Jei jau pradeda klibet guolis, tai bus tik blogiau: greit subyres guolis, ises asi ir pan. Niekaip nesuprantu kaip suremontavus tilta, sudejus naujus gauolius ir asi, gali guolis klibet. Kazkaip nelogiskai Meharis kalba. Gal "nelabai nauja" asi idejo?Ziuresim toliau kaip tas guolis, jei ir toliau jis taip sparciai ims man klibet, tada imsim sturma
Esu labai piktas
#61
Parašyta 2003 kovo 19 - 13:10
#62
Parašyta 2003 kovo 19 - 13:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#63
Parašyta 2003 kovo 19 - 14:36
Nu kad man atrodo nelabai. Nors gal ir klystu. Tiesiog norėčiau natūroj visa tai pamatyt
Eygu ką nors įžiūrėsi
#64
Parašyta 2003 kovo 19 - 14:54
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#65
Parašyta 2003 kovo 19 - 15:44
#66
Parašyta 2003 kovo 19 - 15:46
Juokauji? O kas yra, jei torsionu nera?aiškia gi matos kad torcionų nėr
© J. Erlickas
#67
Parašyta 2003 kovo 19 - 15:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#68
Parašyta 2003 kovo 19 - 16:27
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#69
Parašyta 2003 kovo 19 - 16:49
© J. Erlickas
#70
Parašyta 2003 kovo 19 - 16:51
#71
Parašyta 2003 kovo 19 - 18:14
#72
Parašyta 2003 kovo 19 - 18:20
Tchia shioks toks aprashymas apie BX'aO koks tų grūšių veikimo principas?
"Citroen" firma išgarsėjo originaliais techniniais sprendimais. Vienas iš jų - hidropneumatinė pakaba, sukurta dar 1953 metais. Skirtingai nuo plačiai naudojamų tipiškų nepriklausomųjų pakabų su svirtimis, spyruoklėmis, amortizatoriais, prancūziška pakabos schema tuo metu atrodė sudėtinga ir kėlė nepasitikėjimą. Tačiau joje įdiegti pažangūs sprendimai ir aukšta kokybė pasiteisino, ir štai jau keturiasdešimt metų hidropneumatinė pakaba efektyviai naudojama įvairiuose "Citroen" modeliuose.
Jos pranašumai neabejotini. Ji minkštai amortizuojanti, reguliuoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo kelio kokybės bei automobilio apkrovimo. Be to, pakaba gana kompaktiška, o tai leido padidinti variklio skyriaus ir bagažinės tūrį.
"Citroen BX" pakaba nepriklausoma, priekyje - "McPherson" tipo, užpakalyje - ant išilginių svirčių. Kiekvieno rato pakaba- amortizuojantys elementai- tai du atskiri elastinga membrana pusrutuliai (viršutiniame-azoto dujos, apatiniame-skystis) ir cilindras, taip pat užpildytas skysčiu, kuriame slankioja stūmoklis. Pastarasis sujungtas su skersine priekinės pakabos svirtimi arba išilgine- užpakalinės pakabos. suspaudimo metu stūmoklio veikiamas skystis įlenkia membraną, suspausdamas viršutiniame pusrutulyje esantį azotą. suspaustas azotas veikia kaip spyruoklė. Slėgį cilindre reguliuoja siurblys. Automobilio varikliui neveikiant, skystis perbėga į tam tikrą talpyklą, dėl to kėbulas nusėda. Užvedus variklį, elektromagnetiniai vožtuvai atsidaro ir aukšto slėgio siurblys pradeda pumpuoti skystį į sistemą.
© J. Erlickas
#73
Parašyta 2003 kovo 19 - 18:25
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#74
Parašyta 2003 kovo 19 - 22:39
#75
Parašyta 2003 kovo 20 - 09:07
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#76
Parašyta 2003 kovo 20 - 09:48
#77
Parašyta 2003 kovo 20 - 11:41
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0