Ar kompą pasijungus, galima identifikuot, kad na tarkim va šaltam motorui, tas tepalo siurblys sudirba ne taip, kaip turėtų? Kalbant apie 2.7HDI
Šį pranešimą redagavo Tonisas: 2016 lapkričio 26 - 12:52
Parašyta 2016 lapkričio 26 - 12:51
Ar kompą pasijungus, galima identifikuot, kad na tarkim va šaltam motorui, tas tepalo siurblys sudirba ne taip, kaip turėtų? Kalbant apie 2.7HDI
Šį pranešimą redagavo Tonisas: 2016 lapkričio 26 - 12:52
Parašyta 2016 lapkričio 27 - 00:37
Ar 407-uose V6 3.0l benzininiuose (konkrečiai sedanai/universalai) buvo dedama tik 4 pavarų automatinė dėžė? Nerasiu su 5-6? Norisi sąlyginio ekonomiškumo ir tuo pačiu galingo varianto, kad šitą karvę pajudinti iš vietos, o 2.2 ir 2.7 hdi ekonomiškumu nekvepia ((galimų) remontų atžvilgiu), na bent jau skaitant internetus susidaro toks įspūdis
O kuo 2.2hdi konkreciai neitinka? Pajudina ta karve kiek zinau normaliai visai ir nera is paziuros toks baisus kaip 2.7. Priejimas yra, automatu nera, na taip sankaba nepigi. Taip twin turba ir valdymai. Daugiau nematau baisybiu Kita problema, kad 2.2hdi ne su ziburiu nerasi...
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 27 - 00:37
Parašyta 2016 lapkričio 27 - 14:46
2.2 hdi yra nemažai pasiūlos (na bent jau kiek žvelgiu vokiečių skelbimus), o ir tikrai tikiu, kad tai labai smagus variklis ir nesunkiai pajuda iš vietos, bet kad su juo mažai problemų būtų, reikėtų rasti gerą variantą, o čia jau loterija, todėl galvoju, kad šiuo atveju pigiau eksploatuoti būtų 3.0 benziną (tik kad tas velnias su 4 pavarom neatrodo nei pakankamai judrus, nei ekonomiškas kuro atžvilgiu), plius dar norisi automato Galiausiai, turbūt, prie 2.0 hdi automato paieškų pereisiu
Parašyta 2016 lapkričio 27 - 18:13
2.2 hdi yra nemažai pasiūlos (na bent jau kiek žvelgiu vokiečių skelbimus), o ir tikrai tikiu, kad tai labai smagus variklis ir nesunkiai pajuda iš vietos, bet kad su juo mažai problemų būtų, reikėtų rasti gerą variantą, o čia jau loterija, todėl galvoju, kad šiuo atveju pigiau eksploatuoti būtų 3.0 benziną (tik kad tas velnias su 4 pavarom neatrodo nei pakankamai judrus, nei ekonomiškas kuro atžvilgiu), plius dar norisi automato Galiausiai, turbūt, prie 2.0 hdi automato paieškų pereisiu
Lietuvoj jau 5 variantus 2.2 esu apziurejes. Patikek, variklis paskutinei vietoj buna dazniausiai Bo visi vedasi ir vaziuoja. Kruvos kitu niuansu svarbiau Nesenai va sito buvo nuvare paziuret: http://autoplius.lt/...as-5064053.html
Tai ka ten sneket apie varikli, jei mes jos net neuzvedinejom Gali isivaizduoti masinos bukle.
Del 3.0, tai ekonomijos tiketis tikrai neverta, bo tas pats 2.2 vidutiniu miesto greiciu vaziuojant, tikrai prie 10 rys. O del judrumo gali nepergyventi, 150kw atmosferiko turetu tikrai gyvai judeti, nepaistant to ar 4 ar 6 begiu automatas ten.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 27 - 18:15
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 19:20
Is foto atrodo neblogai, kas ten tokio buvo gyvai, kad net iki uzvedinejimo nepriejot?
