Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kokia HDI variklio darbine temperatura?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 52

#21 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 balandžio 24 - 08:37

Kazkada rods rusu ar anglu forume buvo issakyta, kad hdi'niams ilgas buvimas virs 100 jau yra blogai.
Man tai kazkaip neitikinamai atrodo, kad temperaturos datcikas butu programuojamas. O kam? Lengviau skale perpaisyti...

Daviklis neprogramuojamas. Skales perpaisyti nera reikalo (parodymus ispaiso ant zingsninio varikliuko uzmauta rodyklele). Daug paprasciau ideti kelis if'us i centrinio kompo programa
if (dTemperature > 84 && dTemperature < 109) dTemperature = 90 <_<
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#22 lordas

lordas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 595
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2007 balandžio 24 - 09:07

Jo, o pries tai eina func after_start() do inc(temp); wait(300); while temp=85; end Baikit, nes jeigu visos sistemos taip... :wacko:
  • 0

#23 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 balandžio 24 - 10:05

Jo, o pries tai eina

func after_start()
do
  inc(temp);
  wait(300);
while temp=85;
end

Baikit, nes jeigu visos sistemos taip...  :wacko:

Nezinau kaip pas HDI, taciau maniskis ex 2.2 Sport butent taip ir elgdavosi... jei jau karta variklis susilo, temperatura stovi kaip ikalta prie 90C .... tiek prie +35C stovint autobane kamstyje su ijungtu varikliu, tiek 170km/h greiciu lekiant A5/E35 magistrale, tiek prie -20C vaziuojant is Vilniaus i Panevezi ... tepalo temp. svyruoja, o variklio - stabili kaip pensija. Pas 807'a, pavaziavai nuo Seskines kalno stabdant su varikliui, ziurek 2-3laipsniu ir nebera, paspaudei daugiau - ziu, jau 5 laipsniais karsciau, t.y. butent taip, kaip ir turetu elgtis variklio temperatura
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#24 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 balandžio 24 - 11:47

Beje pas 405 buvo kad perkaitus varikliui uzsidega STOP lempute, pasigirsta ilgas pyyyp ir isjungiamas varikis :blink: Tai kas visdelto duoda signala ijungti veterokus ? Nzn kaip pas mano HDI bet teko ilgai stoveti kamstyje Ziuriche tai 307HDI tox pat motoras kaip mano 306 uzkilo kazkur iki 105 ir tada isijunge ausinimas

Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 balandžio 24 - 11:48

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#25 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 balandžio 24 - 11:49

Kazkada rods rusu ar anglu forume buvo issakyta, kad hdi'niams ilgas buvimas virs 100 jau yra blogai.
Man tai kazkaip neitikinamai atrodo, kad temperaturos datcikas butu programuojamas. O kam? Lengviau skale perpaisyti...

Daviklis neprogramuojamas. Skales perpaisyti nera reikalo (parodymus ispaiso ant zingsninio varikliuko uzmauta rodyklele). Daug paprasciau ideti kelis if'us i centrinio kompo programa
if (dTemperature > 84 && dTemperature < 109) dTemperature = 90 <_<

viskas ok,bet jei daviklis gryba pjauna kaip tada :unsure:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#26 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 balandžio 24 - 11:51

Beje pas 405 buvo kad perkaitus varikliui uzsidega STOP lempute, pasigirsta ilgas pyyyp ir isjungiamas varikis :blink:  Tai kas visdelto duoda signala ijungti veterokus ?

Pas naujesnius pezus su BSI, komanda isijungti bet kuriam prietaisui (tame tarpe ir ventiliatoriams) duoda centrinis kompiuteris... pvz, nuvaziavus i Zibinta, ir prijungus masina prie diagnostinio kompiuterio, galima paprasyti meistro leisti pasiklausyti veikianciu ventiliatoriu sniokstimo :lol:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#27 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 balandžio 24 - 11:55

bet teko ilgai stoveti kamstyje Ziuriche tai 307HDI tox pat motoras kaip mano 306 uzkilo kazkur iki 105 ir tada isijunge ausinimas

