Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#1141 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 vasario 16 - 19:24

kieno foto? cd keitiklio ?

Kolonėlių, nes neįsivaizduoju kur jos ten yra
  • 0

thumb.png


#1142 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 vasario 19 - 09:41

http://autovici.lt/a...ot-407-1-6-hdi/

sito niekas neapziurinejo?


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1143 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 16:27

image.jpg

Gal kas pasakys koks čia ratų modelis? 


  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#1144 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 17:53

http://peugeotccclub...wheels-2009.pdf


  • 0

I <3 HATERS


#1145 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 18:01

Liuks, dėkui, išsaugau nuorodą :good:


  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#1146 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 vasario 26 - 18:07

Kai kruta nuoroda, as kai ieskojau apie situos ratus, niekur neradau. Zinojau, kad jie vadinasi soleil. :)

 

Liuks, dėkui, išsaugau nuorodą :good:

Uzsimanei?


  • 0

thumb.png


#1147 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 18:11

Visada man imponavo tokio stiliaus ratai kaip Tavo paraše :) 

Jo, kai pagaliau savojo automobilio skelbimą rasiu kada nors gyvenime, tai medžiosiu šituos ratus :) 


  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#1148 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 vasario 26 - 22:02

O ! Turim panasu skoni  :good: Pavyko man juos gan greit rast po masinos pirkimo :)


  • 0

thumb.png


#1149 Martin P406

Martin P406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius, Kaunas, Anykščiai
  • Automobilis:Peugeot 406 '03

Parašyta 2016 kovo 16 - 18:31

Sveiki, domina atsiliepimai turinčių 407 coupe. Šiuo metu važinėju su 406 sedanu 2003 metų, ketinu vėl rinktis pugą. Domina 407 būtent kupė ir su benzininiu motoru. Ar jūs, tie,kas turit 407 coupe, patenkinti šiais pirkiniais? :) Į kokias "ligas" turėčiau atkreipt dėmesį ieškodamas sau tinkamo varianto?
Beje, savo nuomonę, įspūdžius gali išsakyt ir dyzelinių 407 coupe hdi savininkai. :)

Šį pranešimą redagavo Martin P406: 2016 kovo 16 - 18:34

  • 0

#1150 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2016 kovo 16 - 22:13

Sveiki, domina atsiliepimai turinčių 407 coupe. Šiuo metu važinėju su 406 sedanu 2003 metų, ketinu vėl rinktis pugą. Domina 407 būtent kupė ir su benzininiu motoru. Ar jūs, tie,kas turit 407 coupe, patenkinti šiais pirkiniais? :) Į kokias "ligas" turėčiau atkreipt dėmesį ieškodamas sau tinkamo varianto?
Beje, savo nuomonę, įspūdžius gali išsakyt ir dyzelinių 407 coupe hdi savininkai. :)


Turim. Bent maniskis be smulkiu elektros gedimu kaip bagazines padetis, parktronikai, per duju trisaki varvantis antifryzas jokiu bedu nepasireiskia... Tiesa teko keist dirzus del pradejusio leist salniko ir teko babina pasikeist... Bet ir ta dar pusiau gyva buvo. O vaziuoklej ka teko keist tai varles koja ir stabilizatoriaus traukes berods... Va tik tiek per pirmus 15k kilometru... O ligos aprasytos yra kazkur forume. Jei antra syk pirkt... Nors masina ir gera,bet antra syk neimciau. Bent man vis labiau noris komforto daugiau... Ir sintezatoriu pervezt su coupe labai jau sunku... Kaip ir kaledine eglute reik aplauzyt... 😀 nors gale buna pas mane susoka 190cm ugio zmones ir vieta nesiskundzia per daug sededami sikancio katino pozoj...
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#1151 Martin P406

Martin P406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius, Kaunas, Anykščiai
  • Automobilis:Peugeot 406 '03

Parašyta 2016 kovo 16 - 23:20

Dėkui už atsiliepimą! Domina ir daugiau turinčių 407 coupe nuomonių. Sani, o kaip su 2.2 trauka, dinamika, stabilumu? Na, aš ant 200 neskraidau visur, bet įdomu, ar žvitriai važiuoja normaliais, civilizuotais greičiais, ar fūrą lenkiant nesijaučia užmiestyje traukos stygiaus, ar vingiuose, posūkiuose gerai stovi. Nes 120kW ir kilo dvejonių man ar tas variklis gerai susitvarko su 407 svoriu. Nežinau tiksliai, kiek jie sveria, bet už 406 coupe turbūt sunkesni.

