Jump to content


Photo

Apsvieskit apie 2.0 variklius


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 September 15 - 15:19

Sveiki ko seniai nemaciau, apsvieskit mane apie pugu 406 variklius, vargstu vis su savo ''projektu''. Atejo metas keist varikli ir pradejes ieskot atsirado, kad tie 406 pugai turi ir benzininiu varikliu su turbo. Tik va klausimas ar visi jie vienodi ? Gal galetumet duot patarima i kokius butent ziuret ir kiek jie turi bhp. Turbut supratot mane. Info neradau
  • 0

#2 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Posted 2007 September 16 - 20:44

Teoriskai buvo 406 su 8V 2ltr varikliu ir zemo slegio turbina (CT- Constant torque), galia - 150AG, bet realybej 406-tajame sutikt neteko. Nors tie patys varikliai eina (ir yra dazniau sutinkami) berods i 605 ir 806, bei Citroen Xantia ir XM.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#3 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 September 17 - 08:00

Teoriskai buvo 406 su 8V 2ltr varikliu ir zemo slegio turbina (CT- Constant torque), galia - 150AG, bet realybej 406-tajame sutikt neteko. Nors tie patys varikliai eina (ir yra dazniau sutinkami) berods i 605 ir 806, bei Citroen Xantia ir XM.

o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?

Dekui bent vienas pugietis kazka ismano
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2007 September 17 - 08:13

o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?

SRI greiciausiai reiskia komplektacija, ne varikli.

kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...
  • 0

#5 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 September 17 - 12:17

o tarkim SRI,kiek jis turi arkliu ?

SRI greiciausiai reiskia komplektacija, ne varikli.

kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...

vienu zodziu 2.0 turbo varikliai turi apie 145-150 arkliuku, reiks imt bet kuri 406 su turbina ir viskas.
dekui visiem uz zinias.
  • 0

#6 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • posts 2,866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Posted 2007 September 17 - 12:57

pats blogiausias Peugeot-Citroen variklis....prie mazo greicio labai dydeles apsukos ir baisus triuksmas.... Niekada nebepirkciau pugo su tokiu varikliu.... :mad:
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#7 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2007 September 17 - 15:52

pats blogiausias Peugeot-Citroen variklis....prie mazo greicio labai dydeles apsukos ir baisus triuksmas.... Niekada nebepirkciau pugo su tokiu varikliu.... :mad:

na bet is paprasto 99kw variklio irgi nieko neispausi
  • 0

#8 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2007 September 20 - 10:59

na bet is paprasto 99kw variklio irgi nieko neispausi

be problemu ishspausi tuos 150ag ;) jei reikia galiu duoti meistro kontaktus.veiksmas kaune ;) galesiu pravezti su savo ir pajusi ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#9 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 16 - 12:02

As jau metus vazineju su 2.0SV Turbo. Bendradarbis vazineja su paprastu 2.0 Galiu pasakyti keleta zodziu:
1. Pagal AG, palyginus su paprastu 2.0 16V, sis variklis nadaug laimi (~12AG). Bat sukymo momentas beveik dvygubai aukstesnis. Pvz. jeigu kazka reikia aplenkti, tai nereikia zemesnia pavara jungti. 2.0 16V - 180Nm prie 4200rpm, 2.0 8V Turbo - 235Nm prie 2500rpm.
2. Tepalus nevalgo, per metus pravaziavau apie 15000km, tai suryjo apie 0.5-08l. Tai yra maziau uz norma. (peugeot garantuoja, kad variklis valgis iki 1l per 5000km)
3. Benzo valgo apie 13-15l mieste (ne pensininko vairavimo stilius). Trasoje - 6-8l (priklauso nuo greicio). Jei vazineti apie 170-190kmh, tai ........ apie 20l/100km ir daugiau. Ir nesvarbu, ziema su pecka, ar vasara su R16 ratais ir kondisinu.
3a. Dar del benzo. Radau forume tema, kur kazkas parase, jog 2.0Turbo valgo kaip 3.0. bet 3-ju litru varikliai valgo apie 16-18l/100km
4. Masina yra zemesne, negu su paprastu 2.0. Ir pakaba kietesne.
5. Del detaliu. Vaziuokles detales yra beveik vienodos. Skyriasi tik variklio detales. Jis daugiau panasus i dyzelyni (isvaizda). Kai pirkau masina, tai pakeiciau siuos detales: dirza, liambda-zonda, pompa, pakeiciau visus stabdzius (labai pigiai gavau detales) ir viskas. Na dar tepalus ir idejau Green oro filtra.
5a. Del "sportiniu" filtru ir "sportiniu" (kiauru) duslintuvu. Jie neduoda jokiu papildomu AG, tai yra absurdas. Idejus filtra jokio skirtumo nepajuciau, tik kada pavariau masina i "redlaina", tik tada mano "krutas" filtra dave zinia. Prie aukstu apsuku varikliu lengviau "kvepoti".
5b. Del dusliaros, "krutas-sportinis" duslintuvas naduoda nei 1AG! Tik papildoma triuksma, uz kuri greitai mokesim pinigeliu (baudu), nes valdzia nori ivesti nauja isakyma (Europoj jau seniai yra toks), kad negalima gyvenomojoj zonoj netriuksmauti.