Ausinimas isijunge gerokai anksciau, tik muset negirdejai....O isgirdai, kai ventiliatoriai isijunge pilnu galingumu

viskas ok,bet jei daviklis gryba pjauna kaip tada

Kas kas? Borto kompas pasako "A temeprature sensor fault suspected. In order to prevent damage to the engine...." :lol:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#28 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 balandžio 24 - 13:23

Kas kas? Borto kompas pasako "A temeprature sensor fault suspected. In order to prevent damage to the engine...." :lol:

Intelektualu, ple :lol:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#29 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 balandžio 24 - 15:08

Pas naujesnius pezus su BSI, komanda isijungti bet kuriam prietaisui (tame tarpe ir ventiliatoriams) duoda centrinis kompiuteris... pvz, nuvaziavus i Zibinta, ir prijungus masina prie diagnostinio kompiuterio, galima paprasyti meistro leisti pasiklausyti veikianciu ventiliatoriu sniokstimo :lol:

duotu programine iranga as ir pac ta padaryti mokeciau :P
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#30 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 balandžio 24 - 15:09

Kas kas? Borto kompas pasako "A temeprature sensor fault suspected. In order to prevent damage to the engine...." :lol:

jop, o vairuotojas nepastebejes vaziuoja toliau ir tada kas, saize kaput motoren ? :D
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#31 Svečias_Victoras_*

Svečias_Victoras_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 11 - 15:49

sveiki, as neseniai nusipirkau 2006 metu 307 - 1.6 HDI. varikli darbine temperatura yra apie 75' C. ar tai normalu?
  • 0

#32 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2007 rugsėjo 12 - 07:57

ant 85 kazkur 2000m.406 66kw
  • 0

#33 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 12 - 09:30

Jo, o pries tai eina

func after_start()
do
   inc(temp);
   wait(300);
while temp=85;
end

Baikit, nes jeigu visos sistemos taip...  :wacko:

Nezinau kaip pas HDI, taciau maniskis ex 2.2 Sport butent taip ir elgdavosi... jei jau karta variklis susilo, temperatura stovi kaip ikalta prie 90C .... tiek prie +35C stovint autobane kamstyje su ijungtu varikliu, tiek 170km/h greiciu lekiant A5/E35 magistrale, tiek prie -20C vaziuojant is Vilniaus i Panevezi ... tepalo temp. svyruoja, o variklio - stabili kaip pensija. Pas 807'a, pavaziavai nuo Seskines kalno stabdant su varikliui, ziurek 2-3laipsniu ir nebera, paspaudei daugiau - ziu, jau 5 laipsniais karsciau, t.y. butent taip, kaip ir turetu elgtis variklio temperatura

cia su tvarkingu termostatu taip turi elgtis variklio temperatura?
  • 0

#34 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugsėjo 12 - 11:25

cia su tvarkingu termostatu taip turi elgtis variklio temperatura?

kaip taip?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#35 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 rugsėjo 12 - 23:37

atsiradus gegimui(temp. matavimo)sistemoje automatiskai ijungiamas ausinimas. reikia tik tvarkingos ventiliatoriu jegines sistemos,ir gali buti ramus.o cia-jei kam idomu . - Data Total capacity of the system 10,7 litres 11,7 litres (version with additional heating) Radiator surface 21 dm2 Pressure setting 1,4 bar Thermostat opening at 83 °C Two-speed fan unit Description Data Number x electrical power 1 x 550 W 1st gear 97 °C 2nd speed 105 °C Three-speed fan unit Description Data Number x electrical power 1 x 550 W 1st gear 97 °C or air conditioning operating 2nd speed 101 °C or 17 bars in the air conditioning circuit 3rd speed 105 °C or air conditioning operating Air conditioning interruption 115 °C or 30 bars in the air conditioning circuit Warning devices 118 °C Post-cooling 6 minutes Temperature sensor Temperature : Diesel fuel injection , Warning devices , Air conditioning Connector colour Green-----cia 2,2 HDI,bet beveik tas pat ir kitiems HDI.