Šį pranešimą redagavo Martin P406: 2016 kovo 16 - 23:24

  • 0

#1152 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 16 - 23:59

Na, maniskis 2,7 HDI. Kai pirkau, visi gasdino baisiausiai, bet kaip taisykle, pagrinde diletantai. Dauguma saukia kad 2,7 HDi nelaiko, ir pagrinde tai pagrindzia tuo, kad pas landorverius sis variklis ir lenkiasi. Bet pamirsta tai, kad masiu skirtumas yra didelis masinu, ir, ESME - variklio alkunini sulauzo smugiuojanti APD, jei savininkas laiku nepakeicia apd hidrobloko, pajutes pirmuosius smugius. Variklis nekaltas, kad ji sugadina APD. Bet apie varikli daugiau nesiplesiu, nes tave domina benzas. Is esmes, jei benzas - tai tik V6. Arba tada jau rinkis dyzeli. Nes kokia prasme tureti grazia sportiska masina su silpnu varikliu? Na, bet cia mano nuomone. O kadangi benzo trilitro LT neradau, pirkau dyzeli.

Pati masina - velgi griauna mitus apie tai kad pezo gavno. Per du metus niekas nesugedo kas liecia eketronika. Su elektronika is viso bedu nebuvo jokiu. Remontai - tik eksploatacija, o tai ne gedimai. Yra kvailiu kurie ir stabdziu disku keitima gedimu skaito, bet su tokiais mes nebendraujam :) Is einamu remontu keiciau stabdziu diskus, kalades, dirzus visus, filtrus, tepalus, vaziuokleje tik siemet pagaliau kazkas susidevejo - va kaip tik siandien pakeiciau sarnyrus priekinius. Ai, keciau viena purkstuka. Ir keiciau taip labiau profilaktiskai, nes diagnose parode korekcijas pr dideles jame. Nors variklio darbe to nesijaute. Bet kad priziuriu masinuka, noriu kad viskas butu ciki. Tai purkstukas su darbu ir pakeitimu ir patikrinimu, devetas aisku, 100 euru kainavo. Skaitau cia nebaisu.  Kaip ir viskas. 

Beja, kam cia komforto truksta? Cia viena is komfortiskiausiu mano turetu masinu. AMWR pakaba, keiciamo kietumo mortikai, viskas ok su tuo komfortu. Komplektacija masinos puiki, pas mane visi bajeriai kurie tik imanomi buvo siame modelyje tais metais, nera tik liuko. 

O bet taciau - visa tai negalioja jai pasiimsi uzmusta, begusi puse limono su ta fantastiska "tikra" standartine Lietuviska rida 177000 :D Tada ir prasideda istorijos, kad pezo gavno :)


  • 0

#1153 Martin P406

Martin P406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius, Kaunas, Anykščiai
  • Automobilis:Peugeot 406 '03