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 20:39
Ar 407-uose V6 3.0l benzininiuose (konkrečiai sedanai/universalai) buvo dedama tik 4 pavarų automatinė dėžė? Nerasiu su 5-6? Norisi sąlyginio ekonomiškumo ir tuo pačiu galingo varianto, kad šitą karvę pajudinti iš vietos, o 2.2 ir 2.7 hdi ekonomiškumu nekvepia ((galimų) remontų atžvilgiu), na bent jau skaitant internetus susidaro toks įspūdis
Pats turiu toki modeli su 3,0 v6 benzininiu varikliu + idetos dujos.. Stovi jame aisin warner automatine deze 6 pavaru galios pakanka tikrai, visgi 155kw... bet galetu ir geriau suktis 2,2hdi twin turbo 125kw startuojant nuo sviesoforo jauciu net padetu i vieta ta benzinini 3,0, aisku manau nezymiai... bet paskui dyzelis ant greicio gerai pasikrautu malku nuo benzo vaziuoju nebrangiai - 14-16l duju, tikrai ramiai nevazineju, mieste kaip kada pagal nuotaika - kartais gazas dugnas, arba siaip sumastau greiciau pasivazinet, o kartais vos velkuos i darba kartais jei veluoju, spusteliu karts nuo karto iki 170 greitkeliu vidutinis greitis 31km/h dabar.. dar + kartais tenka pasisildyt masinoj besedint, tai buna stovi uzkurtas variklis keliasdesimt minuciu sakyciau sanaudos juokingos remontas irgi kiek zinau nebrangus, o ir variklis paprastas - patvarus
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2016 lapkričio 28 - 20:39
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 21:55
Sveiki kologeos, gal kas nors iš klubiečių apžiurėjot šitą variantą?
http://www.autogidas...0128646053.html
Kaina pakankamai maža, kaži ar yra kažkas gero belike pas ją, nesinorėtų važiuoti iš kauno apžiurėti lavono
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:10
Pats turiu toki modeli su 3,0 v6 benzininiu varikliu + idetos dujos.. Stovi jame aisin warner automatine deze 6 pavaru galios pakanka tikrai, visgi 155kw... bet galetu ir geriau suktis 2,2hdi twin turbo 125kw startuojant nuo sviesoforo jauciu net padetu i vieta ta benzinini 3,0, aisku manau nezymiai... bet paskui dyzelis ant greicio gerai pasikrautu malku nuo benzo vaziuoju nebrangiai - 14-16l duju, tikrai ramiai nevazineju, mieste kaip kada pagal nuotaika - kartais gazas dugnas, arba siaip sumastau greiciau pasivazinet, o kartais vos velkuos i darba kartais jei veluoju, spusteliu karts nuo karto iki 170 greitkeliu vidutinis greitis 31km/h dabar.. dar + kartais tenka pasisildyt masinoj besedint, tai buna stovi uzkurtas variklis keliasdesimt minuciu sakyciau sanaudos juokingos remontas irgi kiek zinau nebrangus, o ir variklis paprastas - patvarus
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:29
pas benziuka trauka su apsukom tik dideja pavyzdys-nufilmavau savo v6 pagreitejima (kokybe prasta) nuo 40km/h iki 205km/h 4 pavara tiktai,apie 27s kazkur
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2016 lapkričio 28 - 22:29
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:37
pas mane pas c5 tai sakykim iki 170 normaliai begejasi o poto jau leteja. Max 216, kazkaip daugiau nebesibegejo. Laiko nematavau bet variklis tas pats pas peza, svoris gal irgi panasus tai gal panasiai ir trauktu. Bet jo, tikriausiai didesniam greiciui esant dyzeliukas atitoltu nuo benzopas benziuka trauka su apsukom tik dideja pavyzdys-nufilmavau savo v6 pagreitejima (kokybe prasta) nuo 40km/h iki 205km/h 4 pavara tiktai,apie 27s kazkur
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:44
Beprasmiai matavimai cia pas jus kas liecia greiti. Beprasmybe kazka matuotis esant dideliems greiciams. Esme yra pagreitis nuo mazu greiciu.
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 22:54
hm kodel beprasmybe? Koks skirtumas kada matuoti jei matuoji panasiom salygom? Tai tam ir yra matavimai vienodomis salygomi, kad galetum palyginti. O mes cia isvis nieko nematuojam, tiesiog pasidalinom info is asmenines patirties, kuri gali buti neteisinga, nes neivienas nezinom kaip kas vaziavo, koskios ore salygos ir kiti kintamieji. JeiBeprasmiai matavimai cia pas jus kas liecia greiti. Beprasmybe kazka matuotis esant dideliems greiciams. Esme yra pagreitis nuo mazu greiciu.
