Toj pačioj salėj šiandien turbūt sedėjom ~14val Aš kažkaip persigalvojau dėl jųgana pyktis ...
tai va nuo ketvirtadienio prasideda mokslai darbo birza siuncia mokytis sandelininko profesijos stipendija 550 lt + 75 lt uz keliones i mokymo centra kursu trukme beveik 4 menesiai skant busiu uzauges kvalifikuotas sandelininkas su bobcato teisemis
ps : vis geriau negu uz minimuma dirbt
Noriu keist darbą
#461
Posted 2010 February 02 - 17:20
#462
Posted 2010 February 02 - 17:29
Leiskite pataisysiu jus, ne su kuo nori, o su kuo pinigine isnesa o kas sako kad pakisha, sakau kad nepatogu ar ponuli jus berastis ir atidziai skaityti nemokateSu kuo noriu, su tuo ir skraidau. Neturiu psichologinių problemų, kad būtų gėda įlipt į Ryanair'o ar JetAir'o lėktuvą. Ir vistik visada rankinis bagažas buvo virš galvos. O tamstai žiūriu vadinamieji gigantai visada kiaulę pakiša ir tenka stot į eilę prieš valandą arba ieškot tuščios spintelės
#463
Posted 2010 February 02 - 17:39
Gerai Stopas rašė - durnas per visą pilvąLeiskite pataisysiu jus, ne su kuo nori, o su kuo pinigine isnesa o kas sako kad pakisha, sakau kad nepatogu ar ponuli jus berastis ir atidziai skaityti nemokate
Man skrendant su pigiom avialinijom problemų nekyla ir visada randu vietos virš galvos, o tamstai vis nepatogu, nors ir su "gigantais" skraidot
#464
Posted 2010 February 02 - 19:24
Juokas juokais, sekmadieniais jau penkta karta is eiles skrendant i Frankfurta hahna su Raineru, jei ilipi paskutinis striuke ikist neimanoma, nekalbant apie kuprine, skrendant penktadieni namo lektuvas pustustis, problemu nekyla. Bet siaip neteko laikyt ant ranku stiuardai nunesa ir padedai prieki ar gala lektuvo. Talpos daiktams visisakai atitinka normaliu aviakompaniju lektuvu talpas, paprasciausia tokiu sausakimsu lektuvu vargu ar rasi ir kur taip stipriai apmokestintas butu bagazas ir kiekvienas kylas virsvorio Teko tikrai daug skraidyti,tai kad i lektuva tokio dydzio tases temptu chebra tai tik ryaneiere mates.Mdaaa... Rimtos kompanijos, kai įlipęs lėktuvan neturi kur bagažo padėt... Turbūt ir bilietus stovimom vietom perkate?
Turbut skraidai su labdarinem aviakompanijom, kurios reguliuoja inesamo bagazo svori. Toki gigantai kaip Lufthansa, Airfrance ir Delta, ju paslaugomis naudojuosi, riboja bagaza tik ant ratuku, kas yra kuprineje, jom ribojimo nera ir tikrai nemalonu laptopa ir kitus svarbius dokumentus laikyti padetus ne savo sedimoje vietoje virs galvos.Pats sugalvojai, juokdary?
Dar neteko lėktuve krepšio ant kelių laikyt, nors įlipu neskubėdamas
Teko kalbeti su stuardese, tai issikalbejjo,kad sunkiausi skrydziai buna is Lt, LV ir Polskos, tipo daugiausia debilu pasitaiko is tu saliu. Nenuostabu, pries pora metu i hahna skrydis budavo pries dublina tai nebuvo sekmadienio kad neismestu vieno gaidzio treninguoto is lektuvo, aisku girtas ir t.t, del to lektuvas min valanda veluodavo pakilti.
Edited by Francis, 2010 February 02 - 19:25.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#465
Posted 2010 February 02 - 19:34
nu va koks kaunas mazas as ir abejojau , realiai dar ir dabar abejoju bet realiai darbo dabar neturiu , dar neaisku ir su usieniu , kad ir lietuvoje likus neaisku koks siemet statybu sezonas nusimato bandysiu rizikuotToj pačioj salėj šiandien turbūt sedėjom ~14val Aš kažkaip persigalvojau dėl jų
(cv solidesnis bus ) o kodel tu isejai ?
