Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.1 vs 2.5 dyzeliukai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 gruodžio 07 - 17:50

Butu labai malonu isgirsti argumentus uz ir pries, kodel butu geriau pirkti toki arba kitoki, Remonto islaidos, patvarumai ir t.t. Nes gali buti kad pribres ant dienu reikalas pirkti nauja masiniuka.... p.s. prasymas neissipleskit labai i pievas, ir beabejo tai 605 Dekui

Šį pranešimą redagavo Dziao: 2006 gruodžio 07 - 17:54

  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#2 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2006 gruodžio 07 - 18:21

Išankstinė diagnozė jau pasitvirtino ar dar ne? :unsure:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#3 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 08:19

Viskas priklauso nuo to, kokios būklės nusipirksi ir kaip poto bus vartojamas
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#4 Vilas

Vilas
  • Nariai
  • Pranešimai: 191
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen c-crosser

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 08:53

Abu varikliai geri ga tik 2.5 truputėli brungesnis ant aptarnavimo.
  • 0

#5 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 09:02

Išankstinė diagnozė jau pasitvirtino ar dar ne? :unsure:

Nu dar niekur nenuempiau, variklis apsitepalaves, tepalo beveik 0, kaip taip atcitiko bbz, bet jauciu bus uzklatas
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#6 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:15

Tema apie tai...

Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko, o į 2,5 - 8? :huh:
  • 0

#7 fla

fla
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.118
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:22

Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko

4.5 iki matuokles virsutines zymes.
  • 0

405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now -  308, 308 sw 


#8 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 10:26

Tema apie tai...

Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko, o į 2,5 - 8?  :huh:

Į senesniu: 5,5-metaliniu karteriu ir 5,25 aliuminiu. Naujesnius 4,75-plieniniu ir 4,25 - aliuminiu

Aš čia apie 2,1

Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 gruodžio 08 - 10:27

  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#9 Vilas

Vilas
  • Nariai
  • Pranešimai: 191
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen c-crosser

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 12:56

Tema apie tai...

Ir ar tai tiesa, kad į 2,1 ein 6l tepaliuko, o į 2,5 - 8?  :huh:

Į senesniu: 5,5-metaliniu karteriu ir 5,25 aliuminiu. Naujesnius 4,75-plieniniu ir 4,25 - aliuminiu

Aš čia apie 2,1

As apie 7.5 litro pilu i savo 2.5 varikliuka, bet pagal sciupa tai gal dar koks litras tikrai tilptu.
  • 0

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 13:17

As apie 7.5 litro pilu i savo 2.5 varikliuka, bet pagal sciupa tai gal dar koks litras tikrai tilptu.

Nu pagal autodata, turėtų 8 eit :blink:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 Vilas

Vilas
  • Nariai
  • Pranešimai: 191
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen c-crosser

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 13:36

Nu pagal autodata, turėtų 8 eit :blink:

pilnai pripilt iki max nebandziau, bet supylus 7.5l buna apie puse normos.
  • 0

#12 fla

fla
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.118
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 15:43

Nu pagal autodata, turėtų 8 eit :blink:

kamaz'as :blink:
  • 0

405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now -  308, 308 sw 


#13 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2006 gruodžio 08 - 18:37

Dziao: uzuojautos visu pirma. Antra: 2.5 - su galva negerai prie high temperaturos, kainos sirdutes detaliu brungesnes ir srotuose mazai ju teyra. Pliusas vienas-kad geriau valina tikrai 2.5, bet manau neverta, jei neziureti automato-uztex valinimui ir 2.1 pilnai, nes jei butum sportininkas-imtum V6 3L binzina. Kreipkis i tuos savininkus 2.5, kas turejo problemu su galvom (ne savo) ar tarpinem. <_<
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius

#14 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2006 gruodžio 09 - 20:12

Dziao: uzuojautos visu pirma. Antra: 2.5 - su galva negerai prie high temperaturos, kainos sirdutes detaliu brungesnes ir srotuose mazai ju teyra. Pliusas vienas-kad geriau valina tikrai 2.5, bet manau neverta, jei neziureti automato-uztex valinimui ir 2.1 pilnai, nes jei butum sportininkas-imtum V6 3L binzina. Kreipkis i tuos savininkus 2.5, kas turejo problemu su galvom (ne savo) ar tarpinem. 


ir is kur tie mitai lietuvoj tokie. Jauciu nei turejes nei mates esi kas ten per variklis:) O del pacio pasirinkimo tai tai, jei perki sau ilgam vazinejimui, ruosiesi auto priziuret gerai, vienareiksmiskai 2.5td. jei vazinesi iki tol kol kazkas suges ir reiks remontuoti tai 2.1. Kas del vaziavimo tai 2.5 gerokai smagesnis, sanaudos plius minus tos pacios. Beje, jai ruosiesi kada tampyt gyvenamus namelius, sunkias priekabas, tai pas 2.5 jegos perdavimas nuo variklio i ratus padaryti "na sovist". Tiek pavaru deze, tiek pusasiai ir pan. Beje, del galvu ir tarpiniu nei pats bedu turejau, nei zinau kas turejo. Citrinu forume vienam lyg taip buvo. Bet tikrai tai nera liga, konstrukcinis defektas ir pan.
Del kuro tai 2.5 rusisko geriau nepilt. Su zaliu labai smagiai vaziuoja(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)


Ramunas

Šį pranešimą redagavo Ramunas25: 2006 gruodžio 09 - 20:31

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#15 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 gruodžio 11 - 09:22

(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)

Ramunas gerti maziau reikia :) o tai tarpine permirkusi buvo.

