Peršokti prie turinio


ar geri tomasetto reduktoriai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_audriusbx_*

Svečias_audriusbx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 30 - 14:25

ka galite pasakyti apie tai
  • 0

#2 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 liepos 30 - 15:10

TOMASETTO kaip firma tirkai yra labai gera.Ju multivozhtuvu kokybe iki shiol laikoma geriausia. Su reduktoriais prasciau biski ,bet ne taip blogai.Jie gamina dveju tipu reduktorius -dveju pakopu maisytuvinem sistemom ir vienos pakopos duju ipurskimui. Tai tie kurie skirti maisytuvui,tai na kaip cia pasakyti...5 balai is 10.nera visishkas s*das, bet sau toki nedeciau.Uztai kaina juo yra viena maziausia! Ipurskimui skitri reduktoriai yra dveju rusiu:"ALASKA" ir "ARKTIKA"."Alaska" paprastas reduktorius ,kuris pvz man visai patinka-nedidelis,puikiai laiko slegi ir jis tinka varikliams iki ~200 ag. Kitas,Arktika-beveik toks pat reduktorius ,tik ausinimo skiscio kamera jame daug didesne,korpusas labai masivus,kas leidzia eksploatuoti sita reduktoriu ekstremaliom salygom (pire labai zemu temperaturu vazioujant pilnu apkrovimu).Normalus reduktorius ,standartinis gali uzsalti o sitam viskas dzin...

Šį pranešimą redagavo chibre: 2007 liepos 30 - 15:12

  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#3 Svečias_toredo_*

Svečias_toredo_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 liepos 30 - 16:40

chibre, gali paaiskinti tiksliau ka norejai pasakyti? "kas leidzia eksploatuoti sita reduktoriu ekstremaliom salygom (pire labai zemu temperaturu vazioujant pilnu apkrovimu)"
  • 0

#4 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 liepos 31 - 08:55

ekstremalios salygos -tai kai reduktorius dirba pilnu pajiegumu-pirmos pakopos voztuvas atidaritas pilnai,didelis duju kiekis praeina per reduktoriu,ir garuojant apsaldo reduktoriu.Ausinimo skiscio pliusine temperatura kaip ir neleidzia to padaryti,taciai tai jau priklauso nuo reduktoriais konstrukcijos-kai kamera tosolui maza,tai jos silumos nebeuztenka-tosolas ieina karstas o iseina saltas.Tokios salygos dazniausiai pasiekiami kai variklis ytin galngas pvz virs 220 ag, pedalas nuspaustas iki dugno ir salti orai uz "borto".Pvz vaziuojant greitkeliu Kaunas-Klaipeda dideliu greiciu ar bandant lenkti ilga kolona-tada dazniausiai pedala spaudziam iki dugno. Kai susala reduktorius tai duju purkstukai pradeda dozuoti dujas netiksliai,nes apsala purkstuku serdele.Naujasniu kartu varikliose darantuotas "uzdegimo praleidimo" ("misfire")klaida.Tada masinos kompas pereina dirbti avariniu rezimu ir blokuoja blogai dirbanti cilinda isjungus jo valdyma.Senesni metu auto tokiu "navarotu" neturi ,taigi jasis tik trukciojimai ir gal but saudymai.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0