Kaip prijungti internetą prie SMEG+? Ar yra kitoks būdas nei per telefono bluetooth? Per bluetooth nesugebu, ką ne taip darau?
Navigacija
#561
Parašyta 2019 rugpjūčio 02 - 10:49
#562
Parašyta 2019 rugpjūčio 02 - 18:28
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#563
Parašyta 2019 rugpjūčio 28 - 12:39
Sveiki. Susiduriau cia su tokia nesamone. Androidas (sony xperia z3+) nors tu ka nenori normaliai veikti p508'tam. Islipi is masinos ir viskas ok, senam pezike viskas ok. 508'tam, nors tu ka, su skirtingais appsais, negaudo tu satalytu. Toks jausmas, kad trigubi stiklai pezike butu Is tikro, galvoju ar gali on board navigacija buti trikdis? Jei multimedia isjungi, ar skaitosi kad ir GPS'as off ar jis vistiek kazka seka? Ar imanoma gps'a velniop atjungti palikus visas kitas multimedijos funkcijas?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 rugpjūčio 28 - 12:47
#564
Parašyta 2019 rugpjūčio 28 - 13:10
GPS neturi turėt įtakos, tai pasyvus prietaisas t.y. jis veikia tik kaip antena - nieko nesiunčia ir nespinduliuoja. Šiaip praščiau gali veikt apskritai nuo visos mašinos elektronikos kur daug elektromagnetinio "triukšmo". Gal mašinoj koks video registratorius yra, gal tuo metu krauni telefoną? Aš šiaip ne vienoj naujesnėj mašinoj esu pastebėjęs, ypač hibriduose, jog ne tai, kad GPS negaudo, bet mobilus ryšio signalas sumažėja arba trukinėja, o kai mašina "neveikia" viskas OK
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#565
Parašyta 2019 rugpjūčio 28 - 13:42
Geras...ne. Buvo kraunamas, bet siandien laikikli lipdziau prie soninio stiklo ir be krovimo, kad pacekinti...Registratoriaus irgi neturiu. Lempa visiska
#566
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 10:17
Draugas su kolegom projektavo Arką, kur vietoj vaiduoklio Kaune, tai gavo dziundzulei nuo užsakovų, nes irgi ryšio problemos viduje. Berods vietomis netgi teko ar teks įrenginėti papildomas stiprinimo priemones, kaip kad Norvegijoj ilgiausiuose tuneliuose yra (vietoj SOS telefonų)...
Greičiausiai armatūros per daug gavosi, sako. Arba skardos padėtys ir santykiai kažkokią apsaugą formuoja.
Bet šiaip, statyboj ta ganėtinai atsitiktinis dalykas. Yra tam tikros preliminarios taisyklės, bet jos labai abstrakčios. Aišku, galima pagal laidumą ryšiams projektuoti irgi, žiūrint rimtai, bet labai augina kaštus. Būna, kad pastatas su betoninėm metro storio sienom dengtas skarda, be langų ir dar pusiau po žeme, ir puikiausias ryšys, o būna praktiškai popierinis medinis namelis ir kažkas iš tikro ne taip.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#567
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 10:38
Galiu tik tiek pasakyt, kad niekas neprojektuoja armatūrų gelžbetonyje atsižvelgdamas į ryšio problemas. Armatūros turi būti tiek, kiek turi būti, o ryšys čia paskutinėj vietoj .
#568
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 10:38
Draugas su kolegom projektavo Arką, kur vietoj vaiduoklio Kaune, tai gavo dziundzulei nuo užsakovų, nes irgi ryšio problemos viduje. Berods vietomis netgi teko ar teks įrenginėti papildomas stiprinimo priemones, kaip kad Norvegijoj ilgiausiuose tuneliuose yra (vietoj SOS telefonų)...
Greičiausiai armatūros per daug gavosi, sako. Arba skardos padėtys ir santykiai kažkokią apsaugą formuoja.
Bet šiaip, statyboj ta ganėtinai atsitiktinis dalykas. Yra tam tikros preliminarios taisyklės, bet jos labai abstrakčios. Aišku, galima pagal laidumą ryšiams projektuoti irgi, žiūrint rimtai, bet labai augina kaštus. Būna, kad pastatas su betoninėm metro storio sienom dengtas skarda, be langų ir dar pusiau po žeme, ir puikiausias ryšys, o būna praktiškai popierinis medinis namelis ir kažkas iš tikro ne taip.