Parašyta 2016 kovo 17 - 00:18

Na, maniskis 2,7 HDI. Kai pirkau, visi gasdino baisiausiai, bet kaip taisykle, pagrinde diletantai. Dauguma saukia kad 2,7 HDi nelaiko, ir pagrinde tai pagrindzia tuo, kad pas landorverius sis variklis ir lenkiasi. Bet pamirsta tai, kad masiu skirtumas yra didelis masinu, ir, ESME - variklio alkunini sulauzo smugiuojanti APD, jei savininkas laiku nepakeicia apd hidrobloko, pajutes pirmuosius smugius. Variklis nekaltas, kad ji sugadina APD. Bet apie varikli daugiau nesiplesiu, nes tave domina benzas. Is esmes, jei benzas - tai tik V6. Arba tada jau rinkis dyzeli. Nes kokia prasme tureti grazia sportiska masina su silpnu varikliu? Na, bet cia mano nuomone. O kadangi benzo trilitro LT neradau, pirkau dyzeli.
Pati masina - velgi griauna mitus apie tai kad pezo gavno. Per du metus niekas nesugedo kas liecia eketronika. Su elektronika is viso bedu nebuvo jokiu. Remontai - tik eksploatacija, o tai ne gedimai. Yra kvailiu kurie ir stabdziu disku keitima gedimu skaito, bet su tokiais mes nebendraujam :) Is einamu remontu keiciau stabdziu diskus, kalades, dirzus visus, filtrus, tepalus, vaziuokleje tik siemet pagaliau kazkas susidevejo - va kaip tik siandien pakeiciau sarnyrus priekinius. Ai, keciau viena purkstuka. Ir keiciau taip labiau profilaktiskai, nes diagnose parode korekcijas pr dideles jame. Nors variklio darbe to nesijaute. Bet kad priziuriu masinuka, noriu kad viskas butu ciki. Tai purkstukas su darbu ir pakeitimu ir patikrinimu, devetas aisku, 100 euru kainavo. Skaitau cia nebaisu.  Kaip ir viskas. 
Beja, kam cia komforto truksta? Cia viena is komfortiskiausiu mano turetu masinu. AMWR pakaba, keiciamo kietumo mortikai, viskas ok su tuo komfortu. Komplektacija masinos puiki, pas mane visi bajeriai kurie tik imanomi buvo siame modelyje tais metais, nera tik liuko. 
O bet taciau - visa tai negalioja jai pasiimsi uzmusta, begusi puse limono su ta fantastiska "tikra" standartine Lietuviska rida 177000 :D Tada ir prasideda istorijos, kad pezo gavno :)

Dar vienas labai informatyvus atsiliepimas, puiku! Ačiū! Na, kad pežo gavno tikrai neteigsiu, nes mano dabartinis Pežo per 11 metų perėjo per 3 šeimos narių rankas nuo pat 2005, kai buvo apynaujis iš bankininko nupirktas. :) Šiaip, Pežo elektronika yra geresnė nei kai kurių net vokišku analogų, bet čia neišsiplėsiu kad adminai neužpyktų. :D Žodžiu, man Pežo elektronika yra tokį gerą įspūdi palikus, kad jeigu net ir mano dabartinis pugas užsidegtų dėl elektros gedimo, aš nuomonės nekeisčiau. Kas liečia dyzelius, mane ir domina labiausiai 2.7 ir 3.0 hdi. Esu ir aš girdėjęs neigiamų atsiliepimų apie tuos 2.7, bet pvz, jaguaruose s-type ir xj jie gerai laikė. Kalbant apie komfortą, esu jaunas, be šeimos ir mėgstu dinamišką važiavimą. Dėl to coupe man užtenka, kadangi yra kitų automobilių namų autoparke, skirtų lentom ir bulvėm gabent. Tiesa,su 406 karts nuo karto tenka vežt gale keleivius, bet čia juk kaip tik gerai, kad su kupu galėčiau nusimuilint nuo to, o dažniausiai dviem arba vienam keliaut smagiausia. :D :D Su v6 benzu problema, kad juos gamino iki 2006 ir viskas. Todėl turbūt teks apsistot ties hdi. Ok, domina dar daugiau atsiliepimų apie 407 coupe. :D
  • 0

#1154 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2016 kovo 17 - 07:28

Na su trauka kaip... As sakyciau man traukos uztenka. Ir furas aplenkt ir dar kaip akis isdegusiam palakstyt. I posukius kur su 307 max 60 dabar galiu lekt 80-90 visiskai ramiai. Begejasi irgi greitai... Aisku nuo dyzeliuko persedus atrodo kad leciau, bet jei iki redlaino varyt tai labai graziai begejasi... Aisku noretusi daugiau galios po kiek laiko pavazinejus... 😉 bet daznai tenka vazinet pilnu ekipazu ir bagazine pakrauta tai to jaucias...

Finalai, tu cia turbut apie ta elektronine pakaba? Pas mane jin paprasta, be ciudu, kaip ir paprastam p407.

Pats norejau v6, bet lietuvoj tik vienas buvo ir tai jau kai nusipirkau...

