Kaip ideti tempomata( la regulateur de vitesse)
#1
Parašyta 2007 kovo 01 - 13:16
#2
Parašyta 2007 kovo 01 - 13:23
Bet jei pats ketini dusintis... Arba gerai supranti ką reikia daryti (bet tada nekiltų klausimų "ko gali prireikti apart atsuktuvo"), arba jau geriau nekišti nagų. IMHO.
#3
Parašyta 2007 kovo 01 - 15:28
Dekui Maskoli.Man idomu, ar yra toki darba ASMENISKAI atlikusiu, nes butu gera konsultacija.Nemanau, kad tai sudetingas darbas - jei jam tinkamai pasiruosi ir sukomplektuoji dalis(...kad belebirdos nepritruktu).Vienas bendradarbis Xantijai ACS'e dėjo (Ateities pl. Kaune). Iš kažkokio donoro išlupo krūvą visokios pravodkės, elektronikos ir t.t. Paskui paaiškėjo, kad dar kažkokios belebirdos trūksta. Šiaip ne taip įdėjo.
Bet jei pats ketini dusintis... Arba gerai supranti ką reikia daryti (bet tada nekiltų klausimų "ko gali prireikti apart atsuktuvo"), arba jau geriau nekišti nagų. IMHO.
Zinoma tiems, kas tezino kur ipila kura ir pucia ora - geriau nesikankinti...
#4
Parašyta 2007 kovo 01 - 15:53
Nezinau kaip pas 406'a, taciau 807'ame kruizo kontrole yra realizuota centrinio kompo lygmenyje. Tam kad ja ijungti tereikia: rankeneles, bei diagnostines aparaturos. Taciau.....bandant ijungti, diagnostine apartura reikalauja rysio su "centriniu" PSA kompu, kuriame pasitikrina, ar siai masinai buvo nupirktas CCNemanau, kad tai sudetingas darbas - jei jam tinkamai pasiruosi ir sukomplektuoji dalis(...kad belebirdos nepritruktu).
#5
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:43
#6
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:47
Bent jau maniskiame '02 ex 406'ame stovejo "tokie patys" smegenai bei valdymo rankeneles, iskaitant ir pati varikli ;) Jei kalbi iki priesrestilingini 406'a, net neabejoju, kad dideliu problemu neturetu kilti. Jei kalba eina apie porestailinga, kur viskas valdoma centrinio BSI kompiuterio (iskaitant oro sklende AKA "gazas"), butu daugiau nei kvaila CC realizuoti kitom priemonem nei, kad programiskai.Abejociau, ar 406 tai butu taikoma....Nors...
#7
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:51
Zinoma, kad kitaip nei programiskai negalvoju.Net ir galvotas nesugalvotu.Tik abejoju, ar perest. 406 ,,tures interesa" uzklausti PSA DB.Bent jau maniskiame '02 ex 406'ame stovejo "tokie patys" smegenai bei valdymo rankeneles, iskaitant ir pati varikli ;) Jei kalbi iki priesrestilingini 406'a, net neabejoju, kad dideliu problemu neturetu kilti. Jei kalba eina apie porestailinga, kur viskas valdoma centrinio BSI kompiuterio, butu daugiau nei kvaila CC realizuoti kitom priemonem nei, kad programiskai.
#8
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:51
#9
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:53
O kodel tureciau duoti kazka veltui, jei tai kainavo grazaus pinigelio sukurti/pagaminti?Zinoma, kad kitaip nei programiskai negalvoju.Net ir galvotas nesugalvotu.Tik abejoju, ar perest. 406 ,,tures interesa" uzklausti PSA DB.
#10
Parašyta 2007 kovo 01 - 16:55
Dekui uz gera mintiBeje, siulyciau forume susirasti Igor kontaktus ir su juo pasneketi galimybe ijungti CC.
#11
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 balandžio 19 - 13:01
#12
Parašyta 2007 liepos 22 - 00:36
#13
Parašyta 2013 sausio 29 - 18:19
#14
Parašyta 2013 sausio 29 - 18:28
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#15
Parašyta 2013 sausio 29 - 21:26
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#16
Parašyta 2013 sausio 31 - 02:35
#17
Parašyta 2013 vasario 01 - 12:01
Daug prikalbėta, prirašyta, o gyvo, veikenčio P406 HDI su negamykliškai įdėtu tempomatu nesimato.Tai būtų įdomu, kad kas nors turintis įsidėjęs tempomatą į P406 HDI pasipasakotų.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2013 vasario 01 - 12:01
#19
Parašyta 2013 vasario 14 - 22:28
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0








