Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ar tai saliarkos pašildymas?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2007 birželio 20 - 20:08

user posted image
Pas pažystamą mačiau,kad saliarkos šlangos pajungtos per šitą "daiktą".Ir važiuojnat žiemą saliarka atseit nestingsta.Ar tai tiesa?
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#2 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 birželio 20 - 22:06

vo blyn ir pas mane yra toks pribombasas tik tos dvi triubos stovi atviros. Vat ir galvoju - kam jos reikalingos? O cia pasirodo..... :huh:
  • 0

#3 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2007 birželio 21 - 08:44

Viena yra aisku (is degimo procesu teorijos), kad siltas dyzelinas (tada mazesnis jo klampumas) degimo kameroje geriau yra issklaidomas (panasus procesas kurenat mazuta katilinese-pries tai jo temperatura yra pakeliama iki tam tikros, kad kurenant neuzkist purkstuku ir butu geras naud.koef.). Kai turejau XM 2,1 TD, buvo "nueje" sandarikliai (guminiai ziedai). Tuos antgalius reiketu issiimti, pasikeisti sandariklius, pasijungti slangas (bakas->blokas, blokas->"atstoinikas). Ir VUALIA!!!
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#4 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 birželio 26 - 12:26

uztai kai saliara per karsta vel blogai. mano pavyzdys: pas mane buvo parejes saliaros kaitinimo termostatas, tai kai karstas motoras budavo ir blogiau vesdavosi gerokai ir zemesnes laisvos apsukos budavo, ir trauka netgi siek tiek pablogedavo. kazkur perskaiciau, kad cia yra naturalaus siurblio senejimo/devejimosi pozymis (plunzeris nesuspaudzia taip gerai per skystos saliaros, veliau atsidaro purkstukai ir tipo degimas truputi velesnis pasidaro, del ko visi tie pozymiai atsiranda) galvojau netgi padaryt kazkokia sistemele , kad kai karsta saliarka persijungtu per koki nors vamzdeli kuriame vesintusi. bet paskui atradau itaisa , kuris numatytas gamintojo ir turi tuom uzsiimt. ta proga teko kita kuro filtro korpusa pirkt su veikianciu termostatu tai cia pas p406 taip padaryta su paprastu dyzeliu
  • 0

#5 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 birželio 27 - 21:27


pas mane buvo parejes saliaros kaitinimo termostatas,

bet paskui atradau itaisa , kuris numatytas gamintojo ir turi tuom uzsiimt. ta proga teko kita kuro filtro korpusa pirkt su veikianciu termostatu

Kas cia per itaisai?

kiek zinau pas 406 1.9 ar 2.1 td saliarka pasildoma pastoviai, syla filtro korpuse.

Dabar vazineju isvis atjunges originalu filtra, nes ziauriai gaudo kazkur per ta korpusa ora. Niekaip nerandu kurioj vietoj :mad: . Paprasciausiai pakabinau vw filtra, tai siurblys maitinamas salta saliarka.

termostatas tas itaisas :)
jo sildoma pastoviai, bet reguliuojasi termostatu kiek pasildyt. jei temperatura didele, tada jis uzdaro saliaros tekejima po filtru per tokkia metaline balvanke kuria kaitina ausinimo skystis
gal gaude per tarpine?
  • 0

#6 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 liepos 23 - 22:17

termostatas tas itaisas :)
jo sildoma pastoviai, bet reguliuojasi termostatu kiek  pasildyt. jei temperatura didele, tada jis uzdaro saliaros tekejima po filtru per tokkia metaline balvanke kuria kaitina ausinimo skystis
gal gaude per tarpine?


Su tuo gaudymu tai mistika. Ir ant hermetiko korpuso staciau. Vistiek burbulai eina :wacko:
Yr ten varztas isuktas - toj balvankej ant kurios dedasi siltro korpusas - gal pro ten oras patenka :wacko:

nu pro ta varzta neturetu gaudyt, nes jis is visu pusiu maudosi saliaroj. gal pats korpusas skiles kur, arba slangute kokia jau tiek sukietejus kad neapsispaudzia sandariai ir gaudo ora
  • 0

#7 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 liepos 25 - 18:40

yra pas peugeotus gamyklinis elektrinis dyzelio pasildytojas, jis veikia tik kai salta, toki galima i bent koki
auto prisabacint, ka ir padariau XMe:

Posted Image
  • 0
Simas

#8 Svečias_Pezas_*

Svečias_Pezas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 27 - 12:34

O kiek, beje xIRAy, kainuoja sita pasiltintoja isistatyt?
  • 0

#9 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2007 liepos 30 - 22:37

geriau nestatyk.arba bent atskira saugikli jam itaisyk(megsta uzsitrumpinti). taip pat per kontaktu vieta praranda sandaruma(gaudo ora). vienu zodziu-apendiksas(apendicitas).
  • 0
spakenas@gmail .com

#10 citroen

citroen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 86
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 09:17

ten toj pirmoj foto pasildymas tiesiog manzetai su kieteja ir pradeda gaudytri oro tada ji atjungia ir vsio. Kas apie per karsta saliara kalba tai kaip cia pasakius siurblio plunzeriui galas tada taip jam saltos reikia, bet jei jau galas plunzeriui tai nebeuzkursi ir be to pasildymo taip lengvai. Zodziu jei plunzeris kaltas nereikia kaltinti pasildymo. Pas naujesniu motorus automatiskai kuro filtro apacioj pasildymas stovi.
  • 0
Paulius mob. 8-683 39973 e-mail: [email protected]




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0