Edited by dzonyB, 2018 September 16 - 19:47.
Apie Peugeot 407
#1881
Posted 2018 September 16 - 19:47
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1882
Posted 2018 September 16 - 20:02
Turbut visdar labai brangus pagal savo amziu,o ir pati masina pezo-gavno, 2 durys ir pan.....situ kupu kaina sakyciau tokia vokiska, maziau nuvertejus..
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1883
Posted 2018 September 16 - 22:05
Kad Prancūzijoje jų rasti ir gi nėra lengva, o jei yra, tai kaina nuo 8000€. Čia būtent 3.0 Hdi ir jie nuo 2010 metų berots tik eina.keista kad coupe su 3.0 Hdi motoru isvis nera pasiuloj, ar ant tiek jie geri yra, kad ju nein niekaip uzsienyje uzdrozt, kad galetu i LT parkeliaut perekupams 😁
Pažiūriu kartais skelbimus. Ir be to jie būna su mažom ridom ir kaip nauji
#1884
Posted 2018 September 17 - 06:08
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1885
Posted 2018 September 17 - 08:39
motoras toks pats kaip 2.7HDI, vienas atvarė į servisą c5 III su 3.0HDI varikliui ragas buvo, sukišo x pinigų "sutvarkė", grįžo nes vėl grybauja, tai galiausia rasta bėda, kad blokas visas susikraipęs nuo karščio ar nuo kokio bieso, dabar tikrai nežinau, tai meistrų ir savininko nuomonė apie 2.7/3.0HDI ne kokia.. aišku jeigu būtų pakliuvęs į geras rankas, gal nebūtų reikėja 2x variklios keisti ir sukišti 2x mašinos vertės pinigų.
Edited by S.Vilius, 2018 September 17 - 08:42.
#1886
Posted 2018 September 17 - 09:44
motoras toks pats kaip 2.7HDI, vienas atvarė į servisą c5 III su 3.0HDI varikliui ragas buvo, sukišo x pinigų "sutvarkė", grįžo nes vėl grybauja, tai galiausia rasta bėda, kad blokas visas susikraipęs nuo karščio ar nuo kokio bieso, dabar tikrai nežinau, tai meistrų ir savininko nuomonė apie 2.7/3.0HDI ne kokia.. aišku jeigu būtų pakliuvęs į geras rankas, gal nebūtų reikėja 2x variklios keisti ir sukišti 2x mašinos vertės pinigų.
Būtent.
Tas variklis yra geresnis už 2,7HDi. Aišku, mechaniškai jis labai panašus ir labai daug dalių tokios pačios ir tinka vieno kitam. BET, jis pradėtas gaminti 4-5 metai po 2,7HDi pasirodymo, taigi jau Europoj tikrai buvo tokių su puselemoninėm ridom ne testinėmis trasomis, o realiomis kelių sąlygomis pravažiavusių, taigi visvien kažkas buvo praspręsta bent truputį, garantuoju.
Daug jų nėra, bet aš uždrožto nei vieno dar nemačiau.
O apie mirusių variklių remontus už tūkstančius eurų, tai kieme stovi 607 su 2,7HDi. Pašilusiam užsidega tepalo slėgio lemputė, visiškai karštam ant laisvų slėgis praktiškai tik apie 1bar. Tiek būdavo pakankamai visokiem dvidešimto amžiaus varikliam, bet ne šitam. Dar aišku patikrinsim, daviklį bandysim pakeisti, nes lyg ir blūdija anas. Bet 2,7HDi po kapitalinio ant laisv7 berods 3-4bar laiko
O ten prikeista jau termostatų korpusų, diržų, žvakių (su beveik visų nulaužimu ir "ištraukimu") ir t.t., savininkas sakė berods už apie 1000eur...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1887
Posted 2018 September 17 - 17:32
Ziurejau viena c5, kai svarsciau ka pirkti. Su 3.0hdi. Paskambinau, pasakiau, kad iskarto kortas klotu, tai pasake, kad kapitalino varikli, nes pastoviai jie saibom eina ir pilna ju pas vokiecius ir prancuzus, na butent tu c5'tu. O paaiskino tai taip, kad reglamentas oficialus tepalus keitimo ten kazkas apie 20 ar net 30 (reiktu paziureti beje), tai jie ten taip visi ir raizo su long-life, o cia sitam varikliui didziausias peilis (atseit). Tai va, kaip ir logiska, nzn kiek cia bobuciu pletku aisku
Update:
- Oil change interval: 30000 km or 24 months
The capacity of the: 6.3litres
Tai va, cia yra pzdc tovarisciai
#1888
Posted 2018 September 17 - 18:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1889
Posted 2018 September 17 - 18:59
Net 15kos k nevaziuosiu. Ne uz ka.
#1890
Posted 2018 September 17 - 19:39
Net 15kos k nevaziuosiu. Ne uz ka.
