Man bukle, salyginai galingas variklis ir metai svarbiau bus Be komplekatcijos bus prie ko prisiknisti...
Apie Peugeot 407
#1101
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 17:35
#1102
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:00
Jau tiek viskas visur isvalyta, kad uodas nutupes nuslystu nuo bet kurios detales. Masina daug pravaziavus, tai ispiderastino kaip reikalas. Jei tikrai galvoji, kad kai reiks keist kazka nepradesi sneket, kad peugeot gavno (mat del kilometrazo prades listi kai kurios nusidevejusios detales mechanikoje, kurias reiks pakeist, kad galetum toliau vaziuot), tai tada siulyciau vaziuot ziuret ir gal but pirkt, nes manau, kad variklis 2.2 labai patrauklus, tiek vaziavime, tiek eksplotacijoj. Kazkaip neradau asaru pakalniu apie 2.2 HDi. Siaip vaziuok paziurek ir paskui zinosi, tik jei patiks, iskarto nepirk. Nes jei jau komentaruose tiek pribure, tai sviezias ausis pagaves perikupas dar daugiau pakabins Sekmes P.S masina vizualiai daili
#1103
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:04
Jau tiek viskas visur isvalyta, kad uodas nutupes nuslystu nuo bet kurios detales. Masina daug pravaziavus, tai ispiderastino kaip reikalas. Jei tikrai galvoji, kad kai reiks keist kazka nepradesi sneket, kad peugeot gavno (mat del kilometrazo prades listi kai kurios nusidevejusios detales mechanikoje, kurias reiks pakeist, kad galetum toliau vaziuot), tai tada siulyciau vaziuot ziuret ir gal but pirkt, nes manau, kad variklis 2.2 labai patrauklus, tiek vaziavime, tiek eksplotacijoj. Kazkaip neradau asaru pakalniu apie 2.2 HDi. Siaip vaziuok paziurek ir paskui zinosi, tik jei patiks, iskarto nepirk. Nes jei jau komentaruose tiek pribure, tai sviezias ausis pagaves perikupas dar daugiau pakabins Sekmes P.S masina vizualiai daili
Aciu, jau tiek tu masinu perpikta, imunitetas tom liaupsom ir snekos tos pacios. Ispederastintos jos visos, atsuktos irgi visos, tos kur 200k ir pan tai po puse liamo turi. Cia nors kiek sansu, kad nesukes jis jos. Manau palaikys dar pora sav. jei neparduos tai vistiek nuvarys ir 160k km padarys Asaru pakalniu nera gal del to, kad retas variklis? Kodel manai, kad eksploatacijoj jis yra patrauklus?
#1104
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:31
Kaip jis tą ridą atsuks, jeigu pas atstovą aptarnaujamas buvo ir paskutinė užfiksuota rida pvz. 285000 km ?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 gruodžio 30 - 19:56
#1105
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:36
Kaip jis tą ridą atsuks jeigu pvz. pas atstovą aptarnaujamas buvo ir paskutinė rida užfiksuota pvz. 285000 km ?
Nuo kada perekupai tokiom problemom gyvena?
#1106
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:39
Kas atsako klausimu į klausimą? Aš klausiu.
#1107
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:46
Kas atsako klausimu į klausimą? Aš klausiu.
Na, atsakymas obvious, jam dzin, nuvaziuos ir atsuks. Serviso knyga tikrai nebeda.
#1108
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:49
Beto niekas netikrina istorijos pagal VIN. Is 20 gal vienas sugalvoja, nes ir galimybių nėra, ir prieinamumo. O kas pagaus už kiaušių, tai užsimes dunduko mordą ir pagužčios pečiais
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1109
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 19:52
Popierinė serviso knygelė - atgyvena, tas aišku. Rida fiksuojama atstovo elektroninėje erdvėje, kuri visiems Peugeot atstovams, visose šalyse bendra.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 gruodžio 30 - 19:57
#1110
Parašyta 2015 gruodžio 30 - 21:32
Aciu, jau tiek tu masinu perpikta, imunitetas tom liaupsom ir snekos tos pacios. Ispederastintos jos visos, atsuktos irgi visos, tos kur 200k ir pan tai po puse liamo turi. Cia nors kiek sansu, kad nesukes jis jos. Manau palaikys dar pora sav. jei neparduos tai vistiek nuvarys ir 160k km padarys Asaru pakalniu nera gal del to, kad retas variklis? Kodel manai, kad eksploatacijoj jis yra patrauklus?
Manau todėl, kad kaip tu sakai, variklis retas ir galingas, nors tiek pat kw kiek ir naujesniame 2.0, bet kaip sakau patrauklus tuo, kad dinamika geresnė negu 2.0 (asmeninė nuomonė, teko važiuoti) ir kokybė ne prasta, nes kaip ir šitas, kuri žiūrėsi, gali suktis daug 300k - ne riba.
