PA centre buvo padarytas nedidelis remontas:
- pakeistas paskirstymo dirzelis: dirzelis 40 L t + pakeitimas 60 Lt
- taip pat pakeite kuro filtra: 34 + 10 Lt
Senasis dirzelis atrode tikrai nekaip: visas sudiles, sutrukinejes , galejo trukti bet kada
O kuro filtras panasu kad nekeistas buvo nuo Peugeot gimimo , varzteliai uzdazyti.
Pakeitus iskart dingo kuro siurbliuko nemalonus zyzimas, ir traukti geriau pradejo.
Tiesa su itempimo guoliais buvo viskas tvarkoje.
Po dirzelio pakeitimo ramiau ant dusios pasidare
Pagaliau pasikeiciau paskirstymo dirza!
Started by Ozyris, 2003 Feb 24 10:37
11 replies to this topic
#1
Posted 2003 February 24 - 10:37
406 2.1 TD
#2
Posted 2003 February 24 - 19:53
O kur yra kuro filtras 205 GTi 1.9 ?
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas
#3
Posted 2003 February 24 - 20:31
Šalia plėtimosi bakelio.
#4
Posted 2003 February 24 - 21:06
Kieno plėtimosi? ;)
Beje ar turi reikšmės tepalo spaudimo dačiko laidų sujungimas priešingai, nes man tepalo spaudimą rodo į minusą, nu tipo kartery vakuumas darosi.
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas
#5
Posted 2003 February 24 - 23:46
Ok, šalia aušinimo skysčio plėtimosi bakelio, žiūrint iš priekio tolimesniajame kairiame kampe
#6
Posted 2003 February 26 - 12:39
O kiek jau prasukęs su tuo diržu buvai?
Nes jau 70 000 prasukau - reiktų mąstyt apie keitimą... Kokia tikimybė, kad įtempimo guolių nereiks keist?
#7
Posted 2003 March 03 - 09:25
Too Mamutas.
Velnias zino kiek su tuo senuoju dirzu pravazineta. Puga turiu tik pusmeti tai nezinau ar laiku dirza keite "kryziuotis" Jokiu lipduku nebuvo kad dirzas keistas Tai del to ir pakeiciau daugmaz viska kuo abejoju ar kas butina pakeis.
Siaip jei pareje itempimo guoliukai, turetu buti papildomas triuksmas dirban varikliui, tarskesys ar pan. Taip PA meistras aiskino.
406 2.1 TD
#8
Posted 2003 March 03 - 22:36
As irgi pasikeiciau dirza. Uosvis gavo Gates savais keliais uz 60 Lt. Pats dirzas (senas) atrode nepriekaistingai. Itempimo guolis irgi gerai (be garsu etc.), tad ji sutepem ir keisim sekanti karta. Bet blyn prie to dirzo pakeitimo prasidulkinom visa sestadieni. Salia svogerkos bachuras 323 Fkei dirza keitesi, tai dvigubai greiciau viska nusiarde ir susirinko, o as tai tokius 3 varztelius gal gera valanda sukau, kol atsukau... Fuuu... Bet po to vakare po viskam alutis labai jau skanus buvo
Roots to roots
#9
Posted 2003 March 04 - 11:29
Nesupratau Cr, ką ten įtempimo guoliui galima sutep , jis juk uždaro tipo ir netepamas!!!!
Mike,
Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l
+
Peugoet 306 Break '02, 1.6l
#10
Posted 2003 March 04 - 11:37
Matyt pas jį girnos stovi, tai patepa, kad negirgždėtų
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Posted 2003 March 04 - 23:41
Tai girnas ir tepem ;) . Na as ten tik gizelis pas speca buvau, tai pagrinde tik varztus sukiojau. na o po to tepiau
Roots to roots
#12
Posted 2003 March 05 - 09:44
Svarbu viską laiku ir teisingai patept
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users