Peršokti prie turinio


Nuotrauka

klausimas dizelistams


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 66

#61 Svečias_turistux_*

Svečias_turistux_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 19:36

Nauji turbininiai dyzeliai visai kitioms apsukoms pritaikytis. Jų ir resursas, atitinkamai apsukoms sumažėjo iki benzininių lygio (trintis :( ) Jie gi net dinamikos normalios neturi, jei anksčiau 2000 rpm pavarą keiti, nes turbina neįsijungia. Patirtis su Opel Astra DTi 2003, VW Golf TDi 2005. Tas pat liečia ir nuosavą 406 HDi 2000. Bet Palangon važiuodamas daugiau 150km/h nespaudžiu, nes jau 3000rpm. Turbūt galima ir daugiau spustelt, bet aš senos kartos žmogus, nespaudžiu. Vat kai važiuoju su autobusu ar vilkiku , žalia skalė baigiasi ties 2000rpm, paskui dar galima iki kokių 2500rpm paspaust, bet kurą valgo tada, variklį jau imi girdėt, o dinamikos neprisideda. Bet ten visai kitokia sukimo momento kreivė...
  • 0

#62 Elwen

Elwen
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugoet 406

Parašyta 2007 rugpjūčio 03 - 23:45

Na nezinau tiesiog man tevas sako kad nebijo tie dyzeliai tu apsuku. Tarkim vakar gryzau i klp (300 KM) pastoviu 150 km/h vietomis ir 180. 150 km/h rodo 3k rmp Vakar va lenkaiu dar auto toki tai teko spustelt iki 180 itai rode 3.9k rmp ir uz 3k rmp toks jausmas kad variklis is kazkur galios igavo . Seip jau kuris laikas savo puga gainioju kolkas viskas ok. beje auto p406 00m 66KW
  • 0
Nesiojamu ir stacionariu kompiuteriu remontas.

#63 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 13:58

mano nuomone, geriausias rodiklis yra variklio temperatura, vaziuojant plentu dazniausiai buna kokie 80C su kapeikom, tai prie kokiu apsuku pradeda zenkliai kilti temperatura tai ir parodo kada variklis jau dirba sunkesniu nei optimalus rezimu. Daznas reiskinys kad pas koki auto jau seniai neveikia ausinimo ventiliatoriai ir vairuotojas net nepastebi kad jie neveikia, variklis neuzkaista, pastebi tik kai kamsti papuola arba AC blogai saldo. Kitas dalykas dizelis kad ir kokiu ipurskimu jis butu jis ir lieka dizelis, jo cilindruose gerokai didesnis suspaudimo laipsnis negu benzininiam, ir didesnis slegis veikia tarpine po galva ypac jei dizelis su turbina, o kuo didesnes apsukos tuo didesnis turbinos slegis. Kiek pastebejau vazinedamas dizeliu, tachometre iki 3000aps, tai varikliui tiesiog normalus darbinis rezimas, iki 4000aps, normalu bet reikia stebet temperatura, virs 4000aps, manau verta kelt tik kai reikia ka nors aplenkt. pvz: senukas XM su 2.1 TD prie 4000 eina apie 170 variklio temperatura apie 90C. Tai HDI manau tai visai neproblema.
  • 0
Simas

#64 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 07:52

Nauji turbininiai dyzeliai visai kitioms apsukoms pritaikytis. Jų ir resursas, atitinkamai apsukoms sumažėjo iki benzininių lygio (trintis :( )

Nesuprantu ka turi omeny, dyzeliu visada buvo ir yra zemesnes apsukos nei benzo.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#65 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.361
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 07:56

mano nuomone, geriausias rodiklis yra variklio temperatura, vaziuojant plentu dazniausiai buna kokie 80C su kapeikom, tai prie kokiu apsuku pradeda zenkliai kilti temperatura tai ir parodo kada variklis jau dirba sunkesniu  nei optimalus rezimu. Daznas reiskinys kad pas koki auto jau seniai neveikia ausinimo ventiliatoriai
ir vairuotojas net nepastebi kad jie neveikia, variklis neuzkaista, pastebi tik kai  kamsti papuola arba AC blogai saldo.

Kitas dalykas dizelis kad ir kokiu ipurskimu jis butu jis ir lieka dizelis,
jo cilindruose gerokai didesnis suspaudimo laipsnis negu benzininiam, ir didesnis slegis veikia tarpine po galva ypac jei dizelis su turbina, o kuo didesnes apsukos tuo didesnis turbinos slegis.

Kiek pastebejau vazinedamas dizeliu, tachometre iki 3000aps, tai varikliui tiesiog normalus darbinis rezimas,
iki 4000aps, normalu bet reikia stebet temperatura, virs 4000aps, manau verta kelt tik kai reikia ka nors aplenkt.

pvz: senukas XM su 2.1 TD prie 4000 eina apie 170 variklio temperatura apie 90C. Tai HDI manau tai visai neproblema.

Cia kalbi apie PSA produkcija, pvz mano 306 HDI prie 160km/h jau temperatura rodo 90laipsniu, leciau krenta iki 80 panasiai, panasiai yra ir kamstyje vaziuojant ir kitomis salygomis anksciau nepaminetomis, bet tai nereiskia kad pas mane neveikia veterokai ar kazkas panasau kaip minejai,viskas veikia, ta pati situcija ir su 307 HDI. Beje su kondiske ijungta tas pats, tik mieste jau nekyla temperatura ilgai stovint.
Kalbant apie ford focus TDdi ir VW caddy TDI visiskai px kaip tu vaziuoji temperatura ikalta stovi nors tu ka.

Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 rugpjūčio 05 - 07:56

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#66 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 21:03

... kuo didesnes apsukos tuo didesnis turbinos slegis. ...

Ir taip ir ne. Turbina gal ir pajėgi būtų didesnį slėgį sukelti. Bet perteklius vožtuvais atgal atmosferon juk nuleidžiamas. Pataisyk jei klystu, bet manau kad jau prie ~2000rpm pasiekiamas max turbos slėgis. 2.0 80kW HDi tas max slėgis = 1bar. O vidutiniuose sūkiuose elektronikai patikėta teisė "nuleisti garą" iki 0.7bar.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#67 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 rugpjūčio 05 - 21:41

Bet perteklius vožtuvais atgal atmosferon juk nuleidžiamas.

as visalaik maniau, kad slegis reguliuojamas ismetamasias dujas nukreipiant per/aplink turbina.
bet ne tame esme.
bendradarbis turbinini benzinini saab'a mucina, tai jo teigimu (jei gerai pamenu), didejant apsukoms virs 4krpm kompas pradeda mazinti turbinos slegi kad isvengti detonacijos. nu bet gal dyzeliui biski kiti principai galioja.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0