Jei kam reikės dalių ar tokios gumos - kreipkitės į kokoną. Visada padeda. Kad ir šį kart originalią gumą už geriausią kainą pasiūlė, nusipirkau, įsidėjau. Dėkui jam.
HDI variklio gaubto fiksatoriu
#21
Parašyta 2015 liepos 01 - 15:08
#22
Parašyta 2017 birželio 06 - 08:40
prikeliu tema, praejo nemažai laiko, gal jau atsirado Lietuvos rinkoje už protinga kaina tos gumos, nes ir man jų reikia
#23
Parašyta 2017 birželio 06 - 21:47
Visada ėmiau iš Kokono. Kaina gal nėra vis dar labai protinga jų, bet ką darysi.
#24
Parašyta 2017 birželio 15 - 20:28
#25
Parašyta 2017 birželio 16 - 11:37
Varžtus surandi su tokiu sregiu, apačion jo nuo žarnelės gumos atpjauni apie 2cm dėl tarpinės/vibracijos. Ir puiku.
Pakaitalai vokiški tavo motorui tinkami kainuoja po 50ct, tik viršuj bus ne plastmasiukai, o veržlės, tai nevertas to darbo tas laikas būrimo. Plius, kai prisuki varžtus, tai vibruos bet kuriuo atveju, tik nematysi. Tam ir skirti vulkanizuoti du atskiri varžtai, kad iš gumos judėtų, o ne ji būtų kaip tarpinė.
Bet kuriuo atveju, problema ne su senojo 2.0HDi fiksatoriais, kaip pas tave, o su naujesnio 100/103kw, tos gumos tikrai brangios ir kiniečiai dar nepagamino ar neatvežė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#26
Parašyta 2017 birželio 16 - 12:45
Na pats tai primontavau varžtus ir viskas atrodo kaip ir visai gerai, jokių nesklandumų, nesakau, kad specialūs negeriau.
#27
Parašyta 2017 birželio 16 - 13:21
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#28
Parašyta 2017 birželio 16 - 20:47
Nedekit nafig tu varztu. Pasimokiau jau. Uzsidege po apsauga pasildytojas kuro tai kol nuroviau apsauga nudege kruva laidu ir myztukai. Dekit normalius fiksus.
jei dar verzles idejai su plasmase sau susidejau
ner bedos atpalaiduoji ir is inersijos pasukus atsisuka, tik reik jau pasiruost gaudyt kaip atsisuka
#29
Parašyta 2017 birželio 18 - 12:25
Kai variklis dega ir viskas ten karšta, fig tu ten ką suksi, rankas tik nusideginsi. Buvo draugui užsidegęs motociklas stovint ant sankryžos. Tai kai ugnis įsisiautėjo, jis nebėgo, o visvien dar bandė gesint, neturėdamas jokių priemonių. Tai apsinuodijo plastmasės dūmais taip, kad paskui su greituke išvežė ir dvi savaites ligoninėj pragulėjo.
Esmė yra, kad nedėkit ne varžtų, o galit laisvai sukti veržlėmis rankinėmis ar su paprasta galvute, bet nusipirkit tų laikiklių, kur būna tarpe gumukas įvulkanizuotas tarp varžtų. Tokiu atveju, jei reikia, visada galima nulupti per jėgą. Jų kaina juokinga. Aišku, yra brangių gamintojų, bet ir kinietiški puikiai laiko minimum tris metus.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#30
Parašyta 2017 birželio 18 - 13:29
Tai, kad dyzelis palyginus daug sunkiau dega, nei benzas. Tam toj pradega kuro šlangelė. Pasilieja benzino ir tada jau eik namo autopliuso vartyt Buvo kažkuriom toyotom gryžtamas benzo per plastikinį vamzdelį. Tas nuo senatvės trūkdavo, pabėga benzo ant koliko - biški degam tada
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#31
Parašyta 2017 birželio 22 - 11:09
Aš turiu nusipirkes visus 4ris laikiklius su varstais kaip orginaliai stovi, nenaudojau ir nenaudosiu, jei kam reik rasykit PM susitarsim ;)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0