Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#1881 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2018 rugsėjo 16 - 19:47

keista kad coupe su 3.0 Hdi motoru isvis nera pasiuloj, ar ant tiek jie geri yra, kad ju nein niekaip uzsienyje uzdrozt, kad galetu i LT parkeliaut perekupams 😁

Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2018 rugsėjo 16 - 19:47

  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1882 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2018 rugsėjo 16 - 20:02

Turbut visdar labai brangus pagal savo amziu,o ir pati masina pezo-gavno, 2 durys ir pan.....situ kupu kaina sakyciau tokia vokiska, maziau nuvertejus..


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1883 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 rugsėjo 16 - 22:05

keista kad coupe su 3.0 Hdi motoru isvis nera pasiuloj, ar ant tiek jie geri yra, kad ju nein niekaip uzsienyje uzdrozt, kad galetu i LT parkeliaut perekupams 😁

Kad Prancūzijoje jų rasti ir gi nėra lengva, o jei yra, tai kaina nuo 8000€. Čia būtent 3.0 Hdi ir jie nuo 2010 metų berots tik eina. :)
Pažiūriu kartais skelbimus. Ir be to jie būna su mažom ridom ir kaip nauji :)
  • 0

thumb.png


#1884 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 06:08

nu bet kaina tikrai jie nelaiko del metu nes 8 metai jau kaip ir norma, tai sakau gal motoras patikimesnis, nes tarkim c6 jau gali pamatyti .
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1885 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 08:39

motoras toks pats kaip 2.7HDI, vienas atvarė į servisą c5 III su 3.0HDI varikliui ragas buvo, sukišo x pinigų "sutvarkė", grįžo nes vėl grybauja, tai galiausia rasta bėda, kad blokas visas susikraipęs nuo karščio ar nuo kokio bieso, dabar tikrai nežinau, tai meistrų ir savininko nuomonė apie 2.7/3.0HDI ne kokia.. aišku jeigu būtų pakliuvęs į geras rankas, gal nebūtų reikėja 2x variklios keisti ir sukišti 2x mašinos vertės pinigų.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 rugsėjo 17 - 08:42

  • 0

#1886 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 09:44

motoras toks pats kaip 2.7HDI, vienas atvarė į servisą c5 III su 3.0HDI varikliui ragas buvo, sukišo x pinigų "sutvarkė", grįžo nes vėl grybauja, tai galiausia rasta bėda, kad blokas visas susikraipęs nuo karščio ar nuo kokio bieso, dabar tikrai nežinau, tai meistrų ir savininko nuomonė apie 2.7/3.0HDI ne kokia.. aišku jeigu būtų pakliuvęs į geras rankas, gal nebūtų reikėja 2x variklios keisti ir sukišti 2x mašinos vertės pinigų.

Būtent.

Tas variklis yra geresnis už 2,7HDi. Aišku, mechaniškai jis labai panašus ir labai daug dalių tokios pačios ir tinka vieno kitam. BET, jis pradėtas gaminti 4-5 metai po 2,7HDi pasirodymo, taigi jau Europoj tikrai buvo tokių su puselemoninėm ridom ne testinėmis trasomis, o realiomis kelių sąlygomis pravažiavusių, taigi visvien kažkas buvo praspręsta bent truputį, garantuoju.

Daug jų nėra, bet aš uždrožto nei vieno dar nemačiau.

O apie mirusių variklių remontus už tūkstančius eurų, tai kieme stovi 607 su 2,7HDi. Pašilusiam užsidega tepalo slėgio lemputė, visiškai karštam ant laisvų slėgis praktiškai tik apie 1bar. Tiek būdavo pakankamai visokiem dvidešimto amžiaus varikliam, bet ne šitam. Dar aišku patikrinsim, daviklį bandysim pakeisti, nes lyg ir blūdija anas. Bet 2,7HDi po kapitalinio ant laisv7 berods 3-4bar laiko :)

O ten prikeista jau termostatų korpusų, diržų, žvakių (su beveik visų nulaužimu ir "ištraukimu") ir t.t., savininkas sakė berods už apie 1000eur...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1887 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 17:32

