Kodel isikabinai i ta biturbini 2.2? As rinkciausi 2.0 geriau nei 2.2... Srote 2.0 kaunuoja 400e, o tuo tarpu 2.2 nuo 700e... Turbinos valdymas pas 2.2 hemarojinis, jo remontas neimanimas, tik keiciamas kitu valdymu, kaina kaip visos 2.0 turbinos remonto. Pliusas tik kuro sistema bosch. Nors jei 2.2hdi purkstuko remonto kaina 130e, kai tuo tarpu visas naujas siemens 2.0 kainuoja 180e, bet turi nauja daikta, o ne restauruota.
Isikabinau, nes noriu, kad vaziuotu smagiau nuo zemu. Nes 2.2 galima iki panasiu AG kelti prie to, kiek dabar turiu. O sesti ant 2.0 kur daugiau 120kw nelabai ir ispesi, ant sunkesnes masinos, tai abejotinas malonumas Man dinamika labai nepaskutinei vietoj. Siaip 2.7 galvociau, bet na, prisiskaiciau apie ji Purskalai, hidroblokas, priejimas... Zinau, kad del daliu jau jokiu problemu nebus su 2.0, zinau, kad su 2.2 turbu valdymu teks pasizaist, na arba velgi Pauliui kokiam nuvesiu porai savaiciu ir paliksiu, jei bus ka tvarkyti. Cia jau antraplaniai dalykai, 700eu uz varikli negazdina, cia kaina kaip jau i paskutine vieta nueina, ne uz paskutinius gi pirksiu . Vargu ar daugiau nei po viena karta per viska eksploatacijos laika teks tvarkyti valdyma, keisti sankaba ar restauruoti purkstukus.
Jei reiktu, kad agregatas tiesiog vaziuotu, tai pilnai tau Laimonai pritariu, ziureti 2.0 negalvojant + kad porestailiniiu variantu idomiu netgi yra.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 gruodžio 01 - 08:04