Jump to content


405, 306, 309, 205, 106 galinis tiltas, torsionas


  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#41 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 August 04 - 07:14

autoservise dalys buvo : guoliai 2vnt po 89lt (komplektas)
asys 2vnt po 138lt.

p.s. jeigu taip lengva butu pasikeisti autoservisai uz darba 500lt neimtu. Galvojau ir as kad teip galiu prasisukt tik deja nepasiseke garazo salygomis islupti uzpuvusiu torsionu.

pabandyti verta, o gal pavyktu :)
buciau 500 sutaupes
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#42 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 August 07 - 09:47

Klausimas prie topacio, ar imanoma kazkaip sukietinti pakaba galine 306? kazkaip pats patyrinejas konstrukcija padariau isvada kad tik dedant kietus amortikus toki dalyka galima padaryti, o gal ir kitu budu yra?
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#43 Arvydzius

Arvydzius
  • Nariai
  • posts 218
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6Hdi, Subaru Outback boxer diesel 2011

Posted 2009 August 07 - 10:08

Klausimas prie topacio, ar imanoma kazkaip sukietinti pakaba galine 306?

Dėk dujinius amortizatorius. Na dar pakabą sukelk.
  • 0
Pesimistas - gerai informuotas optimistas

#44 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • posts 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Posted 2009 August 07 - 12:11

tai va kad as ten kaip ozys i vartus prie to pakabos kelimo, o sumoketi kelis simtus uz pakelima gaila :)
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#45 Svečias_Rugiss_*

Svečias_Rugiss_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 01 - 00:08

Tai va o buvo taip! :) Visada sakiau kad sios problemos su mano peugeot 206 nebus, kitam bet tik ne man :D Vaziavau kol ratas iskliso galutinai. Ir vis tiek teko remontuoti galine pakaba :doh: , keisti guolius ir t.t. Apskambinau visus meistrus pazystamus visi pradejo pusti migla kad tai brangu cia restauruot reikia niekas nesikeicia ir ismesk ta pezo [gav*o]. Pats garazo salygom issiemiau galine pakaba, beje ja laiko tik 4 varztai kurie ganetinai lengvai atsisuka, tik zinoma reiketu paremt, kad neuzsimestum ant galvos :D . Torsionams iskalti pasidariau spec. rakta, kuris isiverzia i torsiona ir ji gali kalant istraukt, raktas nepasiteisino, varztas nutruko net 2 kartus (issisuko lengvai). O vat tuomet i pagalba atejo DIDELIS kūjis. Kazkur per pusvalandi isprasiau abieju pusiu torsionus ir guolius, guoliais ju nepavadinciau... kazkokia sudegus ir prikepus mesmale :wacko:

Gedimai+kaina:
abieju pusiu asys (jos beje manajame peugeot 206 isipresuoja) 1x110
guoliai 1x80
ir dar 2 celinblokai 1x20

Viska perpresavo Vytenio g. 61 "Asmira" uz darbus nulupo 180 jie ten lygtais uzsiima ir visos vaziuokles padarymo, asmeniskai meistreliai man nelabai patiko, kaip paklausiau kokiu budu isprasysit asis? tai atreze kad mokek pinigus ir pasakysim, nu krc ju profesionalumas smuko akyse... Bet yra ir pliusu patare kaip ta pakaba lengviau grazinti i vieta. Siandien tik perpresavo, tai koki treciadieni meginsiu surinkinet.

Viskas bendrai kainavo 600 vienetu pinigu, tai kaip sakant siai dienai esu sutaupes 300 pinigu, nezinau kaip bus kaip pradesiu surinkinet :D:D
Manau kam pravers sios iskalbos :ph34r:

Vaizdelis su nuimta keleivio puses svirtimi, asis turetu blizget :hmm:
Posted Image
  • 0

#46 Mindaz

Mindaz
  • Senbuviai
  • posts 63
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406 coupe

Posted 2009 December 02 - 18:07

Cia vien 180 už ašių išpresavima - įpresavima :o Aš kaptik šiuo metu restauruoju citroen zx galinę torsioninę pakabą (identiška P306). Tai šalimais esančiame servise uz įpresavima įšpresavima sumokejau 20 Lt.

Edited by Mindaz, 2009 December 02 - 18:08.

  • 0

#47 Svečias_Rugiss_*

Svečias_Rugiss_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 02 - 22:59

OHO :blink: piguma... pyp pyp b... nu vienu zdz kogero permokejau kaip nekui diela :ph34r: Bet yra ir gera naujiena siandien susirinkau galine pakaba ir ratau jau nebe klisi, lyg ir viename aukstyje sureguliavau tik vienas nedidelis bet..... :D ogi norom nenorom pasidariau drop'a nors buvau susizymejes kaip kaip tie torcionai turi stovet :) O jei nepaslaptis kokiame servise tas asis tai pigiai perpresavo? ateiciai, gal ir kitiems pravers ;) ar cia salimais to servizo kur man perpresavo, tame duju kazkas :)

Edited by Rugiss, 2009 December 02 - 23:01.