Na kolkas ir viskas, jei turite daugiau klausymu - rasykit, padesiu.


PS. Skaicius vienam rusiskam forume kad vienas 2.0Turbo savyninkas gavo 220AG is savo masinos. Netgi nuotrauku maciau.


kiek greitomis radau, 2.0i 8v psa turbo varikliai buvo RGX (150ag) ir RGY (145ag). info emiau is cia.
detaliau reiktu ziureti autodatoje. RGY, gan trumpai gamintas, detas tik i xm ir 605, turetu buti su zemaslege turba, bo max arkliai gan prie zemu sukiu pasiekiami...

8RGX variklis buvo gaminamas iki 1999m, 8RGY - po 1999m. 8RGY - silpnesnis, del ekologijos problemos.
  • 0

#10 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2007 October 16 - 12:14

... kad negalima gyvenomojoj zonoj netriuksmauti. ...

Lakštingala negali nečiulbėti :)
Sorry, nesusilaikiau.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#11 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 16 - 13:25

Lakštingala negali nečiulbėti :)
Sorry, nesusilaikiau.

As suprantu, kad tai yra jokinga, bet jeigu nakti kazkos tiuninguotojas pastoviai vazine pro langus, a tau reikia anksti keltis...

Pas mus kieme vienas toksai gudruolis buvo, visa nakti prie namu stovejo ir ant gazo spausdavo. Ir tak keleta nakciu. Dabar vietoj lango labai grazia plevele uzdeta. :) Kazkas irgi negalejo uzmigti.
IMHO, tokius duslintuvus reikia deti tik i sportine masina su perdarytu varikliu. Ir tai turi buti ne kasdienine masina.
  • 0

#12 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2007 October 16 - 13:35

manyc, Maskolis ne del teiginio esmes parase, o del sakinio sandaros su dvigubu neigimu
"kad negalima gyvenomojoj zonoj netriuksmauti."
  • 0

#13 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 16 - 14:55

Sorry, nesupratau humoro, nes as rusas. Lietuviai irgi rusisko humoro nasupranta. Tai dar karta sorry.
  • 0

#14 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • posts 1,103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Posted 2007 October 16 - 15:03

(...) Lietuviai irgi rusisko humoro nasupranta (...)

:D
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#15 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2007 October 16 - 16:19

Sorry, nesupratau humoro, nes as rusas. Lietuviai irgi rusisko humoro nasupranta. Tai dar karta sorry.

Rusų/lietuvių/kiniečių kalba čia visiškai ne prie ko. Čia mintis apie loginę sakinio struktūrą, kuriai specialių kalbos žinių tikrai nereikia. Ar "negalima netriukšmauti" ar "нелзя не шумить" duoda tą patį loginį efektą. Du neiginiai duoda teiginį. Minusas ir minusas duoda pliusą. Neiginio neigimas yra teiginys, be to, imperatyvus. Logikos prasme Tu įsakmiai parašei "galima triukšmauti", t.y. "можно шумить" su intonacija kad kitoks elgesio modelis (t.y. NEtriukšmavimas) yra draudžiamas. Taip, kad su tautybe ar kalbomis čia nieko bendro.

O su humoru kolega užlenkėte :ph34r: Na, nebent turėjote omenyje situacinius anekdotus (tinka ir jumoristų pasirodymai), kurių veikėjai yra Rusijos šiandieniniai politikai ar šou "žvaigždės", o tema - RU vidaus vartojimui skirta anųjų veikla.

Hau.

Edited by Prokuror, 2007 October 16 - 16:19.

  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#16 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2007 October 16 - 16:41

3a. Dar del benzo. Radau forume tema, kur kazkas parase, jog 2.0Turbo valgo kaip 3.0. bet 3-ju litru varikliai valgo apie 16-18l/100km

Na, teisybės dėlei reikėtų pasakyt kad mieste skirtumas gerų pora litrų, trasoj apie litrą 100 km.
Mano subjektyvia nuomone ir prisiminus patirtį su savo senuku 605 V6 12v beigi palyginus jo (nekalbu jau apie 24v) važiavimą su 2.0T, man klausimų nebekilo... Dėl vidutiniškai pusantro litro sąnaudų skirtumo aukoti dinamiką, komfortą, patikimumą bei vidutiniškai pusantros sekundės 0-100 km/h manyčiau vienareikšmiškai neapsimoka.