Ziurejau viena c5, kai svarsciau ka pirkti. Su 3.0hdi. Paskambinau, pasakiau, kad iskarto kortas klotu, tai pasake, kad kapitalino varikli, nes pastoviai jie saibom eina ir pilna ju pas vokiecius ir prancuzus, na butent tu c5'tu. O paaiskino tai taip, kad reglamentas oficialus tepalus keitimo ten kazkas apie 20 ar net 30 (reiktu paziureti beje), tai jie ten taip visi ir raizo su long-life, o cia sitam varikliui didziausias peilis (atseit). Tai va, kaip ir logiska, nzn kiek cia bobuciu pletku aisku :)


Update: 

  • Oil change interval: 30000 km or 24 months
    The capacity of the: 6.3litres 

Tai va, cia yra pzdc tovarisciai :) 


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1888 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 18:40

2.0hdi ir 2.2Hdi 30000km priklausomai nuo salies. LT kas 20 000 arba metai
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1889 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 18:59

:D Net 15kos k nevaziuosiu. Ne uz ka.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1890 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 19:39

:D Net 15kos k nevaziuosiu. Ne uz ka.


As sakyciau 2.2Hdi reiktu kas 10k keist ne daugiau. Cia specialiai daro tokiua intervalus, kad po garantiniu butu galima sakyt "neapsimoka toliau eksploatuot, stumkim sovietishen..."
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1891 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2018 rugsėjo 17 - 20:20

O jum yra skirtumas keist kas 10k ar 15k? Netepsi nevaziuosi,sena liaudiska patirtis,nu nepasimaukyt ant tu sup..... Marketingu zmones....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1892 Alfredas

Alfredas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 607 3.0l

Parašyta 2019 kovo 07 - 22:22

Sveiki, atėjo turbūt ir man laikas grįžti nuo japono prie Liūtuko. Kadangi anksčiau turėtas 607 paliko tik geriausius prisiminimus ir nostalgiškus jausmus, tai šį kartą akys krypsra į 407coupe. Bet bemėgindamas rasti informacijos į ką atkreipti dėmesį ir į ką ne, susipainiojau tarp esminių problemų tarp kupo sedano ir sw modelių. Kadangi pasirinkimas ir taip mažas kupų tai klausimas ar jie taip pat neišvengė tų garsiai minimų problemų? Kaip suprantu automato bėdos hidroblokas ( čia tiek 2.7dyzeliuj tiek 3.0l benzinui?) Prioritetas būtų automatas, nes dažniausiai maluosi mieste ir stumdyti tarp pirmo ir antro bėgio atsibodo, ar verta pagalvoti ir apie 2.2 benzą ar 2l dyzelį?
Žinau, kad šios diskusijos naujokų užvedamos dažniau nei senieji vilkai norėtų, bet kuomet kasdien nekremti automobilio duonos, nėra taip paprasta sudėlioti taškus ant i, kai esmimis skirtumas būna aptariamo objekto raidelė, ar pagaminimo metai :(
  • 0

#1893 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 kovo 08 - 04:04

Sveiki, atėjo turbūt ir man laikas grįžti nuo japono prie Liūtuko. Kadangi anksčiau turėtas 607 paliko tik geriausius prisiminimus ir nostalgiškus jausmus, tai šį kartą akys krypsra į 407coupe. Bet bemėgindamas rasti informacijos į ką atkreipti dėmesį ir į ką ne, susipainiojau tarp esminių problemų tarp kupo sedano ir sw modelių. Kadangi pasirinkimas ir taip mažas kupų tai klausimas ar jie taip pat neišvengė tų garsiai minimų problemų? Kaip suprantu automato bėdos hidroblokas ( čia tiek 2.7dyzeliuj tiek 3.0l benzinui?) Prioritetas būtų automatas, nes dažniausiai maluosi mieste ir stumdyti tarp pirmo ir antro bėgio atsibodo, ar verta pagalvoti ir apie 2.2 benzą ar 2l dyzelį?
Žinau, kad šios diskusijos naujokų užvedamos dažniau nei senieji vilkai norėtų, bet kuomet kasdien nekremti automobilio duonos, nėra taip paprasta sudėlioti taškus ant i, kai esmimis skirtumas būna aptariamo objekto raidelė, ar pagaminimo metai :(

Jei norisi automato ir kuo mažiau vargo ir pinigų išleisti, tai tuomet visgi būtų dvilitris dyzelis su automatu.

