Apsvieskit apie 2.0 variklius
#1
Posted 2007 September 15 - 15:19
#2
Posted 2007 September 16 - 20:44
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#3
Posted 2007 September 17 - 08:00
o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?Teoriskai buvo 406 su 8V 2ltr varikliu ir zemo slegio turbina (CT- Constant torque), galia - 150AG, bet realybej 406-tajame sutikt neteko. Nors tie patys varikliai eina (ir yra dazniau sutinkami) berods i 605 ir 806, bei Citroen Xantia ir XM.
Dekui bent vienas pugietis kazka ismano
#4
Posted 2007 September 17 - 08:13
SRI greiciausiai reiskia komplektacija, ne varikli.o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?
kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...
#5
Posted 2007 September 17 - 12:17
vienu zodziu 2.0 turbo varikliai turi apie 145-150 arkliuku, reiks imt bet kuri 406 su turbina ir viskas.SRI greiciausiai reiskia komplektacija, ne varikli.o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?
kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...
dekui visiem uz zinias.
#6
Posted 2007 September 17 - 12:57
#7
Posted 2007 September 17 - 15:52
na bet is paprasto 99kw variklio irgi nieko neispausipats blogiausias Peugeot-Citroen variklis....prie mazo greicio labai dydeles apsukos ir baisus triuksmas.... Niekada nebepirkciau pugo su tokiu varikliu.... :mad:
#8
Posted 2007 September 20 - 10:59
be problemu ishspausi tuos 150ag ;) jei reikia galiu duoti meistro kontaktus.veiksmas kaune ;) galesiu pravezti su savo ir pajusi ;)na bet is paprasto 99kw variklio irgi nieko neispausi
#9 Svečias_koschej_*
Posted 2007 October 16 - 12:02
1. Pagal AG, palyginus su paprastu 2.0 16V, sis variklis nadaug laimi (~12AG). Bat sukymo momentas beveik dvygubai aukstesnis. Pvz. jeigu kazka reikia aplenkti, tai nereikia zemesnia pavara jungti. 2.0 16V - 180Nm prie 4200rpm, 2.0 8V Turbo - 235Nm prie 2500rpm.
2. Tepalus nevalgo, per metus pravaziavau apie 15000km, tai suryjo apie 0.5-08l. Tai yra maziau uz norma. (peugeot garantuoja, kad variklis valgis iki 1l per 5000km)
3. Benzo valgo apie 13-15l mieste (ne pensininko vairavimo stilius). Trasoje - 6-8l (priklauso nuo greicio). Jei vazineti apie 170-190kmh, tai ........ apie 20l/100km ir daugiau. Ir nesvarbu, ziema su pecka, ar vasara su R16 ratais ir kondisinu.
3a. Dar del benzo. Radau forume tema, kur kazkas parase, jog 2.0Turbo valgo kaip 3.0. bet 3-ju litru varikliai valgo apie 16-18l/100km
4. Masina yra zemesne, negu su paprastu 2.0. Ir pakaba kietesne.
5. Del detaliu. Vaziuokles detales yra beveik vienodos. Skyriasi tik variklio detales. Jis daugiau panasus i dyzelyni (isvaizda). Kai pirkau masina, tai pakeiciau siuos detales: dirza, liambda-zonda, pompa, pakeiciau visus stabdzius (labai pigiai gavau detales) ir viskas. Na dar tepalus ir idejau Green oro filtra.
5a. Del "sportiniu" filtru ir "sportiniu" (kiauru) duslintuvu. Jie neduoda jokiu papildomu AG, tai yra absurdas. Idejus filtra jokio skirtumo nepajuciau, tik kada pavariau masina i "redlaina", tik tada mano "krutas" filtra dave zinia. Prie aukstu apsuku varikliu lengviau "kvepoti".
