Gerai del darbu kainos viskas suprantama ;) Dabar del daliu..Kapoto atidarymas pas uk - keleivio pusej (t.y) normalioj europinej pusej.Valytuvai pas 206 stovi kaip pas europine masina.Va mane domina grubi likusiu reikalingu detaliu kaina,nes budamas uk nelabai isivaizduoju detaliu kainas Lietuvoje..Bendram supratimui yra labai lengva skaiciuoti darbu kainas:
koloneles keitimas 200-250 lt.
paneles keitimas 200-250 lt.
pedalu keitimas 100-150 lt.
Peciuko keitimas (jungiam darbus prie paneles keitimo, zarnos tvirtinimai ir t.t. 100 lt.
laidu keitimas, jungimas, litavimas-elektriko paslaugos taip sakant 400-600 lt.
Valytuvu keitimas 100 lt.
Kapota pats keisi?europa ir uk skiriasi ar vel servize? - 50 lt.
kaina preliminari orientacine 1100 lt. ce keiciant servize jeigu keiti kaip sakoma europa i europa, remontuojant taip sakant, be visu subtilybiu kad reikei ne tik keisti bet ir pritaikyti europiniam variantui. Padaryti grazhiai tvarkingai, panele kad be tarpu butu, kilimas, plasatmases aplinkui viso tvarkingos, valytuvai gerai "sedetu" ir t.t.
Ash uzh mashina prancuza imu 900-1100 lt. 206 galima apsistoti ties 1000 lt.
ce kaina be veidrodeliu ir zibintu.
I kaina dalys neiskaiciuotos ;)
