dar klausimelis man iskilo, vat pas mano karvute yra toks mandras daiktas kaip ijungiama sportine pakaba, jeigu nori truputi pasidraskyti galima ja ijungti paciam, arba jeigu leki automagistrale ji isijungia pati- klausimas, jeigu ji isijungia automatiskai ar galima ja isjungti, ar automobilis ryja daugiau kuro jai isijungus, ir aplamai kaip ji veikia?
aciu.
sportine pakaba
Sukūrė
Svečias_Grizlis_*
, 2006 Rgp 29 13:01
Temoje atsakymų: 5
#1 Svečias_Grizlis_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 13:01
#2 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 13:52
bijau sumeluot, bet ten turetu buti keiciamos tik amortiku charakteristikos. naujose masinose buna keiciama daug daugiau parametru, bet cia gal neaktualu. vedant prie to, kad amortikas yra didelis riedejimo energijos rijikas, galima manyti, kad sportiniame rezime, kai amortikas kietinamas, masina teoriskai gali naudoti maziau kuro. manau, praktikoje to nepajausi.
jei klystu - pataisykit
jei klystu - pataisykit
#3
Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 13:57
Jei paprastai, kaip Kuršis ir minėjo - sportinis režimas, tobiš kietesnė pakaba.
Kietesnė pakaba, tikslesnis valdymas, bet mažiau komforto. Konforts i sportiškums - sunkiai suderinami kraštutinumai Kuro suvartojimui įtakos neturėtų būt.
Kai prie didesnio greičio įsijungia automatiškai - manau išjungti nėr kaip (tavo paties saugumui). O ir ar reikia?
#4
Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 15:55
abejoju kad 92 modelyje pakabos t.y. amortizatoriu sport rezimas isijungia automatiskai.
gal per mazai dar pavazinejai ir tik taip sutampa kad ilgam kelyje amortikai pavargsta ir uzsidega sport panelyje.
beje ar mygtukas sport mirgsi ar ne?
mano auto dabar jau sport rezimas nesuvaldomas ir jis tai veikia tai ne..tiksliau dazniau dega sport ir mirgsi mygtukas nei kad veiktu normaliu rezimu.
paieskok forume, buvo daug sneketa apie tai.
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#5
Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 16:00
Pasivalyk dačiko, kurs reguliuoja stabilizatoriaus pasisukimą, kontaktus. Bent man padėjo...mano auto dabar jau sport rezimas nesuvaldomas ir jis tai veikia tai ne..tiksliau dazniau dega sport ir mirgsi mygtukas nei kad veiktu normaliu rezimu.
.
205
#6 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 rugpjūčio 30 - 07:35
TO Grizlis:
Sport pakaba veikia tokiu principu, kad kai ja ijungi, sport-kompiuteris atsizvelgdamas i masinos greiti, gazo pedalo paspaudimo laipsni bei kebulo padeti pagal jame uzprogramuota algoritma keicia amortizatoriu charakteristikas (standuma), kas pasireiskia stabilesniu valdymu.
Sport rezimas ijungiamas ir isjungiamas mygtuku bei pats (nebent pas mane, vaziuojant kad ir 160 ) neisijungia. Taciau jei savaime kartais (o ypac po keliu didesniu susiubavimu duobese ar kai dregni orai...) pradeda mirkseti sport mygtuko zalia lempute bei uzsidega oranzine lemp. prietaisu sydelio kairiame kampe - reiskia kompas uzfiksavo "fault'a" ir pakaba yra nevaldoma (dazniausiai pereina i sport rezima) kol neuzgesinsi / uzvesi masinos..... Kaip jau kolega minejo, pabandyk pavalyti kontaktus ant fiskes, kuri jungiasi prie stabilizatoriaus padeties potenciometro, kuris stovi apacioje, saliginai ties (ziamiau) vairo kryzme.....
;)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0