5b. Del dusliaros, "krutas-sportinis" duslintuvas naduoda nei 1AG! Tik papildoma triuksma, uz kuri greitai mokesim pinigeliu (baudu), nes valdzia nori ivesti nauja isakyma (Europoj jau seniai yra toks), kad negalima gyvenomojoj zonoj netriuksmauti.
Na kolkas ir viskas, jei turite daugiau klausymu - rasykit, padesiu.
PS. Skaicius vienam rusiskam forume kad vienas 2.0Turbo savyninkas gavo 220AG is savo masinos. Netgi nuotrauku maciau.
8RGX variklis buvo gaminamas iki 1999m, 8RGY - po 1999m. 8RGY - silpnesnis, del ekologijos problemos.kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...
#11 Svečias_koschej_*
Posted 2007 October 16 - 13:25
As suprantu, kad tai yra jokinga, bet jeigu nakti kazkos tiuninguotojas pastoviai vazine pro langus, a tau reikia anksti keltis...Lakštingala negali nečiulbėti
Sorry, nesusilaikiau.
Pas mus kieme vienas toksai gudruolis buvo, visa nakti prie namu stovejo ir ant gazo spausdavo. Ir tak keleta nakciu. Dabar vietoj lango labai grazia plevele uzdeta. Kazkas irgi negalejo uzmigti.
IMHO, tokius duslintuvus reikia deti tik i sportine masina su perdarytu varikliu. Ir tai turi buti ne kasdienine masina.
#12
Posted 2007 October 16 - 13:35
"kad negalima gyvenomojoj zonoj netriuksmauti."
#13 Svečias_koschej_*
Posted 2007 October 16 - 14:55
#14
Posted 2007 October 16 - 15:03
(...) Lietuviai irgi rusisko humoro nasupranta (...)
#15
Posted 2007 October 16 - 16:19
Rusų/lietuvių/kiniečių kalba čia visiškai ne prie ko. Čia mintis apie loginę sakinio struktūrą, kuriai specialių kalbos žinių tikrai nereikia. Ar "negalima netriukšmauti" ar "нелзя не шумить" duoda tą patį loginį efektą. Du neiginiai duoda teiginį. Minusas ir minusas duoda pliusą. Neiginio neigimas yra teiginys, be to, imperatyvus. Logikos prasme Tu įsakmiai parašei "galima triukšmauti", t.y. "можно шумить" su intonacija kad kitoks elgesio modelis (t.y. NEtriukšmavimas) yra draudžiamas. Taip, kad su tautybe ar kalbomis čia nieko bendro.Sorry, nesupratau humoro, nes as rusas. Lietuviai irgi rusisko humoro nasupranta. Tai dar karta sorry.
O su humoru kolega užlenkėte Na, nebent turėjote omenyje situacinius anekdotus (tinka ir jumoristų pasirodymai), kurių veikėjai yra Rusijos šiandieniniai politikai ar šou "žvaigždės", o tema - RU vidaus vartojimui skirta anųjų veikla.
Hau.
Edited by Prokuror, 2007 October 16 - 16:19.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#16
Posted 2007 October 16 - 16:41
Na, teisybės dėlei reikėtų pasakyt kad mieste skirtumas gerų pora litrų, trasoj apie litrą 100 km.3a. Dar del benzo. Radau forume tema, kur kazkas parase, jog 2.0Turbo valgo kaip 3.0. bet 3-ju litru varikliai valgo apie 16-18l/100km
Mano subjektyvia nuomone ir prisiminus patirtį su savo senuku 605 V6 12v beigi palyginus jo (nekalbu jau apie 24v) važiavimą su 2.0T, man klausimų nebekilo... Dėl vidutiniškai pusantro litro sąnaudų skirtumo aukoti dinamiką, komfortą, patikimumą bei vidutiniškai pusantros sekundės 0-100 km/h manyčiau vienareikšmiškai neapsimoka.