Ir ka tu nori finalai sakyk, bet net ir 2.2 mano nuomone pakanka sitai masinai.. Bent as retai isnaudoju visus variklio pajegumus, kad pajaust kaip sakai silpnuma... Aisku nelyginti su 2.7 dyzeliu reiktu, bet tikrai ner silpnas. Va 2l variantas turetu jaustis kad silpnas gerokai
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#1155 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2016 kovo 17 - 09:22

Dar vienas labai informatyvus atsiliepimas, puiku! Ačiū! Na, kad pežo gavno tikrai neteigsiu, nes mano dabartinis Pežo per 11 metų perėjo per 3 šeimos narių rankas nuo pat 2005, kai buvo apynaujis iš bankininko nupirktas. :) Šiaip, Pežo elektronika yra geresnė nei kai kurių net vokišku analogų, bet čia neišsiplėsiu kad adminai neužpyktų. :D Žodžiu, man Pežo elektronika yra tokį gerą įspūdi palikus, kad jeigu net ir mano dabartinis pugas užsidegtų dėl elektros gedimo, aš nuomonės nekeisčiau. Kas liečia dyzelius, mane ir domina labiausiai 2.7 ir 3.0 hdi. Esu ir aš girdėjęs neigiamų atsiliepimų apie tuos 2.7, bet pvz, jaguaruose s-type ir xj jie gerai laikė. Kalbant apie komfortą, esu jaunas, be šeimos ir mėgstu dinamišką važiavimą. Dėl to coupe man užtenka, kadangi yra kitų automobilių namų autoparke, skirtų lentom ir bulvėm gabent. Tiesa,su 406 karts nuo karto tenka vežt gale keleivius, bet čia juk kaip tik gerai, kad su kupu galėčiau nusimuilint nuo to, o dažniausiai dviem arba vienam keliaut smagiausia. :D :D Su v6 benzu problema, kad juos gamino iki 2006 ir viskas. Todėl turbūt teks apsistot ties hdi. Ok, domina dar daugiau atsiliepimų apie 407 coupe. :D

Jei tik uzteks euru tai imk 3.0hdi ;)


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1156 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 17 - 12:36

Na su trauka kaip... As sakyciau man traukos uztenka. Ir furas aplenkt ir dar kaip akis isdegusiam palakstyt. I posukius kur su 307 max 60 dabar galiu lekt 80-90 visiskai ramiai. Begejasi irgi greitai... Aisku nuo dyzeliuko persedus atrodo kad leciau, bet jei iki redlaino varyt tai labai graziai begejasi... Aisku noretusi daugiau galios po kiek laiko pavazinejus... bet daznai tenka vazinet pilnu ekipazu ir bagazine pakrauta tai to jaucias...

Finalai, tu cia turbut apie ta elektronine pakaba? Pas mane jin paprasta, be ciudu, kaip ir paprastam p407.

Pats norejau v6, bet lietuvoj tik vienas buvo ir tai jau kai nusipirkau...

Ir ka tu nori finalai sakyk, bet net ir 2.2 mano nuomone pakanka sitai masinai.. Bent as retai isnaudoju visus variklio pajegumus, kad pajaust kaip sakai silpnuma... Aisku nelyginti su 2.7 dyzeliu reiktu, bet tikrai ner silpnas. Va 2l variantas turetu jaustis kad silpnas gerokai

Temos savininkui - kaip ir mineta, jei tik rasi - imk 3.0 HDI. Nes jis ir ekonomiskesnis siek tiek nei 2.7 HDI, ir siaip, atnaujintas variantas, tai ir bugu ko gero maziau ir ten berods kilovatu daugiau siek tiek. Bet anyway, jei rasi gyva nesujota 2.7 HDI - vazinesi isisiepes. Dvi turbinos, isibegeja smagiai, na aisku atatinkamai islaikymas tokio variklio brangesnis nei 2.2 benziniuko. Kiekvienam rinktis. Apskritai, kalbant apie dyzelis vs. benzas - tai as visada buvau ir busiu uz benza. Nes varikliai benzininiai nepalyginamai paprastesni ir patikimesni. Tu net neisivaizduoji kiek dalyku gali sugesti pas 2.7 HDI ar 3.0 HDI, ko benze tiesiog nera :) Ta prasme, jei galvoji apie pinigus, tai islaikymas visada bezo bus pigiau. O ir kuro sanaudos - pas mane mieste 12 litru, Vilnius. Trasoje 6.5. Manualas raso 11.9 miestas. Tad typ top. Jei kas sakys kad su 2.7 hdi telpa mieste i 10 litru - spjauk jam i veida. Susidurei su zmogaus tipu, kuriam kazkodel gyvyniskai svarbu paciam sau ir kitiems irodyt, kad jo auto rija maziau :) O tokiu labai daug :)

