Jump to content


Apie Peugeot 407


  • Please log in to reply
2015 replies to this topic

#1341 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 October 24 - 08:49

Pasikartosiu.#1330.
Nugasdinai! Issiemiau paziuzeti alsuokli ,2.0 EW10AF motoras, ir gale alsuoklio (kur isikisa i kolektoriu) pamaciau kazkoki geltona strypeli kuris turi laida ir jis kazkur tai pajungtas.Kas tai?? Gal kas zinote!


Sildytuvas. Dziaukis, svarbu kad jis veiktu :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1342 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2016 October 24 - 11:20

Sildytuvas. Dziaukis, svarbu kad jis veiktu :)

O gal pasakytum ,kaip ji patikrinti?Jis turi buti sildomas pastoviai, ar priklausomai nuo (temperaturos) ar ko??


  • 0

#1343 pacman

pacman
  • Senbuviai
  • posts 36
  • Automobilis:FIAT

Posted 2016 October 24 - 20:25

Motoras dirba tyliai, trumpais atstumais važinėjant gali atsirast majonezo. Su dujom puikiai draugauja, bet ilgainiui važinėjant su dujom benzinu šaltas dirba su drebuliu.

o tas majonezas yra blogai? Ka jis daro? Tas drebejimas del ko atsirada? Labai dreba?
  • 0

#1344 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2016 October 24 - 21:40

Majonezas tai vandens garų ir tepalo emulsija, kuri užkemša alsuoklį ir žiemą gali netgi tepalo pasipilt per matuoklę. Aš turėjau 406 su 2.0 ltr 99kw EW10J4 motoru, kas yra tas pats motoras tik vos vos galingesnis. Tai maniškis neikart dėl majonezo nesukėlė bėdų, bet nei aš jo ieškojau nei jis man rūpėjo. Važinėju pagrinde užmiesčiais didelius atstumus, todėl tas majonezas išsivaikšto. Motoro drebėjimas priklauso nuo oro temperatūros, kuo šalčiau tuo baisiau dreba. Maniškis jau nebedrebėjo o kalatojosi, tai jausmas buvo nekoks. Bet netvarkiau nes naudojant dujom tas benzas aktualus tik tol kol pašyla. Beje sušilus motorui drebuliai pranyksta ir dirba galima sakyt gražiai. Ieškojau purkštukų, bet neradęs numojau ranka. Tik nusipirkus mašiną po kurio laiko atsiradus šitai bėdai Peugeot centre atnaujino kompo softą ir kuriam taikui iš purtymosi buvo likę tik labai lengva papildoma vibracija.


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#1345 pacman

pacman
  • Senbuviai
  • posts 36
  • Automobilis:FIAT

Posted 2016 October 26 - 20:34

Majonezas tai vandens garų ir tepalo emulsija, kuri užkemša alsuoklį ir žiemą gali netgi tepalo pasipilt per matuoklę. Aš turėjau 406 su 2.0 ltr 99kw EW10J4 motoru, kas yra tas pats motoras tik vos vos galingesnis. Tai maniškis neikart dėl majonezo nesukėlė bėdų, bet nei aš jo ieškojau nei jis man rūpėjo. Važinėju pagrinde užmiesčiais didelius atstumus, todėl tas majonezas išsivaikšto. Motoro drebėjimas priklauso nuo oro temperatūros, kuo šalčiau tuo baisiau dreba. Maniškis jau nebedrebėjo o kalatojosi, tai jausmas buvo nekoks. Bet netvarkiau nes naudojant dujom tas benzas aktualus tik tol kol pašyla. Beje sušilus motorui drebuliai pranyksta ir dirba galima sakyt gražiai. Ieškojau purkštukų, bet neradęs numojau ranka. Tik nusipirkus mašiną po kurio laiko atsiradus šitai bėdai Peugeot centre atnaujino kompo softą ir kuriam taikui iš purtymosi buvo likę tik labai lengva papildoma vibracija.

cia ta anomalija su drebejimu yra visiems 1.8 motorams ar cia pasitaike tiktai tau? Gal ka nors zinai apie 2.0 benzininius variklius? Kaip jie? Renkantis is 1.8 ir 2.0 benzininiu varikliu kuri geriau rinktis? (Su salyga kad abu bus dujinami). Labai laukiu atsakymu! :)
  • 0

