Atsarginis ratas
#1
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 19:00
#2 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 20:03
Ko nezinai, nesuprantu?Man nuleido padangą ir nzn kaip išimti. Mano liūtė-boružė Peugeot 306
Kaip isimti atsargini rata? Kur jis randais, ar...?
Mazdaug per viduri bagazines dugne, link tos skardos kur galines lempos istatytos, pakeles kilimeli rasi toki apskrita metalini daikta su ipjova. Paimk originalu savo automobiliuko ratu verzliarakti ir jo kitu galu (ne tuo kur suki varzta ), suk kaip kokiu atsuktuvu. Tokiu budu atleisi apacioje automobilio visa atsarginio rato rema ir ji atfiksaves nuleisi visa rema kartu su atsarginiu ratu. Tada...
Kaip keiciamas automobilio ratas, tikiuosi, zinai. ;)
#3
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 20:18
#4 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 20:21
Na, Tu tikras saunuolis (o gal greiciau - Šaunuole )!jis apačioj ir tikrai ne bagažinėj o po bagažine. Užtat ir klausiu kaip išimti
Katik tai paaiskinau.
Skaityk dar karta, arba sukonkretink, ko nesupranti.
Gi rasiau kaip atpalaiduoti atsarginio rato rema, kuris siuo atveju, aisku, yra po automobiliu.
Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 19 - 20:27
#5
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 20:33
Šį pranešimą redagavo Argus: 2006 lapkričio 19 - 20:35
#6 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2006 lapkričio 19 - 20:58
Jei maniskis 306 nebutu dabar isardytas nuo nosies iki priekinio stiklo, butu galima atvaziuoti pakeisti. Beje, foto pastebejau, kad musiskiu auto registracija skiriasi nedaugiau pora menesiu. Pirktas ziema, Taviskis?ačiū tau labai
o ratus pakeis draugas ;)
#7
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 07:56
Šį pranešimą redagavo Argus: 2006 lapkričio 20 - 07:59
#8 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 11:28
Sugedo pavaru deze, tuo paciu sankaba keisiu, ir dar keleta rieboksliu, apsauginiu gumu, tarpiniu. Ta proga, nuimta viskas aplinkui, kas galetu buti sugadinta esant nenumatytam atvejui: variklis pakabintas pusiau ore, tad jei jis ir slystu kurnors, nieko nesulauzytu.apie Lapkričio 12. O ko saviškį išsardęs?
Maniskio registracija buvo panasiai lapkricio 3d. . Sakiau, kad labai arti...
#9
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 15:03
Jei rato keitima darysi pirma karta po masinos poros eksploatacijos metu, tai to varzto esancio bagazines dugne niekaip nepavyks atsukti- jis bus prirudyjes. Tuomet varai masina ant duobes ir gausiai gausiai laistai WD-40 varzta kuris prilaiko atsarginio rakto rema. Arba pareiski draugui, kad akyse nesirodytu, kol atsarginio rato neatridensjis apačioj ir tikrai ne bagažinėj o po bagažine. Užtat ir klausiu kaip išimti
#10
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 15:27
#11
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 15:36
#12
Parašyta 2007 lapkričio 06 - 22:31
O kaip siulai paskui "ji idet atgal"??? Manai taip lengva??? O ypac dar kur kelyje, su kokiu "kostiumu" (cia tik pvz ;) ) lysti po apacia ir ziuret kur ten ka pakelt, palaikyt ir t.t?? Jau pasimokiau- tik gerai, kad idomumo delei pabandziau atsukt ta zapaskes varzta. Nepadejo nei WD... Tai susinervaves su flexu nupjoviau ta rema ir nafik, jis nereikalingas... Plius visas zapaskes barabanas buvo surudyjes... Turgui nusipirkau "zapaskei maisa"-15lt. Tai man dabar asmeniskai patogiau ir ramiau, kai zapaske guli bagazinej...pasinaudojus domkratu galima nuo to varzto kilpos nukelt kronsteina kuris laiko zapaske
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#13
Parašyta 2007 lapkričio 07 - 00:10
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0