Parašyta 2016 lapkričio 29 - 05:57
Beprasmybe todel, kad tai realiai gyvenime nepritaikoma. Vienas rase apie 205 km/h greiti. Kur kada gyvenme tu tokiais greiciais vazineji, kad aktualu butu per kiek auto ji pasiekia? Jei jau apie greicius, tai aktualu tarkime per kiek laiko auto nuo 100 isvysto 130. Man tai dazniausia situacija. Vaziuoju ramiai uzmiestyje, pasiveju letesne auto, ir ja lenkti galiu praktiskai bet kada, net jei su kita masina nespetum. Nes maniskis 2.7 HDI momentaliai ta pagrieti isvysto. Taip pat aktualu pagrietis mieste, kai reikia staigiai inert kur nors, prasokt, ar suspet per mirksincia zalia is toliau. Agree, irgi nesaugu, nu bet vis tiek maziau nei lakstyt ant 200.
As tarkime savo cupa turiu du metus, gyvenime nebuvo kiles noras paspaust daugiau 160, net smalsumo tikslais net autostradoje. Nors maniske auto ta galetu absoliuciai be jokiu problemu, patikek.
Tik tiek
P.S. Pas mane automatas.
Parašyta 2016 lapkričio 29 - 13:59
Is foto atrodo neblogai, kas ten tokio buvo gyvai, kad net iki uzvedinejimo nepriejot?
Aha, neblogai atrodo. Na, ant galo paklausiau perekupo uz kiek paeme is prancuzo, atsake saziningai manau - 850eu Galvojau, gal ~1.2 bent. Gaves truputi i rura, gali pamatyti, kad galines faros skirtingos, visas netvarkingas ir nepriziuretas, variklio apsaugos nera, ratai pliki, bagazines uzuolaidos nera, mygtukai nugrauzti, porankis nesilaiko. Atidarem kapota, variklis gal ir nieko, neplautas, tepalo daug niekur nepribege, bet antifrizo bakelis visas riebalinas, tai nesuprasi ar pyle kreivai, ar mete lauk ji. Viduje buta tepalo. Tai jis i ja sudejo jau virs 1500eu (na taip pasake), nes daze vos ne visa ir keite sankaba, sake vos ne i minusa atsistojo, tai speju lauks "laimingojo", kainos nenuleis. Baisu pagalvoti, kaip ji atrode pries jam ja atvarkant Sakem, geriau butu taip viska ir palikes, tai uz 1500eu butu dar svarstytinas variantas, kad ja gaivinti. Tuos melacius visus ten tvarkyti, tai prazilsi + iki 3k nevaziuoja sake. Tai tiketina, kad turbos valdymas, o gal net pati turba (mazoji asele) jau prasosi remonto. Tai cia tik is to, ka pamatem. O kiek dar visokio dziaugsmo islystu Ieskosma toliau, sitas kolkas blogiausias buvo is visu ziuretu...Kaip jau minejau, paimciau ir uz 5k, bet kad geras variantas butu Del sito ypatingai abidnekas buvo, nes zeniai, jbl, dvigubi langai, didelis ekranas...
Del tu greiciu, jus cia subjektyviai kiekvienas savo puse aptarinejat. Realiai tokiem varikliam siuolaikiniam, pradedant ~3L begejimasis iki 100 mazai idomus turetu buti, ju stichija 60-200. Nes pradedant 200Ag varomas priekis is vietosi darosi kaip ir nesamone. Kitas dalykas, kad kaip ir sake Finalfour, nera kur pas mus tu 200 vaziuoti ir pagrindas yra miestas, kad ilysti ir pan. Tam ir ~125kw, kad ir to paties 2.2 uztektu per akis. Cia jau svarbesne variklio reakcija i pedala, nei pikinis galingumas.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 29 - 14:09
Parašyta 2016 lapkričio 29 - 16:06
Nu bet sorry, ko norėt iį mašinos ir gavno nevadint kai jos savikaina 850e o darbas atžagaria ranka ir dar iš šiknos išaugusia. Nes niekas netvarko pardavimui kaip sau.
