Peršokti prie turinio


Nuotrauka

vejalis,vejalis...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 24

#1 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 25 - 23:44

Tai gal kas nors truput krapstesi prie 406 vejo?
Maniskis nuduso. Jau senai.
Esme tokia, kad i geltona laida (kuris ateina i vejo stiprumo reguliavimo panele), viena is 6 laidu kurio numeris 8008, neateina pliusas. kazkur pradingo. Saugiklis geras.
Pries puse metu pajungiau pliusa nuo paneles apsvietimo (sujungiau 8008 laida su 8003). Veike tik kai budavo ijungiamos sviesos. Taciau buvo vienas BET - labai kaito laidai. Ryskiai perkrauta grandine gavosi (plokste net patamsejo toje vietoje kur prijungiau). Siandiena nusprendziau pasiziureti kur vistik dingo 8008 pliuso laidelyje voltai. Ir... niekaip, nieko neradau.
Pagal schema (siokia tokia:
Posted Image)
, kazkaip atsekiau, kad bent jau is saugikliu paneles (po vairu), signalo irgi nera (laidas nr K21G sujungtas su zeme, nerodo jokiu givybes zenklu. nera itampos). Zodziu isvada - pliusas neateina jau is saugikliu dezes po kapotu (schemoje matosi tai).
belieka patikrinti laida, kuris IEINA i saugikliu dezute. Ir cia vel siurprizas. Nerandu laidu nei KK1 nei KK2 kurie ieitu i saugikliu dezute. :D Nera isvis atrodo KK laidu, ateinanciu i saugikliu dezute.
Tai prasikrapscius 4 val, galiausia prieinu prie to, kad prijungiu K21G laida prie.... AA1 laido (AA1 pasirinkau del to, kad tai storokas laidas, tai turetu atlaikyti apkrova nuo propelerio) :D AA1 priklauso kazkam, susijusiam su automagnetola/radija. :) Schemos nededu, nes ji plati, o nukopijuoti negaliu, bet i print screena netelpa. :)

Gal kas galite kuo nors daugiau padeti? Nes jau praradau vilti rasti sita sukrusta problema su tuo veju. Be to, gal kas netycia turi senesniems 406 schemas? Nes sitos mano atrodo siek tiek naujesnio modelio masinoms, bet teoriskai jos turetu buti identiskos.
Beje, dar buvo ideja, kad saugikliu dezuteje kazkur nutruko kontaktas tarp KK2 ir K21G laidu, tai ir neveikia del to vejelis. Bet jauciu cia sansas ryskiai per mazas, o ir saugikliu dezute jauciu isardzius po to gali kilti problemu ja surenktat. Be to, neturejau kantrybes jau ja ardyti. Nors greiciausia teks ja ardyti, nes kai neradau KK1/KK2 ladu ateinanciu i dezute, tai jos neisardes niekaip nesuzinosiu su kuo jungiasi K21G laidas.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 25 - 23:49

  • 0

#2 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 00:17

o kokie reikalai ant fiskes (schemoje 4)? Ji turetu buti netoli uzvedimo spyneles, berods rudos spalvos. Ant jos antro kontakto (t.y. laidas KK1) uzvedus automobili turi buti +12V, jei nera - reiskias spyneles bugas (pataisomas reles pagalba), o ant pirmo kontakto pastoviai turi buti +12V, jei nera - tikrint kelia nuo saugikliu dezes po kapotu iki fiskes.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#3 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 08:38

Sita dalyka patikrinsiu siandiena. Ten jau vakar netikrinau, nes sunku prieiti prie tos fiskes. O dar testerio saugikli netycia nudeginau. :D Kaip suprantu, is uzvedimo spyneles iseina tokie stori 4 ar kiek laidai, kurie persijungia per tokias rudas jungtis. tai juos ir tikrinti? Tiesa is ju nemaciau, kad iseinantys laidai butu kaip nors zymeti. Reikes dar patikrinti pagal fiskiu jungtis.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 26 - 08:52

