Peršokti prie turinio


Nuotrauka

vairo stiprintuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 zgm

zgm
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 142
  • Vieta:Vilnius - Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406 1998cm3 97 kw

Parašyta 2006 rugsėjo 27 - 18:53

hello again. permeciau paieskos rezultatus identiskos bedeles neradau, taigi: kol pugius saltas stiprintuvas veikia be problemu, viskas ok, bet kai pavazineji, susyla, kartais veikia kartais ne, sukelus apsukas viskas susitvarko, atsigauna stipriakas, buvo dapyles skyscio, iki max ribos, bet man ji per nakty ispusrske zemen :angry: iki viduriuko tarp max ir min. taigi, jusu nuomone, ar mano siurbliui ar dar kam nors paskutinioji jau, ar dar kazkas remontuojama/tvarkoma
  • 0
Peugeot 406 `98 2.0 16v

#2 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 27 - 19:08

pabandyk pasitempt dirza
  • 0

#3 zgm

zgm
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 142
  • Vieta:Vilnius - Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406 1998cm3 97 kw

Parašyta 2006 rugsėjo 27 - 21:03

kokios nors issamesnes info gal galima? kaip tai padaryti namu salygomis?
  • 0
Peugeot 406 `98 2.0 16v

#4 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 rugsėjo 28 - 07:38

Mano 2,1td. Pagalbinis dirželis turi du įtempimo guolius. Vienas - automatinis, kitas - su ekcentriku. Pas mane su šešiakampiu raktu atsileidžia tas guolis ir parsukus jį, reguliuojasi įtempimas. Prieš tai reikia nuimti kompo dėžę (kad geresnis priėimas būtų) ir atlaisvinti automatinį įtempėją (su keturkampiu raktu jį sukelti ir užfiksuoti. Pajieškoje susirask - yra smulkiai aprašytas pagalbinio dirželio keitimas. :rolleyes:
  • 0

#5 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Parašyta 2006 rugsėjo 28 - 18:18

Pas man striginėjo vairo stipriaus pompa .... skysčio niekur neleido, bet karts nuo karto kažkas viduj pastrigdavo to pasekoje nuo staigių sustojimu arba lėtesnio sukimosi nei iš jos nori diržas nulėkė pagrindinis škyvas (toks daiktas kur suka generatoriaus diržą) ... kadangi anas turi guminį sujungimą tarp tvitinančios dalies ir sukančios diržą .... ta guma nulėkė, sudraskė naują generatoriaus diržą ir visa laimė, kad škyvas nulėkė iš jėgos žemyn, o ne pro kapotą ...
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys

#6 Svečias_Qze_*

Svečias_Qze_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 29 - 09:15

gal nepradesiu naujos temos, pasipasakosiu: zodziu ant labai mazo greicio - daugumoj kieme vaziuojant yra laisvumas vaire, ypac jaucias minibildesys vaziuojant per duobes - galvojau vaziuokle. Bet pastebejau, kad pradedant vaziuot greiciau - 40-60 km/h jau beveik nera jokio liufto, o nuo 70 tai vairas kietas kaip reikalas (kaip ir turi but) ir a nei biski nera jokio liufto. Kas gi cia galetu but? P.s. vaziuokle tikrino 3kart: su montiruotem, ant stendo, technikine
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0