Čia galima išsamiai pasiskaitinėt apie 2.0 bei 3.0 PSA benzininių (o kam įdomu - ir 2.1 bei 2.5 dyzelinių) variklių charakteristikas. Tiesa, ant XM, bet esmės, ypač naudojant palyginimui, tai nekeičia.
Ir dar pastebėjimas apie sąnaudas - koschej, teisingai pastebėjai, jog kolektyvas dažnai pasisako, jog sąnaudų skirtumo beveik nėra. Netgi lyginant 2.0 atmosferinius su V6 3.0 ar 2.9 varikliais. Tuo kaip taisyklė norima pabrėžta kad sąnaudos taip ar taip pakankamai didelės, santykinai nuvažiuotų 100 km kaina skiriasi ne tiek ir daug, užtai galios skirtumas - akivaizdus. O kad kompensuot, ypač mieste, galios trūkumą, tapkė yr minama lig dugno, tuo padidinant iki V6 lygio kuro sąnaudas. Elementaru. O 2.0 turbininiam variante galios ir dinamikos skirtumas kiek mažesnis, užtai mažesnis ir skirtumas tarp sąnaudų.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#17 Svečias_koschej_*
Posted 2007 October 16 - 17:36
#18 Svečias_Bazukaz_*
Posted 2007 October 16 - 21:20
2.0 Turbo max. sukimo momentas , kaip kažas minėjo , 235 N*m. 3.0 24V - 285 N*m. Abejoju , ar turbo gali prilygti dinamiškumu.Na, is mano praktikos, 2T yra dinamiskesnis uz treske. Nes 2T turi toki pati sukimo momenta, bet prie zemesniu apsuku, jaigu tai vadinti dinamika.
Bet as galiu klisti. Pries tai as vazinejau su su P605 V6 24V, tai mieste P406 2T man asmeniskai dinamiskesnis. O kuro sanaudos buvo apie 16-18l/100km.
Kiek žinau , mechaninis turbokompresorius naudoja nemažai energijos , dėl to kažkiek padidėja kuro sąnaudos , lyginant su paprastu varikliu. Tas negalioja varikliams , kurių turbinas suka išmetamosios dujos (pvz turbodyzeliams) , nes išmetamųjų dujų energija bet kuriuo atveju būtų prarasta.
#19 Svečias_koschej_*
Posted 2007 October 17 - 06:52
Siuos skaiciukus ir as galejau parasyti, bet tu pamirsai, kad 2T max sukimo momentas prie 2500rpm, o 3V6 - prie 4000rpm. Ar daznai mieste (ir ne tik) spaudi virs 4k rpm? O 2T jau prie 3500rpm pradeda pusti turbina.2.0 Turbo max. sukimo momentas , kaip kažas minėjo , 235 N*m. 3.0 24V - 285 N*m. Abejoju , ar turbo gali prilygti dinamiškumu.Na, is mano praktikos, 2T yra dinamiskesnis uz treske. Nes 2T turi toki pati sukimo momenta, bet prie zemesniu apsuku, jaigu tai vadinti dinamika.
Bet as galiu klisti. Pries tai as vazinejau su su P605 V6 24V, tai mieste P406 2T man asmeniskai dinamiskesnis. O kuro sanaudos buvo apie 16-18l/100km.
Kiek žinau , mechaninis turbokompresorius naudoja nemažai energijos , dėl to kažkiek padidėja kuro sąnaudos , lyginant su paprastu varikliu. Tas negalioja varikliams , kurių turbinas suka išmetamosios dujos (pvz turbodyzeliams) , nes išmetamųjų dujų energija bet kuriuo atveju būtų prarasta.
Be abejo 3V6 galingesnis variklis, bet ne dinamiskesnis, IMHO.
Bet cia teorija. O as sneku apie praktika. Kaip as jau sakiau, preis P406 turejau P605 3V6. Bet cia mano subjektivi nuomone.
#20
Posted 2007 October 17 - 07:17
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users