Sveiki.
nu kur dingsta antifrizas - atradau - papuves radiatorius biskutuka, tai lasa per 1 kampa. Keisiu visa radiatoriu.
kitas dalykas - kai uzkaista variklis iki 90 + gradusu (nu pasivazinejus per miesta) tai pastebejau, kad smarkiai suprasteja masinos trauka.
tiesa - cia vaziuojant dujomis...
gal sakau kas nors del to? taip pat, kaip katalyzai reaguoja i dujas? kadangi misliju apie visos dusliaros keitima, gal sakau tuo paciu lupti nx ta katalyza, kad detu tik rezonansini bakeli?
Prastoka trauka kai karstas variklis
Started by
Svečias_yessuz_*
, 2006 Aug 22 09:40
3 replies to this topic
#1 Svečias_yessuz_*
Posted 2006 August 22 - 09:40
#2 Svečias_No-Name_*
Posted 2006 August 22 - 10:18
su dujom traukos nesitikek nebent kaip apsukos sukeltos o 90 temperatura tai darbine yra...
#3 Svečias_yessuz_*
Posted 2006 August 22 - 10:19
nu turiu omenyje, kad kol saltesnis variklis, ir kol siaip temperatura - traukia ir dujomis gerai.
taciau pasimalus po vln, kai variklis tikrai pasyla smarkiai, tada suprasteja...
#4 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 August 22 - 12:10
Na taip ir turi buti kad trauka ant karsto variklio suprasteja.....
Matai, variklis jau toli grazu nenaujas, pasireiskia naturalus jo devejimasis... ir pasireiskia daug veiksniu kartu:
Reikalas tas, kad kol variklis saltas, visi ivairus tarpeliai turi viena reiksmia, tepalas saltas ir jo klampa salygynai didele - del to pradiniu laikotarpiu islieka kaz kokia salyginai didele kompresija, oras patenkantis i cilindrus irgi dar neisyla del karsto isiurbimo kolektoriaus ir nekeicia savo specifinio turio. Prie visu situ charakteristiku tu jauti kaz kokia tai gera trauka. Taciau kai variklis isiles- tepalo klampa mazeje , kompresija siek tiek mazeja, oras ikaista ir pleciasi bei del to jo maziau patenka i kolektoriu - viso sito pasekoje mazeja ir trauka.....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users