Peršokti prie turinio


Stabdziu troso tempimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 26 - 20:00

Sveiki, kaip tempiasi peugeot 406 ikirestailingo galiniu bugniniu stabdziu rankinio trosas?
  • 0

#2 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 11:06

Sveiki, kaip tempiasi peugeot 406 ikirestailingo galiniu bugniniu stabdziu rankinio trosas?

palendi po masina, ir pamatai nuo ratu einancius trosus link vidurio masinos ir pasislepia po aliumine apsauga nuo karscio einancio nuo ismetimo vamzdzio. atsuki ta apsauga ir pamatai kaip verziasi
  • 0

#3 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 27 - 13:06

Tai tempiasi abieju ratu kartu, jei teisingai supratau?
  • 0

#4 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 13:08

Taip, tempiasi abieju ratu iskarto, nes traukiasi uz vieno trikampio tasko, o kitos trikampio virsunes traukiasi is paskos. Geometrija. :D Beje, kam tau ji tempti? Gal ir bugnus reikia paslifuoti? Nes gali buti, kad stabdziu kaladeles dedant bugnus neisiskecia kiek reikia?
  • 0

#5 Svečias_Royal_*

Svečias_Royal_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 13:19

kad nekurt naujos temos ;) kaip 306 tempiasi rankinio trosas?
  • 0

#6 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 13:25

Tai tempiasi abieju ratu kartu, jei teisingai supratau?

pries reguliuojant stabdziu trosa turi but sureguliuoti kaladeliu tarpeliai. reguliuojasi automatiskai, jei nuiminejai bugnus tai reiskia, kad greiciausiai tarpelius didinai. jei tarpeliai lieka per dideli, kuris is galiniu ratu nestabdo reiskias teks keist to rato cilindriuka. kai gerai susireguliave tarpeliai tai atleidus rankini ir nespaudziant stabdziu pedalo abu galiniai ratai turi suktis lengvai, kaladeles nei kiek nekabina, o paspaudus stabdi savaime aisku turi stabdyt mirtinai
  • 0

#7 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 18:20

Taip, tempiasi abieju ratu iskarto, nes traukiasi uz vieno trikampio tasko, o kitos trikampio virsunes traukiasi is paskos. Geometrija. :D
Beje, kam tau ji tempti? Gal ir bugnus reikia paslifuoti? Nes gali buti, kad stabdziu kaladeles dedant bugnus neisiskecia kiek reikia?

Nesuprantu, kaip gali stabdziu kaladeles nesiskesti tiek kiek reikia.
  • 0

#8 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 18:21

pries reguliuojant stabdziu trosa turi but sureguliuoti kaladeliu tarpeliai. reguliuojasi automatiskai, jei nuiminejai bugnus tai reiskia, kad greiciausiai tarpelius didinai. jei tarpeliai lieka per dideli, kuris is galiniu ratu nestabdo reiskias teks keist to rato cilindriuka. kai gerai susireguliave tarpeliai tai atleidus rankini ir nespaudziant stabdziu pedalo abu galiniai ratai turi suktis lengvai, kaladeles nei kiek nekabina, o paspaudus stabdi savaime aisku turi stabdyt mirtinai

Prie ko cia tas cilindrukas? Juk kai stabdau rankiniu dirba trosas, o ne cilindrukai. Ar klystu?
  • 0

#9 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 28 - 23:38

Prie ko cia tas cilindrukas? Juk kai stabdau rankiniu dirba trosas, o ne cilindrukai. Ar klystu?

cia informacijai :)
bet is tikro pries reguliiuojant trosa butinai turi zinot kad kaladeliu tarpai sureguliuoti tinkamai, nes jei ten netvarka tai normaliai troso nesureguliuosi
  • 0

#10 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 29 - 07:54

pries reguliuojant stabdziu trosa turi but sureguliuoti kaladeliu tarpeliai. reguliuojasi automatiskai, jei nuiminejai bugnus tai reiskia, kad greiciausiai tarpelius didinai. jei tarpeliai lieka per dideli, kuris is galiniu ratu nestabdo reiskias teks keist to rato cilindriuka. kai gerai susireguliave tarpeliai tai atleidus rankini ir nespaudziant stabdziu pedalo abu galiniai ratai turi suktis lengvai, kaladeles nei kiek nekabina, o paspaudus stabdi savaime aisku turi stabdyt mirtinai

O tai kaip mažinasi tas tarpas? Jei nuimant bugna didinasi?
  • 0

#11 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 rugsėjo 29 - 14:03

O tai kaip mažinasi tas tarpas? Jei nuimant bugna didinasi?