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2007 rugsėjo 12 - 23:41

  • 0
spakenas@gmail .com

#36 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 11:47

kaip taip?

nu gi pats kolega parasei "butent taip turi elgtis..."
  • 0

#37 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 11:59

nu gi pats kolega parasei "butent taip turi elgtis..."

Nū. Gerai spaudi - temp. siek tiek pakyla (bent jau trumpam), stabdai varikliu - temp krenta. Ir taip vyksta visuomet. Tiesa, priklausomai nuo variklio ipatybiu tie svyravimai gali nesimatyti...arba del elektronikos ipatumu (uzprogramavimu) - temp. rodykleje neatsispindeti ... arba kad ir oro temp. lauke. Jei energijos kiekis butu konstantinis, esant tom paciom aplinkos salygoms, variklio temp. nesvyruotu. Kadangi kartais paminkome gelezele, o sistema prie visa ko dar ir inertiska, tai kodel variklio temp. neturetu svyruoti?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#38 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 20:11

Nū. Gerai spaudi - temp. siek tiek pakyla (bent jau trumpam), stabdai varikliu - temp krenta. Ir taip vyksta visuomet. Tiesa, priklausomai nuo variklio ipatybiu tie svyravimai gali nesimatyti...arba del elektronikos ipatumu (uzprogramavimu) - temp. rodykleje neatsispindeti ... arba kad ir oro temp. lauke. Jei energijos kiekis butu konstantinis, esant tom paciom aplinkos salygoms, variklio temp. nesvyruotu. Kadangi kartais paminkome gelezele, o sistema prie visa ko dar ir inertiska, tai kodel variklio temp. neturetu svyruoti?

as tai skaitau, kad teoriskai tai taip ir turi but, ale ten tas termostatas labai itakoja sita procesa, ir jei radiatoriuj pakankamai vesus ausinimo skystis, tai tas svyravimas vyksta labiau del termostato inercijos, nu aisku ir nuo vaziavimo rezimo, ale kolega ta pati ir rasai tik kitais zodziais, todel sutinku su tamsta. tik pries tai kazkaip kitaip nuskambejo, kad normaliom salygom temperatura turi pastebimai svyruot (tuo sutikciau tik del iki keliu laipsniu svyravimo).
ale vat nustebino kad elektroniskai temp rodykle stabilizuojama. nu niekaip nesuprantu prasmes to. juk cia ne kuras bake kur teliuskuojasi ir nuo to gali rodykle makaluotis, ten suprantu stabilizavima. o temperatura juk taip nesvyruoja stipriai, vien del to kad visur metalas, ausinimo skystis ir pats temp. daviklis juk kol ikaista ar atvesta jau yra inercija ir nereik jokio stabilizavimo parodymu
  • 0

#39 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 21:53

... ale vat nustebino kad elektroniskai temp rodykle stabilizuojama. nu niekaip nesuprantu prasmes to. ...

Jei taip ir yra - manau asilo už vairo nuraminimui ;)
Kad ir per 5 laipsnius, bet šen ten vaikščiojanti rodyklė prasčiau atrodo, nei 'ties 90 įbesta' :)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#40 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 rugsėjo 14 - 00:00

406 su dviem ventiliatoriais-temperatura plaukioja kai:nusibaiges vienas vantiliatorius,nuzaliave jeginiu reliu (ju yra 3) kontaktai,pazeisti laidai. paprasciausiai nera leto greicio,nes jie jungiasi NUOSEKLIAI ir jie abu nesisuka.kai temperatura kyla toliau-isijungia didelis greitis.tada jie jungiasi LYGIAGRECIAI ir bent vienas gyvas vetiliatorius pucia pilna galia. paprasciausia patikrinti-kai isijungia ventiliatoriai-paziureti ar sukasi abu. vasara tvarkingame peze rodykle stovi kaip ikalta(2-3cels. svuravimas).termostatas reguoja greitai.imetus salta termostata i verdanti vandeni pilnai atsidaro per5-7sek .pradeda atsidaryti nuo 83cels. siap tai pezai temperaturu atzvilgiu yra preciziski.

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2007 rugsėjo 14 - 00:22

  • 0
spakenas@gmail .com




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0