  • 0

#4 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 08:45

Sita dalyka patikrinsiu siandiena. Ten jau vakar netikrinau, nes sunku prieiti prie tos fiskes.
Kaip suprantu, is uzvedimo spyneles iseina tokie stori 4 ar kiek laidai, kurie persijungia per tokias rudas jungtis. tai juos ir tikrinti? Tiesa is ju nemaciau, kad iseinantys laidai butu kaip nors zymeti. Reikes dar patikrinti pagal fiskiu jungtis.

pagal mane sesi laidai ir trys jungtys: ruda, pilka, juoda. Ant laidu gali buti ir kitokie kodai uzrasyti, reik ziuret pagal fiskes kontaktus - ten uzrasyta kur pirmas, kur antras.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#5 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 08:53

Gerai, paziuresu ir parasysiu rezultatus. O del to reles kur tu sakiai? Uzvedimo spyneles bugo? Gal gali placiau pakomentuoti, kaip ten butu remontas jo? Smalsu kiek tai kainuotu.
  • 0

#6 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 14:38

Gerai, paziuresu ir parasysiu rezultatus.
O del to reles kur tu sakiai? Uzvedimo spyneles bugo? Gal gali placiau pakomentuoti, kaip ten butu remontas jo? Smalsu kiek tai kainuotu.

Patikrink kas ten ant to kontakto darosi, jei beda ten - papasakosiu kaip tai isgydyt. Kainuotu kokia 10Lt jei pats darytum.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#7 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 11:42

o ant 8002 laido 26 blokas sxemoj (cia jau kur ventiliatorius reik ieskot, greiciausiai bus storas raudonas laidas einantis i pati varikliuka) yra +12v kai ijungtas degimas? sita laida lengviau patikrint nei spyneles kontaktus, nes nereikia isvis nieko ardyt. jei cia nebus +12, tada jau spynele tikrint, bet pries tai reikia patikrint F2 saugikli :) kazkaip nepamaciau niekur kaip tu matuoji "signala", bo nes kadangi cia visur reikia matuot ijungus degima
  • 0

#8 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 11:54

o ant 8002 laido 26 blokas sxemoj (cia jau kur ventiliatorius reik ieskot, greiciausiai bus storas raudonas laidas einantis i pati varikliuka) yra +12v kai ijungtas degimas? sita laida lengviau patikrint nei spyneles kontaktus, nes nereikia isvis nieko ardyt. jei cia nebus +12, tada jau spynele tikrint, bet pries tai reikia patikrint F2 saugikli :)
kazkaip nepamaciau niekur kaip tu matuoji "signala", bo nes kadangi cia visur reikia matuot ijungus degima

Logiska, logiska, tai pir patikrinsiu. Ten net jungtys yra :) Siaip sakau, kai uztrumpinau nuo paneles apsvietimo tai vejelis veike. Bet kaip minejau, juodavo kontatkai ir sylo laidai. O tikrinau as su testeriu :)
Kaip tu sakiai, reikes tada po bardacioku lysti, nes jo nuimti nepavyko :(
  • 0

#9 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 13:08

Beje, o F2 saugiklis cia tas kur po kapotu? Nes as jo niekaip neradau pazymeto (pvz. 1 pazymetas) kaip F2, o visi saugikliai ten atrodo sveiki.
  • 0

#10 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 15:39

o ant 8002 laido 26 blokas sxemoj  (cia jau kur ventiliatorius reik ieskot, greiciausiai bus storas raudonas laidas einantis i pati varikliuka) yra +12v kai ijungtas degimas? sita laida lengviau patikrint nei spyneles kontaktus, nes nereikia isvis nieko ardyt. jei cia nebus +12, tada jau spynele tikrint, bet pries tai reikia patikrint F2 saugikli :)
kazkaip nepamaciau niekur kaip tu matuoji "signala", bo nes kadangi cia visur reikia matuot ijungus degima

