Peršokti prie turinio


Problemos-Sunkiai vedasi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 19 - 19:07

Sveiki Jau senokai kankina tokia problemele: Auto kartais vedasi labai gerai kartais turi laikyt pasukta rakteli gal 10s, taip buna tiek su saltu varikliu tiek su karstu, tiek ant benzino tiek ant duju! Kartais kai uzsivedi patsosas suveikia iskarto (saltam varikliui apsukos sukyla iki 2500), kartais nuo 500 iki 1000 kyla vos vos judedamos (cia nespaudziant akseleratoriaus)! Kartais nuspaudus akseleratoriaus pedala smarkaiu ir staigiai atleidus apsukos nukrenta iki 500 ir vel gryzta prie 1000! Diagnostika dariau! Pakeista: zvakes, laidai, skriejikas, paskirstymo dangtelis, oro filtras! Esu nusipirkes antra laisvu eigu voztuva ar reguliatoriu, nzn kaip tiksliai jis vadinas, bet su abiem situacija panasi! Ir visa tai nebuna pastoviai, vat uzplaukia buna tas, kita kart anas! gal kam taip yra buve? ka daryt? Paieskoj nieko gero neradau! Auto Peugeot 605 3.0 12v 95m. automatas Isanksto dekui uz pasisakymus
  • 0

#2 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 23 - 17:22

nu cia prisakiau! :huh: nieks nieko nesupranta! :D
  • 0

#3 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2007 kovo 24 - 17:01

Ka diagnostika pasake? Nezinau kas daugiau gali but apart tavo isvardintu dalyku..
  • 0

#4 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 25 - 03:08

Ka diagnostika pasake? Nezinau kas daugiau gali but apart tavo isvardintu dalyku..

diagnostika isvardino tuos dalykus kuriuos as parasiau jog pasikeiciau:
zvakes, laidai, skriejikas, paskirstymo dangtelis, dar jie paminejo tusciu eigu reguliatoriu, ji nusipirkau naudota, bet nieks nepasikeite
  • 0

#5 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 26 - 20:21

sveikas, bet ar tu darei komputerine diagnostika ar "is meistro galvos ir klausos..." ? Manau turetum dar atkreipti demesi i toki dalyka kaip "knock sensor" - arba "detonacijos daviklis". Pas tave ju yra 2 vnt., - jie prisukti prie cilindru bloku ir prieinami tik nuemus isiurbimo kolektoriu. Pagal ju parodymus benzo kompas seka variklio darba (vibracijas) ir keicia uzdegimo kampa, tad jei davikliai(is) blogi, tai labai gali buti kad jis "kaip jam norisi bei kada norisi" keicia kampa, del ko apsukos ir svyruoja.... p.s: mane jau irgi senokai kankina panasi problema... As tikrai zinau kad tie davikliai pas mane blogi, tik vat pasikeisti rankos "nedalenda" vis ....
  • 0

#6 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 27 - 08:41

renaldas dievas! :beer:
  • 0

#7 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 27 - 14:53

Na, ne devas, as, ne devas.... ;) - masinyte pati vercia pasigilinti i jos gelmes.... :blush: p.s: myliu as peza is principo, ale ir mano kantrybe turi rybas.... -_-
  • 0

#8 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 27 - 19:17

sveikas,
bet ar tu darei komputerine diagnostika ar "is meistro galvos ir klausos..." ?
Manau turetum dar atkreipti demesi i toki dalyka kaip "knock sensor" - arba "detonacijos daviklis". Pas tave ju yra 2 vnt., -  jie prisukti prie cilindru bloku ir prieinami tik nuemus isiurbimo kolektoriu. Pagal ju parodymus benzo kompas seka variklio darba (vibracijas) ir keicia uzdegimo kampa, tad jei davikliai(is) blogi, tai labai gali buti kad jis "kaip jam norisi bei kada norisi" keicia kampa, del ko apsukos ir svyruoja....
  p.s: mane jau irgi senokai kankina panasi problema... As tikrai zinau kad tie davikliai pas mane blogi, tik vat pasikeisti rankos "nedalenda" vis ....

Diagnostika dariau kompiuterine, normaliame servise, kurie is vis apsieme daryt, nes daugelis atsisake (i peugeot servisa klaipedoje nesikreipiau)! O gal vertetu?
Kas tie do detonacijos davikliai nelabai zinau! Ar paciam juos imanoma pasikeist? kiek mazdaug kainuotu?
Ir ar kompiuterine diegnostika nebutu parodziusi kad jie neveikia?
p.s. Kuro sanaudos pas mane gan dideles! Gal cia viskas i ta pati sueina?