#1111
Parašyta 2016 sausio 24 - 22:35
Sveiki,man iskilo klausimas apie gan reta peugeot 407 coupe su 3.0l hdi kokie atsiliepimai apie ji ?
Dabar - Audi a4 b6
#1112
Parašyta 2016 sausio 27 - 18:11
zmones kalba jog 3.0 geresni nei 2.7 ,bet juk ar ne tas pats variklis? o kaina 3.0HDI tai ojojoj...
butu idomu isgirsti tiesos
#1113
Parašyta 2016 sausio 27 - 18:18
Sveiki,man iskilo klausimas apie gan reta peugeot 407 coupe su 3.0l hdi kokie atsiliepimai apie ji ?
Butu galimybe imciau 3.0l vietoj 2.7l
#1114
Parašyta 2016 sausio 27 - 18:36
Pagal mane, 3.0l geriau, nes naujesnis variklis. Nezinau patvarus ar ne, bet esme naujesnis salyginai - geresnis
#1115
Parašyta 2016 sausio 27 - 19:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1116
Parašyta 2016 sausio 27 - 21:50
Laimonai,ar tiesa jog tie alkuniniai luzta nuo smugiuojanciu deziu ar tiesiog cia variklio gamyklinis brokas? prastas metalas? o galbut del netinkamos prieziuros,tepalu nekeitimo..? visgi idomu kaip yra is tikruju
#1117
Parašyta 2016 sausio 27 - 23:03
Laimonai,ar tiesa jog tie alkuniniai luzta nuo smugiuojanciu deziu ar tiesiog cia variklio gamyklinis brokas? prastas metalas? o galbut del netinkamos prieziuros,tepalu nekeitimo..? visgi idomu kaip yra is tikruju
Realiai neluztu jei butu stiprus pats velenas... Bet silpnas velenas + smugiuojanti deze = brangus remontas... O del tepalu, tai kaip ir visur, kuo geresnis tepimas, tuo lengviau metalui...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1118
Parašyta 2016 sausio 28 - 01:23
Realiai tai jei FAPo ir EGRų nebėra, tai tam varikliui pakanka paprasto 5W30 tepalo be jokių Low SAPS ir Anti-ASH, bet daug kas pila Total Quartz 9000 5W40 ir važinėja be problemų. Jei FAPas ir EGRai funkcionuoja, tai tik kokybiškas 5W30 su priedais, pvz Total Ineo ECS arba Ineo MC3 (šitas berods su Ford sertifikatais ir berods jį nurodo Jaguaras kaip tinkamą tam pačiam varikliui, bet galiu klysti - pasitikrinkit patys kataloguose, jei pilsit).
Kad purkštukai 2.7 Siemenso geri, patvirtinsiu ir aš. Kelis žmones pažįstu, kurie jiem į baką pila tikrai ne tik iš degalinės ir dažnai ir žibalu kvepia, keičiant filtrą ar kokias abratkės gumeles. Tai dedam visada gerus Mann ar Knecht filtrus ir tas lievas kuras jautrias Siemenso abratkių gumeles kietina arba net tirpdo, kas reikalauja papildomų išlaidų, bet kad su purkštukais būtų bėdų - nemačiau ir negirdėjau. Na juos tik prapūsti kartais mėgsta, o jei prapučia ir pavaro į tarpą nagaro - traukdami beveik garantuotai sugadinsit ir reiks keisti, nes iš išorės suimti per plastikinius dangtelius ir kolektorius nelabai yra kaip, o išardžius ir įsukus rimtesnį sjomniką - surinktas atgal purkštukas gali nebelabai norėti gerai dirbti. Gerai, kad bent išėmimui vietos nemažai net galinės galvos pusėj, tai mažiau meistrai bėdų patiria, negu su 2.2HDi minivenuose
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1119
Parašyta 2016 sausio 28 - 17:52
o kaip su pavaru dezem jei tarkim modelis nuo 2008m, ar dezes jau be hidrobloku defektu? idomu nuo kuriu metu pagerejo dezes (jei pagerejo)
#1120
Parašyta 2016 sausio 28 - 19:22
o kaip su pavaru dezem jei tarkim modelis nuo 2008m, ar dezes jau be hidrobloku defektu? idomu nuo kuriu metu pagerejo dezes (jei pagerejo)
Jei masina 2009 GAMYBOS(ne pardavimo) tada 100% naujasis hidroblokas, nes 2008 metais buvo visko, taigi reikia ziuret pagal VIN koda arba pagal uzrasus ant dezes(patikimiausia).
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 10
narių: 0, svečių: 10, slaptų narių: 0