Logiska, logiska, tai pir patikrinsiu. Ten net jungtys yra :) Siaip sakau, kai uztrumpinau nuo paneles apsvietimo tai vejelis veike. Bet kaip minejau, juodavo kontatkai ir sylo laidai. O tikrinau as su testeriu :)
Kaip tu sakiai, reikes tada po bardacioku lysti, nes jo nuimti nepavyko :(

ta laikina pajungima nuo apsvietimo kuo greiciau panaikink, o tai 1kg gesintuvo paprastai neuztenka deganciai masinai uzgesint B)
  • 0

#11 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 15:44

Beje, o F2 saugiklis cia tas kur po kapotu? Nes as jo niekaip neradau pazymeto (pvz. 1 pazymetas) kaip F2, o visi saugikliai ten atrodo sveiki.

itariu kad vienas is tu esanciu po kapotu.
siaip dar gali jei nematavai su testeriu ant F21 vieno ir kito kontakto (pirmiau 5A ir jei ok tada ant 7A) pamatuot itampa ir pajunginet degima, irgi gali patikrint spynele. irgi paprastas matavimas nieko neardant
  • 0

#12 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 20:09

Laikinas sildymas jau panaikintas senokai. :D O dabar siandienos tikrinimo rezultatai: Palindus po bardacioku ir pabandzius matuoti 8002 laido itampa, nieko neradau. Ta prasme itampos laide. :D Toliau seke lindimas po vairu. Kaip anksciau minejo evil, radau ten 3 fiskes po 2 laidus - juoda, pilka, ruda. Bet, bet, bet... . Niekas lengvai niekada nesigauna. :D Pilkoji fiske, turi zymejima 2, juodoji turi zymejima 4, rudoji tik zymejima F. Logiskai galvojant galime atsekti, kad pilkoji tai 1 ir 2 (geltonas ir raudonas laidai), o juodoji 3 ir 4 kontaktai (melinas ir dar kazkoks laidai). :) Taciau rudoji fiske turi jau mineta zymejima F. :D Visai pasimeciau. Pamatavau itampas ant pilkos fiskes - ant 2 nuemriu zymeto laido itampa (geltonas laidas) yra visada, ant 1 atsiranda kai ijungiu degima (raudonas laidas). Juodoji fiske su itampom irgi kazkas panasaus. Gi rudoji (laidai kaip ir pilkos fiskes tik sukeisti vietomis - geltonas ir raudonas) vienas laidas - itampa yra visada (raudonas), o kitame neatsiranda nei degima ijungus nei ji isjungus. Viso sito makaliojimo rezultatas toks, kad paemiau testeri ir ijunges diodu matavimo rezima patikrinau ar nenutrukusi grandine nuo rudos fiskes geltono laido (zymeto 2 numeriu mano duotoje schemoje KK1) iki pat vejalio varikliuko einancio laido 8002, ir taip pat nuo fiskes geltono laido iki 8008 laido, kuris eina iki reguliavimo paneles. Dar patikrinau kad grandine sveika nuo 8002 laido iki 8008 laido. Taigi visa grandine sveika. Isvada - laidas einantis nuo rudos fiskes iki pat galiniu tasku - sveikas. Tad evil dabar turi man paaiskinti kaip tvarkyti ta spyneles buga. :D P.S. Beje, tik po to pastebejau, kad prie 4 schemos bloko yra prierasas 2MR. Pagal lentele MR simbolizuoja RUDA. O 2 - tikriausia 2 kontaktai. :)