Jis nesididina.
Paprasciausia yra toks dalykas, kaip bugno susidevejimas, kai bugne issieda sioka tokia duobe ilgai naudojant ji, taciau krastai lieka tokio pacio aukscio. Juk stabdymo metu yra trinamasi i bugna kaladelemis, taciau kaladeles netrina bugno iki pat krasto.
Uzdedant sena bugna ant nauju stabdziu kaladeliu, sureguliuoji kaladeles taip, kad jos uzsimautu ant bugno (pralystu pro bugno krasta vos, vos). Viskas buna OK, jei bugno krastai lygus su visu bugno krastu (ten kur stabdymo metu liaciasi kaladeles), bet buna po ilgo naudojimo bugno viduje jau sioka tokia duobe, tada gaunasi taip, kad uzmauni bugna taip, kad nesiliestu kaladeles su bugno krastais, o jau uzmovus bugna, atstumas iki stabdymo vietos dar padideja. Tokiu atveju tempk netempes, o kaladeles tik siek tiek palies bugna traukiant rankiniu. O be to, nuemes bugna pamatysi, kad rankinio stabdymas siek tiek skiriasi nuo stabdymo koja. Cilindriukas gali issistumt pakankamai daug (tiek, kad nuemus bugna ir paspaudus stabdi, po to bugno neuzmausi), o va rankinio traukimu kaladeles pajuda maziau.
Tam, kad viskas susitvarkytu, tenka isigyti naujus bugnus (vieno kaina atrodo apie 100 lt), arba tiesiog nuslifuoti bugnus kur nors, kad visas stabdymo pavirsius butu lygus, be jokiu krastu iiskylimu.
Nezinau kaip aiskiau paaiskinti, be pvz. :) Gal kas mokes ir aiskiau nupasakoti.
  • 0

#12 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 29 - 23:26

O tai kaip mažinasi tas tarpas? Jei nuimant bugna didinasi?

mazinasi automatiskai spaudant pedala kol susimazina iki tiek kiek reikia. o didint gali reiket ir gali nereiket jei bugnas nedaug padiles ir nera didelio griovio ir pakankamai nesunkiai nusiima, t.y bugno krastas neuzsikabina uz kaladeliu
  • 0

#13 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 rugsėjo 29 - 23:29

Jis nesididina.
Paprasciausia yra toks dalykas, kaip bugno susidevejimas, kai bugne issieda sioka tokia duobe ilgai naudojant ji, taciau krastai lieka tokio pacio aukscio. Juk stabdymo metu yra trinamasi i bugna kaladelemis, taciau kaladeles netrina bugno iki pat krasto.
Uzdedant sena bugna ant nauju stabdziu kaladeliu, sureguliuoji kaladeles taip, kad jos uzsimautu ant bugno (pralystu pro bugno krasta vos, vos). Viskas buna OK, jei bugno krastai lygus su visu bugno krastu (ten kur stabdymo metu liaciasi kaladeles), bet buna po ilgo naudojimo bugno viduje jau sioka tokia duobe, tada gaunasi taip, kad uzmauni bugna taip, kad nesiliestu kaladeles su bugno krastais, o jau uzmovus bugna, atstumas iki stabdymo vietos dar padideja. Tokiu atveju tempk netempes, o kaladeles tik siek tiek palies bugna traukiant rankiniu. O be to, nuemes bugna pamatysi, kad rankinio stabdymas siek tiek skiriasi nuo stabdymo koja. Cilindriukas gali issistumt pakankamai daug (tiek, kad nuemus bugna ir paspaudus stabdi, po to bugno neuzmausi), o va rankinio traukimu kaladeles pajuda maziau.
Tam, kad viskas susitvarkytu, tenka isigyti naujus bugnus (vieno kaina atrodo apie 100 lt), arba tiesiog nuslifuoti bugnus kur nors, kad visas stabdymo pavirsius butu lygus, be jokiu krastu iiskylimu.
Nezinau kaip aiskiau paaiskinti, be pvz. :) Gal kas mokes ir aiskiau nupasakoti.

