Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Uzdegimo sistema!?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Mindio

Mindio
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 71
  • Vieta:Vilnius-Panevėžys-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD '96

Parašyta 2007 vasario 22 - 22:11

Sveiki, Pabandysiu trumpai apibudinti situacija. Pug 306 1.8i, viename cilindre mazesnis slegis nei kituose. Uzvedus stipri vibracija ir kalenimas is variklio. Kai variklis uzsyla iki kokiu 70-80 visi mineti simptomai sumazeja iki minimumo. Kiek as manau is visu pozymiu, kad cia su uzdegimu kazkas netvarkoje. Tai kokiu man reiktu veiksmu imtis ir nuo kurio savo pugo galo pradeti tvarkyma. Galvoju apie diagnostika variklio, bet kiek domejausi ne is pigiausiu atsieina. Tai kiek is jo butu naudos ir apskritai kokia butu Jusu nuomone apie visa tai?
  • 0
P 306 1.9 XRdt Ex: P 306 1.8 Ex: P 406 2.1 TD

#2 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 23 - 13:16

Visu pirma, ar tiksliai zinai kad viename cylindre sumazejes "slegis" kaip tu sakai (tiksliau - kompresija) ? Jei tai zinai tikrai, tai sitas reiskinis su uzdegimo sistema niekaip nesusijes ir yra priskeriamas prie mechaniniu gedimu, kurie taisomi mechaniskai... Priezasciu sumazejusiai kompresijai gali buti kelios - tai ir isdeges/uzkepes voztuvas, ir voztuvo kaklelis galvoje, ir suskiles kompres. ziedas, ir blogai veikiantis kompensatorius ir taip toliau... Reikia daryti remonta... Tai manau patvirtina ir tas faktas, kad vibracija bei kalenimas sumazeje varikliui isilus - na, pvz., del term. ziedu pletimosi padideje kompresija ar geriau uzsidarineje voztuvas del to kad karsta ir maziau klampi alyva greiciau isspaudziama is hydro-kompensatoriaus.... Variklio diagnostika lab. brangiai nekainuoja - tavo atveju manau (kompresijos matavimas bei isvadu padarymas) galetu kainuoti apie 100-200 Lt.... <_<
  • 0

#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 vasario 23 - 13:23

hidrokompensatoriu sitie varikliai neturejo... galbut uzteks voztuvus sureguliuoti..
  • 0

#4 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 23 - 13:32

hidrokompensatoriu sitie varikliai neturejo... galbut uzteks voztuvus sureguliuoti..

Aciu uz Pastebejima.... :wub:
As bendrai rasiau - juk svarbiausia esme ... ;)
  • 0

#5 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2007 vasario 23 - 15:09

Sveiki,
Pabandysiu trumpai apibudinti situacija. Pug 306 1.8i, viename cilindre mazesnis slegis nei kituose. Uzvedus stipri vibracija ir kalenimas is variklio. Kai variklis uzsyla iki kokiu 70-80 visi mineti simptomai sumazeja iki minimumo. Kiek as manau is visu pozymiu, kad cia su uzdegimu kazkas netvarkoje.
Tai kokiu man reiktu veiksmu imtis ir nuo kurio savo pugo galo pradeti tvarkyma. Galvoju apie diagnostika variklio, bet kiek domejausi ne is pigiausiu atsieina. Tai kiek is jo butu naudos ir apskritai kokia butu Jusu nuomone apie visa tai?

Pas man ryte kai uzvedu irgi ir kalena ir kalatojas, kad rodos tuoj variklis perpus plys, ... manau saltis cia kaltas... :huh:
sutirstejes tepalas, blogas tepimas... ir tt.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0