Peršokti prie turinio


GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 298

#21 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 gegužės 23 - 11:12

pati turbina aisku nekalta. Reguliojant turbininius variklius reikia zinuoti,kad kai apsukos dideja ,turbo pradeda pusti vis didesni slegi(kadangi reduktorius pajuntas prie isiurbimo kolektoriaus ir keicia duju slegi priklausomai nuo slegio ar isretejimo kolektoriuje)duju slegis irgi labai isauga.Paprastas reguliavimas nera efektivus ,nes reguliojant kai automobilis stovi vietoje meistrai nemato realaus spaudimo.Realiai reikia misini liesinti mazdaug prei 4000 -5000 RPM.Kitaip jis bus perriebus-del to ir sanaudos didokos... Paprasyk kad meistrai pajungtu laptop'a ir pravaziuotu prie didesniu apkrovu ir RPM.Tada reguliavimas tikrai pasikeis B)
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#22 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2007 gegužės 23 - 15:43

SVEIKI,

Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti :) turiu patirties.Nemokamai :D

Pagarbiai
Justas

Jeigu nesunku, kelis žodžius apie LPG įrangą su tiesioginiu įpurškimu. Nes prišnekėjo man, kad tokios niekas Lietuvoje netvarko, jei sugriūva... :unsure: Kaip ten yra iš tiesų? Nusipirkau automobilį iš Belgijos, jau buvo su įranga.

Kiek supratau, pas mane nėra reduktoriaus, bet balionas turi siurblį; purkštukai benzui ir dujoms atskiri (jei teisingai supratau).

Gal yra kokie specialūs tokios įrangos naudojimo ypatumai ar šiaip kas, ką reikėtų žinoti apie tiesioginį įpurškimą? Iš anksto ačiū už info ;)
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#23 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 gegužės 23 - 20:17

galiu trumpai: pas tave V kartos olandishka iranga Vialle LPI.sistema paprasta ir tuo paciu laiku be galo sudetinga. Duju balione radndasi specialus siurblis.Jis palaiko sistemoje nustatyta slegi.Poto dujos teka link purkstuku.dujos ipurrskiamos suskistintoje fazeje.Nera jokio garntuvo.Si sistema valdoma specialiu kompiuteriu.Bake esantis siurblis valdomas taip pat kompiuteriu. Dazniausi gedimai-perdega siurblis arba shemite ,atsakanti uz siurblio valdyma ir maitinima. Retai bet pasitaiko ,kad uzsikemsa purkstukai. Lietuvoje ta iranga bando tvarkyti vos kelios imones ir tai nesekmingai.Uztai ta iranga labai puikiai tvarko Mazeikiose dirbantyt vyra.Ju tel. po ranka neturiu,bet paieskok autoduju forume kazkur buvo.Pasinaudok paieska "mazeikiai ". Siaip iranga liuks ,tik kad su remontu problemos...
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#24 Svečias_golfietis_*

Svečias_golfietis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 gegužės 24 - 10:49

Peugeot 806 2.0 turbo. Iranga - tiesioginis ipurskimas - ideta Propane. Problema - liutas "valgo" duju irangos kompiuterius. Prasidejo viskas pries metus, praejus ~6 men. po sumontavimo. Simptomai - vaziuojant variklis uzgesta, sukasi tik tiek, kiek suka ratai. Pavaziavus taip kelias sekundes, variklis uzsikuria ir dirba toliau. Tu gesinejimu jokio desningumo nera. Taip pat uzgesta persijungimo metu is benzino i dujas. Perjungus i benzina, visi sposai baigiasi. Po ilgu ieskojimu propanas pakeite dujinu kompa. Problemos baigesi... lygiai pusei metu. Po puses metu viskas karotjasi. Simptomai 100% kartojasi. Spendimas 100% analogiskas - pakeistas kompiuteris. Praejo ~6 men (nepilni).... Istorija kartojasi - pries pora dienu pradejo vel uzgesineti prie sankryzu (dirbant laisvomis apsukomis). Siandien vaziuojant jau uzgeso ir spaudziant akseleratoriu... Vienintele beda, kuri yra su varikliu - (nors nesu 100% isitikines) - uzstriges turbinos blow off voztuvas. Bet uzstriges atidarytoje padetyje. Todel per didelio slegio turbina nepucia - bet ir neisvysto normalaus galingumo. Ar gali tai buti problemu priezastis? Kodel kompiuteris numirsta? kas ji gali sugadinti?
  • 0