Šį pranešimą redagavo Mingas23: 2007 kovo 27 - 19:19

  • 0

#9 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 27 - 21:13

p.s: myliu as peza is principo, ale ir mano kantrybe turi rybas.... -_-

jo as tapati galiu pasakyt apie peugeot.. ir kantrybe:) todel jau 5ta puga turiu.. :) buvo visko..
  • 0

#10 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 28 - 15:26

sveikas,
bet ar tu darei komputerine diagnostika ar "is meistro galvos ir klausos..." ?
Manau turetum dar atkreipti demesi i toki dalyka kaip "knock sensor" - arba "detonacijos daviklis". Pas tave ju yra 2 vnt., -  jie prisukti prie cilindru bloku ir prieinami tik nuemus isiurbimo kolektoriu. Pagal ju parodymus benzo kompas seka variklio darba (vibracijas) ir keicia uzdegimo kampa, tad jei davikliai(is) blogi, tai labai gali buti kad jis "kaip jam norisi bei kada norisi" keicia kampa, del ko apsukos ir svyruoja....
  p.s: mane jau irgi senokai kankina panasi problema... As tikrai zinau kad tie davikliai pas mane blogi, tik vat pasikeisti rankos "nedalenda" vis ....

Diagnostika dariau kompiuterine, normaliame servise, kurie is vis apsieme daryt, nes daugelis atsisake (i peugeot servisa klaipedoje nesikreipiau)! O gal vertetu?
Kas tie do detonacijos davikliai nelabai zinau! Ar paciam juos imanoma pasikeist? kiek mazdaug kainuotu?
Ir ar kompiuterine diegnostika nebutu parodziusi kad jie neveikia?
p.s. Kuro sanaudos pas mane gan dideles! Gal cia viskas i ta pati sueina?

Na jo, susirasti kas padaritu pezo diagnostika istikruju gana nelengva... Tai remiasi i tai
kad musu pezu benzo kompo prisijungimo iterfeisas gan pasenes ir toli grazu ne visi turi tam tinkama skeneri..... BET - neverta nusiminti, nes gavus (pvz. is manes... arab is AutoDatos CD :P ) pezo diagnostikos kodus ir tinkamai pajungus paprasta sviesos dioda ir mygtuka, galima puikiai perskaityti visus klaidu kodus bei sutaupyti pinigu. ^_^ Beje, i Peugeot centra veltui nesikreipei - jie tikriausiai butu tau padare ta diagnostika....
Apie tos detonacijos davyklius - negalvok kad as garantuoju kad del ju viskas, bet tai yra labai realu... Kaip sakiau, jie prieinami tik nuemus isiurnimo kolektoriu. Jie juodos spalvos, mazdaug kaip kamstis nuo lemonado butelio ir per vidury esancia kiauryme prisukti vienu varztu prie bloku. Nuo ju eina apie 15cm ilgio juodi laidai kurie pasibaigia berods 2 kontaktu fiske... Tad visas ju pakeitimo sunkumas remiasi tik i isiurbimo kolektoriaus nuemima/uzdejima....
Kad tu darei diagnostika bet tau apie jos nieko nepasake dar nereiskia kad jie blogi, kadangi musu pezu kompas kaip klaidas fiksuoja tik tokiu davyklius, kuriu visai "nemato" - tokia situacija galima kai pvz., nupuvo laidas prie daviklio... O vat jei davyklis tiesiog "grybauja" - kompas to kaip klaida nesupranta (taip vyksta tik naujos kartos masinuose), tad pasikeisti manau verta... Kitas klausimas - kiek jie kainuoja nauji (reiketu uzsakineti) ar naudoti (jei geri...) is kitos masinos nezinau ...
Dar viena mintis - patikrink ar geras tavo variklio temperaturos daviklis (pas tave ju is viso apie 3 vnt. -radiatorius ausinimui, rodyklei bei kompui) - butent tas, kuris skirtas kompui - jie visi stovi vienoje eileje prie termostato, taciau tave domina tas kuris su zaliu galiuku. Tiesiog prisijunk prie jo su adatelem idurdamas i laidus ir pamatuok varzas kai variklis saltas bei karstas. Sios reiksmes turi atitikti tam tikras reiksmes, kurias gali suzinoti arba is manes, arba is AutoDatsos.....
Na ir dar sis bei tas - isitikink kad geri tavo Liambda zondai. Tai gali padaryti arba kokiame servise arbA pats (prisijunk su testeriu prie mases ir vieno is zondo laidu bei isitikink, kad jo itampa nuolat svyruoja nuo 0 iki 1 volto)....

