Peugeot 607
#1 Svečias_romaszu_*
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:09
#2
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:24
Maniskiam ex 406'am uzrasas dingo pakeitus kuro kolonele (i Neste). Ypac jautriai reaguodavo i Lukoilo kura.Peugeot 607 2,2 benzinas dega kompo diagnostinis ženkliukas ir užrašas Anti-fullation system failed. Kas gali būti ?
Dabartiniam autobusui pradejus barsketi katalizatoriui po kurio laiko (nuvaziavus ~1-2kkm nuo barskejimu pradzios ir likus 3 dienom iki keitimo) pasake "Antipollution fault".
Abu isvardinti automobiliai buvo/yra su 2.2 benzininiu varikliu
Bendrai sis uzrasas reiskia, jog vienas ar abu liambda zondai registruoja ismetamuju duju neatitikima nustatytoms normoms. Priezasciu gali buti daug: katalizatorius, liambda zondas/ai, uzdegimo zvakes, etc. Siulyciau apsilankyti servise ir paziureti variklio darbo parametrus realiu laiku.
#3 Svečias_romaszu_*
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:37
"Žibinte", Savanorių pr., fiksavo oro sklendės darbo klaidą ir ją nutrynė, bet po poros dienų šis ušrašas vėl iššoko.Daugiau klaidų kompas nefiksavo. Benzinas pilamas "Neste" degalinėje.Maniskiam ex 406'am uzrasas dingo pakeitus kuro kolonele (i Neste). Ypac jautriai reaguodavo i Lukoilo kura.
Dabartiniam autobusui pradejus barsketi katalizatoriui po kurio laiko (nuvaziavus ~1-2kkm nuo barskejimu pradzios ir likus 3 dienom iki keitimo) pasake "Antipollution fault".
Abu isvardinti automobiliai buvo/yra su 2.2 benzininiu varikliu
Bendrai sis uzrasas reiskia, jog vienas ar abu liambda zondai registruoja ismetamuju duju neatitikima nustatytoms normoms. Priezasciu gali buti daug: katalizatorius, liambda zondas/ai, uzdegimo zvakes, etc. Siulyciau apsilankyti servise ir paziureti variklio darbo parametrus realiu laiku.
#4
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:47
Beje, 406'am ta oro sklende buvo uzsilenkusi .... vaziavo vaziavo, pora kartu truktelejo ir basta ... valiojasi daba balkone... jei kam reikia - svilpkit...jei macys, noreciau 2 buteliuku tautines valiutos Naujos kaina pries 2-3 metus buvo berods ~1-1.2kLt."Žibinte", Savanorių pr., fiksavo oro sklendės darbo klaidą ir ją nutrynė, bet po poros dienų šis ušrašas vėl iššoko.Daugiau klaidų kompas nefiksavo. Benzinas pilamas "Neste" degalinėje.
#5 Svečias_GeneralLT_*
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:49
#6
Parašyta 2007 gegužės 10 - 15:52
Kritines klaidos, jei jos nepasikartoja, uzgesta berods po 40 uzvedimuPas mane tas pats buvo. Paziurejo variklio kompa, rado klaida ir istryne. Po to vel buvo atsirade, bet po dienos pati uzgeso. Ten fiksuoja kad ismetamuju duju kiekis neatitinka tarsos normu. Po dienos turetu ir pati uzgest jei nieko rimto.
#7 Svečias_GeneralLT_*
Parašyta 2007 gegužės 10 - 16:00
#8 Svečias_Andree_607_*
Parašyta 2007 liepos 02 - 20:27
#9
Parašyta 2007 liepos 02 - 21:47
Normalus tas variklis, kol prie jo neprileidi tu, kuriem rankos lenda is siknos....~50kkm per 2 metus su 406'u (antipollution baigesi pakeitus kuro pardaveja) ir 20kkm per metus su 807'u....nerekomenduoju imti 2.2 benzo, mirtinas variklis su amzinomis problemomis
#10 Svečias_Andree_607_*
Parašyta 2007 liepos 02 - 22:16
#11
Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 18:52
Na turiu ir sia beda :uzsidege tas pats uzrasas laukiu ka pasakys Mehario specaiNa ka braliukai, jau pyzzda tam varikliuij yra, kai toki errora ismeta, su sawuoju erroru kankinuosi jau metai laiko, keite nauja ora sklende, babina... ir rezultatas nulio vietoj viskas susitwarkydavo menesiuij o po to, pastovus leppuko degimas ir masinos netraukimas, taigi joks peugeot centras nepadeda ir pan... taigi isvada: isvydus sy errora, pablizginam tacke ir atiduodam ja perikupui, ir baigiasi sitos prancuziskos problemos. jau niekam nerekomenduoju imti 2.2 benzo, mirtinas variklis su amzinomis problemomis. Kaijp sakoma, uz pigu daikta reikia moketi du kartus... Tai galutinai isitikinau, kad tik vokieciai verti pagarbos tackiu srityse. Taigi netrukus sawasis 607, bus patwarkytas ir parduotas perikupui....
O tai ka sis motoras toks prastas
#12
Parašyta 2008 rugpjūčio 05 - 23:40
jokiu problemu,net sklendes tvarkomos gana nebrangiai.Na ka braliukai, jau pyzzda tam varikliuij yra, kai toki errora ismeta, su sawuoju erroru kankinuosi jau metai laiko, keite nauja ora sklende, babina... ir rezultatas nulio vietoj viskas susitwarkydavo menesiuij o po to, pastovus leppuko degimas ir masinos netraukimas, taigi joks peugeot centras nepadeda ir pan... taigi isvada: isvydus sy errora, pablizginam tacke ir atiduodam ja perikupui, ir baigiasi sitos prancuziskos problemos. jau niekam nerekomenduoju imti 2.2 benzo, mirtinas variklis su amzinomis problemomis. Kaijp sakoma, uz pigu daikta reikia moketi du kartus... Tai galutinai isitikinau, kad tik vokieciai verti pagarbos tackiu srityse. Taigi netrukus sawasis 607, bus patwarkytas ir parduotas perikupui....
ir katalizatoriu senejimas,ar ju"dingimas"-taip pat.
trecia-klaidos parodo ka reikia tvarkyti, patikrinti,detales instaliacija,ir t.t ,o ne kad jas tik istrinti. ;)
#13
Parašyta 2008 rugpjūčio 06 - 18:27
#14
Parašyta 2008 rugpjūčio 10 - 13:07
Kas moka tas ir remontuoja,kas nemoka-meta siukslynan ir perka nauja uz 1000Na negirdejau kad sklendes remontuotu. Gal zinai kur ?
O ji pas mane parejo sena rast be sansu teks imt nauja apie 1000lt
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2008 rugpjūčio 11 - 19:41
#16
Parašyta 2008 rugpjūčio 11 - 20:22
Nu aisku kad jega -originalios dalys,tik ''bapkiu'' turekJau sumokejau 900 lt Zibintas jega! nepalygint su VICI
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0