#25 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 gegužės 24 - 12:03

na ka as tau galiu pasakyti-pasirinkai BRS "sequent 24" jauciu?Broko ten buna daugiau negu 20 %.As maciau kiek kompu sugedusiu lenkai siunte i italija.Nustebau kad toks fufliakas...Lenkai sako ,kad geras BRC tai tik Sequent su keihin purkstukais,visi kiti -sequent 24,56-shuds. Kokia bukle auto bebutu -kompiuteris perdegineti neturi,nes visokios apsaugos turi buti nuo itampos shuoliu ir t.t.O kad su blov off'u kazkas ,tia tikrai nera svarbu-tai mechaninis gedimas...
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#26 manytojas

manytojas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:vw passat

Parašyta 2007 birželio 16 - 15:02

sveiki as taip pat turiu klausimeli del lpg. auto - passatas '91 duju iranga net nezinau kokia. zinau kad olandiska ir turbut ne is nauju kaip ir auto. problema atsirado neseniai. pavazinejus ant duju bent puse val ir uzgesinus, ant duju nebesikuria. praejus bent keliom val vel galima bandyt kurt. taip pat kazkoks lyg svilpimas pries kuriant. lyg ne dirzelio. zodziu susiruosiau vezt pas dujininkus, nes pats nieko nenusimanau, bet noretusi isgirst kokiu galimu gedimu pasitaiko, kad nuvaziavus man jie makaronu neprikabintu. dekui
  • 0

#27 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 04 - 17:39

sveiki as taip pat turiu klausimeli del lpg. auto - passatas '91 duju iranga net nezinau kokia. zinau kad olandiska ir turbut ne is nauju kaip ir auto. problema atsirado neseniai. pavazinejus ant duju bent puse val ir uzgesinus, ant duju nebesikuria. praejus bent keliom val vel galima bandyt kurt. taip pat kazkoks lyg svilpimas pries kuriant. lyg ne dirzelio. zodziu susiruosiau vezt pas dujininkus, nes pats nieko nenusimanau, bet noretusi isgirst kokiu galimu gedimu pasitaiko, kad nuvaziavus man jie makaronu neprikabintu. dekui

sveikas

pirmiausia reikia isiaiskint kokia iranga :wacko:

reiktu surasti reduktoriu ji atpazinsi is i ji einanciu storu slangu jis pats na mazdaug pirmo ziguliuko priekines faros skersmens :D , viena slanga kuri eina link variklio isiurbimo kolektoriaus tures arba varzta arba plastmasini varikliuka juoda per viduri pajungta ant tos slangos,
jei varztas tai pati papr.iranga 1kartos, jei yra varikliukas tada 2kartos, o jei purskalas ko netikiu kad ten bus tai stovi atskiri purkstukai ir mazas reduktoriukas

pirmiausia reiktu patikrint sandarumus ijungus degima ir duju padetyje turetu klaktelti el.voztuvas po kapotu, tada reiktu ziureti ar neikur neleidzia duju, ta pati ir uzkurus padaryti, is reduktoriaus neturetu slisti joks garsas, jei reduktoriuje girdisi snypstimas reiskia gali buti kiaura nesandari tarpine tada reiks perrinkt reduktoriu idomu kaip ta temperaturini faktoriu cia prikirpti???hmm

na parasyk pirma kokia iranga :) sekmes
  • 0

#28 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 04 - 17:47

Peugeot 806 2.0 turbo.

Iranga - tiesioginis ipurskimas - ideta Propane.

Problema - liutas "valgo" duju irangos kompiuterius. Prasidejo viskas pries metus, praejus ~6 men. po sumontavimo. Simptomai - vaziuojant variklis uzgesta, sukasi tik tiek, kiek suka ratai. Pavaziavus taip kelias sekundes, variklis uzsikuria ir dirba toliau. Tu gesinejimu jokio desningumo nera. Taip pat uzgesta persijungimo metu is benzino i dujas. Perjungus i benzina, visi sposai baigiasi.
Po ilgu ieskojimu propanas pakeite dujinu kompa. Problemos baigesi... lygiai pusei metu. Po puses metu viskas karotjasi. Simptomai 100% kartojasi. Spendimas 100% analogiskas - pakeistas kompiuteris. Praejo ~6 men (nepilni).... Istorija kartojasi - pries pora dienu pradejo vel uzgesineti prie sankryzu (dirbant laisvomis apsukomis). Siandien vaziuojant jau uzgeso ir spaudziant akseleratoriu...

