Peršokti prie turinio


Salto variklio nesildyt!?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#21 Svečias_niccollas_*

Svečias_niccollas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:09

kazkas su tepalu turbinos ar turbinoje esanciu ar tai galinciu atsirasti tepalu turbinoje man atrodo yra , zinau kad paskui turbinos defektas atsiranda 1zo manau kazkas susijes su tepalu:)))))))kas nepamenu,per daug :beer: :)))) IMHO

Šį pranešimą redagavo niccollas: 2007 sausio 30 - 10:10

  • 0

#22 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:15

tipo jei karstoje turbinoje nustoja tekejes tepalas (beje, dauguma turbinu ir ausinasi pratekanciu tepalu), tai tas tepalas "prikepa" ant karstu pavirsiu, ko pasekoje blogeja jos tepimas ar panasiai...

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2007 sausio 30 - 10:15

  • 0

#23 peugeot306s16

peugeot306s16
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 337
  • Vieta:kaisiadorys-kaunas
  • Automobilis:peugeot306s16sport toyota hi-lux , ir golpas 2 siat ibiza

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:20

taj cia tas pats kaip kaikuriu auto autodatoj raso kad tipo galima pilt mineralinius tepalus . bet tai tik silto klimato zonoje. tai cia su tuo sildymu kal ir taip yra. kur silta gal ir galima nesildyt bet kai pas mus -20 taj manau reiktu pasildyt..... mano tokia nuomone.
  • 0
Perku 206 vairo oro pagalve.

#24 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:23

Sildau visus ir visada. Aisku nuo oro priklausomai, bet ir vasara 30sekundziu pasildau. Ziema kol surukau cigarete ir nuvalau langus. Ramunas
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#25 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:23

O kodel butent taip? Reik atvesint turba, sutept? Sorry uz lameriska klausima... :blush:

Būtent. Ir atvėsint ir sutept.
Dirbdamas turbos rotorius sukasi keliasdešimt tūkstančių aps./min. greičiu. Po apkrova - ir įkaista nevaikiškai. Tepalas po spaudimu ir tepa ir aušinima.
Po sunkaus darbo staigiai užgesinus, rotorius sukasi, o tepimo jau nėr. Iš to ir nekokios pasekmės (prikepa tepaliukas ir pan.). Aš labai nesiparinu, ir tarkim mietse pavažinėju, parkuojantis ir pan. - manau turba gauna atvėst. Autostradooj vasarą ant 150-160 pafigačinus ir staigiai pakelėj sustojus pasysiot - gal ir daugiau reikėtu leist pailsėt prieš gesinant.
Analogiškai ir užvedus šaltą. Reikia duot truputį išsivaikščiot tepaliukui, prieš duodant sunkaus darbo.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#26 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 30 - 10:42

kazkada LandRoverius duodami armijai anglai jiems suprantama kalba sake, kad uzvedus reikia parukyti ir pries uzgesinant parukyti. kiek as suprantu, senos kartos matarams (kazkiek sylantiems patiems) tai galioja. Isvartau: naobettaciau HDi tas silimo efektas yra tiek menkas, kad variklis trumpiau gauna salto tepalo vaziuodamas, negu stovedamas. del karstos turbos isjungimo - vienareixmiskai reikia lukteleti. bet cia po apkrovu. laikoma kad minute - dvi ramaus vaziavimo atsaldo pakankamai. kai sustoju magistralese pamyzti, visai negesinu. cia net ir paprastam matarui tas galioja. kazkaip per gerai isivaizduoju kokie itempimai turetu buti salant karstam varikliui. :huh:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0