Neblogas variantas ir 2,2 benzinas, tik įsigyti reiktų su kuo mažesne rida ir siūlyčiau net nemontuot dujų. Tada turėtų ilgiau ir gazo sklendė sklandžiai veikti. Tiesa, nežinau, ar jų buvo su automatais. Turbūt kad buvo, kad reiktų pažiūrėti, ar automatas ten normalus AM6, o ne koks AL4, nes ant dvilitrio benzo kituose modeliuose būdavo toks (kūpas dvilitrio benzo neturėjo)

Jei norisi prabangos, tuomet gal trilitris benzinas. Bėgs tepalas pro visur anksčiau ar vėliau, teks pakeisti tai vieną, tai kitą sandarinimo elementą ar dalį, galiausiai jau bėgs taip, kad teks visą variklį ištraukus ant stalo perrinkti ir užsandarinti. Bet daugiau tokių kaip bėdų jis neturi. Labai ilgaamžis ir patikimas važiavimo klausimais.

2,7/3,0HDi irgi prie prabangos, ir tepalais taip nesilaisto, tik kartais antifrizu. Bet pasikeičiat 3-4 dalis, ir daugiau jau nebebėgs. Esmė, kad tiek tam, tiek anam visgi silpnoki alkūniniai. Trilitrio truputį geresnis, bet jau savo akimis mačiau užlinkusių ir jų. Būna nuvažiuoja pusę milijono, būna tik kokius 300kkm.

Automato bėdos tos pačios, nes automatas tas pats. Salono sklendės lūžta irgi taip pat, kaip sedanui ir universalui. Ir visa kita irgi labai panašu, skiriasi pagrinde išvaizda ir šiek tiek mechaniškai, bet labai nedaug.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 kovo 08 - 04:08

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1894 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2019 kovo 08 - 07:57

Coupe automatas tik 2.7/3.0 motorai kiti mechanai.
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1895 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Parašyta 2019 kovo 11 - 08:33

O nuo ko lūžta tie alkūniniai? Dėl netvarkingų dėžių, kas 30 kkm keičiamų tepalų ar šiaip? :)
Remontas ne vieną tūkstantį kaštuoja? :)
  • 0

#1896 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2019 kovo 11 - 09:15

Del deziu. Kaip man minejo Kaune, ateities pl. Citroen Serviso savininkas,kaunieciai tikrai zinot turetu, tai nuo paprastu nedideliu smugiu alkuninis neluzta, bet sako vaziuok 100km/h ir padaryk kick down'a ir va tada jei pareis smugis tai alkuninio gali tekt ieskot naujo:) o siaip bent as tai patenkintas tuo varikliu :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1897 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 kovo 11 - 15:06

Ten jau gerai pasisekti turi, ar gerai dziobtelti, kad net dantys subarsketu, kad tas alkuninis sutrupetu. Man visad idomu buvo, ar tos dezes po biski degraduoja, ar tiesiog kazkiek pagliucina, o poto viena graziai diena, kaip pysteli :D Bent jau pas 3.0hdi dar indeklai sukasi, nuo tu kas 30k keitimu.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1898 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2019 kovo 11 - 15:35

As saviskiam kas 10-12k km keiciu variklio tepalus, dezej irgi pasikeites, is viso prasukes jau 45k km, pakeistas termostatas su korpusu ir trisakis :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1899 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Parašyta 2019 kovo 11 - 17:17

Panašiai ir man su 3.0 - 50 kkm nuvažiuota ir tepalų keitimas iki 13 kkm. Kol kas ožių nerodo :)
  • 0

#1900 Andrius407

Andrius407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 407sw

Parašyta 2019 kovo 22 - 19:56

Sveiki, pežui 407am  uzdėt  cupe 18`  ratus tinka ane? padangos dėtųsi 235/45/18?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 15

narių: 0, svečių: 15, slaptų narių: 0