#1346 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2016 October 26 - 21:52

cia ta anomalija su drebejimu yra visiems 1.8 motorams ar cia pasitaike tiktai tau? Gal ka nors zinai apie 2.0 benzininius variklius? Kaip jie? Renkantis is 1.8 ir 2.0 benzininiu varikliu kuri geriau rinktis? (Su salyga kad abu bus dujinami). Labai laukiu atsakymu! :)

Kaip sakai anomalija su drebėjimu labai dažnai pasitaikanti EW serijos motoram. 1,8 ir 2ltr tai faktas. 2,2 turi kitų bėdų, bet jos irgi išprendžiamos. Jeigu rinktis tarp 1,8 ir 2ltr tai vienareikšmiškai 2ltr. Jis bus galingesnis, smagesnis. Gedimai tie patys, komponentai tie patys, kuro taipogi vartos tiek pat, o važiuos 2ltr tikrai smagiau.


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#1347 Denisas

Denisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 22
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2,0 HDi 100kW M6

Posted 2016 November 08 - 08:45

Sveiki,

 

Turiu 407SW, prabėgęs 280 000km. Pradėjo erzinti keleivio durų skleidžiamas garsas važiuojant per nelygų kelią (duobes), taip pat bagažinėje įvairiausi pašaliniai garsiai.

 

Atrodo bagažinę sureguliavau maksimaliai, kad turėtų spyna įtempimą, bet vistiek triukšmauja kažkas, plastmasės gal kažkokios.

 

Kaip sprendžiate tokius pašalinius garsus? JBL šitą problemą išsprendžia, bet kartais norisi ir tyliai muzikos klausyt :) :)


  • 0

#1348 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • posts 1,928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Posted 2016 November 08 - 09:04

Nu įdomus klausimas :) Tokios problemos sprendžiamos radus garso ar vibracijos šaltinį ir jį sutvarkius. O jei netinka. Tai lupt visas apdailas klijuot garso/vibroizoliacinę medžiaga arba nusipirkt porą tokių:

clipboard07.jpg


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#1349 Denisas

Denisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 22
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2,0 HDi 100kW M6

Posted 2016 November 08 - 09:25

Na, manau aktualus klausimas kiekvienam SW vairuotojui :) nes sedanai mažiau barška. Mėgstu kai automobilis neturi pašalinių garsų. Bet ten tiek viskas brazda (skleidžia triukšmą, kad nežinau nei nuo kur pradėt :) sakau, gal kas iš praktikos patars kaip maksimaliai su protingom išlaidom išspręst problemą. Na garso izoliacinę medžiagą klijuoti variantas. Bet jei pati bagažinė barška tarkim iš vyrių nuo vibracijos tai nepadės tas. Arba durys jeigu iš spynos turi garsą, tai irgi nesprendimas.


  • 0

#1350 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Posted 2016 November 11 - 14:18

407 coupe 3.0hdi labai retas svecias pardavimuose? tiesa,kad 450nm,jau yra ties maksimumo riba ir keliant daugiau,jau rizikuojama deze?


  • 0

#1351 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 November 12 - 02:19

407 coupe 3.0hdi labai retas svecias pardavimuose? tiesa,kad 450nm,jau yra ties maksimumo riba ir keliant daugiau,jau rizikuojama deze?

Kad nesumeluoti, tai autopliuse/gide maciau paskutini karta pries puse metu :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1352 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2016 November 22 - 17:39

o 3.0 HDI ir 2.7 HDI, kartais ne tas pats velnias beveik? Ta prasme nei vienas ne velnias juos tinkamai priziurint, bet speju ausinimo sistemos trisakiu, APD itakoto alkuninio luzimo variantai tie patys?


  • 0

#1353 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 November 22 - 17:49

o 3.0 HDI ir 2.7 HDI, kartais ne tas pats velnias beveik? Ta prasme nei vienas ne velnias juos tinkamai priziurint, bet speju ausinimo sistemos trisakiu, APD itakoto alkuninio luzimo variantai tie patys?


Na kad netaspats, tinka tik variklio apsauga ;)9
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1354 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2016 November 22 - 20:59

Nu jo, bet ta prasme, ar ispresta tarkime ta luztanciu plastikiniu ausinimo sistemos trisakiu problema?


  • 0

#1355 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 November 22 - 22:18

Nu jo, bet ta prasme, ar ispresta tarkime ta luztanciu plastikiniu ausinimo sistemos trisakiu problema?


Trainyko neteko ciupinet 3.0, bet dar negirdejau apie kazkokias bedas 3.0 :/
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1356 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2016 November 23 - 12:58

Gal dėl to, kar dar neseni varikliai ir nedaug jų yra? Ar iš tikro jie patobulintas 2.7 variklis su mažiau bajerių?


