Peršokti prie turinio


P406 Galiu guoliu keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#21 Svečias_izmaelis_*

Svečias_izmaelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 14:24

Ačiū už atsakymus. Bet panašu, kad ten ne guolis kaukia. Važiuojant ~70km/h greičiu (na gal iki 100km/h) girdisi ūžimas, tačiau važiuojant ~130km/h prasideda tokia banguojanti vibracija, kuri tai suintensyvėja, tai praktiškai dingsta. Vibruoja ne itin stipriai, bet laikant vairą jaučiasi. Virpėjimo šaltinis, manau, yra ta pati vieta kaip ir kaukimas - galinis dešinys ratas. Gal kas galite pasidalinti idėjomis kas kankina mano automobilį?
  • 0

#22 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 spalio 22 - 18:19

Ačiū už atsakymus.
Bet panašu, kad ten ne guolis kaukia. Važiuojant ~70km/h greičiu (na gal iki 100km/h) girdisi ūžimas, tačiau važiuojant ~130km/h prasideda tokia banguojanti vibracija, kuri tai suintensyvėja, tai praktiškai dingsta. Vibruoja ne itin stipriai, bet laikant vairą jaučiasi. Virpėjimo šaltinis, manau, yra ta pati vieta kaip ir kaukimas - galinis dešinys ratas.
Gal kas galite pasidalinti idėjomis kas kankina mano automobilį?

Tai tu ta rata pakeles masina pasuk ir paklausyk ar ratas uzia ar ne? Pvz. pas mane nors ir nestipriai, bet sukant rata girdejosi toks kaip ir traskejimas, siukzdejimas. O vaziuojant tas traskejimas/siukzdejimas virsdavo gelezinio vilko kaukimu. :D kai pakeiciau guolius abu galinius, as pratau, kad vaziuojant ant 60 km/h ir daugiau as GALIU susisneketi su zmogumi sedinciu salia manes ir dar muzikos tyliai paleistos klausytis. :D
vairas tau vibruoti gali del nesubalansuotu ratu arba pusasis (cia apie priekinius sneku) kazkuris knisa prota. Man reikes priekini desini keisti, nes sake kazkoks ziedas ten issimoves buvo, nukrites kazkur ir del to vaziuojant buna vibruoja vairas. O gale tau gali is pacio guolio klibeti ratas (pajudink rankom irgi pakeles rata) ir tai irgi gali prisideti prie vibraciju.
Zodziu pajudink, pasuk gerai ta rata ir papasakok kaip ten viskas buvo su juo. Kokie ispudziai.
Beje, galinio rato guolio keitrimas uztrunka paciam darant gal kokias 1 - 2 h. :) Labai paprasta ir elementaru ten viskas.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 spalio 22 - 18:20

  • 0

#23 Svečias_izmaelis_*

Svečias_izmaelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 22 - 18:28

Ok, dėkui už "užuominas". Imsiuosi tavo pasiūlytų diagnostikos priemonių. Kaip viskas baigėsi informuosiu.
  • 0

#24 Svečias_izmaelis_*

Svečias_izmaelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 29 - 08:38

Ką gi, pasirodo kaukimo ir vibracijos priežastis buvo visai ne guolis, o prastos padangos. Kadangi artėja žiema-žiemužė, tai sugalvojau pakeisti senas ir nusidėvėjusias padangas į naujas žiemines prie to pačio dar ir padarant ratų suvedimą. Na ir ką jūs manote? Ogi pakeitus padangas dingo geležino vilko kaukimas bei erzinanti vibracija.
  • 0

#25 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 spalio 30 - 14:26

Ką gi, pasirodo kaukimo ir vibracijos priežastis buvo visai ne guolis, o prastos padangos. Kadangi artėja žiema-žiemužė, tai sugalvojau pakeisti senas ir nusidėvėjusias padangas į naujas žiemines prie to pačio dar ir padarant ratų suvedimą. Na ir ką jūs manote? Ogi pakeitus padangas dingo geležino vilko kaukimas bei erzinanti vibracija.

Man irgi tas pats :D :D :D Tik tiesa gal ne padangos kaltos buvo, o tiesiog subalansavo ratus, dar tuos palankstytus (ABU!) nuo priekio permete i gala ir dabar vairas stovi kaip ibestas ir nedreba niekas. Tiesa uzimo ir kaukimo nuo to man nebuvo. Pas mane vien tik guoliai kauke :) O vienas (desinysis) sukanti i desine puse is ziedo isvaziuojant net nutildavo.
  • 0

#26 mexx99

mexx99
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 478
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2002 m.

Parašyta 2007 spalio 30 - 14:56

Man irgi tas pats :D :D :D Tik tiesa gal ne padangos kaltos buvo, o tiesiog subalansavo ratus, dar tuos palankstytus (ABU!) nuo priekio permete i gala ir dabar vairas stovi kaip ibestas ir nedreba niekas. Tiesa uzimo ir kaukimo nuo to man nebuvo. Pas mane vien tik guoliai kauke :) O vienas (desinysis) sukanti i desine puse is ziedo isvaziuojant net nutildavo.

vaziuojant galinej pakaboj girdisi kazkoks pasalinis nei tai uzimas, nei dar kas (man asmeniskai i guoli nepanasu)...
kartu vaziaves uosvis sake, kad gali buti koks balansavimo svarelis nukrites (diskai lieti, svareliai klijuojami) del ko ir atsirado tas keistas garsas...
klausimas - ar del ratu issibalansavimo gali atsirasti nepageidautini garsai? ar gali ratai issibalnsuoti per sezona?
  • 0
Rūkyti rūkysiu, bet gerti nemesiu :)

#27 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 spalio 30 - 22:41

vaziuojant galinej pakaboj girdisi kazkoks pasalinis nei tai uzimas, nei dar kas (man asmeniskai i guoli nepanasu)...
kartu vaziaves uosvis sake, kad gali buti koks balansavimo svarelis nukrites (diskai lieti, svareliai klijuojami) del ko ir atsirado tas keistas garsas...
klausimas - ar del ratu issibalansavimo gali atsirasti nepageidautini garsai? ar gali ratai issibalnsuoti per sezona?

Tia jei gerai per duobes pavarysi tai gali ir issibalansuoti. Jei tik masina intensyviai eksploatuojama.
Kaip minejo kolega jam tai buvo garsai del padangu ir issibalansavimo. O jei dar stipriai issikreivine ratai tai ka gali zinoti.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0