As sakyciau 2.2Hdi reiktu kas 10k keist ne daugiau. Cia specialiai daro tokiua intervalus, kad po garantiniu butu galima sakyt "neapsimoka toliau eksploatuot, stumkim sovietishen..."
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1891
Posted 2018 September 17 - 20:20
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1892
Posted 2019 March 07 - 22:22
Žinau, kad šios diskusijos naujokų užvedamos dažniau nei senieji vilkai norėtų, bet kuomet kasdien nekremti automobilio duonos, nėra taip paprasta sudėlioti taškus ant i, kai esmimis skirtumas būna aptariamo objekto raidelė, ar pagaminimo metai
#1893
Posted 2019 March 08 - 04:04
Sveiki, atėjo turbūt ir man laikas grįžti nuo japono prie Liūtuko. Kadangi anksčiau turėtas 607 paliko tik geriausius prisiminimus ir nostalgiškus jausmus, tai šį kartą akys krypsra į 407coupe. Bet bemėgindamas rasti informacijos į ką atkreipti dėmesį ir į ką ne, susipainiojau tarp esminių problemų tarp kupo sedano ir sw modelių. Kadangi pasirinkimas ir taip mažas kupų tai klausimas ar jie taip pat neišvengė tų garsiai minimų problemų? Kaip suprantu automato bėdos hidroblokas ( čia tiek 2.7dyzeliuj tiek 3.0l benzinui?) Prioritetas būtų automatas, nes dažniausiai maluosi mieste ir stumdyti tarp pirmo ir antro bėgio atsibodo, ar verta pagalvoti ir apie 2.2 benzą ar 2l dyzelį?
Žinau, kad šios diskusijos naujokų užvedamos dažniau nei senieji vilkai norėtų, bet kuomet kasdien nekremti automobilio duonos, nėra taip paprasta sudėlioti taškus ant i, kai esmimis skirtumas būna aptariamo objekto raidelė, ar pagaminimo metai
Jei norisi automato ir kuo mažiau vargo ir pinigų išleisti, tai tuomet visgi būtų dvilitris dyzelis su automatu.
Neblogas variantas ir 2,2 benzinas, tik įsigyti reiktų su kuo mažesne rida ir siūlyčiau net nemontuot dujų. Tada turėtų ilgiau ir gazo sklendė sklandžiai veikti. Tiesa, nežinau, ar jų buvo su automatais. Turbūt kad buvo, kad reiktų pažiūrėti, ar automatas ten normalus AM6, o ne koks AL4, nes ant dvilitrio benzo kituose modeliuose būdavo toks (kūpas dvilitrio benzo neturėjo)
Jei norisi prabangos, tuomet gal trilitris benzinas. Bėgs tepalas pro visur anksčiau ar vėliau, teks pakeisti tai vieną, tai kitą sandarinimo elementą ar dalį, galiausiai jau bėgs taip, kad teks visą variklį ištraukus ant stalo perrinkti ir užsandarinti. Bet daugiau tokių kaip bėdų jis neturi. Labai ilgaamžis ir patikimas važiavimo klausimais.
2,7/3,0HDi irgi prie prabangos, ir tepalais taip nesilaisto, tik kartais antifrizu. Bet pasikeičiat 3-4 dalis, ir daugiau jau nebebėgs. Esmė, kad tiek tam, tiek anam visgi silpnoki alkūniniai. Trilitrio truputį geresnis, bet jau savo akimis mačiau užlinkusių ir jų. Būna nuvažiuoja pusę milijono, būna tik kokius 300kkm.
Automato bėdos tos pačios, nes automatas tas pats. Salono sklendės lūžta irgi taip pat, kaip sedanui ir universalui. Ir visa kita irgi labai panašu, skiriasi pagrinde išvaizda ir šiek tiek mechaniškai, bet labai nedaug.
Edited by tadas1991, 2019 March 08 - 04:08.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1894
Posted 2019 March 08 - 07:57
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1895
Posted 2019 March 11 - 08:33
Remontas ne vieną tūkstantį kaštuoja?
#1896
Posted 2019 March 11 - 09:15
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1897
Posted 2019 March 11 - 15:06
Ten jau gerai pasisekti turi, ar gerai dziobtelti, kad net dantys subarsketu, kad tas alkuninis sutrupetu. Man visad idomu buvo, ar tos dezes po biski degraduoja, ar tiesiog kazkiek pagliucina, o poto viena graziai diena, kaip pysteli Bent jau pas 3.0hdi dar indeklai sukasi, nuo tu kas 30k keitimu.
#1898
Posted 2019 March 11 - 15:35
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1899
Posted 2019 March 11 - 17:17
#1900
Posted 2019 March 22 - 19:56
Sveiki, pežui 407am uzdėt cupe 18` ratus tinka ane? padangos dėtųsi 235/45/18?
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users