Čia galima išsamiai pasiskaitinėt apie 2.0 bei 3.0 PSA benzininių (o kam įdomu - ir 2.1 bei 2.5 dyzelinių) variklių charakteristikas. Tiesa, ant XM, bet esmės, ypač naudojant palyginimui, tai nekeičia.

Ir dar pastebėjimas apie sąnaudas - koschej, teisingai pastebėjai, jog kolektyvas dažnai pasisako, jog sąnaudų skirtumo beveik nėra. Netgi lyginant 2.0 atmosferinius su V6 3.0 ar 2.9 varikliais. Tuo kaip taisyklė norima pabrėžta kad sąnaudos taip ar taip pakankamai didelės, santykinai nuvažiuotų 100 km kaina skiriasi ne tiek ir daug, užtai galios skirtumas - akivaizdus. O kad kompensuot, ypač mieste, galios trūkumą, tapkė yr minama lig dugno, tuo padidinant iki V6 lygio kuro sąnaudas. Elementaru. O 2.0 turbininiam variante galios ir dinamikos skirtumas kiek mažesnis, užtai mažesnis ir skirtumas tarp sąnaudų.
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#17 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 16 - 17:36

Na, is mano praktikos, 2T yra dinamiskesnis uz treske. Nes 2T turi toki pati sukimo momenta, bet prie zemesniu apsuku, jaigu tai vadinti dinamika. Bet as galiu klisti. Pries tai as vazinejau su su P605 V6 24V, tai mieste P406 2T man asmeniskai dinamiskesnis. O kuro sanaudos buvo apie 16-18l/100km.
  • 0

#18 Svečias_Bazukaz_*

Svečias_Bazukaz_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 16 - 21:20

Na, is mano praktikos, 2T yra dinamiskesnis uz treske. Nes 2T turi toki pati sukimo momenta, bet prie zemesniu apsuku, jaigu tai vadinti dinamika.
Bet as galiu klisti. Pries tai as vazinejau su su P605 V6 24V, tai mieste P406 2T man asmeniskai dinamiskesnis. O kuro sanaudos buvo apie 16-18l/100km.

2.0 Turbo max. sukimo momentas , kaip kažas minėjo , 235 N*m. 3.0 24V - 285 N*m. Abejoju , ar turbo gali prilygti dinamiškumu.
Kiek žinau , mechaninis turbokompresorius naudoja nemažai energijos , dėl to kažkiek padidėja kuro sąnaudos , lyginant su paprastu varikliu. Tas negalioja varikliams , kurių turbinas suka išmetamosios dujos (pvz turbodyzeliams) , nes išmetamųjų dujų energija bet kuriuo atveju būtų prarasta.
  • 0

#19 Svečias_koschej_*

Svečias_koschej_*
  • Svečiai

Posted 2007 October 17 - 06:52

Na, is mano praktikos, 2T yra dinamiskesnis uz treske. Nes 2T turi toki pati sukimo momenta, bet prie zemesniu apsuku, jaigu tai vadinti dinamika.
Bet as galiu klisti. Pries tai as vazinejau su su P605 V6 24V, tai mieste P406 2T man asmeniskai dinamiskesnis. O kuro sanaudos buvo apie 16-18l/100km.

2.0 Turbo max. sukimo momentas , kaip kažas minėjo , 235 N*m. 3.0 24V - 285 N*m. Abejoju , ar turbo gali prilygti dinamiškumu.
Kiek žinau , mechaninis turbokompresorius naudoja nemažai energijos , dėl to kažkiek padidėja kuro sąnaudos , lyginant su paprastu varikliu. Tas negalioja varikliams , kurių turbinas suka išmetamosios dujos (pvz turbodyzeliams) , nes išmetamųjų dujų energija bet kuriuo atveju būtų prarasta.

Siuos skaiciukus ir as galejau parasyti, bet tu pamirsai, kad 2T max sukimo momentas prie 2500rpm, o 3V6 - prie 4000rpm. Ar daznai mieste (ir ne tik) spaudi virs 4k rpm? O 2T jau prie 3500rpm pradeda pusti turbina.
Be abejo 3V6 galingesnis variklis, bet ne dinamiskesnis, IMHO.
Bet cia teorija. O as sneku apie praktika. Kaip as jau sakiau, preis P406 turejau P605 3V6. Bet cia mano subjektivi nuomone.
  • 0

#20 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2007 October 17 - 07:17

pas 2.0 turbo mechaninis kompresorius? :o ko tais labai labai abejoju... turbininis atrodo dinamiskesnis greiciausiai del spyrio i subine uzputus turbinai. drage (jame geriausiai tikrinasi dinamiskumas) as vistik statyciau uz trilitri. -_-
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users