valina geriau jei paduodi duju daug (ta dujininkas su kompu gali padaryt), bet sanaudos kyla staigiai aukstyn ir kazi kaip variklis dirbs, bent kol vargau su dujom tai buvo padare kad gali apie benza ir negalvot ir sanaudos normalios, bet kad sitiem pezam jei vos per daug ar per mazai - garantuotas apsuku pulsavimas!!! Taip pat mes nepritaikom savo varikliu prie auksto duju oktaninio skaiciaus - tai yra nedidinam suspaudimo laipsnio, ko pasekoj prarandam ju potenciala ir gaunam sanaudas didesnes. Dar kas svarbu - dujos sildomos nuo aus. sistemos, o tada ju tankis sumazeja ir gerai pripildyt cilindra nesigauna - vel prarandam galia (cia tas pat kaip ir benzu, kai saltas ar salta - geriau traukia, pati trauka priklauso net nuo atmosferos slegio-isretejimo lauke - nekarta ir pats pastebejau ir kiti sako, kas dazniau vazineja, jog jaucia kad kaip ju auto kartais vos silpniau traukia ar geriau, ypac tai jaucias karbiuratoriniuose varikliuose (patyriau su mocu n kartu))
is patirties galiu pasakyt, kad jei trauka skirias minimaliai - tai jau super variantas, o siaip ijungus benza kartais atrodo jog pasibegedama lekia

ir siaip ant duju su 3.0 traukos pakanka, ir su sitais matarais del ekonomiskumo galima susitart, bet ne visad iseina - praeita savaite su keliais gerais startavimais (ismete i benza), kondi ijungtu, smagesniu vazinejimu ir kamsciais Vln su mazdaug puse baliono (uzsipila 48l duju) nuvaziavau tik apie 150km

o siaip su pilnu 350 - 400km padarau ;)