META IŠ DUJŲ Į BENZĄ
#1 Svečias_pininfarina_*
Posted 2007 August 30 - 21:21
#2
Posted 2007 August 31 - 07:19
Edited by chibre, 2007 August 31 - 07:24.
#3 Svečias_flegma_*
Posted 2007 September 28 - 21:06
sveiki,kad kazka patart reikia daugiau informacijos apie iranga koks kompas ir reduktoriusPASTATĖ 4 k. DUJAS į PEUGEOT 406 coupe 2 l. 16 v ( RFR) arba EW10J4R variklio modifikacija). Tik pavažiavus meta į benzą, tipo variklio sūkių signalas dingsta. Sako susitvarkyk su benzu tada ir dujos atsigaus ir veiks. Darėm 100 diagnostikų klaidų nėra, keitė žvakes, babiną, indukcinį sūkių daviklį ant veleno, liamdą tikrino viską darė (Kaune LBM jei ką sako) tačiau sūkių signalas dingsta ir mašina ant benzo sutrūkčioja, dėl to trūkčiojimo pasirodo iš dujų meta į benzą. Pasakykite nuo ko tas sūkių signalas dinginėja, kodėl jį kompas atjungia, kokie davikliai įtakojo jo atjungimą ir dėl ko tas sūkių signalas dingsta, gal dujininkai ką blogai sujungė, gal tą sūkių signalą galima apgaut, ar ji paimt iš kitur?? Būtų įdomu kad pasidalintumėte mintimis ar ką nors patartumėt. Aciū.
#4
Posted 2009 November 10 - 11:11
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#5
Posted 2009 November 10 - 11:53
Nenoriu nusišnekėt, bet arba dujų filtras jau prašosi keitimo, arba per silpnas reduktoriukas, t.y. dideliais sūkiais nespėja paduoti reikiamo kiekio dujų...nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.
#6
Posted 2009 November 10 - 13:58
as manau kad cia gali buti pacio dujo kompo nustatymai kad nuo 6000 rpm perjungtu i benzanenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.
Edited by Andriuss, 2009 November 10 - 13:59.
#7
Posted 2009 November 10 - 14:15
pas draugeli ant a8 4.2 benzas/dujos (tiesiogines). nuo kiek apsuku pas ji persijunginedavo as nezinau,bet vaziuojant 200km/h ar 220km/h greiciu is duju isijungdavo i benza (nori tu to ar nenori) nuvarius paziureti kas negerai yra,isvada buvo tokia: kad duju slangute kur ateina i reduktoriu (ar kur ten,as ne dujininkas nesuprantu) buvo per plona ir pasiekus toki greiti automatiskai nepaduodavo reikiamo kuro kiekio del to jungdavo benza. pakeitus slangute i storesne jokiu problemu gal ir pas tave kazkas tokio...nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.
#8
Posted 2009 November 10 - 14:40
na tada teks pas dujininkus uzsukt ir pasidomet. kas ir kaip.as manau kad cia gali buti pacio dujo kompo nustatymai kad nuo 6000 rpm perjungtu i benza
o reduktorius neturi but per silpnas ji per paskutini apsilankyma pas dujininkus i silpnesni galvojo pakeist.
dekui uz nuomones.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#9
Posted 2009 November 17 - 21:09
#10
Posted 2009 November 17 - 21:24
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users