  • 0

#48 Mindaz

Mindaz
  • Senbuviai
  • posts 63
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406 coupe

Posted 2009 December 03 - 22:54

Servisas randasi Vaižganto g. važiuojant link Sporto halės, yra iškaba. Aš vežiau jau viską išsiardęs. Tik tas alkūnes (trailing arms) kaip čia kitaip pavadinus net nežinau Posted Image.
  • 0

#49 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Posted 2009 December 04 - 13:31

Uz 300lt pasirasyciau pakeisti guolius savo garaze, isskyrus 405-tam. Plius asiu ispresavimas ir ipresavimas.
  • 0

#50 Svečias_Rugiss_*

Svečias_Rugiss_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 05 - 10:18

Marti jei buciau rades tavo posta kur nors anksciau, tai pas tave tikrai buciau apsilankes net nedvejodamas ;) , Na gerai reik eit i garaza ir istaisyt savo drop'a, nes baisu ka ir i masina isidet :D
  • 0

#51 Svečias_PEZO206D_*

Svečias_PEZO206D_*
  • Svečiai

Posted 2010 August 24 - 19:19

Gal kas zinot gera meistra, kuris restauruoja galini tilta Kaune? Gal teko kam susidurti?
  • 0

#52 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2010 August 25 - 06:59

Gal kas zinot gera meistra, kuris restauruoja galini tilta Kaune?
Gal teko kam susidurti?

gero nezinom, bet pabandyk sitam pasiskambyt:
http://www.peugeot-k...=0 ;]

o siaip tvarko Meharis (Statybininku g.7) jeigu ka :hmm:
  • 0
Roots to roots

#53 Svečias_rkramas_*

Svečias_rkramas_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 01 - 21:43

Papildymas apie Raseiniuose esanti torsionu Meistra - jo telefonas 8 646 81338. Kitas, kuri turi, sake nevisur rysi gaudo. Mano 106 tvarke, kolkas viskas tvarkoj. :good:
  • 0

#54 Svečias_ka daryt_*

Svečias_ka daryt_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 07 - 09:54

SU MANO TILTU PEZO VISKAS OK LEKIT Y VATZGIRIUS :clap:
  • 0

#55 Svečias_zmeika666_*

Svečias_zmeika666_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 25 - 10:18

Tiesa sakant ieskojau ir as panasaus meistro kas galetu pdeti sutvarkyti pezuko gala, visi lupa nuo 700-1000lt, kazkur skaiciau kad namu salygomis neimanoma susiremontuoti sudetinga ir panasiai. Tikros nesamones ten nera nieko sudetingo ne kosminis gi laivas . spjoviau i visus marazmus kas kur raso ir per pora dienu viska pasikeiciau pars be jokiu duobiu ir kazkokiu specialiu irankiu, O del rato klisumo tai viska sudaro guoliai kuriuos namu salygomis tikrai imanoma pasikeisti.
  • 0

#56 Svečias_zmeika666_*

Svečias_zmeika666_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 25 - 10:20

Jei labai nerandate kur varykit man, jei specia ar kurie jeis apsimeta servisuose nesugeba turedami iranga ir panasiai as jums per savaitgali ant kiemo pakeisiu :D
  • 0

#57 Svečias_zmeika666_*

Svečias_zmeika666_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 25 - 10:25

Zodziu jei kils klausimu pasukit 863384920 gal padesiu bet cia kalba tik del 206 pezuko nes jo gala tiksliai perrinkau.
  • 0

