... Geriau jau palikt kaip yra. Man ir ikiretailas nekosėja važiuojant. O koks nors įvykis ir nekviestas gali išlyst...Galiu duot pamastymui kaip popigiai pasidaryti si visa reikala. Nuperki koki kibira uz kelis simtus litu, paimi savo peza tipo suplaki prieki paberi detaliu, susirandi koki bomza atseit ano kibiro vairuotojas pildai draudimo deklaracija ir i draudima. Va jum budas papigiai pasikeisti priekiTokią invaziją į dizainą galima daryt, jei kapitaliai nosį sukaltum. Tada jau galima rinktis, kokias detales supirkinėt.
Man irgi fantazija atšoko nuo noro perdaryt savo į porestailinginį...

Priešrestailinginio perdarymas į porestailinginį
#61
Posted 2008 December 17 - 11:06
#62
Posted 2008 December 17 - 14:01

#63
Svečias_nesigilinkk_*
Posted 2008 December 17 - 14:25
Įsižiūrėk gerai į lempos ilgio kraštinę sparne ;)
>nesigilinkk
ish tavo nuotrauku gerai matosi, kad sparnai tokie patys 1:1. daugiau nuotrauku pasiziurek, pamatysi.
#64
Posted 2008 December 17 - 14:32
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#65
Svečias_nesigilinkk_*
Posted 2008 December 17 - 14:38
Va čia tai teisybėNa gerai. Kad ginčas nenuvažiuotų belekur, pasakysiu kaip yr, bo pasidariau iš priešrestailo porestailą. Kadangi man vistiek teko keist praktiškai visą priekį dėstau kas ir kaip. Skiriasi: sparnai, faros, kapotas, bamperis, posparniai, bamperio pastiprinimo balkis, beto teks pervirint virš farų esnačias skardeles (akinius). Beje lonžeronai, televizoriai ir visas kitas nematomas šienas yra tokie patys, bet yra smulkus bet. Kadangi skiriasi net viršutinės sparnų prisukimo vietos, gali tekt lonžeronuose pjaut naujas skyles (tas negresia iki restailiniams, kurie gaminti po 2004.06, kadangi ten jau skylių privaryta abiejų tipų sparnams prisukt). Beje, teks šiek tiek pasiilgint farų pajungimo laidus, kadangi porestailo prijungimo vieta kitur. Jeigu ikirestailas buvo su priešrūkinėm ir bus noras tą patį padaryt porestailui, teks dar primeistravot laidus į bamperį. Yra dar smulkūs skirtumai kaip kapoto spynelė ir kelios plastmasės. Beje, jeigu yra visai persidaryt, tai dar teks pasikeist galines faras ir salone kondiškės ar klimatroniko valdymą. Tai tiek iš atminties grubiai.

Visą ta aš paskaičiavau, ir neapsiėmiau to. Pagrinde atbaidė akinių keitimas, nes visa kita reikėjo ir taip pirkt. Na dabar turiu tai, kas ir prikaluso mano pugui ;)
#66
Posted 2008 December 17 - 17:34

#67
Posted 2008 December 17 - 18:23

#69
Posted 2009 February 04 - 16:59
1. Ar reikia keist kokias nors konstrukcijas kad uzdet ant phase 2 prieko porestailini bamperi su lempom ir kapotu?
Isvis ar tai imanoma, gal kas zino kiek tai kainuotu (dalys, ty: bamperis, lempos, kapotas)?
2. Gal zinot ar ant phase 2 306 pezo pavyktu uzdėti porestailini bagazines dangti? (ar tiks laikikliai, dangcio ismatavimai?)
3. Apsvieskit mane, noriu sulaukus siltu oru imontuot induction kita i savo puga (97metu, 1.6l sirdele), kitaip tariant sp. oro filta
su vamzdynu ir silikonais, bet vat pasistojo klausimas: kur lietuvoj tokio dalyko ieskot, ta prasme iskart kad butu komplektas
butent sitam motorui, uk radau (http://www.europerfo...l?product=71228)
bet gal yra lietuvoj kur tokiu fokusu pirkt?
Dekui uz atsakymus

Phase 2:

Phase 3:

Induction kit'as atrodo taip:

Edited by pauliusxgm, 2009 February 04 - 17:24.
#70
Posted 2009 February 04 - 17:14
#71
Posted 2009 February 04 - 17:20
Butent apie 306o facelifta nieko neradau, ieskojau, negabus matyt.pauliusxgm,
pries kuriant naujas temas pasieskoti reiktu truputi. O tai naivu butu manyti, kad cia tau pirmam sove i galva toki tiuninga pasidaryti.... vos ne kas menesi kas nors uzsidega faras pasikeisti, bet greit nusiramina suzinoje, kad reiks lupti ir kapota, sparnus, faras, groteles ir t.t.
Ar tikrai butina KEIST SPARNUS kad toki upgreida pasidaryt?
kad keist kapota, faras ir groteles ir taip aisku. man idomu ar nereiks virint ten konors, balkio keist pvz?
Edited by pauliusxgm, 2009 February 04 - 17:21.
#72
Posted 2011 July 03 - 21:06

#73
Posted 2011 July 03 - 21:10
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users