O bet taciau, jei susitaikysi su tuo, kad islaikymas V6 dyzelio, bet kokio beja, yra brangiau nei benzo - tada viskas ok. Gausi variklio darba, kurisis garso nelabai skiriasi nuo benzo ir nemarma kaip tie 4 cilindru biudzetiniai traktoriai. Mano kaimyno 407 pezas, paprastas, 2.2 hdi, kai uzkuria, tai net mano katinas eina pie lango paziuret kas cia laukus aria :) Pas mane ne kiekvienas is viso supranta kad dyzelis. Gausi puikia dinamika. Gausi gausia komplektacija.

Taip, pas mane ta elektronine pakaba. AMWR. Minusai -  kai/jeigu uzsilenks amortikai - verksiu :) Bet dabar tai komfortiskas vaziavimas, pakabos darbo auto keitimasis prie posukiu, stabilumas ir puikus valdomumas, rankinis masinos sukietinimas kai nori su veju lekt vingiuotais keliukais :)

2.7 HDI daug maziau bedu turi su FAP bedomis, skirtingai nei 2.2 ir mazsni dyzeliai. Paslaptis kubaturoje, daug nesiplesiu, viskas surasyta temoje apie FAP. EGR lengvai issiprpogramuoja, ka ir padariau, ir pamirsti apie juos. 

Ka dar cia tau papasakot? Pakaitinimo zvakes kai keiciau, tai man pasiseke kad nei viena neluzo. Jos megsta prikepti siam varikliui. Na, bet pasikeiciau ir dabar ramus. 

Dabar apie APD. Situ AISIN pavaru deziu beda hidroblokas, kuris buvo brokuotas iki 2007 galo berods. Zodziu, kai deze prades smugiuti, pradesi jausti smugius, persijungiant is antros pavaros i trecia esant karstam varikliui - keisk hidrobloka. Nes jis smugiuodamas sulauzys variklio alkunini, o tada verksi toliau nei matysi. Hidrobloko kaina kai litai buvo kainavo 2500 lt mazdaug. Pasikeiti ir pamirsti bedas su APD amziams. Pas mane auto 2006 metu, tai as jau du metai laukiu kada pareis jis, bet iki siol pas mane pavaras musineja nejuntamai. As jau net pradejau galvot, kad gal kada nors prancuzas jau keite hidrobloka, nes negali but, kad 2006 metu hidroblokas iki siol veiktu. Nors, velniai ten zino....As kai masina prikau, pries du metus man pezo centre sake kad 1000 % jis pareis, nes visiem pareina. Iki siol ramu, tpu tpfu tpfu. 

Sani, su trauka kiekvienam individualiai. 2.2 viskas ok ten, ypac jei paciam uztenka. Tiesiog 2.7 geriau :) Bet, kaip jau minejau, su visomis is to isplaukianciomis islaikymo islaidomis. Nors man iki siol niekas ten nesugedo, bet, kai pagalvoji, kiek yra ten mazgu, kurie GALI sugesti ir kiek tai kainuotu, tai....

JBL aparatura su originaliu subu - na....kai kam cia super, uztenka ir t.t. Jei zmogus nereiklus tam absoliuciai, arba meska ant ausu mindziojo. Mano nuomone - as budamas JBL bosas neleisciau ant tokio daikto klijuot JBL lipduku :)

Zodziu, klausk, jei ka papasakosiu dar :)

P.S. Sito pezo dizainas - tai pirma mano auto, kuriai del dizaino priekaistu neturiu. Originalus ratai bele kaip grazus, ir pirma auto, kuriai net mintis nekyla keisti kitus lietus ratus. Priekyje bamperis su tais ryklio ziautais, lediniai stopai gale, zodziu... Cia VISAI kita masina nei standartinis 407, nepamirsk. Kokybes atzvilgiu. Ne veltui, kai sitie pezai tik pasirode, jie buvo bele kaip brangus. Vien salonas ir jo medziagos nepalyginamos su paprastu 407. 