#58 Svečias_pižonas_*

Svečias_pižonas_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 27 - 19:52

teko sudidurti su 309, 405 ir 406. Nors visais važinėjo daugiausia žmona, o man teko priežiūros malonumai, du pirmieji patiko, o 406 žavi mažiau, nors yra pats naujausias ir jo istorija žinoma nuo gimimo... 405 teko savo jėgomis remontuoti galinį tiltą. Tada labai neturėjau pinigų, tai viskas atsiėjo apie 150 Lt. + savo laikas... Po remonto pravažinėta kokie 5 metai ir gal 150 tūks., , po to tą 405 išardžiau ir išleidau dalimis. Tilto būsena buvo puiki, manau, kas nusipirko nekeikia. Sutaupyti pavyko taip : draugas pagamino ašigalius, pirkau ne originalius SKF guolius su riebokšliais (apie 120 Lt už komplektą), o tokius pat, tik be riebokšlių - mokėjau gal kokius 50 Lt. Vietoj riebokšlių tas pats draugas ištekino papildomas įvores ir buvo pritaikyti pagal ašigalio skersmenį riebokšliai (gal po kokius 5 Lt.). Ašigaliai buvo pagaminti iš mažaanglio plieno, darbo paviršius cementuotas, grūdintas ir šlifuotas. Technologija panaši kaip gamyklinė, tik ten grūdinama ADS. Tilto remontas nag gerai aprašytas Klubo gėrybių skyriuje, galima apsieiti be specialių įrankių, bet reikia šiek tiek šaltkalviškų įgudžių. tiesa, bandymams turėjau pavargusį tiltą, taigi baimių nebuvo, be to paaiškėjo, kad viena rato "koja" yra su sugadinta guoliaviete, tai donoras pravertė Tas mano draugas buvo apdairus ir pagamino daugiau ašigalių, dauguma jų parduota kartu su ardomu 405, bet, pasirodo,
  • 0

#59 Svečias_pižonas_*

Svečias_pižonas_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 31 - 20:18

Tilto remonto tęsinys ne visi, radau dar rūsy, jie kiek parūdiję, bet, įdėjus kiek pastangų, puikiai tarnautų, nes darbinis paviršius yra toks, kaip iš gamyklos :pug: Entuziastus galiu pakonsultuoti, nors praėjo jau kokie 8 metai
  • 0

#60 Edvinis

Edvinis
  • Forumo naujokai
  • posts 9
  • Automobilis:peugeot, 307sw

Posted 2012 January 28 - 00:17

turiu klausima? ar dar kas nors vazineja su 405 ? as pasiimiau "'senaji" pezo vazinet, (esu studentas) tai kadangi tevas jo nelabai apleides tai viskas su juo tvarkoj apart galini tilta... traukia visai normaliai, 66kw nelabai savo trauka nusileidzia dabartiniam tevo sw kur irgi 66kW., dyzelio irgi fontanu nevalgo,,, bet galinis tiltas mires... bet tikraja ta zodzio prasme mires! kiek siu dienu kainom kainuotu? ten greiciausiai reiks isvis naujo tilto paieskot.... nes situacija buvo tokia: (skaitykit kas neuzsieme ir megstat pasakas) Tevui pasibaige technikine, tiltas klebejo kaip turi but....kad tam kartui pravaryt nulupom kiek pamenu ten tokius dangtelius prikarpe tevas tokiu viniu, ir tuos vinis sukalemvietoj guoliu =D kai taip padarem dar valanda zvengem ten abu iki kol pilvus pradejo skaudet, bet uztada tiltas neklebejo,ratai net beveik i vieta atsistojo ir technikine is pirmo kart praejo,tiesa dar tame vamzdyje buvom kazkada ziema skyle pragreze ir tepalo pripyle... ir dar... kadangi mano tevui labai lengva apsisprest ka pirkt tai jis su ja beveik iki kitos technikines atvazinejo.... kadangi niekaip nerado geros corolos verso tai nusispjove ir dar apsidraude 405 pusmeciui,aisku kaip apsidraude uz poros dienu atrado toki labai žvalų 307sw (tevo draugas masinas varineja tai paskambino kad geras yra vienas) nusispjove ant visu versu ir nusipirko ji,sako dar pigiau kainuos... o ana 405 kadangi apdraustas, ir dar technikine galiojo pora menesiu pasiimiau as. nesenai vat vel pravarem technikine,nesuprantu kokiu būdu bet jis ja praejo tik trauke reikejo pakeist ir tepalas is vairo stiprintuvo bego, pakeitem trauke , stiprintuvo nelietemo apvalem tik nes jis jau taip gal 3metai sunkias... bet nors technikine ir praeita autostradoj kai 110 vaziuoji nelabai malonu... galas konkreciai plaukioja... ziema siuo metu dar baisiau... vaziuoju 90 ir tai pobaisei jei slidoka... aisku uztad aikstutei skersas prie siemenso jis labai gerai vaziuoja, dar galines padangos tokios jau kaip ir nebetinkamos beveik tai isvis smagu. Taciau as gyvent dar noriu, tai kely nesinoretu kad uzmestu ta gala kada... kadangi pinigu nefontanai tai galvoju reik sita susitvarkyt ir dar pavazinesiu... kaip tik darba susiradau tai masinos kaip ir reikia kartais... tai kokia nuomone? verta tvarkyt? gal kas Panevezy tvarko? kiek kainuos tai? speju tokiu kainu kaip 400 senai nebera. o i 700 tilpciau? ar 800?
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users