Čia matai kitas dalykas. Ten gaunasi kaip elektromagnetinių bangų gaudyklė, nes didžiulis gargaras ir įžemintas. Mašinos atveju visos skardos kabo ore ant gumos ir oro buterbrodo. Net žaibas pasirinktų didesnį akmenį lauke negu mašiną išsiliejimui savo pykčio
O pastatuose kaip gerai "visokios" bangos vaikšto priklauso nuo armatūros tankio arba statybinio myšinio laidumo. Kaleimuose sienas dažo metalic dažais artai tinkliuką kloja ir pajungia į įžeminimo kontūrą. Gauansi faradėjau narvas https://en.wikipedia...ki/Faraday_cage ir joks mobilus neveikia.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#569
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 10:49
Galiu tik tiek pasakyt, kad niekas neprojektuoja armatūrų gelžbetonyje atsižvelgdamas į ryšio problemas. Armatūros turi būti tiek, kiek turi būti, o ryšys čia paskutinėj vietoj .
Yra kas projektuoja tikrai, bet gal dar ne pas mus ir ne tokios svarbos objektuose. Ir tikriausiai net ne nuo svarbos groja, o nuo pastato funkcijos.
Kiekio nepriprojektuosi labai stipriai, bet galima gi keisti strypų skermenis ir, tuo pačiu, kiekį, aišku leidžiamose ribose. O jei neišeina niekaip, tuomet tenka galvoti alternatyvius konstrukcijos variantus, dažniausiai gerokai brangesnius. Kad ROBOTas, SCIA ar TEKLA to neskaičiuoja, tai faktas
Čia matai kitas dalykas. Ten gaunasi kaip elektromagnetinių bangų gaudyklė, nes didžiulis gargaras ir įžemintas. Mašinos atveju visos skardos kabo ore ant gumos ir oro buterbrodo. Net žaibas pasirinktų didesnį akmenį lauke negu mašiną išsiliejimui savo pykčio
O pastatuose kaip gerai "visokios" bangos vaikšto priklauso nuo armatūros tankio arba statybinio myšinio laidumo. Kaleimuose sienas dažo metalic dažais artai tinkliuką kloja ir pajungia į įžeminimo kontūrą. Gauansi faradėjau narvas https://en.wikipedia...ki/Faraday_cage ir joks mobilus neveikia.
Aš suprantu, kad kitas. Norėjau tik kaip pavyzdį pateikti, kad tikriausiai gamintojai nesitikėjo, kad taip gausis, o dabar jau vėlu leisti į rinką naują 508. Dar ir ne su visais telefonais bėdos turbūt. Pats esu važiuodamas su klientų 508tais bent kelis kartaus kalbėjęsis telefonu ir su ryšiu nebūdavo jokių problemų. Na, internetų nenaudojau, tiesa.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#570
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 11:00
Aš suprantu, kad kitas. Norėjau tik kaip pavyzdį pateikti, kad tikriausiai gamintojai nesitikėjo, kad taip gausis, o dabar jau vėlu leisti į rinką naują 508. Dar ir ne su visais telefonais bėdos turbūt. Pats esu važiuodamas su klientų 508tais bent kelis kartaus kalbėjęsis telefonu ir su ryšiu nebūdavo jokių problemų. Na, internetų nenaudojau, tiesa.