  • 0

#1357 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2016 November 23 - 14:06

As tai nesuprantu, kame tie 2,7 hdi bajeriai? Ta prasme, kuo jis baisesnis uz bet koki kita galinga ir sudetinga bet kokio gamintojo varikli?

As du metus eksploatuoju sita varikli, ir vienintele beda kad parejo tas ausinimo sistemos trisakis ir pradejo leist antifiriza. Nu cia gi tk detale. Pasikeiciu ta trisaki ir tiek bedos.

O alkuninis kad luzta tai kaltas ne variklis, o savninkas kuris vazneja su smugiuojancia APD. Arba savininkas, kuris neprotngai cipuoja ir padidina galia siam varikliui. Viskas. Kokie dar bajeriai nesuprantu? 


  • 0

#1358 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 November 23 - 16:00

As tai nesuprantu, kame tie 2,7 hdi bajeriai? Ta prasme, kuo jis baisesnis uz bet koki kita galinga ir sudetinga bet kokio gamintojo varikli?

As du metus eksploatuoju sita varikli, ir vienintele beda kad parejo tas ausinimo sistemos trisakis ir pradejo leist antifiriza. Nu cia gi tk detale. Pasikeiciu ta trisaki ir tiek bedos.

O alkuninis kad luzta tai kaltas ne variklis, o savninkas kuris vazneja su smugiuojancia APD. Arba savininkas, kuris neprotngai cipuoja ir padidina galia siam varikliui. Viskas. Kokie dar bajeriai nesuprantu? 

 

Pagrinde tai taip. O bet tačiau, turi šis variklis ir varganą tepalo siurblį, kuris laikui bėgant nebesukelia spaudimo. Tada netepami judantys elementai, ko pasekoje gali ne tik kad alkūninis pavargti ir trūkti, bet ir eilė elementų sudilti, tada jau kenčia žiadai, velenėliai ir pan. Užsienio forumuose daro taip: KEIČIA PAGRINDINĮ DIRŽA (aišku komplektą ir vandens pompą) + keičia tepalo siurblį. Tepalo siurblio resursas max 200 000km šitam motorui. Bet skaičiau anglu citrinu forume, kad ktiems ir po 100 000km pradėdavo net po 10s tarškėt. Jei jis pakeistas ir tepalkai keičiami NEREČIAU kaip 10 000km ir GERI JIE, tada bėdų su geležim nebus. Aišku visiems žinoma, jog ir dėžė turi būt ledinė. Pats važinėjau tokiu motoru, labai patiko :)

 

P.S. gal kažką nugąsdinsiu, bet tas tarškėjimas šaltam užkūrus, jei jis trunka ilgiau nei 5 sekundes, tada tepalo siurbliui jau pabaigtuvės. 2-3 SEKUNDĖS NORMALU, net 50k lėkusioje mašinoje tas tarškėjimas būna. Būtinai keičiam jį jei jau šaltą užkūrus ilgiau nei 5 sekundės.

 

s-l300.jpg


Edited by Laimonas, 2016 November 23 - 16:04.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1359 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2016 November 23 - 23:21

O cia saltam tai kada? Nes saltis salciui nelygu, viena yra kurti salta vasara, visai kas kita prie -20 ziema :) Prie -20 tai ten bet kokiai masinai bele kokio baisumo garsai buna pirmas sekundes :)

Siaip pas mane tokiu oru kaip siuo metu gal sekunde dvi patarska, nu ta prasme kiek kitoks variklio darbas buna ir viskas, po to grazu. Rida 128000 km., tepalus keiciu kas metai, bet per tuos metus pravaziuoju 8 k. km max, tai gaunasi net dazniau nei kas 10 k. Ir be abejo gerus. 


Edited by Finalfour, 2016 November 23 - 23:30.

  • 0

#1360 Karolis

Karolis
  • Senbuviai
  • posts 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW V6

Posted 2016 November 26 - 12:40

Ar 407-uose V6 3.0l benzininiuose (konkrečiai sedanai/universalai) buvo dedama tik 4 pavarų automatinė dėžė? Nerasiu su 5-6? Norisi sąlyginio ekonomiškumo ir tuo pačiu galingo varianto, kad šitą karvę pajudinti iš vietos, o 2.2 ir 2.7 hdi ekonomiškumu nekvepia ((galimų) remontų atžvilgiu), na bent jau skaitant internetus susidaro toks įspūdis :hmm:  


  • 0




9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users