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 27 - 20:16

  • 0

#13 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 21:03

Sitas bugas apsireiskia ir pas Citroenus - prancuzai kazkodel sugalvojo visus sildymo elementus pajungti per atskira spyneles kontakta, nors realiai uztektu reles. Ir kazkodel daznai pareina spyneles dalis atsakinga uz ta kontakta. Pataisymo variantai - keisti spynele (brangu) ir modifikuot sistema pajungiant sildymo prietaisus per rele. Tam reikia nusipirkt 12V automobiline rele (ir fiske jai) kokiem 30-40A, susirast laida, kuriame atsiranda +12V ijungus degima (pilkoje arba juodoje fiskeje) ir pajungt rele pagal schemute (realiai rele atliks veiksma kuri turetu atlik spynele). Pridedu schemute - turetu but aisku :)

Posted Image

Šį pranešimą redagavo evil: 2007 rugsėjo 27 - 21:06

  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#14 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 21:53

Gal galetum konkretizuoti su tuo reles pajungimu? Nes truputi nesuprantu schemutes. :) Cia tipo 4 reles kontaktai pas tave pavaizuoti? kaip matau vienas eina i zeme/minusa/korpusa. O kur jungti ta PRIE DEGIMO PLIUSO? Ta prasme prie kokios fiskes laido is tu rudos/pilkos/juodos fiskiu? Ar cia jungti prie to laido kuris visada turi 12V nepriklausomai nuo degimo ijungimo/isjungimo? Ir dar su tuo PRIE RUDOS FISKES LAIDU? Kazkaip nesuprantu pilnai kas ir kur is schemutes :D Ten kaip ir du kontaktai pavaizduoti, tai kur kuris turi jungtis? Vienas prie vieno rudos fiskes laido, kitas prie kito? Geriausia jei parasytum konkreciai kur jungti ka prie kokio laido. :) Is tu 4 kontaktu. :)

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 27 - 21:58

  • 0

#15 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 22:05

Atrodo pradedu po biski suvokti :D Pajungti reikia zeme ir ta laida kuris isijungia, ijungus degima (pvz. nuo pilkos fiskes). Tada kai isijungia degimas, rele persijungia ir siuncia tuos 12 V sildymui? Tik kaip tada jungti laidus ties neveikiancia ruda fiske? Ar ta fiske isviso atjungti nuo spyneles ir pajungti tik prie reles?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 27 - 22:09

  • 0

#16 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 22:16

Atrodo pradedu po biski suvokti :D
Pajungti reikia zeme ir ta laida kuris isijungia, ijungus degima (pvz. nuo pilkos fiskes). Tada kai isijungia degimas, rele persijungia ir siuncia tuos 12 V sildymui? Tik kaip tada jungti laidus ties neveikiancia ruda fiske? Ar ta fiske isviso atjungti nuo spyneles ir pajungti tik prie reles?

degimo pliusa gali pasiimt nuo pilkos fiskes 1 kontakto (raudonas laidas). O kas liecia rudaja fiske tai gali arba atjungt arba neatjungt o prisijungt prie jos laidu (viena reles kontakta prie vieno laido, kita prie kito). Ijungus degima rele juos uztrumpins ir ventiliatorius veiks.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#17 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 22:29

Dabar jau viskas aisku. :) Vadinasi man reikia degimo pliuso is pilkos fiskes tik tam, kad suveiktu rele ir uztrumpintu rudos fiskes laidus. Az kazkaip nelabai supratau pradzioje, kad butent is rudes fiskes laidu ir eina tas pliusas. Bet dabar jau viskas aisku kaip diena. Ryt lekiu pirkti automobilines reles. :D Pagaliau as turesiu sildyma!!! :D Dekoju evil! ;) Pasirodo viskas cia paprasta kaip 3 kapeikos, o as maniau - kur tas pliusas prapuole. :D O cia tik tiesiog nebuvo sujungiama grandine del spyneles gliuko. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 27 - 22:40

