Šį pranešimą redagavo Dziao: 2006 gruodžio 07 - 17:54
2.1 vs 2.5 dyzeliukai
#1
Parašyta 2006 gruodžio 07 - 17:50
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#2
Parašyta 2006 gruodžio 07 - 18:21
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#3
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 08:19
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#4
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 08:53
#5
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 09:02
Nu dar niekur nenuempiau, variklis apsitepalaves, tepalo beveik 0, kaip taip atcitiko bbz, bet jauciu bus uzklatasIšankstinė diagnozė jau pasitvirtino ar dar ne?
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#6
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:15
#7
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:22
4.5 iki matuokles virsutines zymes.Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#8
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:26
Į senesniu: 5,5-metaliniu karteriu ir 5,25 aliuminiu. Naujesnius 4,75-plieniniu ir 4,25 - aliuminiuTema apie tai...
Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko, o į 2,5 - 8?
Aš čia apie 2,1
Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 gruodžio 08 - 10:27
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 12:56
As apie 7.5 litro pilu i savo 2.5 varikliuka, bet pagal sciupa tai gal dar koks litras tikrai tilptu.Į senesniu: 5,5-metaliniu karteriu ir 5,25 aliuminiu. Naujesnius 4,75-plieniniu ir 4,25 - aliuminiuTema apie tai...
Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko, o į 2,5 - 8?
Aš čia apie 2,1
#10
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 13:17
Nu pagal autodata, turėtų 8 eitAs apie 7.5 litro pilu i savo 2.5 varikliuka, bet pagal sciupa tai gal dar koks litras tikrai tilptu.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 13:36
pilnai pripilt iki max nebandziau, bet supylus 7.5l buna apie puse normos.Nu pagal autodata, turėtų 8 eit
#12
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 15:43
kamaz'asNu pagal autodata, turėtų 8 eit
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#13
Parašyta 2006 gruodžio 08 - 18:37
Kaunas-Lentvaris-Vilnius
#14
Parašyta 2006 gruodžio 09 - 20:12
Dziao: uzuojautos visu pirma. Antra: 2.5 - su galva negerai prie high temperaturos, kainos sirdutes detaliu brungesnes ir srotuose mazai ju teyra. Pliusas vienas-kad geriau valina tikrai 2.5, bet manau neverta, jei neziureti automato-uztex valinimui ir 2.1 pilnai, nes jei butum sportininkas-imtum V6 3L binzina. Kreipkis i tuos savininkus 2.5, kas turejo problemu su galvom (ne savo) ar tarpinem.
ir is kur tie mitai lietuvoj tokie. Jauciu nei turejes nei mates esi kas ten per variklis:) O del pacio pasirinkimo tai tai, jei perki sau ilgam vazinejimui, ruosiesi auto priziuret gerai, vienareiksmiskai 2.5td. jei vazinesi iki tol kol kazkas suges ir reiks remontuoti tai 2.1. Kas del vaziavimo tai 2.5 gerokai smagesnis, sanaudos plius minus tos pacios. Beje, jai ruosiesi kada tampyt gyvenamus namelius, sunkias priekabas, tai pas 2.5 jegos perdavimas nuo variklio i ratus padaryti "na sovist". Tiek pavaru deze, tiek pusasiai ir pan. Beje, del galvu ir tarpiniu nei pats bedu turejau, nei zinau kas turejo. Citrinu forume vienam lyg taip buvo. Bet tikrai tai nera liga, konstrukcinis defektas ir pan.
Del kuro tai 2.5 rusisko geriau nepilt. Su zaliu labai smagiai vaziuoja(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)
Ramunas
Šį pranešimą redagavo Ramunas25: 2006 gruodžio 09 - 20:31
#15
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 09:22
Ramunas gerti maziau reikia o tai tarpine permirkusi buvo.(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)
David dekui uz uzuojautas, bet kaip sakant musu gailet nereijkia geriau peremkit materialiai
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#16
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 10:03
Nu nereikia taip...
ir is kur tie mitai lietuvoj tokie. Jauciu nei turejes nei mates esi kas ten per variklis:) O del pacio pasirinkimo tai tai, jei perki sau ilgam vazinejimui, ruosiesi auto priziuret gerai, vienareiksmiskai 2.5td. jei vazinesi iki tol kol kazkas suges ir reiks remontuoti tai 2.1. Kas del vaziavimo tai 2.5 gerokai smagesnis, sanaudos plius minus tos pacios. Beje, jai ruosiesi kada tampyt gyvenamus namelius, sunkias priekabas, tai pas 2.5 jegos perdavimas nuo variklio i ratus padaryti "na sovist". Tiek pavaru deze, tiek pusasiai ir pan. Beje, del galvu ir tarpiniu nei pats bedu turejau, nei zinau kas turejo. Citrinu forume vienam lyg taip buvo. Bet tikrai tai nera liga, konstrukcinis defektas ir pan.
Del kuro tai 2.5 rusisko geriau nepilt. Su zaliu labai smagiai vaziuoja(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)
Ramunas
eiliniam vartotojui 2.1 td (d) per akis
o neeiliniam - 605 pezo nelygis
Matyt mitams yra pagrindas
Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases
#17
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 10:13
Kaunas-Lentvaris-Vilnius
#18
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 11:29
Beje, dar esu girdejes mita kad pas 2.1siurbliai mechaniniai(todel aisku geresni) o pas 2.5 elektroniniai. Kaip zinia nuo 95tu metu pas abu modelius stovi elektroniniai.
Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases
Nu cia is mano asmenines patirties. Ant galanto 1.8Td pakabinus pusantros tonos gyvenamaji nameli daugiau nei 80km/h isspaust nepavyko tiesiam lygiam kely(jurbarkas-smalininkai), taip kad pasakymo tinkamesniu nelabai suprantu. Tam tiktu nebent mikroautobusas, arba auto su galingu turbo dyzeliu
Ramunas
Šį pranešimą redagavo Ramunas25: 2006 gruodžio 11 - 11:58
#19
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 13:22
Del skonio nepasigincysi. Bet ne apie tai kalbaNu nezinau is ko tu sprendi bet as turejau visus gaminamus 605to dyzelius. Ir 2.1D, ir 2.1Td ir 2.5TD. Domejausi siais varikliais ir dabar domiuosi, nes vistiek dar turesiu ne viena 605 traktoriu:) Jei vel bus poreikis daug vaziuot tikrai rinkciausi 2.5Td, tik si karta turbut jau SV komplektacijos....
Beje, dar esu girdejes mita kad pas 2.1siurbliai mechaniniai(todel aisku geresni) o pas 2.5 elektroniniai. Kaip zinia nuo 95tu metu pas abu modelius stovi elektroniniai.
Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases
Nu cia is mano asmenines patirties. Ant galanto 1.8Td pakabinus pusantros tonos gyvenamaji nameli daugiau nei 80km/h isspaust nepavyko tiesiam lygiam kely(jurbarkas-smalininkai), taip kad pasakymo tinkamesniu nelabai suprantu. Tam tiktu nebent mikroautobusas, arba auto su galingu turbo dyzeliu
Ramunas
Faktas kad su 2.1 td maziau problemu ir jos lengviau pigiau sprendziasi.
O kai sukasi 0.5 mln km tas reiksme turi ar ne?
#20 Svečias_vytas_*
Parašyta 2006 gruodžio 15 - 12:49
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0