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2016 kovo 17 - 12:40

  • 0

#1157 Martin P406

Martin P406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Vilnius, Kaunas, Anykščiai
  • Automobilis:Peugeot 406 '03

Parašyta 2016 kovo 17 - 14:31

Temos savininkui - kaip ir mineta, jei tik rasi - imk 3.0 HDI. Nes jis ir ekonomiskesnis siek tiek nei 2.7 HDI, ir siaip, atnaujintas variantas, tai ir bugu ko gero maziau ir ten berods kilovatu daugiau siek tiek. Bet anyway, jei rasi gyva nesujota 2.7 HDI - vazinesi isisiepes. Dvi turbinos, isibegeja smagiai, na aisku atatinkamai islaikymas tokio variklio brangesnis nei 2.2 benziniuko. Kiekvienam rinktis. Apskritai, kalbant apie dyzelis vs. benzas - tai as visada buvau ir busiu uz benza. Nes varikliai benzininiai nepalyginamai paprastesni ir patikimesni. Tu net neisivaizduoji kiek dalyku gali sugesti pas 2.7 HDI ar 3.0 HDI, ko benze tiesiog nera :) Ta prasme, jei galvoji apie pinigus, tai islaikymas visada bezo bus pigiau. O ir kuro sanaudos - pas mane mieste 12 litru, Vilnius. Trasoje 6.5. Manualas raso 11.9 miestas. Tad typ top. Jei kas sakys kad su 2.7 hdi telpa mieste i 10 litru - spjauk jam i veida. Susidurei su zmogaus tipu, kuriam kazkodel gyvyniskai svarbu paciam sau ir kitiems irodyt, kad jo auto rija maziau :) O tokiu labai daug :)

O bet taciau, jei susitaikysi su tuo, kad islaikymas V6 dyzelio, bet kokio beja, yra brangiau nei benzo - tada viskas ok. Gausi variklio darba, kurisis garso nelabai skiriasi nuo benzo ir nemarma kaip tie 4 cilindru biudzetiniai traktoriai. Mano kaimyno 407 pezas, paprastas, 2.2 hdi, kai uzkuria, tai net mano katinas eina pie lango paziuret kas cia laukus aria :) Pas mane ne kiekvienas is viso supranta kad dyzelis. Gausi puikia dinamika. Gausi gausia komplektacija.

Taip, pas mane ta elektronine pakaba. AMWR. Minusai -  kai/jeigu uzsilenks amortikai - verksiu :) Bet dabar tai komfortiskas vaziavimas, pakabos darbo auto keitimasis prie posukiu, stabilumas ir puikus valdomumas, rankinis masinos sukietinimas kai nori su veju lekt vingiuotais keliukais :)

2.7 HDI daug maziau bedu turi su FAP bedomis, skirtingai nei 2.2 ir mazsni dyzeliai. Paslaptis kubaturoje, daug nesiplesiu, viskas surasyta temoje apie FAP. EGR lengvai issiprpogramuoja, ka ir padariau, ir pamirsti apie juos. 

Ka dar cia tau papasakot? Pakaitinimo zvakes kai keiciau, tai man pasiseke kad nei viena neluzo. Jos megsta prikepti siam varikliui. Na, bet pasikeiciau ir dabar ramus. 

Dabar apie APD. Situ AISIN pavaru deziu beda hidroblokas, kuris buvo brokuotas iki 2007 galo berods. Zodziu, kai deze prades smugiuti, pradesi jausti smugius, persijungiant is antros pavaros i trecia esant karstam varikliui - keisk hidrobloka. Nes jis smugiuodamas sulauzys variklio alkunini, o tada verksi toliau nei matysi. Hidrobloko kaina kai litai buvo kainavo 2500 lt mazdaug. Pasikeiti ir pamirsti bedas su APD amziams. Pas mane auto 2006 metu, tai as jau du metai laukiu kada pareis jis, bet iki siol pas mane pavaras musineja nejuntamai. As jau net pradejau galvot, kad gal kada nors prancuzas jau keite hidrobloka, nes negali but, kad 2006 metu hidroblokas iki siol veiktu. Nors, velniai ten zino....As kai masina prikau, pries du metus man pezo centre sake kad 1000 % jis pareis, nes visiem pareina. Iki siol ramu, tpu tpfu tpfu. 

Sani, su trauka kiekvienam individualiai. 2.2 viskas ok ten, ypac jei paciam uztenka. Tiesiog 2.7 geriau :) Bet, kaip jau minejau, su visomis is to isplaukianciomis islaikymo islaidomis. Nors man iki siol niekas ten nesugedo, bet, kai pagalvoji, kiek yra ten mazgu, kurie GALI sugesti ir kiek tai kainuotu, tai....

