Peršokti prie turinio


kilovatu padidinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 37

#1 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 12 - 11:17

turiu Peugeot 406 HDI be intercoler, jis turi lyg tai 67 KW ar imanoma nusipirkus interculer radiatoriu su reikiamom detalem ji primontuoti prie turimo variklio ir taip padidinti galia, nes su intercoler jei neklystu yra apie 88KW
  • 0

#2 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.362
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 kovo 13 - 09:03

turiu Peugeot 406 HDI be intercoler, jis turi lyg tai 67 KW ar imanoma nusipirkus interculer radiatoriu su reikiamom detalem ji primontuoti prie turimo variklio ir taip padidinti galia, nes su intercoler jei neklystu yra apie 88KW

Kazi ne pigiau butu cipa isideti :ph34r:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#3 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2007 kovo 13 - 09:31

Dar klausimas ar nereiktu kazka daryt su kuro siurbliu?
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 kovo 13 - 09:43

Dar klausimas ar nereiktu kazka daryt su kuro siurbliu?

su kuro siurbliu nieko nereiketu daryti, bet su kompu kuris valdo siurbli - klausimas...
nors, jei stovi daviklis, kuris matuoja isiurbiamo oro temperatura kolektoriuje, ir pagal tai koreguojamas kuro kiekis - tai greiciausiai visai nieko nereiketu daryti...
  • 0

#5 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2007 kovo 13 - 10:52

su kuro siurbliu nieko nereiketu daryti, bet su kompu kuris valdo siurbli - klausimas...
nors, jei stovi daviklis, kuris matuoja isiurbiamo oro temperatura kolektoriuje, ir pagal tai koreguojamas kuro kiekis - tai greiciausiai visai nieko nereiketu daryti...

O kaip tada padaryti, kad turbinai "uztektu jegu" traukti ora pro visokius radiatorius, ar tai irgi neitakoja? :unsure:
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#6 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 kovo 13 - 11:00

O kaip tada padaryti, kad turbinai "uztektu jegu" traukti ora pro visokius radiatorius, ar tai irgi neitakoja? :unsure:

turbina ne traukia, o stumia ora pro intercooleri...
kazkiek pasipriesinimo yra, bet tikrai zymiai mazesnis negu pasipriesinimas traukiant pro oro filtra...
praktiskai neitakoja (nors vienas is intercoolerio parametru ir yra "stabdymo" koeficientas)
  • 0

#7 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 14 - 11:21

aciu visiem uz patarimus ir pamastymus o gal kas bande tai padaryti naturoje? ar ten nereiks pvz kolektoriaus kokio papildomai keisti? Ar viskas po to veikia? Be to o kas tas Chipsas? (nesijuokit jei klausimas kvailas - nu tiesiog nezinau :)
  • 0

#8 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 kovo 14 - 11:41

Be to o kas tas Chipsas? (nesijuokit jei klausimas kvailas - nu tiesiog nezinau :)

:blush:

Posted Image
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#9 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 14 - 15:00

110AG skiriasi ne tik kuleriu, bet ir turba, siurbliu ir dafyga kitokiu smutkiu. cipas tikrai pigiau, bet niex tau nieko negarantuos.
  • 0

#10 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 14 - 15:43

dekui kursiui uz info, turbut bus gerai kaip yra.
  • 0

#11 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2007 kovo 15 - 11:27

Ma atrodo papreasciau ir pigiau but idet radiatoriu/intercooleri, tik jam reikia rast gera vieta - kad gerai ausintu ora ir iterpt i slanga tarp turbinos ir ... Intercooleri koki standartini is sroto pritaikyt galima, arba pirkt nauja. Tik labai svarbu vieta kur jis bus. Jei ora slidys - bus prastai, bet jei ausins - tadu liux :) Pvz pas mane intercooleris virs variklio ir po kapotu pravestas oro padavimnas is priekio, Kai vaziuoji uzmiesti - is priekio einantis oro srautas gerai ausina, taciau miete intercooleris prikaista nuo variklio (nes virs jo stovi), ir tadu is jo jokios naudos - tik nuostoliai... Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#12 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 kovo 15 - 12:41

Ma atrodo papreasciau ir pigiau but idet radiatoriu/intercooleri, ...