Vienintele beda, kuri yra su varikliu - (nors nesu 100% isitikines) - uzstriges turbinos blow off voztuvas. Bet uzstriges atidarytoje padetyje. Todel per didelio slegio turbina nepucia - bet ir neisvysto normalaus galingumo.

Ar gali tai buti problemu priezastis? Kodel kompiuteris numirsta? kas ji gali sugadinti?

sveikas,

pirmas ir paprastas bandymas patarti :) :
reiketu isitikinti ar variklis turi gera mase i korpusa, taipogi reiktu isiaiskinti ar brc kompas turi buti izemintas i masinos korpusa.....reiktu susitvarkyt su tomis masemis.....cia daugiau tau elektrikas paaiskintu, nes gali buti kad uzkurimo metu neesant gerai masei ivyksta sroves tekejimas ne per tas el.grandines vietas per kurias ji turetu teketi....bandyk persiziuret

good luck
  • 0

#29 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 04 - 17:50

SVEIKI,

Jei kam iskilo kokiu einamu klausimu del LPG irangos,
galbut galesiu atsakyti :) turiu patirties.Nemokamai  :D

Pagarbiai
Justas

Jeigu nesunku, kelis žodžius apie LPG įrangą su tiesioginiu įpurškimu. Nes prišnekėjo man, kad tokios niekas Lietuvoje netvarko, jei sugriūva... :unsure: Kaip ten yra iš tiesų? Nusipirkau automobilį iš Belgijos, jau buvo su įranga.

Kiek supratau, pas mane nėra reduktoriaus, bet balionas turi siurblį; purkštukai benzui ir dujoms atskiri (jei teisingai supratau).

Gal yra kokie specialūs tokios įrangos naudojimo ypatumai ar šiaip kas, ką reikėtų žinoti apie tiesioginį įpurškimą? Iš anksto ačiū už info ;)

laba, galiu tik pritarti kolegai kuris pakomentavo :)
  • 0

#30 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 04 - 17:54

Pabandyk nuvaziuoti ten kur tau state duju iranga ir paprasyk kad atidziai dar karteli patikrintu oro/duju misini kai masina laisvom ant duju dirba - gali buti, kad po metu eksplotacijos del uzsitersusio siek tiek oro bei duju filtro, patenka maziau duju ir misinys tapo per liesas (ar per riebus del kokiu nors kitu priezasciu...), todel liambda-zondo parodymai ir iseina is normalaus intervalo ir jis visai nieko nerodo - "uzmiega" kol nepergazuoji ar nepersijungi ant benzo (kai variklio darbo rezimas pasikeicia...).
Zodziu, tau reikia pakoreguoti tarp dujininku taip vadinama, "MAP TABLE" laisvu apsuku diapazone, kuri yra saugoma dujiniame kompe (tai yra lentele, kuri nusako duju kompui kiek jam pilti duju benzo atzvilgiu prie visu variklio akrovos rezimu....). Yra visai normalu, jei nepavyks sureguliuoti is pirmo karto (nera tiksliu vienareiksmisku nustatymu-viskas derinama individualiai kiekvienam varikliui...), todel dujininkai nenoredami "zaisti" su tavimi ir pasake kad "uzmiega" ten liambda-zondas ir atsikrate sau papildomo darbo..... :blush:

Tikiuosi si bei ta supratai bei viska sutvarkysi....