geriausa kad ArtasL pats nuimtu bugna ir jam bus zymiai aiskiau kaip ten viskas padaryta :)
  • 0

#14 Svečias_ArtasL_*

Svečias_ArtasL_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugsėjo 30 - 19:00

Jis nesididina.
Paprasciausia yra toks dalykas, kaip bugno susidevejimas, kai bugne issieda sioka tokia duobe ilgai naudojant ji, taciau krastai lieka tokio pacio aukscio. Juk stabdymo metu yra trinamasi i bugna kaladelemis, taciau kaladeles netrina bugno iki pat krasto.
Uzdedant sena bugna ant nauju stabdziu kaladeliu, sureguliuoji kaladeles taip, kad jos uzsimautu ant bugno (pralystu pro bugno krasta vos, vos). Viskas buna OK, jei bugno krastai lygus su visu bugno krastu (ten kur stabdymo metu liaciasi kaladeles), bet buna po ilgo naudojimo bugno viduje jau sioka tokia duobe, tada gaunasi taip, kad uzmauni bugna taip, kad nesiliestu kaladeles su bugno krastais, o jau uzmovus bugna, atstumas iki stabdymo vietos dar padideja. Tokiu atveju tempk netempes, o kaladeles tik siek tiek palies bugna traukiant rankiniu. O be to, nuemes bugna pamatysi, kad rankinio stabdymas siek tiek skiriasi nuo stabdymo koja. Cilindriukas gali issistumt pakankamai daug (tiek, kad nuemus bugna ir paspaudus stabdi, po to bugno neuzmausi), o va rankinio traukimu kaladeles pajuda maziau.
Tam, kad viskas susitvarkytu, tenka isigyti naujus bugnus (vieno kaina atrodo apie 100 lt), arba tiesiog nuslifuoti bugnus kur nors, kad visas stabdymo pavirsius butu lygus, be jokiu krastu iiskylimu.
Nezinau kaip aiskiau paaiskinti, be pvz. :) Gal kas mokes ir aiskiau nupasakoti.

geriausa kad ArtasL pats nuimtu bugna ir jam bus zymiai aiskiau kaip ten viskas padaryta :)

Dar prieš kurdamas tema, buvau nuemes tuos bugnus, dbr viska supratau, ka norejote pasakyti, aciu ;)
  • 0

#15 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2007 spalio 03 - 11:07

Jis nesididina.
Paprasciausia yra toks dalykas, kaip bugno susidevejimas, kai bugne issieda sioka tokia duobe ilgai naudojant ji, taciau krastai lieka tokio pacio aukscio. Juk stabdymo metu yra trinamasi i bugna kaladelemis, taciau kaladeles netrina bugno iki pat krasto.
Uzdedant sena bugna ant nauju stabdziu kaladeliu, sureguliuoji kaladeles taip, kad jos uzsimautu ant bugno (pralystu pro bugno krasta vos, vos). Viskas buna OK, jei bugno krastai lygus su visu bugno krastu (ten kur stabdymo metu liaciasi kaladeles), bet buna po ilgo naudojimo bugno viduje jau sioka tokia duobe, tada gaunasi taip, kad uzmauni bugna taip, kad nesiliestu kaladeles su bugno krastais, o jau uzmovus bugna, atstumas iki stabdymo vietos dar padideja. Tokiu atveju tempk netempes, o kaladeles tik siek tiek palies bugna traukiant rankiniu. O be to, nuemes bugna pamatysi, kad rankinio stabdymas siek tiek skiriasi nuo stabdymo koja. Cilindriukas gali issistumt pakankamai daug (tiek, kad nuemus bugna ir paspaudus stabdi, po to bugno neuzmausi), o va rankinio traukimu kaladeles pajuda maziau.
Tam, kad viskas susitvarkytu, tenka isigyti naujus bugnus (vieno kaina atrodo apie 100 lt), arba tiesiog nuslifuoti bugnus kur nors, kad visas stabdymo pavirsius butu lygus, be jokiu krastu iiskylimu.
Nezinau kaip aiskiau paaiskinti, be pvz. :) Gal kas mokes ir aiskiau nupasakoti.