David dekui uz uzuojautas, bet kaip sakant musu gailet nereijkia geriau peremkit materialiai :D
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#16 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2006 gruodžio 11 - 10:03


ir is kur tie mitai lietuvoj tokie. Jauciu nei turejes nei mates esi kas ten per variklis:) O del pacio pasirinkimo tai tai, jei perki sau ilgam vazinejimui, ruosiesi auto priziuret gerai, vienareiksmiskai 2.5td. jei vazinesi iki tol kol kazkas suges ir reiks remontuoti tai 2.1. Kas del vaziavimo tai 2.5 gerokai smagesnis, sanaudos plius minus tos pacios. Beje, jai ruosiesi kada tampyt gyvenamus namelius, sunkias priekabas, tai pas 2.5 jegos perdavimas nuo variklio i ratus padaryti "na sovist". Tiek pavaru deze, tiek pusasiai ir pan. Beje, del galvu ir tarpiniu nei pats bedu turejau, nei zinau kas turejo. Citrinu forume vienam lyg taip buvo. Bet tikrai tai nera liga, konstrukcinis defektas ir pan.
Del kuro tai 2.5 rusisko geriau nepilt. Su zaliu labai smagiai vaziuoja(per GM del tarpines gedimo tarp vairo ir sedynes buvo tik 3ia vieta uzimta)


Ramunas

Nu nereikia taip...
eiliniam vartotojui 2.1 td (d) per akis
o neeiliniam - 605 pezo nelygis :P

Matyt mitams yra pagrindas ^_^

Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases :)
  • 0
406 2.1 TD

#17 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2006 gruodžio 11 - 10:13

Dziao-negaliu paremti :) Ramunas: is oro nepasakoju. tiesa-pac neturejau, bet pazystu ne viena kas turejo ir del ko verke. Tiesa dar vieno pasiklausiau-tai del turbos verke-kad 2.1 buvo naudotu, o jo 2,5 ilgai negavo :( aishq-kiekviena masina yra loterija ir kaip kas priziuri ja ir kaip "tampo". Dar nuomones pagrinde keletas veikeju-dyzelistu, bei vienas sutiktas bichas dyzel servise Grigaiciuose-besikeikiantis del galvos susikraipiusios, kai as skyvo ieskojau sau 2,1. Nuomone susiodaryta ne is vieno ir ne dvieju zmoniu-o jei tamstai puikiai viskas laiko-tai beliaka dziaugtis ir laikyti nosi aukstai uzrietus-nes sakau-vaziavimo trauka-man labai patiko 2,5, bet sau neimciau asmeniskai. no offense :beer:
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius

#18 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2006 gruodžio 11 - 11:29

Nu nezinau is ko tu sprendi bet as turejau visus gaminamus 605to dyzelius. Ir 2.1D, ir 2.1Td ir 2.5TD. Domejausi siais varikliais ir dabar domiuosi, nes vistiek dar turesiu ne viena 605 traktoriu:) Jei vel bus poreikis daug vaziuot tikrai rinkciausi 2.5Td, tik si karta turbut jau SV komplektacijos....
Beje, dar esu girdejes mita kad pas 2.1siurbliai mechaniniai(todel aisku geresni) o pas 2.5 elektroniniai. Kaip zinia nuo 95tu metu pas abu modelius stovi elektroniniai.

Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases 


Nu cia is mano asmenines patirties. Ant galanto 1.8Td pakabinus pusantros tonos gyvenamaji nameli daugiau nei 80km/h isspaust nepavyko tiesiam lygiam kely(jurbarkas-smalininkai), taip kad pasakymo tinkamesniu nelabai suprantu. Tam tiktu nebent mikroautobusas, arba auto su galingu turbo dyzeliu

Ramunas

Šį pranešimą redagavo Ramunas25: 2006 gruodžio 11 - 11:58

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#19 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2006 gruodžio 11 - 13:22

Nu nezinau is ko tu sprendi bet as turejau visus gaminamus 605to dyzelius. Ir 2.1D, ir 2.1Td ir 2.5TD. Domejausi siais varikliais ir dabar domiuosi, nes vistiek dar turesiu ne viena 605 traktoriu:) Jei vel bus poreikis daug vaziuot tikrai rinkciausi 2.5Td, tik si karta turbut jau SV komplektacijos....
Beje, dar esu girdejes mita kad pas 2.1siurbliai mechaniniai(todel aisku geresni) o pas 2.5 elektroniniai. Kaip zinia nuo 95tu metu pas abu modelius stovi elektroniniai.


Beje priekabos tampyti yra labiau tinkamesniu nei limuzino klases 


Nu cia is mano asmenines patirties. Ant galanto 1.8Td pakabinus pusantros tonos gyvenamaji nameli daugiau nei 80km/h isspaust nepavyko tiesiam lygiam kely(jurbarkas-smalininkai), taip kad pasakymo tinkamesniu nelabai suprantu. Tam tiktu nebent mikroautobusas, arba auto su galingu turbo dyzeliu

Ramunas

Del skonio nepasigincysi. Bet ne apie tai kalba
Faktas kad su 2.1 td maziau problemu ir jos lengviau pigiau sprendziasi.

O kai sukasi 0.5 mln km tas reiksme turi ar ne?
  • 0
406 2.1 TD

#20 Svečias_vytas_*

Svečias_vytas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gruodžio 15 - 12:49

Pliusas,tik vienas 2,5-TRAUKA,bet tuom viskas ir baigiasi.Tasi tikrai nepasisekes Peugeot eksperimentas,uztai ir gyvavo labai trumpai,kol vel buvo pakeistas 2,1l su elektriniu skuro siurblio valdymu,iki pasirodė HDI karta. Del idomumo gali pasidomet turint laiko,variklio detalių rinkos kainomis,susidarysi nuomine,kas turi didesne paklausa.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0