Na manau uzteks cia rasyti...
  • 0

#11 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 28 - 16:47

na dekui uz tokia issamia informacija Bandysiu ka sugebesiu apsitikrint apsiziuret Ir pranesiu kaip sekes :rolleyes:
  • 0

#12 Svečias_Sturmgewehr_*

Svečias_Sturmgewehr_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 29 - 12:38

Man irgi taip buvo, poto užkūriau tai dirželiai buvo laisvi, ir žvakės vos vos laikėsi, tai ten jau taip sunkiai kūrėsi, o dabar akūma pakroviau tai žiūrėsiu...
  • 0

#13 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 29 - 16:40

To: Renaldas Sveikas Na siandien pasimatavau to temperaturos daviklio varza (Prie termostato zalia galvute) Temperaturai esant apie 85 rode 0,15 - ataususiam varikliui 1,96 Turiu as autodata 2005, bet nelabai as ten ka gaudaus, radau kazkoki davikli "Engine coolant temperature (ECT) sensor" bet ten skaiciai visai kitokie tai gal ne tas!?
  • 0

#14 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 30 - 08:12

Sveikas, na panasu kad su tavo davikliu temp. viskas kaip ir tvarkoj .... Kaip suprantu, tu matavai varza su testeriu, pastates ji ant " ... kOhm" matavimo intervala, tad tavo gautos reiksmes yra 0.15 kOhm (~85 C') bei 1.96 kOhm (atauses - ?! ~10~20 C' ?) ... Pagal mano turima info, daviklio varza prie ~90 C' temp. turetu buti apie ~0.23 kOhm ir prie ~20 C' temp. varza apie ~2.5 kOhm bei 4 kOhm prie 10 C' .... Sis nedidelis skirtumas manau nera itin svarbus ir tuo labiau manau negali buti tavo problemu priezastimi .... <_< Atrodo dera jieskoti toliau... :unsure:
  • 0

#15 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 30 - 20:27

truputi maza pataisa! Kazkaip dabar taip idemiai stebiu visus uzvedimus ir variklio darba tai pastebejau kad visa tai ka parasiau dazniau pasireiskia karstam varikliui! Ta prasme rytais variklis vedasi daug geriau ir dirba tolygiau! p.s. Renaldai minejai kad reikia pasitikrinti lemda zondus! Ta prasme ju yra daugiau negu vienas?
  • 0

#16 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 31 - 19:26

Sveikas, taip ,pas tave kadangi yra V6 variklis, tai ir Liambda zondu yra 2 vnt.- po viena kievienai galvai. Berods rasiai kad ir kuro snaudos pas tave dabar gana dideles - manau turetum tikrai patikrinti liambda zondus.... Dar sis bei tas - o ei vazineji benzu, viskas taip pat - aspukos sokineja, kartais smarkiai nukrenta, karstas blogai vedasi bei negraziai dirba ? O apskritai, varikli kada nors esi rimtai remontaves kol turi sia masina ? - gal tiesiog atejo "laikas" jai daryti kap. remonta ? :unsure: Ar esi tikras kad gera komprsija cilindruose pvz. ? :huh:
  • 0

#17 Svečias_Tomis_*

Svečias_Tomis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 balandžio 01 - 19:12

na isiurbimo kolektoriu nuimti nera sudetinga pagrinde visi laidai o pats kolektorius laikos ant 4 varztu
  • 0

#18 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 balandžio 03 - 19:48

Sveikas,
taip ,pas tave kadangi yra V6 variklis, tai ir Liambda zondu yra 2 vnt.- po viena
kievienai galvai.
Berods rasiai kad ir kuro snaudos pas tave dabar gana dideles - manau turetum tikrai patikrinti liambda zondus....
Dar sis bei tas - o ei vazineji benzu, viskas taip pat - aspukos sokineja, kartais smarkiai nukrenta, karstas blogai vedasi bei negraziai dirba ?
O apskritai, varikli kada nors esi rimtai remontaves kol turi sia masina ? - gal tiesiog atejo "laikas" jai daryti kap. remonta ? :unsure: Ar esi tikras kad gera komprsija cilindruose pvz. ? :huh:

Na del uzsivedimo tai tas pats tiek benzinu tiek dujomis, siaip tuos apsuku svyravymus labiau pajuntu su dujomis, nes tik ant ju praktiskai vazineju.
Variklio rimtai nesu remontaves, kompresija pats stebejau kaip matavo perkant sita auto, tai buvo gera (tas buvo daugiau nei pries du metus arba pries 40000km)
Sakai kapitalinis remontas!!!! :huh:
O kas skaitosi kapitalinis remontas? :wacko:
  • 0

#19 Svečias_Tomis_*

Svečias_Tomis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 balandžio 04 - 07:07

Sakai kapitalinis remontas!!!! :huh:
O kas skaitosi kapitalinis remontas? :wacko:

ziedu, indeklu, rieboksliu, voztuvu pritrinimo, grandiniu, itempeju keitimas pagal mane tai ir yra kapitalinis remontas bet aisku kad viskam butu jau galas taip retai buna
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0