Vieni kiša gumas dėl to, kad spyruoklės paprasčiausiai "pavargo" ir mašina sužemėjo. Tam geriausiai pasitarnauja guminės tarpinės po spyruoklės galu. Tiems, kas mėgsta kartais perkraut pakabą didesniu svoriu (nei numatyta) - galima dėti guminius intarpus.
Tik negalima persistengt, nes duobėtam kely smarkiau įsisupus pakabai, amortikai gali pasiekti ribą su pasidaužymu ir skaudžiu išsirovimu...
Kaip pakelti auto
Sukūrė Styra, 2006 Rgp 29 09:53
Temoje atsakymų: 23
#21
Parašyta 2011 vasario 06 - 00:31
... labai piktas diedas...
#22
Parašyta 2011 vasario 07 - 09:09
pas mane 605 gale sukistosKokios kitų kolegų nuomonės apie tas gumas į spyruokles? Yra gal kas susidėję?
pvz: http://www.aroste.lt...products_id=605
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#23
Parašyta 2011 vasario 13 - 17:41
Galas kažkiek susikėlė?pas mane 605 gale sukistosKokios kitų kolegų nuomonės apie tas gumas į spyruokles? Yra gal kas susidėję?
pvz: http://www.aroste.lt...products_id=605
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#24
Parašyta 2011 vasario 13 - 22:54
Ne i tema, bet as va kazkaip "nuleidau" savo 405-ta Su zemintom priekinem spyruoklem ir r15 195/50 ratais, nuo zemes iki traverso lygiai stovintis cigareciu pakelis
kažkaip.....
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0