sita dar kolega cia netikslumas pas tave aiskinime. cilindriukam nereikia issistumt labai daug aprasytu atveju, nes gi reguliatorius tam ir stovi, jis sukelia kaladeles tiek kiek priklauso. uztai as Artui ir pat pradziu rasiau, kad pirmiau turi susireguliuot automatiskai tarpeliiai kaladeliu ir tik po to reikia reeguliuot trosa.

sita Artui info dar, sureguliuot trosa reikia taip, kad uztraukus rankini stabdi iki galo rankinio rankena pasikeltu mazdaug iki 11-12 fiksatoriaus spragtelejimu
  • 0

#16 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 spalio 03 - 20:01

Jis nesididina.
Paprasciausia yra toks dalykas, kaip bugno susidevejimas, kai bugne issieda sioka tokia duobe ilgai naudojant ji, taciau krastai lieka tokio pacio aukscio. Juk stabdymo metu yra trinamasi i bugna kaladelemis, taciau kaladeles netrina bugno iki pat krasto.
Uzdedant sena bugna ant nauju stabdziu kaladeliu, sureguliuoji kaladeles taip, kad jos uzsimautu ant bugno (pralystu pro bugno krasta vos, vos). Viskas buna OK, jei bugno krastai lygus su visu bugno krastu (ten kur stabdymo metu liaciasi kaladeles), bet buna po ilgo naudojimo bugno viduje jau sioka tokia duobe, tada gaunasi taip, kad uzmauni bugna taip, kad nesiliestu kaladeles su bugno krastais, o jau uzmovus bugna, atstumas iki stabdymo vietos dar padideja. Tokiu atveju tempk netempes, o kaladeles tik siek tiek palies bugna traukiant rankiniu. O be to, nuemes bugna pamatysi, kad rankinio stabdymas siek tiek skiriasi nuo stabdymo koja. Cilindriukas gali issistumt pakankamai daug (tiek, kad nuemus bugna ir paspaudus stabdi, po to bugno neuzmausi), o va rankinio traukimu kaladeles pajuda maziau.
Tam, kad viskas susitvarkytu, tenka isigyti naujus bugnus (vieno kaina atrodo apie 100 lt), arba tiesiog nuslifuoti bugnus kur nors, kad visas stabdymo pavirsius butu lygus, be jokiu krastu iiskylimu.
Nezinau kaip aiskiau paaiskinti, be pvz. :) Gal kas mokes ir aiskiau nupasakoti.

sita dar kolega cia netikslumas pas tave aiskinime. cilindriukam nereikia issistumt labai daug aprasytu atveju, nes gi reguliatorius tam ir stovi, jis sukelia kaladeles tiek kiek priklauso. uztai as Artui ir pat pradziu rasiau, kad pirmiau turi susireguliuot automatiskai tarpeliiai kaladeliu ir tik po to reikia reeguliuot trosa.

sita Artui info dar, sureguliuot trosa reikia taip, kad uztraukus rankini stabdi iki galo rankinio rankena pasikeltu mazdaug iki 11-12 fiksatoriaus spragtelejimu

O man atrodo isvis tik 6 - 7 turi trasktelejimai buti?
beje, o tas issketimo reguliatorius tai kaip jis veikia? kaip ji reikia surinkti kas nors zinot? :D nes as kai isardziau ir surinkau, tai dabar nesu garantuotas, kad ji surinkau taip kaip turi buti :D
nors aisku stabdziai veikia, o rankinis ne velnio neleaiko :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0