JBL aparatura su originaliu subu - na....kai kam cia super, uztenka ir t.t. Jei zmogus nereiklus tam absoliuciai, arba meska ant ausu mindziojo. Mano nuomone - as budamas JBL bosas neleisciau ant tokio daikto klijuot JBL lipduku :)

Zodziu, klausk, jei ka papasakosiu dar :)

P.S. Sito pezo dizainas - tai pirma mano auto, kuriai del dizaino priekaistu neturiu. Originalus ratai bele kaip grazus, ir pirma auto, kuriai net mintis nekyla keisti kitus lietus ratus. Priekyje bamperis su tais ryklio ziautais, lediniai stopai gale, zodziu... Cia VISAI kita masina nei standartinis 407, nepamirsk. Kokybes atzvilgiu. Ne veltui, kai sitie pezai tik pasirode, jie buvo bele kaip brangus. Vien salonas ir jo medziagos nepalyginamos su paprastu 407. 

Aišku, supratau.  O kaip ten su tais adaptyviais amortizatoriais? Čia aš kaip suprantu visai ne citroen hydractive. Čia ko gero, kažkas panašiau į MB CL buvusius amortizatorius. Kaina, spėju jų nevaikiška.  Tada, dar domina, ar buvo komplektuojami 407 coupe hdi su mechaninėm pavarų dežėm? Žinau, automatas irgi patogu, ypač mieste, per kamščius, bet visgi labiausiai domina mechanas, nes... mane vat labiau traukia trys, o ne du pedalai. :D Esant reikalui, pirkčiau aišku ir automatą, bet tiesiog įdomų, kokia galimybė rast 2.7-3.0 hdi mechaną. Kiek mobile.de žiūrėjau, tai dauguma automatai dyzeliai.


  • 0

#1158 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2016 kovo 17 - 14:43

Aišku, supratau.  O kaip ten su tais adaptyviais amortizatoriais? Čia aš kaip suprantu visai ne citroen hydractive. Čia ko gero, kažkas panašiau į MB CL buvusius amortizatorius. Kaina, spėju jų nevaikiška.  Tada, dar domina, ar buvo komplektuojami 407 coupe hdi su mechaninėm pavarų dežėm? Žinau, automatas irgi patogu, ypač mieste, per kamščius, bet visgi labiausiai domina mechanas, nes... mane vat labiau traukia trys, o ne du pedalai. :D Esant reikalui, pirkčiau aišku ir automatą, bet tiesiog įdomų, kokia galimybė rast 2.7-3.0 hdi mechaną. Kiek mobile.de žiūrėjau, tai dauguma automatai dyzeliai.

Nera mechaniniu. Su siais varikliais automatai ejo.


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1159 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 kovo 17 - 14:43

Esant reikalui, pirkčiau aišku ir automatą, bet tiesiog įdomų, kokia galimybė rast 2.7-3.0 hdi mechaną. Kiek mobile.de žiūrėjau, tai dauguma automatai dyzeliai.

Kiek ziurejau visur 407coupe, 2 Hdi - mechanine deze, o 2.7 Hdi ir 3.0 Hdi - automatine :)


  • 0

thumb.png


#1160 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 17 - 14:58

Aišku, supratau.  O kaip ten su tais adaptyviais amortizatoriais? Čia aš kaip suprantu visai ne citroen hydractive. Čia ko gero, kažkas panašiau į MB CL buvusius amortizatorius. Kaina, spėju jų nevaikiška.  Tada, dar domina, ar buvo komplektuojami 407 coupe hdi su mechaninėm pavarų dežėm? Žinau, automatas irgi patogu, ypač mieste, per kamščius, bet visgi labiausiai domina mechanas, nes... mane vat labiau traukia trys, o ne du pedalai. :D Esant reikalui, pirkčiau aišku ir automatą, bet tiesiog įdomų, kokia galimybė rast 2.7-3.0 hdi mechaną. Kiek mobile.de žiūrėjau, tai dauguma automatai dyzeliai.

Va, svieskis :) http://peugeot-kluba...sistema-pakaba/


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 23

narių: 0, svečių: 23, slaptų narių: 0