  • 0

#18 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 11:16

Dabar jau viskas aisku. :)
Vadinasi man reikia degimo pliuso is pilkos fiskes tik tam, kad suveiktu rele ir uztrumpintu rudos fiskes laidus. Az kazkaip nelabai supratau pradzioje, kad butent is rudes fiskes laidu ir eina tas pliusas. Bet dabar jau viskas aisku kaip diena. Ryt lekiu pirkti automobilines reles. :D Pagaliau as turesiu sildyma!!! :D
Dekoju evil! ;)
Pasirodo viskas cia paprasta kaip 3 kapeikos, o as maniau - kur tas pliusas prapuole. :D O cia tik tiesiog nebuvo sujungiama grandine del spyneles gliuko. :D

sita dar vienas niuansas, kai imsi nuo spyneles valdyma relei, tai parink ta laida, kuriame +12v atsiranda ijungus degima, bet dingsta sukant starteri. matuodamas testeriu neapsigauk, kadangi sukant starteriu itampa kazkiiek pakrenta ir gali pasirodyt, kad dingsta itampa ant laido kuriam is tikro visad +12v arba visad ijungus degima. apsigaut labai lengva kai motoras uzsiveda is puses apsukos
  • 0

#19 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 12:02

Dabar jau viskas aisku. :)
Vadinasi man reikia degimo pliuso is pilkos fiskes tik tam, kad suveiktu rele ir uztrumpintu rudos fiskes laidus. Az kazkaip nelabai supratau pradzioje, kad butent is rudes fiskes laidu ir eina tas pliusas. Bet dabar jau viskas aisku kaip diena. Ryt lekiu pirkti automobilines reles. :D Pagaliau as turesiu sildyma!!! :D
Dekoju evil! ;)
Pasirodo viskas cia paprasta kaip 3 kapeikos, o as maniau - kur tas pliusas prapuole. :D O cia tik tiesiog nebuvo sujungiama grandine del spyneles gliuko. :D

sita dar vienas niuansas, kai imsi nuo spyneles valdyma relei, tai parink ta laida, kuriame +12v atsiranda ijungus degima, bet dingsta sukant starteri. matuodamas testeriu neapsigauk, kadangi sukant starteriu itampa kazkiiek pakrenta ir gali pasirodyt, kad dingsta itampa ant laido kuriam is tikro visad +12v arba visad ijungus degima. apsigaut labai lengva kai motoras uzsiveda is puses apsukos

Truputi konkreciau gal gali parasyti? As uzsidejau dabar ta laida, kuriame atsiranda 12V tik tada, kai ijungiamas degimas. T.y. kai ant paneles uzsidega visos lemputes. O kai ijungi tik tiek, kad degtu tik akumuliatoriaus zenkliukas (tada pvz. pradeda groti magelis) tame laide nera 12V.
Sakai reiketu dar pasitikrinti su testeriu, kad tuo laidu kai uzvedinejant masina neteketu srove?

Beje, dar klausimas del saugikliu prie to pacio. Pas mane masinoje saugikliu amperazas neatitinka sitos lenteles:
http://peugeotlogic....s406/fuses1.htm
Ar nieko baisaus? Ar vistik geriau sudeti konkreciai? O gal sitie neatitinka mano masinos saugikliu?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 28 - 12:03

  • 0

#20 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 12:53

Beje, patikrinau ir radau, kad itampa dingsta uzvedinejant nuo raudono laido ant pilkos fiskes. O pajunges buvau ant pilkos fiskes geltono laido. Kadangi masina uzsiveda tik surinkus koda, tai greitai radau kuriam laide ji dingsta uzvedinejant, o kuriam tik siek tiek krenta. O kuo buvo blogai tas geltonas laidas kuriame itampa uzvedinejant nedingsta? Nes tame laide itampa atsiranda tik ijungus degima, o ne tik siek tiek pasukus rakta, kol uzsidega akumo zenkliuka? Gal ten tas laidas reikalingas tik masinos uzvedimui ir ten gali buti nemazai amperu ar kaip?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 rugsėjo 28 - 13:03

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0