1.4 HDi variklis
#1
Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 19:42
#2
Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 19:57
#3
Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 20:25
musu saly naujiems Pugams kas 30kkmSiaip tepalai keiciami kas 10k km o ne kas 30k km.
#4 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 22:46
O as linkes manyti, kad tas ilgesnis aptarnavimo intervalas tarkim 30k km yra grynai marketinginis triukas, kuris smogia atgal paskui. Juk nuo nesvaraus tepalo kencia ir variklis paskui ir turbinos. Manyciau nera labai sunkunei darbine prasme nei finansiskai kas 10-15kkm pasikeisti tepalus ir filtrus oro ir tepalo.musu saly naujiems Pugams kas 30kkm
#5
Parašyta 2007 rugpjūčio 24 - 23:49
#6
Parašyta 2007 rugpjūčio 25 - 05:10
#7
Parašyta 2007 rugpjūčio 25 - 12:02
iki Zibinto 100 km, o Viciunai nedirba sestadienijei tepalo trukumas, tai varyk i "Zibinta", juk garantinis dar, tegul na**aliawo ir dapila
#8
Parašyta 2007 rugpjūčio 26 - 00:00
#9
Parašyta 2007 rugpjūčio 26 - 12:42
#10
Parašyta 2007 rugpjūčio 26 - 21:35
Gal ne i tema, bet... Zinau viena, kad dauguma Amerikoj (JAV) tepala keicia kas 3000 myliu (4800km)... snekejau su amerikeciu serviso meistru, sako: keiciu kas 6000 myliu ir manau kad taip reikia, o keitimas kas 3k mylu tai tik marketingo triukas ir naftos gamintoju propaganda kad anie daugiau uzsidirbtu... Uztai, kai pasakai, kad kazkokioj negirdetoj europinej nauju texnologiju prifarsiruto masinoj Peugeot tepalai keiciami kas 12k myliu (406 HDI), tai beveik is savo kedu isgriuvaO as linkes manyti, kad tas ilgesnis aptarnavimo intervalas tarkim 30k km yra grynai marketinginis triukas, kuris smogia atgal paskui. Juk nuo nesvaraus tepalo kencia ir variklis paskui ir turbinos. Manyciau nera labai sunkunei darbine prasme nei finansiskai kas 10-15kkm pasikeisti tepalus ir filtrus oro ir tepalo.
#11 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 26 - 21:45
Nesuprantu kolega jusu argumentu. Ok paimkim 2 atmosferikus: '94 P306 2.0 16v 112kW vs '01 P206 1.6 8v 66kW. Pas pirma berods keitimas kas 10, pas antra kas 20 kkm. Cia tipo tas 1.6 tobulesnis yra ar kaip? Alyvos ten per kuri gala tiek istobulejo? Kaip pardavinejo pries 10 metu ta pati taip ir pardavineja, neskaitant visokiu low endu Wolf, Kutenkuller, Ac Delco ir pan. atsiradimo. As pvz matau tarkim Renault dyzeliniu varikliu problemas su turbinom. Tai ka turbinu koks Garrett (nezinau tiksliai kieno komplektuojamos pas Renault) nebemoka gamint, kad jos nelaiko? Pvz. ar matet kas nors varikli isskersta su ilgai nekeistu tepalu? Ar isivaizduojat kaip visa tai atrodo? http://www.biteplius...77-=(1136525674Baikit dziundzielint su tais 10kkm, 20 metų senumo pletkais :mad:
Ir tepalai ir patys motorai tobulėja. Progresas leidžia gamintojui tokius intervalus nustatinėti. Norit dažniau keisti - prašau. Galima ir orą padangose pasikeisti tuo pačiu - blogiau tikrai nebus.
O TOTAL tai jo - Eolte, Robidaly ieškoti. Lyg ir Senukuose mačiau... Bet jaučiu jau nelabai bepadėjau
Nu ir tikiuosi paskui tas liūtuko apetitas riebaliukams dings ;)
#12
Parašyta 2007 rugpjūčio 26 - 23:40
Ne, nu dar prieš kokį 30 metų intervalai turbūt buvo kokie 5kkm. Ar tai pagrindas dabar burbėti ant išgalvoto progreso ir vis dar keisti 'po senovei'?... Kaip pardavinejo pries 10 metu ta pati taip ir pardavineja, ...
BitėsPlius linkas gražus. Foto autorius (ir jei teisingai supratau skrodėjas) komentaruose užsiminė, kad ten nemažiau 70-80kkm pravažiuota be keitimo. Tik neaišku kokio amžiaus mersas...
#13 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 00:57
#14
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 07:05
Vilnius
#15 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 09:45
"...svarbu sintetika..." čia kazkas buvo imetes tepalu testus... Taip kad ta schnell sintetika zemiau kritikos (lyginant kainos lygi ir produkta). Berods Mobil irgi semi synt kazkokia ten pasirode na ka prasciau negu visos Rally formula ar Synt 1. As jum dar karta sakau varikliai ir alyvos neevoliucionavo 2-3 kartus kad jiems aptarnavimo reiketu 3 kartus reciau. Cia marketingas, o vat jums jau gal net placeboSiaip tai HDI skems nustatytas 20Kkm intervalas, benzininiams 30Kkm. O del tepalu svarbu kad sintetika, nes Zibintas savanoriose duoda Shell tepalus, Ukmerges - Total lygtais.
#16
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 09:58
Nu del to kad kas 20Kkm keiciasi tepalai, varikliu resursas kolkas islieka prie 400-500Kkm, reiskia kazkas tikrai evoliucionavo, o gal ir su senesniais varikliais taip galima buvo!?Cia marketingas, o vat jums jau gal net placebo
Vilnius
#17
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 10:55
#18
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 11:00
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 11:33
#20
Parašyta 2007 rugpjūčio 27 - 12:51
Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 rugpjūčio 27 - 12:52
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0