Žinoma - žalos tas nepridarytų. Bet nuo 66 iki 80 kW manau nekilstelėtų ;)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#13 Svečias_406 rubin color_*

Svečias_406 rubin color_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 15 - 15:02

na mano klausimas toks ir buvo, nes isoriskai, kai ziuri ~60 ir ~80 KW variklius, tai taip ir atrodo, kad tik radiatorius pridetas (na tiek as ten suprantu) tai man tokia mintis ir kilo, gal sakau srote nusipirkt reikiamas slangas su radiatorium nuo to 80 KW variklio ir pajungti. bet dabar klausimas ar verta - ar bus nauda? o vieta radiatoriui butu ta pati kaip ir tam ~80 KW varikliui, juk priekis masinos toks pats.
  • 0

#14 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 15 - 16:17

kiek atsimenu, kuleriai realiai momento parametra pagerina. nu ir varikliui geriau saltesniu oru maitintis. zalos speju neturetu buti. nu gal kokie davikliai gali nesuprasti kas darosi.
  • 0

#15 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.362
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 kovo 15 - 17:41

kiek atsimenu, kuleriai realiai momento parametra pagerina. nu ir varikliui geriau saltesniu oru maitintis. zalos speju neturetu buti. nu gal kokie davikliai gali nesuprasti kas darosi.

sakau ko mano pezius ziema taip rauna :D
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#16 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 kovo 20 - 21:57

Interkulerio paskirtis yra atausinti ora paduodama i cilindrus kuris po turbinos buna ikaites, o kaip zinia kuo oras saltesnis tuo didesnis jo tankis ir tuo daugiau jo lys i cilindra, o kadangi sugebesime didesni svori oro paduot i cilindra automatiskai reikes paduot daugiau kuro kad islaikyti oro/kuro santyki 1/16. Kuo daugiau misinio tuo daugiau energijos tuo daugiau arkliu. :beer:

Šį pranešimą redagavo mindzius: 2007 kovo 20 - 21:58

  • 0
Viska dauzantis :).

#17 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2007 kovo 20 - 22:17

Pajunk deguonies baliona prie oro padawimo ;) Skrisi kajp Konkordas... :blush:
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#18 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2007 kovo 21 - 09:07

Pajungt interkuleri ir zalos nebus? Na, jei pajudinus sniura tarp ausu, tai: jei variklis paprastas dyzelis - jo suspaudimas tarkim 22, o jei turba ir interkuleris - tai visuomet mazesnis, tarkim 21. Idejus turba ir/ar interkuleri i beturbinini/beinterkulerini varikli - galios turetu bu daugiau nei tokiam pat standartiniam. Tik vat ilgaamziskumas sumazeja - nes varikliuko vidus dirba didesniu apkromumu, kas nenumatyta. Aisku galia dar galima didint dar: 1. Didinant suspaudimo laispsi - tam suzeminama/suslifuojama galva. 2. pakeiciant oro padavima ne tik intercooleriu ir turba, bet ir oro filtra. Dar galima oro filtra det tiesiai ant turbo, o geriausiai valina - jei isvis be oro filtro. 3. siam kartui daugiau nesugalvojau... su visai siais pakeitimas ir ekonomijos kuro turi but, ir galios atsirast, trukumas - sutrumpeja variklio tarnavimo laikas Styra
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#19 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 kovo 21 - 09:35

Styra, pradžiai reiktų pažiūrėt apie ką kalba eina, o poto pilstyt visiems žinomas teorijas. Esmė, kad abu 2,0HDi 90Ag ir 110Ag varikliai turi turbinas, tačiau pirmasis neturi interkūlerio. Įdėjus vien tik interkūlerį manau, kad jokio esminio skirtumo nebus. Nežinau, bet spėju, kad silpnesnio varianto turba sukelia mažesnį slėgį, beto kompas sureguliuotas būtent tokiam variantui, todėl papildomas radiatorius, tik padidins oro vamzdžių ilgį ir viskas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#20 DaviD

DaviD
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 252
  • Automobilis:Silver 406 2.0 HDi, '01, 81kw; Electric 406 Coupe 2.2 HDi, '01, 98kw

Parašyta 2007 kovo 21 - 16:20

snekejau per pastaruosius metus su keletu zmogeliuku, kurie i 90 ag hdi isidejo chipsiuka, tai sake kiek teko su 110 ag pralekt ir palyginti su chipsintu savishkiu-tai trauka beweik ta pati... Realiai-pac nebandziau naturoj <_<
  • 0
Electric 406 Coupe HDI 2,2 '01
Kaunas-Lentvaris-Vilnius




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0