Peršokti prie turinio


META IŠ DUJŲ Į BENZĄ


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 Svečias_pininfarina_*

Svečias_pininfarina_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 30 - 21:21

PASTATĖ 4 k. DUJAS į PEUGEOT 406 coupe 2 l. 16 v ( RFR) arba EW10J4R variklio modifikacija). Tik pavažiavus meta į benzą, tipo variklio sūkių signalas dingsta. Sako susitvarkyk su benzu tada ir dujos atsigaus ir veiks. Darėm 100 diagnostikų klaidų nėra, keitė žvakes, babiną, indukcinį sūkių daviklį ant veleno, liamdą tikrino viską darė (Kaune LBM jei ką sako) tačiau sūkių signalas dingsta ir mašina ant benzo sutrūkčioja, dėl to trūkčiojimo pasirodo iš dujų meta į benzą. Pasakykite nuo ko tas sūkių signalas dinginėja, kodėl jį kompas atjungia, kokie davikliai įtakojo jo atjungimą ir dėl ko tas sūkių signalas dingsta, gal dujininkai ką blogai sujungė, gal tą sūkių signalą galima apgaut, ar ji paimt iš kitur?? Būtų įdomu kad pasidalintumėte mintimis ar ką nors patartumėt. Aciū.
  • 0

#2 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2007 rugpjūčio 31 - 07:19

Visu pirma reikia issiaiskinti:tas sutrukciojimas,kai auto benzinu dirba ,ar buvo iki dujininku isikysimo? jei ne-vienareiksmiai kalti dujininkai.Matyt kazka pakliude.Reikia ispradziu atjungti ju instaliacija ir patikrinti laidus,kad nebutu koks pazeistas. jei ta problema buvo anksciau,tai neuprantu kaip LBM vyrukai nesugebejo surasti gedimo?Juk nera sunku pajungti skopa ir pavaazineti.Taigi nieko ten sudetingo-i davikli ateina 3 laidai (jei tai paskirtimo velenelio daviklis):vienas mase,kitas +5v.trecias signalas.Jei pasijunge nuo alkuninio daviklio-jis dveju kontaktu-vienas mase-kitas signalas.Na tai nera sunku praskambinti visa tai.*aisku ,cia man kalbeti lengva-buna ,kad krapstai ,krapstai -o nic nieko surasti negali.o durniausia ,kad masinos kompas "durnioja"... Seip dujininkai turejo pasijungti prie paskirstimo veleno daviklio arba nuo uzdegimo rites-tai 100% teisingi variantai,o jei pasijunge nuo alkuninio tai beabejo ,kad signalas dingines,nes toks jau is ten signalas ateina. beje,o kai LBM diagnostika dare ,tai isvis jokiu klaidu nebuvo uzfiksiota? ne vienos?

Šį pranešimą redagavo chibre: 2007 rugpjūčio 31 - 07:24

  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#3 Svečias_flegma_*

Svečias_flegma_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 21:06

PASTATĖ 4 k. DUJAS į PEUGEOT 406 coupe 2 l. 16 v ( RFR) arba EW10J4R variklio modifikacija). Tik pavažiavus meta į benzą, tipo variklio sūkių signalas dingsta. Sako susitvarkyk su benzu tada ir dujos atsigaus ir veiks. Darėm 100 diagnostikų klaidų nėra, keitė žvakes, babiną, indukcinį sūkių daviklį ant veleno, liamdą tikrino viską darė (Kaune LBM jei ką sako) tačiau sūkių signalas dingsta ir mašina ant benzo sutrūkčioja, dėl to trūkčiojimo pasirodo iš dujų meta į benzą. Pasakykite nuo ko tas sūkių signalas dinginėja, kodėl jį kompas atjungia, kokie davikliai įtakojo jo atjungimą ir dėl ko tas sūkių signalas dingsta, gal dujininkai ką blogai sujungė, gal tą sūkių signalą galima apgaut, ar ji paimt iš kitur?? Būtų įdomu kad pasidalintumėte mintimis ar ką nors patartumėt. Aciū.

sveiki,kad kazka patart reikia daugiau informacijos apie iranga koks kompas ir reduktorius
  • 0

#4 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 11:11

nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#5 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 11:53

nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.

Nenoriu nusišnekėt, bet arba dujų filtras jau prašosi keitimo, arba per silpnas reduktoriukas, t.y. dideliais sūkiais nespėja paduoti reikiamo kiekio dujų...
  • 0
... labai piktas diedas...

#6 Andriuss

Andriuss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 117
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Peugeot 406 1,8 16V Dujos

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 13:58

nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000  sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.

as manau kad cia gali buti pacio dujo kompo nustatymai kad nuo 6000 rpm perjungtu i benza

Posted Image

Šį pranešimą redagavo Andriuss: 2009 lapkričio 10 - 13:59

  • 0

#7 statas

statas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:vokietis audi

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 14:15

nenoriu kurti naujos temos, tad rasau cia. "problema" ta pati meta is duju i benza - prie 5500-6000 sukiu kazkur. Cia tai turi but ? Normaliai vazinejant tokio reiskinio neteko pastebet, bet gerokai uzspaudus dujos persijungia i benza (duju pakankamai, iranga nesiuncia signalo kad baigiasi dujos), vaziuojant toliau kai sukiai grizta i 2000-2500 aps/min vel jungiasi i dujas. Duju iranga 4 kartos,BRC. Variklis 2.0 16v Xu10J4R.

pas draugeli ant a8 4.2 benzas/dujos (tiesiogines). nuo kiek apsuku pas ji persijunginedavo as nezinau,bet vaziuojant 200km/h ar 220km/h greiciu is duju isijungdavo i benza (nori tu to ar nenori) :D nuvarius paziureti kas negerai yra,isvada buvo tokia: kad duju slangute kur ateina i reduktoriu (ar kur ten,as ne dujininkas nesuprantu) buvo per plona ir pasiekus toki greiti automatiskai nepaduodavo reikiamo kuro kiekio del to jungdavo benza. pakeitus slangute i storesne jokiu problemu :) gal ir pas tave kazkas tokio... :ax:
  • 0

#8 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 14:40

as manau kad cia gali buti pacio dujo kompo nustatymai kad nuo 6000 rpm perjungtu i benza

na tada teks pas dujininkus uzsukt ir pasidomet. kas ir kaip.
o reduktorius neturi but per silpnas ji per paskutini apsilankyma pas dujininkus i silpnesni galvojo pakeist.

dekui uz nuomones.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#9 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2009 lapkričio 17 - 21:09

is duju i bendzina gali ismest del per mazo duju slegio, arba pats kompiuteris gali buti taip suprogramuotas. duju slegis zemas gali buti del uzsikisusiu duju filtru, blogo reduktoriaus reguliavimo, per plonu slangu einanciu is reduktoriaus i purkstukus,arba per plono,uzsikisusio vamzdelio einancio is duju baliono.
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#10 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 lapkričio 17 - 21:24

Nejieskokit cia nesamoniu jokiu taip turi buti bent jau pas mane sumontuota BRC 4 kartos " PLUG AND DRIVE" dujininku zargonu 56 yranga ir taip turi buti 5500rpm ir isijungia benzas :blush: Nera ko pjaustit dujom :blush: Ant STAG kompo irgi tas pats
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0