O dėl įsibegėjimų tai dažniausiai rimtuose žurnaluose vartojamas terminas kaip "elasticity" t.y. pagreitis nuo 60-100, 80-120 prie įvarių bėgių. O nuo 0-100 tik vaikam ir paaugliam, kad pimpius pradėtų užaugę matuotis. Jei tik galingesnis variklis 0-100 nieko nereiškia, nes visos galios niekaip neišnaudosi, nes tiesiog nebus sukibimo ir ratai šniūrais eis. O ir šiaip realiam gyvenime koks tolkas svilint padangas prie šviesaforo.
Visa galia pasirodo 3 ir aukštesnėse pavarose
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 lapkričio 29 - 18:29
Pats turiu toki modeli su 3,0 v6 benzininiu varikliu + idetos dujos.. Stovi jame aisin warner automatine deze 6 pavaru galios pakanka tikrai, visgi 155kw... bet galetu ir geriau suktis 2,2hdi twin turbo 125kw startuojant nuo sviesoforo jauciu net padetu i vieta ta benzinini 3,0, aisku manau nezymiai... bet paskui dyzelis ant greicio gerai pasikrautu malku nuo benzo vaziuoju nebrangiai - 14-16l duju, tikrai ramiai nevazineju, mieste kaip kada pagal nuotaika - kartais gazas dugnas, arba siaip sumastau greiciau pasivazinet, o kartais vos velkuos i darba kartais jei veluoju, spusteliu karts nuo karto iki 170 greitkeliu vidutinis greitis 31km/h dabar.. dar + kartais tenka pasisildyt masinoj besedint, tai buna stovi uzkurtas variklis keliasdesimt minuciu sakyciau sanaudos juokingos remontas irgi kiek zinau nebrangus, o ir variklis paprastas - patvarus
Kelintų metų automobilis? Nes galimai kažkur skaičiau, kad iki tam tikrų metų (berods 2005 m pabaigos) buvo dedamos 4 pavarų dėžės.
Ir kaip su reakcijos laiku paspaudus pedalą - reaguoja +- iš karto ar galvoja kažkiek? (Pvz. su apynauju golfu teko neseniai važiuoti, tai ten nuo sankryžos startuojant iki 2 sekundžių dėžė galvoja, ar aš tikrai noriu pajudėti...)
Parašyta 2016 lapkričio 29 - 18:47
2005-12 pas mane.. su siuo varikliu man rodos ejo tik aisin warner 6 pavaru deze del reakcijos laiko tai tikrai nesiskundziu, pavaras jungineja puikiai, jokiu velavimu nei judant is vietos nei greitejant... jei tarkim buna imesta 4 pavara, staigiai nuspaudus pedala iki dugno, iskart negalvodama deze meta pavara i antra ir sauni i prieki...
Šį pranešimą redagavo bukmakeris: 2016 lapkričio 29 - 18:48
Parašyta 2016 lapkričio 30 - 12:51
http://autoplius.lt/...as-5108927.html
Dar vienas. Manau nera prasmes varyt ziureti, nors gal sest. ir susitarsim...Iki Kauno netoli. Galit kas nors papasakoti, ka jie ten su tais mygtukais valdymo ant duru daro? Su raktais drozia ar bulgarkem varom? Pas mus trys 406'ti, visu knopkes kaip naujos atrodo. O cia wtf. Parejusios sankabos ziuriu irgi situ arkliukas, visi keicia, du kur ziurejom buvo pakeistom sankabom ir vienas su tokia kur jau parejus buvo
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 30 - 12:52
Parašyta 2016 lapkričio 30 - 13:11
Parašyta 2016 lapkričio 30 - 14:06
Jau matosi savadarbė kriaušė, geras bus vėl
Yep. Na paskambinau. "2.5m. lietuvoje, garaziuke kazka dariau, ka dariau nezn, vaziuoja ir gerai". Kriause keite, nes ora gaude. Zodziu, nera ko vaziuot turbut Zmones! Parduokit kas nors gera 407ta su 2.2hdi!!!
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 30 - 14:14
narių: 0, svečių: 12, slaptų narių: 0