vel del guoliu
#1 Svečias_tomsonas_*
Parašyta 2007 gegužės 02 - 19:58
#2
Parašyta 2007 gegužės 02 - 20:14
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#3 Svečias_tomsonas_*
Parašyta 2007 gegužės 02 - 20:40
o kas dar gali uzti ?guoliai jei uzia tai vaziuojant sukinejant vaira tai tikrai keis garsa.
#4
Parašyta 2007 gegužės 02 - 21:03
gal is pavaru dezes sklinda garsaso kas dar gali uzti ?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#5
Parašyta 2007 gegužės 02 - 21:15
taip jie ziuri ar nekliba ratas,nes kai pareina guolis ratas makaluojasi i visas puses.uzsip....kariaut su tuo uzesiu auto priekyje....ar galit kas nors normaliai paaiskint kaip nustatyti ar uzia guolis ar ne...nes du servisai tai mane parajuokino pakele auto ant keltuvu ir pasuko ranka ratus - taip nustate kad guoliai tavrkoj
jei man pradeda uzti tik prie ape 50 km/h greicio tai kaip jis nustate pasukes vos vos ---grybai.
be to tikrinimas vaziuojant ir sukant kairen desnen padeda gal tik specam o man sunku tai isgirsti...nezinau ka daryt ...ar aklai keisti abu guolius (o jei vistiek uz) ar serviso darbuotoja sodint i auto ? patarkyt ka jus daret jei tokia situacija buvo ? P.S. o gal uza padangos ar atip gali buti ?
padekit man ..aciu.
#6
Parašyta 2007 gegužės 02 - 21:28
#7 Svečias_Donce_*
Parašyta 2007 gegužės 02 - 21:56
#8
Parašyta 2007 gegužės 03 - 06:38
#9 Svečias_Micro_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 10:33
#10 Svečias_Donce_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 11:25
Manau tu klysti del rato sukimosi greicio - bent jau pas p405 greicio trosas sukasi nuo ilgojo pusasio. Jei gali - paaiskink is kur ta dviguba skirtuma tarp spidometro ir rato realaus greicio istraukei.Donce, ar nebijai, kad padanga issimontuos? Tada islakstys ne tik akmenukai, bet ir posparniai, sparnai, kapotas,.... Suleks kaimynai.
Jei pakeli viena puse ir issuki iki tokio greicio, tai ratas sukasi 240-280 km/val. Kamikadze.
#11 Svečias_tomsonas_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 11:44
#12
Parašyta 2007 gegužės 03 - 13:22
del to kad viena rata sustabzius kitas ratas sukasi dvigubai greiciau tai Alba neklysta, o apie parodymus spidometre tai jau cia kita kalba nuo ko pajunkts reik ziuretManau tu klysti del rato sukimosi greicio - bent jau pas p405 greicio trosas sukasi nuo ilgojo pusasio. Jei gali - paaiskink is kur ta dviguba skirtuma tarp spidometro ir rato realaus greicio istraukei.Donce, ar nebijai, kad padanga issimontuos? Tada islakstys ne tik akmenukai, bet ir posparniai, sparnai, kapotas,.... Suleks kaimynai.
Jei pakeli viena puse ir issuki iki tokio greicio, tai ratas sukasi 240-280 km/val. Kamikadze.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#13
Parašyta 2007 gegužės 03 - 15:35
Paaišinkit ir man, kodėl turi ratas suktis dukart greičiau - juk ryšys tik mechaninis (jei būtų elektrinis (srovės stipris/įtampa, kt.), tada - galbūt), o dėl mažesnės apkrovos transmisijai ar ratai ims suktis greičiau?del to kad viena rata sustabzius kitas ratas sukasi dvigubai greiciau tai Alba neklysta, o apie parodymus spidometre tai jau cia kita kalba nuo ko pajunkts reik ziuret
#14
Parašyta 2007 gegužės 03 - 16:01
#15 Svečias_Donce_*
Parašyta 2007 gegužės 03 - 21:16
#16
Parašyta 2007 gegužės 06 - 18:52
#17 Svečias_marijus_s_*
Parašyta 2007 gegužės 06 - 20:23
#18 Svečias_semkam_*
Parašyta 2007 gegužės 14 - 14:19
#19 Svečias_marijus_s_*
Parašyta 2007 gegužės 14 - 18:03
#20 Svečias_semkam_*
Parašyta 2007 gegužės 15 - 07:07
o kurios puses guoly keite? gal desines?
nuuuuu.... jo o tai ne dešinė pusė kalta, kai į dešinę sukant garsas dingsta? apkrova tai apmažėja... ar aš loxas ir nieko fizikoj neišmanau?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0