Peršokti prie turinio


Pagalves virs amortizatoriu P605


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_jarioma_*

Svečias_jarioma_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 13 - 09:25

Sveiki, susiduriau su tokiu dalyku, pas mane (turbut ir pas daugeli), virs amortizatoriu (variklio skyriuje) yra uzdetos kazkokios tai pagalves ar kazkas tai panasaus. Ant kiekvienos yra po "vintili" ir kai paspaudi, tai eina skystis, sakyciau, kad vairo skystis. Dar pastebejau, kad vairuotojo puses pagalves slanga nueina i variklio pagalve. Tai klausimas butu toks: kas cia per daikciukai, kaip jie veikia ir kam jie reikalingi? siaip pastebejau, kad pas kitus pugus jie buna nuimti,o slangos kaip sakoma "uzglusintos" :)
  • 0

#2 Svečias_jarioma_*

Svečias_jarioma_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 20 - 09:10

Ei chebryte, tai negi niekas nezinot kas cia yra?
  • 0

#3 Svečias_lybda_*

Svečias_lybda_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 22 - 16:13

cia yra sportine vaziuokle,kai amortizuojas uzsipompuoj ir nebevaiksto taip labai ir gaunasi sportine vaziuokle :D
  • 0

#4 Svečias_jarioma_*

Svečias_jarioma_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 11:37

Tokiu baiku, tai cia jau man nepasakok. Jei nezinai, kas tas yra, tai gal geriau nesireiksk :P
  • 0

#5 Svečias_lybda_*

Svečias_lybda_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 19:28

o tai kaip tu pats galvoji kas ten per daiktas yra? :huh: jei toks specas esi tai parasyk :D
  • 0

#6 Mindostis

Mindostis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 248
  • Vieta:Šakiai-Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 20:32

Šiaip čia rimtai buvo sakoma, nuo variklio pagalvės vibracija spaudžia ant amortizatoriaus stovinčią pagalvę ir esant didesnėms apsukoms ir greičiui važiuoklė kietėja. Jei norisi keisti variklio pagalvę, toks raritetas kainuoja apie 400 lt. dėvėtos gauti nemanau, kad pavyks sveikos. Galima dėti ir paprastą pagalvę, užglušinant šlangą, automobilis biški taps minkštesnis, bet ne tiek, kad neįmanoma būtų važiuoti.
  • 0

#7 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 21:35

Tiesa sakant kazkada teko keisti ta "tepaline" variklio pagalve (dyzelistai zinos). Prie orginalios buvo pajungta slanga nuo amortiko, o ant naujos tokios dalyko nebuvo, tai ismeciau ta slanga nafig ir kazkokio pakabos darbo skirtumo nepastebejau, tik variklio vibracija jautesi maziau, nes senoji pagalve buvo kaip akmuo jau :) Bet jei kas turit moksliny sito navaroto paaiskinima tai tikrai isklausysiu. Sorry Mindosti, bet tavo mintys kad kuo greiciau vaziuoji ir atseit del didesnes vibracijos kazkokiu budu variklio pagalve pripumpuoja amortiko pagalve, nelabai tiketina. Nes bent jau pas dyzely kuo daugiau sukiu tuo maziau vibracijos. Mano hipoteze butu tokia: ant posukio padideja apkrova kazkurios puses vaziuoklei, tokiu budu suslegiamas amortiko pagalveje esantis skystis (oras), kuris labiau yverzia variklio pagalve idant variklis y ta puse del iscentriniu jegu maziau svirtu :blink: Kas dar ka sugalvosit :lol:
  • 0

#8 Svečias_jarioma_*

Svečias_jarioma_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 21:52

Lybdai jei as zinociau tiksliai, kas cia yra, tai tikrai cia neklausineciau. as kaip ir Mindostis maniau, kad nuo greicio sukieteja tos pagalves ir tada truputi spaudzia amortikus, ko pasekoje masina turetu pasidaryt standesne. bet kita vertus, nemanau, kad ten tos pagalves labai jau gali sukietint vaziuokle. jos ten ne per daugiausiai ir vaiksto.amortizatorius vaiksto kaip vaiksciojes, gal tik atramines gumos truputi kieciau pradeda stoveti. bet kaip jau maiklass minejo, cia tik hipoteze, reiktu rimtu faktu :)
  • 0

#9 Svečias_lybda_*

Svečias_lybda_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 23 - 23:49

nu pas mane tai yra miktukas kur ijungia ta vaziuokle ir skydelyje uzsidega lempute kurioje parodytas amortizatorius ir uzrasyta sport :huh:
  • 0

#10 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 07:36

nu pas mane tai yra miktukas kur ijungia ta vaziuokle ir skydelyje uzsidega lempute kurioje parodytas amortizatorius ir uzrasyta sport :huh:

Tas mygtukas amortiko viduje yjungia elektromagnetiny voztuva, kuris sumazina amortiko tepalo pralaiduma ko pasekoje amortikas sukieteja. Kazkada vienas is klubieciu (tik nepamenu ar Renaldas ar Samadielka) yra bande taisyt tokius amortikus, tai gan aiskiai visa veikimo principa buvo isdestes. Bet su variklio pagalvem ten nieko bendro nebuvo.
  • 0

#11 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 19:15

seip 605 turi arba sport/komfort amortikus kurie reguliuojasi spaudinejant migtuka esanti salone. arba paprastus tepalinius, kurie tikrai neprijungti prie jokiu variklio pagalviu. turejau abu siuos variantus. viena tebeturiu :beer:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0