Peugeot 306 1995m.variklio prieziura?
#1
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 08:20
#2 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 10:00
#3
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 10:25
#4
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 11:12
#5 Svečias_dex_*
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 11:41
#6
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 11:49
Jei labai neramu, varai į kokį normalesnį servisą ir iškloji viską kas ant dūšios guli - pirkai nenaują auto iš nežinomų rankų, ir nori pradinį aptarnavimą padaryti. Apart variklio alyvos (ir filtro) keitimo, tai ko gero būtu kuro, oro filtrai. Ir žinoma - paskirstymo diržo keitimas (kiek žinau pas pežus niekur lyg lenciūgas nebuvo dedamas ). Gal dar žvakės ir žvaklaidžiai. Žiema artėja - gal neprošal generatoriaus krovimą ir akumą pasitikrinti. Perpardavėjai mėgsta šūdinus akumus įkišti ('ant pardavimo'). Nugi dar visokių pavarų dėžės, vairo stiprintuvo (jei yra), aušinimo, stabdžių skysčių patikrinimas ir papildymas jei reikia. Ai - dar langų apiplovimo skystis
Vien apžiura po kapotu neapsiribok. Stabdžių kaladėlių, žarnelių būklė, visokios važiuoklės gumos, granatos, traukutės, antgaliai, duslės gabalai - geriau viską apeiti ką tik nusipirkus ir suremontuoti iš karto jei reikia.
Džiaugeisi pigiai nusipirkęs - nepagailėk trupučio litukų ir išgaudyti visų galimų kabliukų dabar, iš karto. Aš pvz. net valytuvus visus 3 iš karto pasikeičiau - užtat dabar ramus.
Išvengsi galimų nemalonumų kelyje sugedus nepažįstamai auto, o tolimesni planiniai (kasmetiniai arba pagal ridą) aptarnavimai bus paprastesni ir pigesni. Pasikeisi tepaliukus/filtrus ir vėl į kelią. O tai nusiperka žmonės, džiaugiasi nei lito neįkišę, ir paskui kas mėnesį po kokį gelžgalį pameta. Neapsikentę parduoda - 'šūds ne mašina - genda dažnai, etc'.
Gal dar kas nors nuo savęs pridės apie galimus P306 ar konkretaus variklio gedimus ir prevencijos priemones - aš anuos tik paveiksliukuose matęs
Dėl serviso - pradžiai neprošal būtų vietovę savo nustatymuose nurodyti ;)
Jei Kaune - gal visgi Meharis? Oficialūs (pvz. Viči) gali būt per brangu (nors ir Meharis nepigus), kiti gali išsigąsti ne vokietį pamatę. Pasiskaitinėk servismenų registrą.
#7
Parašyta 2006 rugsėjo 18 - 12:32
liutas prijaukintas tai tikrai:) dekui uz sveikinimus ;) pirkti pirkau is pazystamo , masius buvo bobos, vieno seimininko, fuflo tikrai neistume akumas naujas kuriasi is pirmo karto , varikliukas dirba kaip laikrodis , benza valgo pagal pedalo paspaudima ns mono ipurskimas yra , benzino atzvilgiu tikrai ekonomiska. Del visu skysciu keitimo tai keisiu viska . O tai gal patarsit koki pylti stabdziu skysti? vairo stiprintuvo? kox antifryzas pilasi kiek maciau pas mene supyltas buvo zieminis kzkas pan...Dar klausimas pasistojo servize kiek ispurtimas gali kainuoti?Sveikinimai prisijaukinus liūtą
Jei labai neramu, varai į kokį normalesnį servisą ir iškloji viską kas ant dūšios guli - pirkai nenaują auto iš nežinomų rankų, ir nori pradinį aptarnavimą padaryti. Apart variklio alyvos (ir filtro) keitimo, tai ko gero būtu kuro, oro filtrai. Ir žinoma - paskirstymo diržo keitimas (kiek žinau pas pežus niekur lyg lenciūgas nebuvo dedamas ). Gal dar žvakės ir žvaklaidžiai. Žiema artėja - gal neprošal generatoriaus krovimą ir akumą pasitikrinti. Perpardavėjai mėgsta šūdinus akumus įkišti ('ant pardavimo'). Nugi dar visokių pavarų dėžės, vairo stiprintuvo (jei yra), aušinimo, stabdžių skysčių patikrinimas ir papildymas jei reikia. Ai - dar langų apiplovimo skystis
Vien apžiura po kapotu neapsiribok. Stabdžių kaladėlių, žarnelių būklė, visokios važiuoklės gumos, granatos, traukutės, antgaliai, duslės gabalai - geriau viską apeiti ką tik nusipirkus ir suremontuoti iš karto jei reikia.
Džiaugeisi pigiai nusipirkęs - nepagailėk trupučio litukų ir išgaudyti visų galimų kabliukų dabar, iš karto. Aš pvz. net valytuvus visus 3 iš karto pasikeičiau - užtat dabar ramus.
Išvengsi galimų nemalonumų kelyje sugedus nepažįstamai auto, o tolimesni planiniai (kasmetiniai arba pagal ridą) aptarnavimai bus paprastesni ir pigesni. Pasikeisi tepaliukus/filtrus ir vėl į kelią. O tai nusiperka žmonės, džiaugiasi nei lito neįkišę, ir paskui kas mėnesį po kokį gelžgalį pameta. Neapsikentę parduoda - 'šūds ne mašina - genda dažnai, etc'.
Gal dar kas nors nuo savęs pridės apie galimus P306 ar konkretaus variklio gedimus ir prevencijos priemones - aš anuos tik paveiksliukuose matęs
Dėl serviso - pradžiai neprošal būtų vietovę savo nustatymuose nurodyti ;)
Jei Kaune - gal visgi Meharis? Oficialūs (pvz. Viči) gali būt per brangu (nors ir Meharis nepigus), kiti gali išsigąsti ne vokietį pamatę. Pasiskaitinėk servismenų registrą.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0