvo pradetos montuoti ilgaamziskesnes FAP sistemos, nuo praeitu metu pakeistos problematiskos automatines dezes (2.0 benzine bei 2.0HDI). Nuo '05 lapkricio pakeista prietaisu apsvietimo spalva, lietaus daviklis, pagaliau pereita prie vienos CAN duomenu magistrales sistemos (seniau buvo naudojama CAN(varikliui, saugumo sistemoms)/VAN(komforto bei periferiniu irenginiu sistemoms) simbioze). Ilgainiui buvo istaisytos bedos su asimetriskai besidevinciom padangom, issisedinciom sedynem (bortais), besilupanciu "chromu" nuo apdailiniu detaliu ir dar kruva konstrukciniu prasciotu. Taip pat, jau isejo turbut koks 6 ar 7 navigacines sistemos RT3 "firmware upgrade" ir dabar jau nebera tokiu dideliu nusiskundimu del luzimu ar siaip kokiu bug'u. Buvo berods 7 oficialus recall'ai ir dar kruva "service notes". Facelift'as laukiamas '07 pabaigoje. Taip, kad galima sakyti ziurint i didziausia ir vieninteli EV2 vartotoju foruma, jog kaipo dideliu ir besikartojanciu bedu su tais autobusais kaip ir nebera
#16 Svečias_dzonis_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 17 - 23:26
Nu tai kad tas 2.7HDI ir buvo pradetas montuoti tik i faceliftinta modeli. Beje jau metai turbut kaip bus. Isoriskai faceliftas tai labai nedidelis ,sunku net is pirmo zvilgsnio atspet.607'as - nesidomiu, negaliu pasakyti, taciau kazkur buvo uzkliuvusi akis, jog greitu laiku laukiamas facelifting'as (o gal jau yra). Kiek supratau, paskutiniu metu 607'o pardavimus Europoje drastiskai pakele naujasis bitrubo 2.7HDI variklis
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0