klausimas dizelistams
#61 Svečias_turistux_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 19:36
#62
Parašyta 2007 rugpjūčio 03 - 23:45
#63
Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 13:58
#64
Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 07:52
Nesuprantu ka turi omeny, dyzeliu visada buvo ir yra zemesnes apsukos nei benzo.Nauji turbininiai dyzeliai visai kitioms apsukoms pritaikytis. Jų ir resursas, atitinkamai apsukoms sumažėjo iki benzininių lygio (trintis )
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#65
Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 07:56
Cia kalbi apie PSA produkcija, pvz mano 306 HDI prie 160km/h jau temperatura rodo 90laipsniu, leciau krenta iki 80 panasiai, panasiai yra ir kamstyje vaziuojant ir kitomis salygomis anksciau nepaminetomis, bet tai nereiskia kad pas mane neveikia veterokai ar kazkas panasau kaip minejai,viskas veikia, ta pati situcija ir su 307 HDI. Beje su kondiske ijungta tas pats, tik mieste jau nekyla temperatura ilgai stovint.mano nuomone, geriausias rodiklis yra variklio temperatura, vaziuojant plentu dazniausiai buna kokie 80C su kapeikom, tai prie kokiu apsuku pradeda zenkliai kilti temperatura tai ir parodo kada variklis jau dirba sunkesniu nei optimalus rezimu. Daznas reiskinys kad pas koki auto jau seniai neveikia ausinimo ventiliatoriai
ir vairuotojas net nepastebi kad jie neveikia, variklis neuzkaista, pastebi tik kai kamsti papuola arba AC blogai saldo.
Kitas dalykas dizelis kad ir kokiu ipurskimu jis butu jis ir lieka dizelis,
jo cilindruose gerokai didesnis suspaudimo laipsnis negu benzininiam, ir didesnis slegis veikia tarpine po galva ypac jei dizelis su turbina, o kuo didesnes apsukos tuo didesnis turbinos slegis.
Kiek pastebejau vazinedamas dizeliu, tachometre iki 3000aps, tai varikliui tiesiog normalus darbinis rezimas,
iki 4000aps, normalu bet reikia stebet temperatura, virs 4000aps, manau verta kelt tik kai reikia ka nors aplenkt.
pvz: senukas XM su 2.1 TD prie 4000 eina apie 170 variklio temperatura apie 90C. Tai HDI manau tai visai neproblema.
Kalbant apie ford focus TDdi ir VW caddy TDI visiskai px kaip tu vaziuoji temperatura ikalta stovi nors tu ka.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 rugpjūčio 05 - 07:56
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#66
Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 21:03
Ir taip ir ne. Turbina gal ir pajėgi būtų didesnį slėgį sukelti. Bet perteklius vožtuvais atgal atmosferon juk nuleidžiamas. Pataisyk jei klystu, bet manau kad jau prie ~2000rpm pasiekiamas max turbos slėgis. 2.0 80kW HDi tas max slėgis = 1bar. O vidutiniuose sūkiuose elektronikai patikėta teisė "nuleisti garą" iki 0.7bar.... kuo didesnes apsukos tuo didesnis turbinos slegis. ...
#67
Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 21:41
as visalaik maniau, kad slegis reguliuojamas ismetamasias dujas nukreipiant per/aplink turbina.Bet perteklius vožtuvais atgal atmosferon juk nuleidžiamas.
bet ne tame esme.
bendradarbis turbinini benzinini saab'a mucina, tai jo teigimu (jei gerai pamenu), didejant apsukoms virs 4krpm kompas pradeda mazinti turbinos slegi kad isvengti detonacijos. nu bet gal dyzeliui biski kiti principai galioja.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0