Peršokti prie turinio


Dėl paskirstymo dirželio


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 11 - 08:25

Sveiki, va šitokia problemą turiu, reik uždėt paskirstymo dirželį 406 1.8 16V, procedūra kaip ir paprasta, ne kartą daryta, bet va kazkodėl ši karta uždėjus neina prasukt variklio, aiškiai kliuva už vožtuvų, nesuprantu kaip taip gali būt, nes padėtys lyg alkūninio ir skirstymo velenų fiksuotos. Kelis kartaus bandžiau, nieko nesigavo, galvoju alkūninį nustatyt kaip rašo į 90 BTDC, gal kas žino kaip tai padaryt tiksliai ir kad niekur nieko nesulaužyt? :)
  • 0

#2 Svečias_mindugs_*

Svečias_mindugs_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 11 - 21:01

vis tik kažką ne taip padarei. Tavo vietoje tempčiau auto pas tuos, kas tiksliai žino, ką reikai daryti. Čia forume kitokio patarimo ir nesulauksi, nes abejoju ar yra dar čia gebančių pasikeisti dirželį. O jeigu ir yra, tai praeis kelios dienos kol atsakys.
  • 0

#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 birželio 11 - 21:59

kaip supratau is autodatos, shkyvas gali but prasisukes ir neatitikt alkuninio fiksavimo metke. alkunini ir velenelius uzfiksavai pries nuimdamas dirza? jei taip, tai tikrai turetu viskas but ok uzdejus nauja dirza... :huh: 90 BTDC pazodziui reikstu 90 laipsniu iki virsutinio mirties centro. bet kaip alkunini iki jo atsukti - nzn, galiu tik speti, jog nustacius pirma stumokli ant virsutines pozicijos atsukti alkunini atgal per 90 laipsniu (ketvirti apsisukimo)... :unsure: mano turetiems dyzeliams paprasciau - ten metke ant smagracio... -_-
  • 0

#4 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2007 birželio 11 - 22:31

vis tik kažką ne taip padarei. Tavo vietoje tempčiau auto pas tuos, kas tiksliai žino, ką reikai daryti. Čia forume kitokio patarimo ir nesulauksi, nes abejoju ar yra dar čia gebančių pasikeisti dirželį. O jeigu ir yra, tai praeis kelios dienos kol atsakys.

jei pats nesugebi tai nesakyk uz kitus cia yra klubieciu sugebantys ne tik dirzus pakeist :mad:
  • 0

#5 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 07:50

aš vat ir pagal autodata žiurėjau, bet nesuprantu kaip jis gali prasisukt... su fiksavimu ten buvo šiokių tokių problemų, todėl ir pradėjau žiūrėt kas negerai, nes pradžioj atrodė lyg diržas prašokęs būtų... nu žiuresim kaip čia bus, leksiu savaitgali kaimon garažan ir arba jis pats iš ten išvažiuos arba aš iš ten neišeisiu kol taip neacitiks :) šeip ar taip dar nebuvo, kad kažko nesutvarkyčiau pats :) su tais laipsniais irgi labai jau įdomiai, nes neturiu jokio įrankio, kad viska tixliai nustatyt, nes visgi kalba aina apie vožtuvų darbą, todel bet koks netikslumas žiauriai įtakoja variklio darba, o taip būti negali...
  • 0

#6 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 birželio 12 - 08:05

aš vat ir pagal autodata žiurėjau, bet nesuprantu kaip jis gali prasisukt...

pati shkyva paziurek - speju jog jis ne vientisas metalinis, bet su gumos intarpu. vat per ta guma ir prasisukti gali. jei jau prasisukes, tai autodata rekomenduoja keisti, nes kai prades labiau prasisukineti - ieskosi ir nesuprasi del ko generatorius akumo nedakrauna ar vairo stiprintuvas slabnai veikia... -_-
  • 0

#7 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 08:11

pati shkyva paziurek - speju jog jis ne vientisas metalinis, bet su gumos intarpu. vat per ta guma ir prasisukti gali. jei jau prasisukes, tai autodata rekomenduoja keisti, nes kai prades labiau prasisukineti - ieskosi ir nesuprasi del ko generatorius akumo nedakrauna ar vairo stiprintuvas slabnai veikia... -_-

hmm.. kiek prisimenu jokios gumos ten tikai nemaciau... vientisas gelezies gabalas...
  • 0

#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 birželio 12 - 08:16

nu tadu nezinau... -_- gal iki savaitgalio susimyles kas rimciau nusimanantis atsakyti... ;)
  • 0

#9 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 12 - 08:19

hmm.. kiek prisimenu jokios gumos ten tikai nemaciau... vientisas gelezies gabalas...

Ne vientisas gabalas, oi ne vientisas
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#10 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 08:45

Ne vientisas gabalas, oi ne vientisas

tai gal gali smulkiau pasidalint savo ziniom? tiksliai as kaip ir nepamenu, nors ir neapziurejau kaip reikiant
  • 0

#11 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 12 - 09:14

Tas gumos intarpas yra viso labo gal 2-3mm storio, todėl pastebėt sunku. Bet žinant ko ieškai rasi.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#12 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 09:29

tai jei ten ta guma tikrai yra ir skyvas tikrai per ja prasisukes, tai taip iseina, kad belieka ji keist nauju? gal mazdaug kas kaina numano ir kur tai gaut pigiau? beje kokia to prasisukimo priezastis gali but? nusidevejo? plyso guma ar kaip?
  • 0

#13 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 12 - 10:22

valdas, ar tu tiksliai žinai kaip šitam varikliui diržas tamposi? Ten kiek žinau tenka atpalaiduot velenėlių škyvus ir t.t.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#14 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 10:27

beabejo zinau, juos atleidi, pasuki pilnai pries laikrodzio rodykle, tada dirza dedi, tada itempi, tada priverzi ir t.t. problema ne tame...
  • 0

#15 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 12 - 11:32

Valdas, klausyk. Turiu liaudišką patarimą kaip patikrint ar stūmokliai stovi mirties taške. Pasiimi ilgą atsuktuvą, išsuki pirmo arba ketvirto cilindro žvakę, kiši ten atsuktuvą ir sukinėji veleną tol kol atsuktuvas bus labiausiai išlindęs lauk. Tada pasižiūri ar ant pagrindinio škyvo sutampa mietka. Tokiu atveju bent jau žinosi ar škyvas neprasisukęs.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#16 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 12 - 11:36

auksine ideja, dekui, taip ir padarysiu :)
  • 0

#17 Svečias_valdas406_*

Svečias_valdas406_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 13 - 19:47

nu blem rimtai atsukau skyva atgal 90 laipsniu nuo virsutinio tasko o iki metkes dar gal 40 laipsniu truksta :(
  • 0

#18 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 birželio 14 - 08:21

Na va matai. Va ir problema
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0