Edited by dainiusaz, 2010 February 02 - 19:35.
- O ką tu padarei, kad Lietuvai būtų geriau?!
Sugrūdau jį atgal ir išmečiau dėžę į konteinerį.
#466
Posted 2010 February 02 - 21:07
Ir aš dėl to pačio abejojau, o pinigų gražint nesinorinu va koks kaunas mazas as ir abejojau , realiai dar ir dabar abejoju bet realiai darbo dabar neturiu , dar neaisku ir su usieniu , kad ir lietuvoje likus neaisku koks siemet statybu sezonas nusimato bandysiu rizikuot
(cv solidesnis bus ) o kodel tu isejai ?
#467
Posted 2010 February 02 - 22:35
Nu ka dabar didieji ekspertai pasakysit, juk zmogus is jusu rato raso, o ne kazkoks tai ten pilotas Gal skridote pries metus kai pustusciai lektuvai skraide arba pirkote pigiausius bilietus, pusmeciu anksciau, nei planuotas skrydis.Juokas juokais, sekmadieniais jau penkta karta is eiles skrendant i Frankfurta hahna su Raineru, jei ilipi paskutinis striuke ikist neimanoma, nekalbant apie kuprine, skrendant penktadieni namo lektuvas pustustis, problemu nekyla. Bet siaip neteko laikyt ant ranku stiuardai nunesa ir padedai prieki ar gala lektuvo. Talpos daiktams visisakai atitinka normaliu aviakompaniju lektuvu talpas, paprasciausia tokiu sausakimsu lektuvu vargu ar rasi ir kur taip stipriai apmokestintas butu bagazas ir kiekvienas kylas virsvorio Teko tikrai daug skraidyti,tai kad i lektuva tokio dydzio tases temptu chebra tai tik ryaneiere mates.
Teko kalbeti su stuardese, tai issikalbejjo,kad sunkiausi skrydziai buna is Lt, LV ir Polskos, tipo daugiausia debilu pasitaiko is tu saliu. Nenuostabu, pries pora metu i hahna skrydis budavo pries dublina tai nebuvo sekmadienio kad neismestu vieno gaidzio treninguoto is lektuvo, aisku girtas ir t.t, del to lektuvas min valanda veluodavo pakilti.
Dabar eikime prie esmes, vienas nevisprotis nusistebejo kaip gali buti eiles ilipant i lektuva, pateikiau atsakyma kodel taip yra, o tiketi ar netiketi ir dar bandant saipytis, cia jau jusu asmeninis reikalas.
#468
Posted 2010 February 02 - 23:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#469
Posted 2010 February 03 - 08:47
DeToNatorius 613 (p 205 sudužęs baltukas) >>> CHuligankiu Hemorojus 782 (clio 1,8 16v)
Drum'n'Bass 106 (p 106) >>> Nissan Cube
#470
Posted 2010 February 03 - 12:30
#471
Posted 2010 February 03 - 23:11
o dabar nėra taip, kad pirma agentūra suranda darbą ir tada už padarytą darbą yra sumokama? Antraip gaunasi grynas pinigų mėtymas.Tos įdarbinimo firmos man irgi nekelia pasitikėjimo. Kažkuriai sūnus sumokėjo virš 300 pinigų <...>
pvz man, jei atsirastų tokia įmonė, kuri surastų mane dominantį darbą, be jokios sąžinės graužaties atmojuočiau pirmos algos dydžio mokestį
#472
Posted 2010 February 04 - 13:24
Kiek žinau, tai moki už jų būsimas "pastangas". Dar reik labai atidžiai gilintis, ar neatskaitinės pastoviai kas mėnesį iš algos sau komisinių, kas sudaro keliasdešimt %...o dabar nėra taip, kad pirma agentūra suranda darbą ir tada už padarytą darbą yra sumokama? Antraip gaunasi grynas pinigų mėtymas.