Laba diena,
Ar pačiam galima pasikoreguoti tą "MAP TABLE" ? Aišku, proto ribose :P , nes mašina su oru nevažiuos.
Atsibodo važinėt pas dujininkus reguliuoti sąnaudas ir trauką.
Prie dujų kompiuterio išvesta jungtis su 4 laidukais. Ar įmanoma prie kompiuterio pajungti per šią jungtį?
Koks softas reikalingas? Dujos IV karta. Įranga "EMMEGAS"

Dėkui už atsakymus.

imanoma, reikia RS interfeiso.. per COM jungti softa manau turetum rast gamintojo www..

laba, siaip taip pigiai to softo tu negausi , net nevark, nes kiek teko dometis, tai nelabai lauzto softo yra, nebent is lietuvos dileriu pavyktu nukniaukt kazka.....
  • 0

#31 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 04 - 18:01

kompo parodymai kai idetos dujos realus ar ne? ten tie 4 duju indikatoriai ale po 1/4 spaudimo? turio rodo ?
ba kaskaip keistai likes degt paskutinis ir dar tik nepilni 300km nuvaziuoti nors kompas rodo kad sanaudos 8.3l 100km, bakas 53 (jamam 80% ir gaunam ~42) iranga BRC. dejo alte kaune statybiniku g, neturit tikiuos niekas ant ju blogos akies?

hi

o i kuri kompa tu ziuri :), siaip masinos kompas tas kuriame tu zuredavai benzo sanaudas, neturetu rodyt duju sanaudu....tu turetum matyti tik likuti -- duju turio balione ar tai salone indikatoriuje, arba ant pacio baliono bagazineje.
  • 0

#32 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 liepos 04 - 22:44

[laba, siaip taip pigiai to softo tu negausi , net nevark, nes kiek teko dometis, tai nelabai lauzto softo yra, nebent is lietuvos dileriu pavyktu nukniaukt kazka.....

sakykit kokio softo reikia ir kokio kabeliuko-duosiu. :)
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#33 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2007 liepos 05 - 09:34

ir as noreciau paklausti: ar tu turi kokia galimybe prisijungus prie kompo reguliuot dujas, mano atveju statyta ADS'e OMVL Bingo sistema (atrodo teisingai pasakiau) P.S. softa lyg ir turiu kazkoki is lenku atsisiuntes, tik neturiu kabelio

Šį pranešimą redagavo wanux: 2007 liepos 05 - 09:35

  • 0

#34 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Parašyta 2007 liepos 05 - 10:09

pati turbina aisku nekalta.
Reguliojant turbininius variklius reikia zinuoti,kad kai apsukos dideja ,turbo pradeda pusti vis didesni slegi(kadangi reduktorius pajuntas prie isiurbimo kolektoriaus ir keicia duju slegi priklausomai nuo slegio ar isretejimo kolektoriuje)duju slegis irgi labai isauga.Paprastas reguliavimas nera efektivus ,nes reguliojant kai automobilis stovi vietoje meistrai nemato realaus spaudimo.Realiai reikia misini liesinti mazdaug prei 4000 -5000 RPM.Kitaip jis bus perriebus-del to ir sanaudos didokos...
Paprasyk kad meistrai pajungtu laptop'a ir pravaziuotu prie didesniu apkrovu ir RPM.Tada reguliavimas tikrai pasikeis B)

Laba diena,
Nuvažiavau į servisą, kur dėjausi dujas.
Laptop'o meistrai aišku, neturėjo.
tad reguliavimas susivedė tik į reduktoriaus pareguliavimą.
Pareguliavus padidėjo variklio temperatūra - malantis mieste, kai lauke +25 pakyla iki 100
Anksčiau 100 laipsnių temperatūrą matydavau tik "kopiant" į kalnus Kroatijoje prie +35 laipsnių.
Užmiestyje prie 90-100 km/h anksčiau temperatūra būdavo 70-80 Dabar ir iki 90 datraukia.
Po reduktoriaus reguliavimo variklio galia lygtai nesumažėjo, apie sąnaudas nieko dar negaliu pasakyti - dar pilną dujų baką neišvažinėjau...
Esu girdėjęs, kad esant per liesam dujų mišiniui, gali pradegti vožtuvai, tad norėčiau pariebinti mišinį.
Mano reduktorius emegas emmegas
Kaip suprantu, man reguliavo tą centrinį varžtą prie vakuminio vamzdelio. į kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju :beer:
  • 0

#35 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 liepos 05 - 21:47

ir as noreciau paklausti:
ar tu turi kokia galimybe prisijungus prie kompo reguliuot dujas, mano atveju statyta ADS'e OMVL Bingo sistema (atrodo teisingai pasakiau)
P.S. softa lyg ir turiu kazkoki is lenku atsisiuntes, tik neturiu kabelio

taip ,turiu,o jei reikia kabeliko tai gali ir pats sulituoti.Nera sunku jei lituokli moki laikyti. interfeiso shemite
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#36 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 liepos 05 - 21:49

į kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju :beer:

atsuki -riebini,uzsuki-liesini
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#37 Svečias_liova_*

Svečias_liova_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 16 - 20:15

sveiki.turiu problemu su necam tiesioginio ipurskimo pg406 98metu.1,8 16v. sistema.prie reduktoriau stovi duju voztuvas,tai man prasitryne vienas laidelis ir sutrumpino su korpusu.dabar jei nepaduodi tiesioginio pliuso i ta voztuva,tai ant duju nebedirba.nesuprantu ar kompas sudege,ar koks saugiklis .bet kiek neieskojau,tai neradau.gal kokiu minciu turit?aciu
  • 0

#38 deadsilense

deadsilense
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 385
  • Vieta:Kaunas- samogitia
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2008 vasario 02 - 00:13

gal kas galit pakonsultuot ar patart: (96m 605pezas 2.0 turbininis ir dujos) pries pora dienu pasibaige dujos, kita diena vazinejau apie 100km ant benzo, siand prisipyliau duju, pavaziavau gera gala km, persijunge i tarpini varianta dujos, tipo tuoj jungsis i dujas bet taip niekaip ir nepersijungia, po darbo bevaziuojant namo junginejant benzo-duju mygtukeli pavyko ijungt dujas, bet trukcioja traukos visai nera, paskui jau lyg ir pramuso, vakare reikai vaziuot i miesta vel nesijungia i dujas, pravazinejau puse kauno, nepersijunge :unsure: gal pas kazka yra kokiu tai minciu, kas gali but, ar be dujininku jau cia nieko nepakeisi?
  • 0
Andrius

#39 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 vasario 06 - 00:19

pati turbina aisku nekalta.
Reguliojant turbininius variklius reikia zinuoti,kad kai apsukos dideja ,turbo pradeda pusti vis didesni slegi(kadangi reduktorius pajuntas prie isiurbimo kolektoriaus ir keicia duju slegi priklausomai nuo slegio ar isretejimo kolektoriuje)duju slegis irgi labai isauga.Paprastas reguliavimas nera efektivus ,nes reguliojant kai automobilis stovi vietoje  meistrai nemato realaus spaudimo.Realiai reikia misini liesinti mazdaug prei 4000 -5000 RPM.Kitaip jis bus perriebus-del to ir sanaudos didokos...
Paprasyk kad meistrai pajungtu laptop'a ir pravaziuotu prie didesniu apkrovu ir RPM.Tada reguliavimas tikrai pasikeis  B)

Laba diena,
Nuvažiavau į servisą, kur dėjausi dujas.
Laptop'o meistrai aišku, neturėjo.
tad reguliavimas susivedė tik į reduktoriaus pareguliavimą.
Pareguliavus padidėjo variklio temperatūra - malantis mieste, kai lauke +25 pakyla iki 100
Anksčiau 100 laipsnių temperatūrą matydavau tik "kopiant" į kalnus Kroatijoje prie +35 laipsnių.
Užmiestyje prie 90-100 km/h anksčiau temperatūra būdavo 70-80 Dabar ir iki 90 datraukia.
Po reduktoriaus reguliavimo variklio galia lygtai nesumažėjo, apie sąnaudas nieko dar negaliu pasakyti - dar pilną dujų baką neišvažinėjau...
Esu girdėjęs, kad esant per liesam dujų mišiniui, gali pradegti vožtuvai, tad norėčiau pariebinti mišinį.
Mano reduktorius emegas emmegas
Kaip suprantu, man reguliavo tą centrinį varžtą prie vakuminio vamzdelio. į kurią pusę ir kiek reikėtų sukti tą varžtą?
iš anksto dėkoju :beer:

jau pariebino-matai kad variklis kaista. ;) ir riebiai-misinys turi sprogti,o ne degti-tam reikia tikslios proporcijos.
cia rimtai-su dujininkais jau virs 10 metu dirbu.
  • 0
spakenas@gmail .com

#40 Svečias_pauliuspr_*

Svečias_pauliuspr_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 vasario 06 - 00:26

kas tas LPG turiu pezo 406 1.8 16v idetos dujos paprastos (be ipurskimo) AG su kompu tokiu kaip ir benzino ... tai cia orginalios ar kokios kitokios???
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0