Kai teko pasivažinėt vienu pirmųjų LT perdarytu elektromobiliu (Elintos atrodo), tai žmonėm kurių namai netoli gatvės televizoriai pradėdavo mirgėt arba radjios burgzti O su telefonais, tai jų "gebėjimas gaudyti" ryšį nėra vienodas dėl skirtingų antenų ir modemų konfiguracijų ir plius dėl higienos normų elektromagtinei spinduliuotei arba SAR. Visi telefonai licenzijuoti EU ar USA turi neviršyti tam tikrų spinduliuotės normų todėl yra mažinama siųstuvų galia. Kai pvz. kiniški telefonai nelabai to paiso ir jie "gaudo ryšį" geriau, bet už tai virina smegeninę. Ankčiau tos normos buvo aukštesnės todel visokios Nokijos senos veikia net požeminiam bunkeryje
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#571
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 11:30
Kai teko pasivažinėt vienu pirmųjų LT perdarytu elektromobiliu (Elintos atrodo), tai žmonėm kurių namai netoli gatvės televizoriai pradėdavo mirgėt arba radjios burgzti O su telefonais, tai jų "gebėjimas gaudyti" ryšį nėra vienodas dėl skirtingų antenų ir modemų konfiguracijų ir plius dėl higienos normų elektromagtinei spinduliuotei arba SAR. Visi telefonai licenzijuoti EU ar USA turi neviršyti tam tikrų spinduliuotės normų todėl yra mažinama siųstuvų galia. Kai pvz. kiniški telefonai nelabai to paiso ir jie "gaudo ryšį" geriau, bet už tai virina smegeninę. Ankčiau tos normos buvo aukštesnės todel visokios Nokijos senos veikia net požeminiam bunkeryje
Pamenu, paskutiniai puslapiai instrukcijoj būdavo. 3310 berods virš 1, 1611 virš 2, Siemens A50 berods 0,65
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#572
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 21:44
Gal nesigilinkim daugiau į projektavimo subtilybes, nes aš, kaip konstruktorius, galėčiau plačiau išsiplėst. Jeigu žinai, kad Robotas ir Scia kažką skaičiuoja, tai Teklos paskirtis kiek kitokia Plius, tema visai ne apie taiYra kas projektuoja tikrai, bet gal dar ne pas mus ir ne tokios svarbos objektuose. Ir tikriausiai net ne nuo svarbos groja, o nuo pastato funkcijos.
Kiekio nepriprojektuosi labai stipriai, bet galima gi keisti strypų skermenis ir, tuo pačiu, kiekį, aišku leidžiamose ribose. O jei neišeina niekaip, tuomet tenka galvoti alternatyvius konstrukcijos variantus, dažniausiai gerokai brangesnius. Kad ROBOTas, SCIA ar TEKLA to neskaičiuoja, tai faktas
#573
Parašyta 2019 rugpjūčio 29 - 23:18
Na man Tekla tik pasibandyti preliminariai teko, o su Robotu ir Scia truputi ir padirbeti. Statybos inzinerijos bakalauras ir magistras konstrukciju srity. Tik kad realios darbo praktikos buvo tik tiek, kiek uzteko kantrybes sedeti visa diena ant kedes ir dar taikytis prie darbo grafiko ir kreivu kolegu zvilgsniu bei ofiso intrigu, o ne realiu darbo kruviu, tai viso tik apie 10 menesiu. Bet bent kad preliminariai suprantu, apie ka kalba eina, ir kad galetume ir issiplesti bent truputi, tai neabejokit Faktas, kad tokiu parametru jokie privalomi norminiai dokumentai nereguliuoja, bet tai labai puikiai butu galima nurodyti projektavimo uzduotyje ir suderinti sutartimi su uzsakovu del galutinio pastatyto pastato atitikimo. Kad minetos programos to neskaiciuoja, arba bent jau pries tris metus neskaiciavo, as zinau, bet neabejoju, kad yra tam tikslui sugalvotos gaires, teorija ir praktika ten, kur tai reikalinga. Lygiai kaip ir projektuodami garso studija siais laikais, projektuotojai turi bendrauti su akustikos specialistais.Gal nesigilinkim daugiau į projektavimo subtilybes, nes aš, kaip konstruktorius, galėčiau plačiau išsiplėst. Jeigu žinai, kad Robotas ir Scia kažką skaičiuoja, tai Teklos paskirtis kiek kitokia Plius, tema visai ne apie tai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#574
Parašyta 2019 rugpjūčio 30 - 10:20
Taip, su garsu, akustika visiškai kita situacija. Yra galimybės, yra specialistai ir tai realiai vyksta. Su ryšio problemom, manau, kad jokios sutartys nepadės, nes, tiesiog, nebus norminės bazės kaip tai atlikti ir paskui patikrinti... Nu nebent kažkoks super duper tuo aspektu svarbus pastatas ir statytojas ryžtųsi į tai investuot laiką ir pinigus.
#576
Parašyta 2022 kovo 24 - 09:48
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0