Kur bachuras toj Norgės saloj dirba, tai pirmieji lietuviai taip ir buvo įdarbinti. Dirbo labai gerai, bet palyginimui su dabar - už guzikus. Fabrikas nepagailėjo pinigų, išpirko juos iš tos agentūros...
#473
Posted 2010 February 04 - 15:37
#474
Posted 2010 February 04 - 15:44
Uz tokia alga tiek dirbti Geriau su pasalpa pasedeti mano nuomone ;)650Lt 3 mėnesius - konsultantas pradavėjas, prie apdailos prekių (laminuotos grindys, parketlentės, ...), kažin visgi pradėt nuo rytojaus dirbt po 5d. po 10val ir šeštadienį 6,5va. ar visgi pasėdėt dar 5 mėnesius su pašalpa 650Lt
#475
Posted 2010 February 04 - 16:01
Na as skridau spalio viduryje i Dublina pernai, tai nieko panasaus. Net nustebau nes buvau irgi prisiskaites. Visi noormalus zmones, jokiu girtavimu. Vietos bagazui pakankamai. Ne taip aisku kaip skrendant ne su pigiu skrydziu kompanijomis, bet viskas ten noormaliai.Pusbrolis skrido prieš savaitę Vilnius-Dublinas-Vilnius. Tai publika rinktinė. Kas su išeiginiais treningais, kas su kasdieniniais, ne vienas gerai patempęs (vienam net lėktuve stiuardesės deguonės kaukę organizavo), kas trečias žodis ne keiksmažodis. Pusės gražuolių veideliai lukiškių prašosi Tokios baltos varnos pasijuto lėktuve, kad net gėda pasidarė jog LT pasą teko rodyt įlipant
Tarp kitko skrido su Aerlingus'u, kur vietos ant bilietų jau sužymėtos (priešingai nei Ryanair'e), o LT desantas prie vartų jau prieš valandą didžiausią eilę sudarė. Lyg paskutinis įlipęs vietos negaus arba išvis netilps
Va skrendant is Stanstedo i Kauna tai viena kita treninguoti ikalusi maciau. Bet jokiu problemu. Viska galima suprasti. britai i Lietuva ne ka blaivesni skrido.
Tik pastebejau kad Lietuviai bega i Lektuva ir seda po viena. Todel norint visai seimai susesti tenka prasineti arba sestis atskirai. Cia priesingai nei Britai, tame paciame Ryanair skrendant dar toliau.
O siaip jei skrendi su ta nuotaika, kad viskas yra meslas. Tada ir Etihad airways ne lygis. Ko gero ir laimes reikalas su kuo papulsi skristi. Kita kart vieno durniaus pakanka, kad pamanytum jog vien asilai aplink.
Edited by Kulinaras, 2010 February 04 - 16:03.
#476
Posted 2010 February 04 - 17:27
reikejo in mokslus eit , buvau siandien pirma diena iki 12 palaike , o rytoj nereikia siaip nuo pirmadienio jau rimtai sake bet iki 3 tik be to antram aukste sake daug mergu mokinas650Lt 3 mėnesius - konsultantas pradavėjas, prie apdailos prekių (laminuotos grindys, parketlentės, ...), kažin visgi pradėt nuo rytojaus dirbt po 5d. po 10val ir šeštadienį 6,5va. ar visgi pasėdėt dar 5 mėnesius su pašalpa 650Lt
Edited by dainiusaz, 2010 February 04 - 17:28.
- O ką tu padarei, kad Lietuvai būtų geriau?!
Sugrūdau jį atgal ir išmečiau dėžę į konteinerį.
#477
Posted 2010 February 04 - 18:25
Čia tie 3 mėn. - bandomasis laikotarpis? O kas vėliau?650Lt 3 mėnesius ...
#478
Posted 2010 February 04 - 19:03
Bandomasis. O vėliau tai jau priklausys nuo pardavimų ir panašiai...Čia tie 3 mėn. - bandomasis laikotarpis? O kas vėliau?
#479
Posted 2010 February 04 - 19:16
56,5 val per savaitę už 650 lt/mėn...Bandomasis. O vėliau tai jau priklausys nuo pardavimų ir panašiai...
Kažkaip tai nu ką aš žinau...
#480
Posted 2010 February 05 - 11:50
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users