

Kokia turi but normali variklio temperatura?
#1
Svečias_Omaraz_*
Posted 2007 March 10 - 14:06

#2
Posted 2007 March 10 - 15:01
Visiškai normalu. Tiksliai nepamenu, bet termostatas atsidaro lyg prie 92 laipsnių. Dar turint omeny daviklio leistiną kelių laipsnių paklaidą, viskas OK.zodziu,pavazinejus variklio temperatura pakyla iki 95 laipsniu. Ar tai normalu? 605 2l.
O kas kelia nerimą?
#3
Svečias_mmx_*
Posted 2007 March 10 - 16:35
#4
Posted 2007 March 10 - 19:51
Manai ar zinai? Viskas priklauso nuo konkretaus variklio bei jo ausinimo sistemos ipatybiu. Sakykim TU3MC/L/Z variklio darbine temp - ~100C (prie 98C pilnai atsidaro termostatas).nu siaip nemanau kad 95 normalu. 90 turi suktis ventiletoriai ir rodykle but vos vos pries 90..pasikeisk termostata.
#5
Posted 2007 March 10 - 20:20
Jei pas tave prie 90 jau ima suktis ventiliatorius, tai gal radiatoriaus daviklis nuo dyzelio (88 laipsniai)? Pas mano nabagą jis ima dirbt tik palei 100. Tai ką dabar daryti?... Help, help!...nu siaip nemanau kad 95 normalu. 90 turi suktis ventiletoriai ir rodykle but vos vos pries 90..pasikeisk termostata.

Teisingai sako Aroone, kožnam matarui- savi parametrai. Antifryzas- ne vanduo, prie 100 dar neužverda. Priklausomai nuo koncentracijos 115-120 laipsnių (žr. raudoną zoną ant daviklio).
#6
Posted 2007 March 10 - 21:48
Jei pas tave prie 90 jau ima suktis ventiliatorius, tai gal radiatoriaus daviklis nuo dyzelio (88 laipsniai)? Pas mano nabagą jis ima dirbt tik palei 100. Tai ką dabar daryti?... Help, help!...
![]()
Teisingai sako Aroone, kožnam matarui- savi parametrai. Antifryzas- ne vanduo, prie 100 dar neužverda. Priklausomai nuo koncentracijos 115-120 laipsnių (žr. raudoną zoną ant daviklio).






#7
Posted 2007 March 10 - 22:28
Nemaišyk termostato laipsnių su ventiliatoriaus daviklio laipsniais.
![]()
Par mani termostats 88'iu rajone (uzrasas ant jo taip byloja) atsidaro, nors anas tikrai benzininio (nuo 1.1, pats maciau
). Pries tai stovejes ir suvis 82ieju buva (nu tas kad dyzelio, tai abejoniu nekilo). Gal tik mazalitrazkese taip?.. Siaip idomu butu suzinot teisinga atsakyma, kiek TU2J2 arba TU3J2 turetu but. Gal kas turit kas toki talmuda (infodata, laser?
), kur tokie teisingi atsakymai surasyti?
I prie to pacio kokio ilgio (pirmas kodo skaiciukas) radiatorius turet but? (pvz. Valeo kataloge irasytas trumpesnis, nei dabar realiai stovi )
Kas dėl parametrų, tai padaryčiau taip: nuvažiuočiau į kokį Žibintą ar Vičiūnus ir apsimesčiau, kad norėčiau pirkti tokiam tai modeliui. Priėmėjas kataloge pašarintų, duomenis atsargiai išsikvosčiau. Na, o kaip po to nepirkt - technikos reikalas...
#8
Posted 2007 March 10 - 23:39
Nei Zibintas, nei Viciunai tikrai nepasakys kokios davikliu suveikimo, ar termostato atsidarymo temeperaturos...alimentariausiai jie neturi tokios informacijos. Informacijos reiktu ieskoti pvz kokioj Autodatoj ar pan zinyne.nuvažiuočiau į kokį Žibintą ar Vičiūnus ir apsimesčiau, kad norėčiau pirkti tokiam tai modeliui. Priėmėjas kataloge pašarintų, duomenis atsargiai išsikvosčiau. Na, o kaip po to nepirkt - technikos reikalas...
#9
Posted 2007 March 10 - 23:56
hm... jei gerai pamenu, kai pirkau zibinte termostata, jie paklause kokios atsidarymo temperaturos reikia, ta prasme dave pasirinkti is dvieju... paziurejau dabar elcatsuose - prie termostatu raso temperaturas...Nei Zibintas, nei Viciunai tikrai nepasakys kokios davikliu suveikimo, ar termostato atsidarymo temeperaturos...alimentariausiai jie neturi tokios informacijos. Informacijos reiktu ieskoti pvz kokioj Autodatoj ar pan zinyne.
Edited by Nerijusv, 2007 March 10 - 23:56.
#10
Posted 2007 March 10 - 23:58
Ant kožno daviklio įspaustas užrašas su laipsniais. Vat, kad atneštų ir leistų pačiupinėt, tai jau gražbylystės reiktų...Nei Zibintas, nei Viciunai tikrai nepasakys kokios davikliu suveikimo, ar termostato atsidarymo temeperaturos...
#11
Posted 2007 March 11 - 07:59
o kas daryt jei kai kuriose auto reudona zona tik nuo 150 prasideda?Jei pas tave prie 90 jau ima suktis ventiliatorius, tai gal radiatoriaus daviklis nuo dyzelio (88 laipsniai)? Pas mano nabagą jis ima dirbt tik palei 100. Tai ką dabar daryti?... Help, help!...
![]()
Teisingai sako Aroone, kožnam matarui- savi parametrai. Antifryzas- ne vanduo, prie 100 dar neužverda. Priklausomai nuo koncentracijos 115-120 laipsnių (žr. raudoną zoną ant daviklio).
tipo tada jau uzvirusiu auseku varinejama?
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#12
Svečias_noriu turbo_*
Posted 2007 March 11 - 10:43
#13
Posted 2007 March 11 - 11:13
Kokiam čia bolide tokie kosminiai davikliai?o kas daryt jei kai kuriose auto reudona zona tik nuo 150 prasideda?
tipo tada jau uzvirusiu auseku varinejama?
#14
Posted 2007 March 11 - 11:37

#15
Posted 2007 March 11 - 11:41
Aš irgi įtariu, kad nesusišnekam. Toks jausmas, kad kažkas į nėštumo testą žvilgtelėjo...Jus apie tas pacias raudonas zonas snekates?

#16
Posted 2007 March 11 - 15:20
cia ne mano, o draugo.
buvo kazkada kacergoj pries starta iki tiek uzkaites, nes kazkodel pavelavo starta duot ar kazkas tokio. tai kai finisavo klausinejo visu r cia l blogai

http://www.eriko.nuo...album=3&pos=107
va sitam bolide

Edited by Cheinikas, 2007 March 11 - 15:22.
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#17
Posted 2007 March 11 - 16:51
#18
Posted 2007 March 11 - 17:06
Vo, istinu glagoliš... Aš ir galvoju: iš kur vandens daviklis turi nuo 150 raudoną zoną? Stūmokliai užsiklynytų, kai tiek pasiektų. Lyg visai be aušinimo...Tai gal ten buvo tepalo temperaturos dačikas?
#19
Posted 2007 March 12 - 21:17
Siaip idomu butu suzinot teisinga atsakyma, kiek TU2J2 arba TU3J2 turetu but. Gal kas turit kas toki talmuda (infodata, laser?
), kur tokie teisingi atsakymai surasyti?

#20
Posted 2007 March 12 - 21:24

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users